Bajaj Kalitesizliği, Kuralkan İlgisizliği Mağdur Olan ben.
Reklamlar
-
Selamün Aleyküm Merhabalar Arkadaşlar , Ağustos Ayında Kuralkan İnternet Sitesinden Aldığım 38405 TL liste fiyatı olan Rs200 2021 model motorumun şase granaj bağlantısında titreşim nedeniyle kaynak patlaması oldu ,dedik evet bı japon degil olabilir ama arkadasında kuralkan var bize destek olacaktır , motorumu henüz 300 km'de olduğu için yenisiyle değiştirecektir. Neyse mesaj attım bana servisimize gidin orda tespit yapsınlar dediler ,gittim servise 1 gün sonra dönmeyince onlar dönmeden aradım , ustayla görüştüm kuralkan kaynak yapın veyahut şase degiselim teklifi yapmış ,şaşırdım ve ustaya birebir değişim veya para iadesi istiyorum dedim ve ekledim samimiyetle cevap verin dedim ustaya ,siz sıfır motorunuza kaynak veyahut şase değişimi yaparmisiniz, hayır dedi. Neyse müşteri hizmetleri aradı 1 hafta önce beni ikna etmeye çalıştı ,şase değiştirelim kimse anlamaz ,etmez gibi sözler söyledi. dedim hanım efendi motorlu araçlar dünyasıyla pek alakalı değilsiniz galiba, şasesi değişen motorun tüm parçaları sokulur sonra tekrar dizilir ve şase numarasi değişir nasıl anlamazlar kimi kandırıyorsunuz vs derken size döneceğim deyip 1 haftadır aramiyorlar. Sizden forum arkadaşı olarak destek rica ediyorum.
https://resimyukle.io/r/BuF5JFowgk
Reklamlar
-
Bunun için motor değiştirmezler.Şase değiştireceğime kaynak yapılmasını tercih ederdim ben.
-
Arkadaşlar,
"Vites düşürdüm stop etti/KRONİK" ne bileyim "çalışmakta zorlanıyor/KRONİK" ya da "yağ pompası durmuş motor kitledi/TAMİR EDİLİR" veya senin belirttiğin gibi "kaynak patladı/TAMİR EDİLİR" böyle bir şey yok .. Bu konu "ayıplı mal" konusudur.
Bir avukata danışın, avukatların en sevdiği davaların başında gelir bunlar.
-
Ben olsam Şasi değiştirdim motor da temiz şekilde toplanırdı belki titreşimi azaltacak uygulama yaparlardı ben oldum olası tüp şasileri sevmedim dominar 400 ug şasisi güzel mesela
-
NS 200 ün top case yüzünde şase kırma olayını çok duydum, bunu ilk defa duyuyorum. Şase değişimi kabul edilebilir bence. Ruhsata işlenmesi de gerekir tabi. Masraflarını kabul ediyorlarsa olabilir.
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Bir avukata danışın, avukatların en sevdiği davaların başında gelir bunlar.
En mantıklı hareket bu olacaktır.
-
Şasenin kendinde olsa büyük sorunda buradaki olay şase grenaj bağlantı sacı.Bunun için motor değiştirebilecek avukat varsa helal olsun.Vosvogenlerin dgs şanzımanları 300km de bozulanlar var uğraşıp duruyorlar.Adam sandık motor değişir komple sanzıman değişir ama o arabayı alıp yenisini vermez.O iş daha zor.Hele bunu Bajajdan beklemek oohooo.Zamanınız varsa uğraşabilirsiniz.
-
Yazık günah yahu az para da değil, "sıfır olsun başım ağrımasın" deyip 38.000 TL vermişsiniz. İnşallah sorununuz sizin istediğiniz şekilde çözülür.
-
Tam da dominar250 alayım mı almayayım mı derken üst üste kötü şeyler okuyorum. Şikayet var sitesimdeki şeyler zaten tadımı kaçırdı :(
Japona da para yetmez...
-
Tüketici mahkemesine taşıyın bence derim. Mağdur olmamak adına sıfır ürün alıp mağdur olmak üzücü bi durum bence
-
Ne kaynak, ne şase değişimi. 300 km deki motosiklette kaynak patlaması nedir? Kuralkan tavrını değişmezse bir avukata danışır ve tüketici haklarına başvururdum.
-
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
Şasenin kendinde olsa büyük sorunda buradaki olay şase grenaj bağlantı sacı.Bunun için motor değiştirebilecek avukat varsa helal olsun.Vosvogenlerin dgs şanzımanları 300km de bozulanlar var uğraşıp duruyorlar.Adam sandık motor değişir komple sanzıman değişir ama o arabayı alıp yenisini vermez.O iş daha zor.Hele bunu Bajajdan beklemek oohooo.Zamanınız varsa uğraşabilirsiniz.
Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici şu seçimlik haklardan birini kullanabilir (TKHK m.11):
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme (Sözleşmeden dönme bedelin iadesini de içerir),
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
---------------------------------------------------------------------------------------------
Benim her sıfır otomobil aldığımda başıma gelmiştir, genelde montaj hatalarıdır tabii, her seferinde de c şıkkını çalıştırmışımdır, daha büyük bir şey olsaydı ç seçeneğini çalıştırabilirdim.
Dediğim gibi avukat ile görüşülmelidir, avukatlar için "leblebl" davalar bunlar. Aynen kazada %100 suçlu tarafın sigortasından "değer kaybı" almak gibi "kesin" işleyen bir süreçtir.
Hakkınızı arayın, KRONİK sıkıntılı falan olamaz SIFIR bir ürün.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
facebook tan ekrem abiye yazın
sorunu olan bana ordan ulaşsın diyodu 1-2 sene önce
-
Arkadaşlar destekleriniz için çok tskler yaklaşımları çok amatorce ve inanilmazlar artık tüketicinin bilinçli olduğundan haberleri yok... Resmen sözlerinden ve önerilerinden cahillik akıyor telefonda söylediklerini dinleseniz sinir hastası olursunuz..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici şu seçimlik haklardan birini kullanabilir (TKHK m.11):
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme (Sözleşmeden dönme bedelin iadesini de içerir),
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
---------------------------------------------------------------------------------------------
Benim her sıfır otomobil aldığımda başıma gelmiştir, genelde montaj hatalarıdır tabii, her seferinde de c şıkkını çalıştırmışımdır, daha büyük bir şey olsaydı ç seçeneğini çalıştırabilirdim.
Dediğim gibi avukat ile görüşülmelidir, avukatlar için "leblebl" davalar bunlar. Aynen kazada %100 suçlu tarafın sigortasından "değer kaybı" almak gibi "kesin" işleyen bir süreçtir.
Hakkınızı arayın, KRONİK sıkıntılı falan olamaz SIFIR bir ürün.
Bende bunu savundum onlara ama anlamıyorlar.
-
Leventtaka61 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar destekleriniz için çok tskler yaklaşımları çok amatorce ve inanilmazlar artık tüketicinin bilinçli olduğundan haberleri yok... Resmen sözlerinden ve önerilerinden cahillik akıyor telefonda söylediklerini dinleseniz sinir hastası olursunuz..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------
Bende bunu savundum onlara ama anlamıyorlar.
Bu konuda Ktm Rc (250 ya da 390) ile de biri sorun yaşamıştı, forumda konusu vardır bir yerlerde ve sonunda istediğini aldı.
Sürpriz davalar ve süreçler değil artık bunlar.
Özetle haklı olan sensin BOYUN EĞME !
Sıfır bir motorlu taşıt alıcısına kavuştuğu andan itibaren "satıcı nazarında" birçok sorumluluk ile alıcısına satılır, şimdi ne ben bunları yazmakla uğraşayım ne de sen araştırmakla uğraş.
Avukat bul, sonunda bütün masrafları da ÇATIR, ÇATIR alacaksın zaten.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
daha geçen gün yazmıştım neden bilindik markalardan mal almalıyız diye.
cfmoto'nun vaadettiği gelecek gelene kadar sen yaşlanırsın. japon motosiklet seviyesine gelmesi için rahat 30 sene var ki o da marka gerçekten yatırım yaparsa.
motor alırken herkes motora bakıyor ama unutulan birşey var ki eve mobilya almıyoruz. bunun servis, ikinci el ve yedek parça muhabbeti var. bir nevi yaşayan bir alet alıyoruz ve bunun devamlı olarak ihtiyaçları var. japon harici bunların tamamını eksiksiz sağlayan yok gibi. bugün cfmoto'ya bakan tamirci antin kuntin motorlara da bakıyor. kurumsallıktan bi'haber %90'ı. mal alırken sadece mala değil satış sonrası olaylarına da bakın yoksa çok canınız yanar.
satarken de japon muadilleri her sene üzerine 3'er 5'er bin lira koyarken sizin mal o kadar artmaz çünkü marka güvenilirliği hala oluşmamıştır. satıp başka motor alırken cebinizden daha fazla miktar eklemeniz gerekir. yani aslında dolaylı olarak çin malı motora ilk yaptığınız ödemenin üzerine bir de satıp yeni motor alırken eklemek zorunda kalacağınız miktarı düşündüğünüzde japon muaadilleriyle aynı para cebinizden çıkmış olur işin sonunda. siz sadece ilk alırken ucuza aldığınızı düşünürsünüz ama ne yazık ki gizli maliyetler de vardır bu ve bu tarz.
paranızı güvenli limana yatırın. yani bilindik kendini ispatlamış markalara. antin kuntin markalara hem para ödeyip hem de onların acemilik dönemindeki deney faresi olmayın. bu konularda ağzının payını ilk iki motosikletinde bizzat almış biri olarak yazıyorum bunları.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...tavsiyesi.html
ama anlatamıyoruz ne yazık ki.
topcase'den dolayı arka şasinin 2 defa yırtılması, 3 defa farklı zamanlarda henüz 25 bin km'de bile olmayan motorun inmesi ve nice sorunları ben de 2017 pulsar ns200'de yaşamıştım bu arada.
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
Japonlarda cok daha nadir olsa da fabrikasyon nedenlerle böyle problemler oluyor. sizinki bajajdan değil şanssızlıktan biraz.
kuralkan a zaten lafım yok, nasılsa satıyor diye hiçbirşeyi umursamayan boş bir firma.
-
Ucuz etin suyun yavan olur ucuz diye alınıyor sonra ne saglıklı servisi var ne parçası var o gün biri yana yana dominar 400 ug amatisör keçesi arıyordu yok bulamıyor servisinde de yok ithalatçısında da yok hiçbir yerde yok bu motor 2019 dan beri piyasada
-
Tuketici mahkemesine gidip bedel iadesi yahut misli ile iade isteyin. Sonuc biraz gec cikacak, size arada tekliflerle gelecekler, isinize gelen teklif olursa kabul edersiniz.
-
tam olarak hangi noktasında kaynak patladı? fotoğraf var mı anlamadım çünkü.
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
tam olarak hangi noktasında kaynak patladı? fotoğraf var mı anlamadım çünkü.
Foto linkte var reisim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)