Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

2022 Honda CB500X İncelemesi

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Like i hemen verdim Bizde kral cooook
    Motor sporları uzmanından da bu onayı aldıysam daha da sırtım yere gelmez
    espresso bunu beğendi.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Xciting VS 400

  3. #23
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum almam nc yi o motoru çok iyi biliyorum,parasinin hakki değil.

    Hee alana saygim var orasi ayri mesele..

    Biraz daha zorlar vfr800 alirim daha iyi.


    Ama 500cc honda,benim canim,cigerim,baş tacim..gerisi yalan karşisina geç izle..hem işletme giderleri hemde işlevsellik bakimindan rakipsiz..
    NC parasını hakeden bir motor değil aynen. 80 bandında olsaydı ben alırdım model yenilemek için ama o parayı vermem ona gider Triumph alırım daha iyi
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  4. #24

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC parasını hakeden bir motor değil aynen. 80 bandında olsaydı ben alırdım model yenilemek için ama o parayı vermem ona gider Triumph alırım daha iyi
    Hacim triumph bizim harcimiz degil,alamazsin demiyorum,alirsin ama işletme giderleri

    Nc 750 yi 70hp yapsinlar,bayinin kapisinda kuyruk olur.

    Tarlayi,arsayi satan soluğu bayide alir.

    @Hirbo başkan,sen ne dersin bu alemin krali nc hakkinda??gel de iki lafin belini kiralim,ama fanatiklikten arinip gel objektif anlamda

  5. #25
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı M.Tugay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelse 90'a geldiği gün alırım. 400NK'yı da 3'e 5'e bakmadan satarım.
    90a gelse ben de havada kaparım ama maalesef Honda Türkiye artık ölmek üzere burada. Ara segment kalmadı, başlangıç segmenti kalmadı, yakında büyük segmenti de getirmeyecek..
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  6. #26
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 - 2016
    Yoğ arkideş, Ameriga F-35'i, Honda CB 500 X'i vermiycek bize. Hep bunnar dıjj güjjlerin bizi gıskanmasından oluyu işte.

  7. #27
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çünkü NC alemin kralı. Her işe geliyor, az da yakıyor. Hastası da çok, neden NC satışlarını düşürüp daha ucuza 500x getirsinler ki?
    Mesela ne kadar az yakıyor?

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacim triumph bizim harcimiz degil,alamazsin demiyorum,alirsin ama işletme giderleri

    Nc 750 yi 70hp yapsinlar,bayinin kapisinda kuyruk olur.

    Tarlayi,arsayi satan soluğu bayide alir.

    @Hirbo başkan,sen ne dersin bu alemin krali nc hakkinda??gel de iki lafin belini kiralim,ama fanatiklikten arinip gel objektif anlamda
    Leventcim,nc750 nin alemin krali oldugu bir kere tum dunya bence kabul etti.

    Peki hangi alemin ?

    Commuter aleminin.Dunyanin en iyi commuter motoru bu.

    O parata su var o paraya bu var demek bence yersiz.

    Subaru impreza yerine e serisi tercih eden adami elestirmiyorsak, mt7,sv650,trudent660 yerine nc750 tercih eden de elestirilmemeli.

    Daha once demistim,boyum 1.87 benim.Nc 700 kullanirken arkadaslarimda olan ern6 ve ern6f denedim.Bana oyuncak gibi,bir bisiklet gibi geldi olmadi yanii.hsyatta degismezdm nc700 e bunlari.

    Ee simdi nc750 nerdeyse 60 beygir olmus,tork zaten yuksek..alet cucuk gibi degil,kalipli bir insan oturdugunda bile motor ustunde siritmiyor,sele sertti commuter sonucta ama digerleri cok mu iyi ?

    Bakim nispeten ucuz,hondanin sorunsuz bir blogu ve cok az yakmasi(3.5 lt) bu motoru mukemmel bir commuter yapiyor.

    Uygun aksesuar ve iyilestirmele uzun yola da cok uygun.

    Bence cok iyi motor,ama cb500x daha şık bir motor olmus bence.
    Gökhan_Aygün bunu beğendi.

  9. #29
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Ben cb500f kullanıyorum.Gercekten çok güzel alet yakmıyor iyi gidiyor ve sıfır sorun.
    Tr şartları için biçilmiş kaftan.
    0-100 5.3sn top speed 180 , her viteste ivmesi iyi.

    Uzun yıllar binmeyi düşünüyorum.
    Gökhan_Aygün bunu beğendi.

  10. #30
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    SIRASI İLE
    TENERE 250 CB 500 X BENİM EX AŞKIM OLUR FAKAT 2 MOTOSİKLETTE TR GELMEDİ
    cb 500 x gelse birçok arkadaş 90 a gelse diye hayal kurmuş fakat bu motor tr de satılsa bu motosiklet nc ile aynı paraya yakın bi fiyatla satışa çıkacak diye honda tr getirmiyor hal böyle olunca tabii ki millet gidip nc alıyor
    ha getirse de gene millet gider nc alır bunu alacak küçücük bir kitle olur daha önce getirdiği vtr 250 gibi olacak sonu
    acemi sürücüler için güzel alternatif olur tecrübeli arkadaşlar da bunu ercih etmez şahsen bende 90k para olsa gidip nc veya cb 500 x almam daha güclü 650 cc üzeri seçeneklere yönelirim

  11. #31
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben cb500f kullanıyorum.Gercekten çok güzel alet yakmıyor iyi gidiyor ve sıfır sorun.
    Tr şartları için biçilmiş kaftan.
    0-100 5.3sn top speed 180 , her viteste ivmesi iyi.

    Uzun yıllar binmeyi düşünüyorum.
    Mesela ne kadar yakmıyor?[COLOR="Silver"]

  12. #32
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesela ne kadar yakmıyor?[COLOR="Silver"]
    Versys 650 ile çıktığımız orta tempolu suruste dahi 3.9 u geçmedi.
    Bi önceki motorum mt25 ten daha az yakıyor mesela aynı sürüş tarzında

  13. #33

    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    1998 electra glide
    Getirmemesinin sebebi açık Dolar ve Vergiler Bu motor ülkeye girerse minimum 100K olacağından satılmaz otomatik olarak da gelmesine gerek yok.

  14. #34
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Versys 650 ile çıktığımız orta tempolu suruste dahi 3.9 u geçmedi.
    Bi önceki motorum mt25 ten daha az yakıyor mesela aynı sürüş tarzında
    Orta tempodan kastınızı tekrar sorayım mı yoksa mabadımdan uydurayım mı bilemedim. Orta tempo kime ya da neye göre?

    Dersiniz ki; 500 km yol sürdük. Sürüş sonu ortalama hızımız 70 idi. Bu çerçevede yol eğer E-5 ise kimi yerde 40-50 ye düşülmüş derim mesela ki ortalama bu çıksın.

    Bu tarz hesapları yaparken en çok aldanılan nokta ise arada 150 yapınca hep öyle gidildiği zannedilmesidir.

    Ankara - İstanbul Tuzla. F800ST, sürüş sonu yol bilg. hesapladığı ortalama sürat 93 km/s. Yer yer 110 yer yer 140 gittiğim de oldu. 15.5 lt ile 440 km. Tamamen paralı otoyol.

    Şimdi siz de sanırım daha rijit bir karşılaştırma yapabilirsiniz.

  15. #35

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Valla dayilar motor dedigin,

    Düz yolda hafif ruzgar da aksırmadan,tıksırmadan,böğürmeden 5-6bin rpm de 110-120km/h ile stabil gitsin rampada bayilmasin,sollamalarda solugu kesilmeden 140-160 seri bir şekilde ulaşsin bana yeter.

    Bu özelliklerin tümü cb 500 de mevcut.

    Hee,yine boşa konuşuyoruz,bu model de gelmeyecek..neyse ki 2.el 500F ler az da olsa piyasada var.

  16. #36
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orta tempodan kastınızı tekrar sorayım mı yoksa mabadımdan uydurayım mı bilemedim. Orta tempo kime ya da neye göre?

    Dersiniz ki; 500 km yol sürdük. Sürüş sonu ortalama hızımız 70 idi. Bu çerçevede yol eğer E-5 ise kimi yerde 40-50 ye düşülmüş derim mesela ki ortalama bu çıksın.

    Bu tarz hesapları yaparken en çok aldanılan nokta ise arada 150 yapınca hep öyle gidildiği zannedilmesidir.

    Ankara - İstanbul Tuzla. F800ST, sürüş sonu yol bilg. hesapladığı ortalama sürat 93 km/s. Yer yer 110 yer yer 140 gittiğim de oldu. 15.5 lt ile 440 km. Tamamen paralı otoyol.

    Şimdi siz de sanırım daha rijit bir karşılaştırma yapabilirsiniz.
    Cb500f ve versys 650 nin orta temposu 110 140 arasıdır.
    Ybr ile cbf150 nin orta temposu 70 km/saattir.
    Motor hacmine göre üç aşağı 5 yukarı bu böyledir.

    Bursa sile agva gezisi boyunca totalde 490 km nin ort tüketimi değeri 3.9lt 110 nün altına neredeyse hiç düşmedik ana yollarda 160 170 yaptimizda oldu.
    Uzun lafın kısası Cb500f verdiği güce göre az yakan bir motosiklet.versys 650 aynı turda 5.2lt yaktı

  17. #37
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cb500f ve versys 650 nin orta temposu 110 140 arasıdır.
    Ybr ile cbf150 nin orta temposu 70 km/saattir.
    Motor hacmine göre üç aşağı 5 yukarı bu böyledir.

    Bursa sile agva gezisi boyunca totalde 490 km nin ort tüketimi değeri 3.9lt 110 nün altına neredeyse hiç düşmedik ana yollarda 160 170 yaptimizda oldu.
    Uzun lafın kısası Cb500f verdiği güce göre az yakan bir motosiklet.versys 650 aynı turda 5.2lt yaktı
    kullanım tarzıda çok etkiler. versys 650 ile ben başakşehirden ortalama tüketimi sıfırlayarak çıktım grup sürüşünde gölcük çamlı tepe restoranta gittik. hem dağ çıktık indik hemde ara ara 180 lere çıktık ama ara ara. genel olarak 100 - 120 arası sürdük.
    eve geldiğimde 4,3 ortalama ile dönmüştüm. muhtemelen sizin 5,2 yakan arkadaş bizimle gelseydi 6 yakardı.

    bu tamamen kullanım tarzı ile ilgili
    since 1987

  18. #38
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    varsa yoksa 10 hp motor gücü farkı ve 750’nin ağrılık ve fiyat dezavantajı bana göre 500x i daha ön plana çıkarıyor Honda global web sitesinde iki model arasında 1500 usd fiyat farkı gözüküyor bizde vergilerle bu maksas biraz daha açık olacaktır tabi şahsen getireceklerini sanmıyorum nasıl olsa 750 iyi satılıyor.
    2018'den itibaren 500'lük seri bitti ülkemizde. Daha da getirmez Honda maalesef bunu..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------

    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacim triumph bizim harcimiz degil,alamazsin demiyorum,alirsin ama işletme giderleri

    Nc 750 yi 70hp yapsinlar,bayinin kapisinda kuyruk olur.

    Tarlayi,arsayi satan soluğu bayide alir.

    @Hirbo başkan,sen ne dersin bu alemin krali nc hakkinda??gel de iki lafin belini kiralim,ama fanatiklikten arinip gel objektif anlamda
    İşletme giderleri büyük Japonlarla yine aynı hocam. Temel sarf malzemelerin giderleri aynı Avrupalılarla. Yağ, filtre, lastik, zincir dişli, buji vs hep aynı giderler. Geçen ay benim motora 20K bakımı yaptım kendim. Yağ, yağ filtresi ve bujileri değiştirdim sadece, totalde 850 TL para gitti. Servise gitseydim 1300-1400 TL gidecekti..
    levend84 ve espresso bunu beğendiler.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  19. #39

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2018'den itibaren 500'lük seri bitti ülkemizde. Daha da getirmez Honda maalesef bunu..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------



    İşletme giderleri büyük Japonlarla yine aynı hocam. Temel sarf malzemelerin giderleri aynı Avrupalılarla. Yağ, filtre, lastik, zincir dişli, buji vs hep aynı giderler. Geçen ay benim motora 20K bakımı yaptım kendim. Yağ, yağ filtresi ve bujileri değiştirdim sadece, totalde 850 TL para gitti. Servise gitseydim 1300-1400 TL gidecekti..
    Haklisin dostum,

    Olay karenaj,plastik malzeme,gösterge,jant,vb.elektronik parcalarda degisiyor.

    Mesela,cb nin komple gostergesi 200usd ise,triumph in 300-400 usd gibi..

    Hatta japonun orjinal sifir gostergesinin fiyatina,ingilizin veya avrupalinin ancak cikmasi bulunur o da sorunsuz ise.

  20. #40
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mesela ne kadar az yakıyor?
    NC kullanıcıları sürekli yakıtlarını paylaşıyorlar. Ortalamaları 3,2 litre civarındaymış
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)