Üst segment geçiş tavsiye
Reklamlar
-
Selamlar herkese,
Motosiklete bu sene Crf rally alarak maximum seviye acemilikle başladım daha düz yolda gidemezken kendimi dağa taşa bayıra vurdum koca koca kayalara girdim her gün düştüm kalktım motorda kırmadığım değiştirmedim parça kalmadı üzerimdeki enerjiyi atamıyordum en son baktım olmuyor uzun yol yapayım istedim balkan turuna çıkacakken forumda tanıştığım biri ile 2bin km lik 1 hafta karadeniz yayla turuna çıktım geldim Rally çok güzel motor satmak hiç istemiyorum fakat eşimle beraber kampa uzun yola başımızı alıp gitmek istiyoruz bu yüzden crf rally yetersiz kalıyor Hayalimde T7 var fakat artçılı ne nebze rahat olur yada olur mu bilmiyorum bir yandan da Africa Twin var fakat 2500 cc den direk AT ye geçiş düşündürüyor tavsiye verebilecek var mı bu konu hakkında
Reklamlar
-
senin ilacın orta sınıf enduro
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
senin ilacın orta sınıf enduro
Orta sınıf dediğimiz tabir hangileri oluyor 😅 T7 mi
-
capt.ooz adlı üyeden alıntı
Orta sınıf dediğimiz tabir hangileri oluyor T7 mi
t7 olur tracer 700 olur vstrom650 olur versys 650 olur birazdaha eskiye gidersek transalp olur
-
capt.ooz adlı üyeden alıntı
Selamlar herkese,
Motosiklete bu sene Crf rally alarak maximum seviye acemilikle başladım daha düz yolda gidemezken kendimi dağa taşa bayıra vurdum koca koca kayalara girdim her gün düştüm kalktım motorda kırmadığım değiştirmedim parça kalmadı üzerimdeki enerjiyi atamıyordum en son baktım olmuyor uzun yol yapayım istedim balkan turuna çıkacakken forumda tanıştığım biri ile 2bin km lik 1 hafta karadeniz yayla turuna çıktım geldim Rally çok güzel motor satmak hiç istemiyorum fakat eşimle beraber kampa uzun yola başımızı alıp gitmek istiyoruz bu yüzden crf rally yetersiz kalıyor Hayalimde T7 var fakat artçılı ne nebze rahat olur yada olur mu bilmiyorum bir yandan da Africa Twin var fakat 2500 cc den direk AT ye geçiş düşündürüyor tavsiye verebilecek var mı bu konu hakkında
T7 biçilmiş kaftan. Ben olsam başkasına bakar mıydım? belki Tracer 7 veya Triumph yeni bir model çıkardı ona bakardım. Ama bu yazılana göre tercihim T7 olurdu muhtemelen. T7 çok geliştirildi.
MotoXPR
https://www.youtube.com/@MotoXPR
-
Luc adlı üyeden alıntı
T7 biçilmiş kaftan. Ben olsam başkasına bakar mıydım? belki Tracer 7 veya Triumph yeni bir model çıkardı ona bakardım. Ama bu yazılana göre tercihim T7 olurdu muhtemelen. T7 çok geliştirildi.
çok karışmak istemiyorum insanların tercihlerine ama kadıncağız buraya mı otursun ?
bütçe nedir bilmiyorum ama vstrom, versys, f800, triump ve türevleri olabilir
-
Kocaeli İl Temsilcisi
infernus adlı üyeden alıntı
çok karışmak istemiyorum insanların tercihlerine ama kadıncağız buraya mı otursun ?
https://i.hizliresim.com/evhmzsu.PNG
bütçe nedir bilmiyorum ama vstrom, versys, f800, triump ve türevleri olabilir
Katılıyorum kesinlikle. T7 parasına çok güzel Triumph Tiger 900 GT alınır ve daha rahat edilir 2 kişiyle. Tek kişi olacaksa T7 de ayrı tercih sebebi olur full arazide aksiyon aranacaksa ama işin içine asfalt yol ve artçı da eklenecekse dediğim modele bakın mutlaka. Eğer bütçe fazla geliyorsa ve araziden de feragat edecekseniz, NC 750 X de bakılabilir ama piyasada yok sıfırı bayilerde.
Bu arada kimse sormamış ben sorayım, Rally ile ne kadar km tecrübe edindiniz? Halihazırda ekipmanlarınız da full sanırım?
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Katılıyorum kesinlikle. T7 parasına çok güzel Triumph Tiger 900 GT alınır ve daha rahat edilir 2 kişiyle. Tek kişi olacaksa T7 de ayrı tercih sebebi olur full arazide aksiyon aranacaksa ama işin içine asfalt yol ve artçı da eklenecekse dediğim modele bakın mutlaka. Eğer bütçe fazla geliyorsa ve araziden de feragat edecekseniz, NC 750 X de bakılabilir ama piyasada yok sıfırı bayilerde.
Bu arada kimse sormamış ben sorayım, Rally ile ne kadar km tecrübe edindiniz? Halihazırda ekipmanlarınız da full sanırım?
Ekipman full motordan çok kendimi düşünürüm en basitinden eldiven Knox hendroid botlar ceket alpinestars acımadım paraya ekipman konusunda
T7 istiyorum fakat üstteki infernus arkadaşın dediği gibi ufacık arka sele var düşündürüyor beni rally ile tecrübem ahım şahım çok değil 5 bin km kadarcık
-
capt.ooz adlı üyeden alıntı
Ekipman full motordan çok kendimi düşünürüm en basitinden eldiven Knox hendroid botlar ceket alpinestars acımadım paraya ekipman konusunda
T7 istiyorum fakat üstteki infernus arkadaşın dediği gibi ufacık arka sele var düşündürüyor beni rally ile tecrübem ahım şahım çok değil 5 bin km kadarcık
Endurolar böyle fakat çantalar takıldıktan sonra artçı için biraz daha konforlu hale gelir. Yani tarz olarak baktığımızda artçılı sürüş için Yamaha'da Tracer serisi biraz daha iyi olur yine çantalarla beraber.
Triumph'ta çıkan yeni modeli buldum bu arada, alternatif olabilir Japonlar için.
https://www.triumphmotorcycles.com.t...iger-sport-660
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------
infernus adlı üyeden alıntı
çok karışmak istemiyorum insanların tercihlerine ama kadıncağız buraya mı otursun ?
https://i.hizliresim.com/evhmzsu.PNG
bütçe nedir bilmiyorum ama vstrom, versys, f800, triump ve türevleri olabilir
@capt.ooz "dağa, taşa, bayıra vurdum" yazmış crf rally motosikletini. Bu sebeple T7 tercih edilebilir yazdım. Fakat alternatif olarak sport touring'de ekledim. Tracer serisi gibi. Kullanıcı ne hissediyor oldukça önemli burada.
Eşimle seyahat edecek olsam sanırım Tracer veya Tiger Sport tercih ederdim. Bunun sebebi de dağa taşa veya kampa gitmeyecek olmam daha çok asfalt ağırlıklı sürüş yapacağım için olurdu muhtemelen. Seçimler birçok kritere göre değişiyor.
Biz eşimle iki motosiklet geziyoruz mesela. İkimizde artçılı sürüş sevmeyiz. Çok nadir 2 kişi bineriz motosiklete. Tercihler ihtiyaçlar ve tarza göre şekilleniyor.
Mesela Africa Twin deneyimim oldu benim, şahsen T7 yanında çok konforlu kalıyor ona göre. Başkasına ATwin farklı açılardan konforlu gelebilir mesela.
MotoXPR
https://www.youtube.com/@MotoXPR
-
Surekli artçili uzun tur yapilmayacaksa,
2016-2018 Cb500F önerebilirim.hem gündelikte kullanilir.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Surekli artçili uzun tur yapilmayacaksa,
2016-2018 Cb500F önerebilirim.hem gündelikte kullanilir.
Artçılı sürüş sevmiyorum ama mecbur belki çoluk çocuk işleri olduktan sonra tek tabanca takılabilirim 😅
-
infernus adlı üyeden alıntı
çok karışmak istemiyorum insanların tercihlerine ama kadıncağız buraya mı otursun ?
https://i.hizliresim.com/evhmzsu.PNG
bütçe nedir bilmiyorum ama vstrom, versys, f800, triump ve türevleri olabilir
@capt.ooz "dağa, taşa, bayıra vurdum" yazmış crf rally motosikletini. Bu sebeple T7 tercih edilebilir yazdım. Fakat alternatif olarak sport touring'de ekledim. Tracer serisi gibi. Kullanıcı ne hissediyor oldukça önemli burada.
Eşimle seyahat edecek olsam sanırım Tracer veya Tiger Sport tercih ederdim. Bunun sebebi de dağa taşa veya kampa gitmeyecek olmam daha çok asfalt ağırlıklı sürüş yapacağım için olurdu muhtemelen. Seçimler birçok kritere göre değişiyor.
Biz eşimle iki motosiklet geziyoruz mesela. İkimizde artçılı sürüş sevmeyiz. Çok nadir 2 kişi bineriz motosiklete. Tercihler ihtiyaçlar ve tarza göre şekilleniyor.
Mesela Africa Twin deneyimim oldu benim, şahsen T7 yanında çok konforlu kalıyor ona göre. Başkasına ATwin farklı açılardan konforlu gelebilir mesela.
MotoXPR
https://www.youtube.com/@MotoXPR
-
versy 650- cbf1000 - cbf600- DL650 - DL1000- fazer8 - tracer 9 - tracer 7 - NC750 x
çeşit çok. konfor iyi gönlünüze hangisi yatarsa artık.
-
Aslında benim ihtiyacım olan motor şuan sahip olduğum crf rally çünkü gerçekten aşırı memnunum yetiyorda artıyor satıp iyisini alacak olsam tarzım karakterim olarak tek geçeceğim T7 ama işte uzun yol artçı işin içine girince kafa karışıyor hani senede 10 kere tur yapmayız belki ama çoğunluk olarak keyif amaçlı izindeyken yine tek gezeceğim %80lik kullanım amacım tek ama yine almışken eşimlede bi tur yapabileyim istiyorum ya T7 alıp geçicem artık eşim katlancak gerçi 50 kilo ufak tefek bişey
-
5 bin tecrübe birde bunun çoğu arazide yapılmışsa artçı almadan önce biraz trafik yol ve yeni alacağınız motor tecrübenizi arttırın.
-
Çantalar takıldıktan sonra T7 veya Tracer Serisi Yamaha için gayet iyi olur. Dediğim gibi; ihityaçlara göre şekillenir. yamaha Tracer ve Triumph 660 Sport aynı segmentte. Ama T7'ye alternatif Tiger serisi olabilir mesela.
Triumph 660:
Yamaha T7
MotoXPR
https://www.youtube.com/@MotoXPR
-
Konforlu artçılı = Vstrom 650
Sportif artçılı = Versys 650 (ikinci el daha yavaş)
Ekonomik artçılı = Nc750 (artçı konforu daha düşük)
Arazi az artçılı = T7 (caddede de keyifli olduğunu düşünüyorum ama artçı konforu en kötü olanı bu olur sanıyorum.)
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
-
Kocaeli İl Temsilcisi
capt.ooz adlı üyeden alıntı
Ekipman full motordan çok kendimi düşünürüm en basitinden eldiven Knox hendroid botlar ceket alpinestars acımadım paraya ekipman konusunda
T7 istiyorum fakat üstteki infernus arkadaşın dediği gibi ufacık arka sele var düşündürüyor beni rally ile tecrübem ahım şahım çok değil 5 bin km kadarcık
5 bin km çok az maalesef. Bu km'nin çoğunluğu arazide de yapıldıysa, büyük motorda artçı ile biraz sıkıntılar yaşayabilirsiniz. Bence biraz daha yolda ve arazide tecrübenizi arttırmaya yönelik ilerleyin. Artçının konforunu da düşünecek olursak T7 biraz rahatsız edebilir, ST modellere yönelmek daha faydalı olacaktır konfor açısından.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
capt.ooz adlı üyeden alıntı
Aslında benim ihtiyacım olan motor şuan sahip olduğum crf rally çünkü gerçekten aşırı memnunum yetiyorda artıyor satıp iyisini alacak olsam tarzım karakterim olarak tek geçeceğim T7 ama işte uzun yol artçı işin içine girince kafa karışıyor hani senede 10 kere tur yapmayız belki ama çoğunluk olarak keyif amaçlı izindeyken yine tek gezeceğim %80lik kullanım amacım tek ama yine almışken eşimlede bi tur yapabileyim istiyorum ya T7 alıp geçicem artık eşim katlancak gerçi 50 kilo ufak tefek bişey
Yenge 50 kilo ufak tefek bir şeyse seleye bir minder koyar gidersin abi. %80 tek başıma bineceğim, arazide crf'nin sağını solunu kırdım diyorsun. Diğer tüm sayılanlar bir haftada pert olur öyle bir kullanımda.
Triumph veya T7 düşünürdüm ben olsam. Düşük ihtimal de KTM. Bu segment crf'ye benzemez ama. Kırılan her parçanın fiyatı crf'nin 3 5 katı. O kadar para verdikten sonra kıyamam diyorsan güzel bir yol endurosu al gitsin. Bence de 5000 km az bir tecrübe, zaten çoğu ormanda geçti diyorsun. Hız algın yoktur. T7 ile 160 170 yaptıktan sonra yediğin rüzgar ve kadranda gördüğünün etkisi ile birlikte adını soyadını unutabilirsin. Crf ile biraz asfaltta kullan limitlerini gör bence.
-
Amaç artçı konforu ise boşverin o modelleri
Temizinden Honda ST 1300, Yamaha FJR 1300, BMW K 1200 LT gibi bir şey bulun.
Sonra dünya turuna çıkarsınız
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)