Tenere 700'ün canına okuyan, dağ bayır kayalardan çamurlardan atlayıp zıplayan birinin instagram linkini atayım size:
https://www.instagram.com/farandfurther/
Sizin aklınıza T7 girmiş, bence alın, zaten eşiniz sürekli gelmeyecek, o geldiği zaman da daha sakin sürersiniz olur bence.
Tenere’nin selesi artçılı kullanım için pek rahat olmaz, Tracer700 de egzoz altta olduğu için artçılı ve yüklü kullanımda kasislerde yere sürtüyor, sürekli artçılı kullanacaksanız ve 250cc den büyük hacme geçişte tedirginlikler varsa eğer size en uygun model honda nc 750x olacaktır.
Ülkemizde kökten yanlış olan çok ciddi bir ön yargı var.
Enduro araziye girmek için yapılmış, yarı arazi, yarı yol motordur.
İngilizcede Dual-Sport diye geçerler.
Yaylaya çıkmak ise araziye girmek değildir.
Avrupa'da alpleri gezen motorların büyük çoğunluğu tur motorudur.
Çünkü konforunu düşünen herkes Enduro değil, Tur motoru kullanmalıdır.
bir Tracer 700 alt mesafesi tur motorları ile aynıdır.
Eşiyle gezmek isteyen herkes tur motorlarına yönelmelidir.
Daha konforlu gezmek isteyen herkes tur motorlarına yönelmelidir.
ilk mesajımda tavsiye ettiğim motorlar ile insanlar yayla yolu gibi yollarda sürekli geziyorlar.
Alttaki fotoğraflara bakınız.
ön yargılarınızı kırınız ve konforlu seyahatlerin tadını çıkarınız.
adam orta sınıf enduro dıyor hayalınızdekı motorları tavsıye edıyorsunuz enteresan bakıs acısı gercekten
Artciyi dusunerek hareket etmemelisiniz bence. Saniyorum gezileriniz genelde kendi basiniza olmus ve agirlikla arazi kullanimi yapmissiniz. Sizin amaciniza tenere 700, butce azsa tenere 660 hizmet eder. Vstromla , versyle arazi o kadar olur. Bir kere vstrom alacaksaniz xt almalisiniz, aliminyum jant araziye uygun degil. Crfde sagi solu kiriniz ama bu motorlar cok daha grenajli makineler.
Vstrom 650 xt veyahut tenere 660, 700 sizin kullaniminiza daha uygun motorlar olur.
afrika twin e bütçe varsa bence bu kadar az tecrübe ile o kadar agır bir motosiklet alma
biraz daha tecrübe kazanman gerekli afrika çok güzel makina fakat ona gelene kadar orta sınıfta biraz gez misal enduro seviyorsan xt 660 tenere al crf den sonra mercedes gibi gelir 4 yıl kullandım sıfırı olsa kesinlikle afrika twin almazdım katır gibi her yola gelir hafif çevik atak sana yeter abs li model temiz bir tane al gez
Atlama zıplama arazi işin yoksa şu an koşa koşa git 130bin tl ye tiger 850 bulabiliyorsan havada karada al.t7 tamam muthis bir motor ama hakkini vermedikten sonra asfaltta sürmek için alinmaz.tiger 850 bu paraya gerçekten bedava 3 4 yerde kalmış sanirim almani şiddetle tavsiye ederim 3 silindir 85 hp ekran donanim 10 numara
Crf 250 ile kullanım stilinizi değerlendirirsek kesinlikle tel jantlı bir motor olmalı bence. Yani versus 650, dk 650 felan olmaz size. Tenere 700 de artcili için pek uygun değil. Transalp 700 veya Tenere 660 kalıyor geriye. Bence kesinlikle 660.
Crf den sonra geçişi en kolay motor En güzel yanı da hemen hemen her türlü bakım, arıza v.s. islerinizi kendiniz halledebilirsiniz, yani müdahaleye müsait bir motor. 2 Tenere 660 sattım, ekonomim müsait olunca yine alacağım. Özellikle ABS siz. Olanini. Çok kült bir motor, hastasıyız ...
Yıl olmuş 2021 hâlâ motosiklet selesindeki konfordan bahsediliyor. İşlem yapıp seleyi konforlu hale getirmek mi? Hiç tarzınız olmayan bi motosiklete sırf ayda yılda bir artçılı kullanmak için katlanmak mı?
Crf yi hem asfalt hem toprak yolda kullanabiliyorum 4 jant 4 lastikle. Üzerindeki işlemli sele ile tek marş depo bitene kadar yol yapabiliyorum..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)