Hafiflik en pahalı özelliklerden biri. Kaliteli süspansiyon, fren ve şase de hemen arkasında.
Hafiflik en pahalı özelliklerden biri. Kaliteli süspansiyon, fren ve şase de hemen arkasında.
valla korlas test gününde yeni monster 937 sürdüm.ilk çıktığı günden beri hayal ettim heleki tr fiyatının açıklanmasıyla şoka uğradım çünkü mt09 parasına yepyeni bir motor verdiler en başları launch control falan var.binmeden bile alabiliceğim bir motordu taki binene kadar.o blok sanırım monster multistrada hypermotard gibi modeller de var.eğer öyleyse bu kadar multistrada kullanıcısnı merak ediyorum açıkcası çünkü o blok gerçekten kötü.neyi kötü alt viteste gitme ihtimaliniz yok motor ağlıyor bağırıyor öksürüyor daha gaz vermiyorum vites düşşşş diye allaha haykırıyor.basınca da yüzünde gülücükler olmuyor 950cc yi bana yaşattığını söylemek zor mt07 den sonra şok edebilcek beğenebiliceğim bir durum yok.ekran inanılmaz küçükmüş şaşırttı ama kaliteli.frenler ve genel kalitesi güzeldi.ön arka yay takımı çok rahatsız yine mt07 den sonra daha iyi darbeleri engelliceğini bekledim ama olmadı takır takır belime döşedi.kısaca benim için ducati defteri kapandı benim bütçeye hitap eden bir ducati yokmuş onu anladım.v2 nasıldır bilmiyorum seneye oda gelirse onada bineriz.ama bu şu demek oluyor 950 cc bloğu v2 ler ile sanırım değişiyor
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Korlas japonlara ciddi savaş açmış görünüyor, yüksek vergilere rağmen Triumph’un anavatanı İngilterede 90 bin tl ye satılan trident’i ülkemizde 95 bin tl ye satıyor, bir sonraki aşama tiger sport 660 olarak lanse edildi, yine bu fiyat politikası ile satılırsa ortalığı sallar diye düşünüyorum.
vergi avantajı o korlas ile alakask yok.avrupa motorlarına yönelik bir olay ama emin olamadığım konu trident ingiliz üretimi değil.uzak doğudan geliyor bu ek vergili fiyatıysa efsane.başka bir efsaneyse street triple.onun fiyatıda şu an efsane rakiplere göre baya avantajlı.grup sürüşü sırasında 765rs sürene dedim sürermisin monsterı tamam diyince değiştik motorları.tekrardan şaşırdım çünkü dehşet bir makineymiş 765rs bayıldım.tridente keşke bi şöyle otursaydım üstüne onu bile yapmadım ama süren herkes tridente bayıldı
avrupa motorları ek vergiye tabi DEĞİLDİR.ilk çıkan tracer fransız üretimi tıpkı xmax300 gibi onlar vergiden muaf geldi ama 2018de japona döndü o yüzden fiyatıda zıpladı.ayrıca ne demek ingilterede 105 tl 660 ?? o neyin hesabı sen fiyatımı çarpıyorsun tl ile yeni kasa tracerdan bilgim yok ama belliki japon fiyatından belli
aklıma bişey takıldı.
uzun vadede avantajlı olanlar gene avrupa motorlarımı
bakımı vs aklınıza gelebilecek her bir ıvırı zıvırı hesaplayarak
düşününki benim gibi birisi(bir motorla ömür geçirecek biri)
japon mu almalı avrupa mı almalı hiç pişman olmamak için
valla şu saatten sonra şahsen fark etmez.bmw ducati triumph kawasaki honda yamaha suzuki bunların hepsinin alayına giderim.kötü araba çıkmadığı gibi kötü motorda çıkmıyor 'bence'.pişman olabilicek tek bir durum olur oda piyasa hızı.biri 1 haftada satılır öbürü 1 ayda.daha önemlisi yıllık ne kadar sürdüğün ne kadar süre binmeyi düşündüğün.bakım aralılarında avrupalılar şu an avantajlı 15.000kmde bir çoğu modeli.kısa aralıklar al satta avrupalılar bence avantajını koruyor ama 5 yıl ve üzerinde dezavantaj oluyor.kimse şu an gidipte 7 8 senelik ducati trimph bmw falan almaz honda kawasaki yamaha tercih eder.belki bu algıda 3 5 sene sonra kırılmaya başlar ki bence başladı gibi.fiyatları belli bir tutarda şu an bile.eskiden ducati 100bin tl ye alınca 60 70 e zor satıyordun alıcısı yoktu şimdi normal fiyat istemeye başladılar.arkadaşım 2 sene önce beğendiği ve ucuz diye bmw r ninety aldı ilk motor olarak 3000km de 3 yaşında aldı o zamanın 0km mt09 parasına denkti.şimdi 2.el rninety eli yüzü düzgünü 170 180 190 diye gidiyor yani mt09dan bayaa bir pahalı benimde şahsen bundan sonraki motor triumph 765 diye hedefledim zamanı geldiği zaman gözümü kırpmadan alıcam açıkcası
kabuklu almam, evde kabuk soyunca çocuklar bütün eve kabukları dağıtıyorlar, evi süpüren ben olduğum için de bana iş çıkıyor.
Geçen marketten sodexo kartımla bir kiloya yakın ceviz aldım yine. Marketten aldığım iç cevizleri beğenmediler, daha uzakta bir marketten aldığım cevizler daha iyiymiş oradan alacakmışım. ayda en az bir kilo ceviz yeniyor bizim evde. Senin cevizleri toplayıp ayıklayıp sipariş almaya başlamanı bekliyordum ben de.
Ben hem kabuklu ceviz hem de yer fıstığı alıyorum. Maymun gibi yiyoruz evde. Varsın yerleri süpürmek zorunda olalım. Bana kalsa yere atarım sonra süpürürüm ne olacak? Keyfimi mi bozacağım? (Ama o kadar yapamıyorum, hanıma geliyorlar...)
Konuya dönersek, Avrupalılar arasında şu anda bana en cazip gelen Triumph, sonra da Aprilia. (Triump güzel motorlar var diye, Aprilia da güzel ama bundaki asıl güzellik çok kişide olmaması...)
Japon motorlarda yakın zamana kadar benzer parçalar kullanılıyor, yaygın satış nedeniyle de (dünya çapında) yedek parça çok uzun süreli olarak tedarik edilebiliyordu. Tecrübem olmadı ama, hala öyle olduğunu sanıyorum.
Avrupa'da bu konuda Bmw rakiplerine fark atar. Bazen tuzlu olur, ama olur.
Arkadaşlar Multi yi elden geçirdim.Biraz KTM esintileri kattım.Nasıl olmuş ?
Herhalde ağırlık için falan kısa tutmuşlar ama, aksesuar olarak bile satsalar biraz daha uzun bir ön çamurluk alırdım sanıyorum.
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)