Yeni Triumph Tiger Sport 660
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
arkadaşlar,ikinci sınıf japon motorlarıyla(honda 3.sınıf) ingiliz işçiliği ve muhendisliğini kıyaslamaktan vazgecelim artık,lutfen.
Paramız olmadığı için alıyoruz bu motorları acı ama gerçek.Avrupa ve amerikada Triumph Dukati Ktm deli gibi satıyor,cunku adamlarda para var.
Ordaki fakirlerde japon alıyor,bunu herkes bilir yani.
O yuzden honda ve yamahanın avrupalıların yanında adı anılmmaması doğru karar olur.
Avrupada Africa satışı rakiplerinden fazlaymış, ayrıca tracer 900 en çok satılan spor turing motormuş. Buradan bakınca avrupa'nın durumu da pek iç açıcı değil demek ki. Bizi boşuna kıskanmıyorlar....
Reklamlar
-
Alpbatur adlı üyeden alıntı
Avrupada Africa satışı rakiplerinden fazla ayrıca tracer 900 en çok satılan sporturing miş. Buradan avrupa'nın durumu da pek iç açıcı değil demek ki. Bizi boşuna kıskanmıyorlar....
bu cok ilginc bir bilgi demek ki adamlar motordan anlamıyorlar başka bir acıklaması yok.hem paraları var hem de tofas dacia tercih ediyor hee,alem adam bunlar.
-
Alpbatur adlı üyeden alıntı
Avrupada Africa satışı rakiplerinden fazla ayrıca tracer 900 en çok satılan sporturing miş. Buradan avrupa'nın durumu da pek iç açıcı değil demek ki. Bizi boşuna kıskanmıyorlar....
O adamların kafası rahat. En kral motosikleti bir yıllık maaşı ile satın alabiliyor hepsi. Ya da 120 ay neredeyse faizsiz kredi (bize göre) ile istediği zaman farklı bir şey alabileceğini biliyor. Bizdeki gibi aldın mı 10 yıl yemeden içmeden borç ödemek gibi bir durumu yok yani adamların. En iyisinin peşinde koşmuyorlar. İsteyince direkt satabileceği, bakımı için uğraşmayacağı süper olmasa da idare eden motosikleti alıyorlar. Düşük cc'de de, en üst segmentte de Avrupalıların Japonlar'a göre katbekat teknoloji dolu olduğunu yazı okuyabilen herkes görüyor. Duke'un en düşük cc adv motorunda bile cornering abs, kaydırmalı debriyaj, tcs, off-road abs, ayarlanabilir ön arka süspansiyon, navigasyonlu yol bilgisayarı bir ton şey var ve etkin çalışıyor. En üst segment Honda'da yok bunların bazıları. Ayrıca bütün bunlar 80bin TL iken yamaha sadece gaz ve fren olan mt07'yi daha pahalıya veriyor.
Bizde lüks motorların hepsi neredeyse aynı parayken ticari kaygılar haricinde aynı parayı verdiğin halde gidip de trident660 dururken Mt07 gibi bir şeye binmek komedi. Ben öğrenciyim mesela, yarın öbür gün para lazım olur, aynı gün satmam gerekir diye Mt07 de alırım, nc750 de alırım. Mevzu işi gücü olan, keyif için binen adamın gidip mt07 gibi bir şeye binmesi.
V4 multistrada, Superduke, R1250gs adv, Tiger 1200 desert karşısında Yamaha ve Honda'nın hangi modelini almak mantıklı? Var mı bunlarla boy ölçüşebilecek bir modeli bu markaların? Şu markaların arkasında adam gibi bir servis ağı olsa, bozulduğunda garantiden Japonlar kadar rahat yardımcı olacaklarına dair güven verseler bir dakika düşünmem alırken.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
bu cok ilginc bir bilgi
demek ki adamlar motordan anlamıyorlar başka bir acıklaması yok.hem paraları var hem de tofas dacia tercih ediyor hee,alem adam bunlar.
Bana da ilginç geldi. Biz türk ler kadar motordan anlamaları zaten mümkün değil de, kendi ülkelerinde ürettikleri motor yerine japon tercih etmeleri enterasan
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
O adamların kafası rahat. En kral motosikleti bir yıllık maaşı ile satın alabiliyor hepsi. En iyisinin peşinde koşmuyorlar. İsteyince direkt satabileceği, bakımı için uğraşmayacağı süper olmasa da idare eden motosikleti alıyorlar. Düşük cc'de de, en üst segmentte de Avrupalıların Japonlar'a göre katbekat teknoloji dolu olduğunu yazı okuyabilen herkes görüyor. Duke'un en düşük cc adv motorunda bile cornering abs, kaydırmalı debriyaj, tcs, off-road abs, ayarlanabilir ön arka süspansiyon, navigasyonlu yol bilgisayarı bir ton şey var ve etkin çalışıyor. En üst segment Honda'da yok bunların bazıları. Ayrıca bütün bunlar 80bin TL iken yamaha sadece gaz ve fren olan mt07'yi daha pahalıya veriyor.
Bizde lüks motorların hepsi neredeyse aynı parayken ticari kaygılar haricinde aynı parayı verdiğin halde gidip de trident660 dururken Mt07 gibi bir şeye binmek komedi. Ben öğrenciyim mesela, yarın öbür gün para lazım olur, aynı gün satmam gerekir diye Mt07 de alırım, nc750 de alırım. Mevzu işi gücü olan, keyif için binen adamın gidip mt07 gibi bir şeye binmesi.
V4 multistrada, Superduke, R1250gs adv, Tiger 1200 desert karşısında Yamaha ve Honda'nın hangi modelini almak mantıklı? Var mı bunlarla boy ölçüşebilecek bir modeli bu markaların? Şu markaların arkasında adam gibi bir servis ağı olsa, bozulduğunda garantiden Japonlar kadar rahat yardımcı olacaklarına dair güven verseler bir dakika düşünmem alırken.
Yani kafası rahat alım gücü yüksek adam benim bildiğim gider en iyisini en dolusunu alır... Burası biraz mantıksız olmuş...
Birde bu saydığın teknolojilerin hepsi Africa da Tracer 9 da mevcut
-
Alpbatur adlı üyeden alıntı
Yani kafası rahat alım gücü yüksek adam benim bildiğim gider en iyisini en dolusunu alır... Burası biraz mantıksız olmuş...
hay ağzına sağlık.O zaman geriye tek bir neden kalıyor,amator bunlar.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Yamaha'yı belki de Toyota'ya benzetmek lazım. Corolla gibi sağlam, sorunsuz ama hiç bir heyecanı olmayan işinde gücünde memur arabası gibi motorlar yapıyor. Yok şimdi böyle yazında NC tarifi gibi oldu. Yamaha araba piyasasının Honda'sı, Honda da toyota diyebiliriz o zaman.
evet nc sahipleri genelde toyota corolla'yı dediğiniz sebepten tercih eden insanlar tesbit doğru.Onlarında heyecanı var tabi ama daha az
-
Arkadaşlar boşverin kim ne alirsa alsin.kendinizi yormayin.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
hay ağzına sağlık.O zaman geriye tek bir neden kalıyor,amator bunlar.
Hem amatörlük hem de yıllardır içimiz de büyüttüğümüz avrupa kompleksinin birleşimi diye düşünüyorum.....
-
Alpbatur adlı üyeden alıntı
Bana da ilginç geldi. Biz türk ler kadar motordan anlamaları zaten mümkün değil de, kendi ülkelerinde ürettikleri motor yerine japon tercih etmeleri enterasan
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------
Yani kafası rahat alım gücü yüksek adam benim bildiğim gider en iyisini en dolusunu alır... Burası biraz mantıksız olmuş...
Kafası rahat, alım gücü yüksek burada benim adını dahi bilmediğim, bilsem kapısından içeri giremeyeceğim otellere gelmek için ülkeye tatilden tatile gelen eniştem Corolla'ya, amcam golf 7'ye biniyor. İkisi de yarın isterse A6, 535 çeker kapısına. Neden çekmiyorlar hakkında daha önce yüzlerce kez yazılıp çizildi. Benim alanım değil sosyoloji ve psikoloji ilgileniyor bununla. Avrupa'da kimse bir şeyin en iyisini, en dolusunu istemiyor. Sonradan göçmenler hariç, onların derdi 5 yıl yiyip içmeden Ferrari alıp köy kahvesinde şekil yapmak. Belli bir standartı karşılayan, işini görecek africa twin 20birim olsun, her şeyi karşılayan BMW 23 birim olsun halkın %90'ı gidip de o 3 birimi verip almaz BMW'yi. Adamlarda pahalı oyuncaklar bizdeki gibi bir yatırım aracı değil. Motosiklet de kullanıyor eniştem, sürücü kursu gibi bir şeyi vardı hatta bir dönem motosiklet eğitimi de veriyordu Almanya'da buna rağmen CBF1000 kullanıyor hala. Çünkü v4 ducati alsa kapının önüne koyar koymaz yarı yarıya değer kaybedeceğini, ona yaptıracağı bakım yerine ayda 2 kere daha fazla etkinliğe gidebileceğini, çocuklarıyla eğlenebileceğini yan komşusunun vay amuğa adam ducati almış diye etkilenmeyeceğini biliyor. Bizde tam tersi, kapıya koy r1250 Gs'i yatsın. Seneye aldığın fiyatın 50 fazlasına satarsın, ortamlarda arkandan bilmem ney de BMW'ye biniyor diye adın motosiklet üstadına çıkar iki aya.
-
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
Kafası rahat, alım gücü yüksek burada benim adını dahi bilmediğim, bilsem kapısından içeri giremeyeceğim otellere gelmek için ülkeye tatilden tatile gelen eniştem Corolla'ya, amcam golf 7'ye biniyor. İkisi de yarın isterse A6, 535 çeker kapısına. Neden çekmiyorlar hakkında daha önce yüzlerce kez yazılıp çizildi. Benim alanım değil sosyoloji ve psikoloji ilgileniyor bununla. Avrupa'da kimse bir şeyin en iyisini, en dolusunu istemiyor. Sonradan göçmenler hariç, onların derdi 5 yıl yiyip içmeden Ferrari alıp köy kahvesinde şekil yapmak. Belli bir standartı karşılayan, işini görecek africa twin 20birim olsun, her şeyi karşılayan BMW 23 birim olsun halkın %90'ı gidip de o 3 birimi verip almaz BMW'yi. Adamlarda pahalı oyuncaklar bizdeki gibi bir yatırım aracı değil. Motosiklet de kullanıyor eniştem, sürücü kursu gibi bir şeyi vardı hatta bir dönem motosiklet eğitimi de veriyordu Almanya'da buna rağmen CBF1000 kullanıyor hala. Çünkü v4 ducati alsa kapının önüne koyar koymaz yarı yarıya değer kaybedeceğini, ona yaptıracağı bakım yerine ayda 2 kere daha fazla etkinliğe gidebileceğini, çocuklarıyla eğlenebileceğini yan komşusunun vay amuğa adam ducati almış diye etkilenmeyeceğini biliyor. Bizde tam tersi, kapıya koy r1250 Gs'i yatsın. Seneye aldığın fiyatın 50 fazlasına satarsın, ortamlarda arkandan bilmem ney de BMW'ye biniyor diye adın motosiklet üstadına çıkar iki aya.
Dediklerine kısmen katılıyorum ancak araba ile motor aynı kategori de değil biri ihtiyaç diğeri hobi o nedenle hobi amaçlı motora binen insanlar işimi görsün ne olacak diyerek almıyor... Benim demek istediğim tabi ki avrupa motorsiklet ler de çok güzel kaliteli benim itirazım sadece birinin iyi olması diğerini kötü yapmıyor. Japon markalarla avrupalı lar arasında kalite anlamında burda yazıldığı kadar afaki farklar yok ve bu nedenle yurtdışında japon motosikletler daha fazla satış rakamlarına ulaşıyor....
-
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
Kafası rahat, alım gücü yüksek burada benim adını dahi bilmediğim, bilsem kapısından içeri giremeyeceğim otellere gelmek için ülkeye tatilden tatile gelen eniştem Corolla'ya, amcam golf 7'ye biniyor. İkisi de yarın isterse A6, 535 çeker kapısına. Neden çekmiyorlar hakkında daha önce yüzlerce kez yazılıp çizildi. Benim alanım değil sosyoloji ve psikoloji ilgileniyor bununla. Avrupa'da kimse bir şeyin en iyisini, en dolusunu istemiyor. Sonradan göçmenler hariç, onların derdi 5 yıl yiyip içmeden Ferrari alıp köy kahvesinde şekil yapmak. Belli bir standartı karşılayan, işini görecek africa twin 20birim olsun, her şeyi karşılayan BMW 23 birim olsun halkın %90'ı gidip de o 3 birimi verip almaz BMW'yi. Adamlarda pahalı oyuncaklar bizdeki gibi bir yatırım aracı değil. Motosiklet de kullanıyor eniştem, sürücü kursu gibi bir şeyi vardı hatta bir dönem motosiklet eğitimi de veriyordu Almanya'da buna rağmen CBF1000 kullanıyor hala. Çünkü v4 ducati alsa kapının önüne koyar koymaz yarı yarıya değer kaybedeceğini, ona yaptıracağı bakım yerine ayda 2 kere daha fazla etkinliğe gidebileceğini, çocuklarıyla eğlenebileceğini yan komşusunun vay amuğa adam ducati almış diye etkilenmeyeceğini biliyor. Bizde tam tersi, kapıya koy r1250 Gs'i yatsın. Seneye aldığın fiyatın 50 fazlasına satarsın, ortamlarda arkandan bilmem ney de BMW'ye biniyor diye adın motosiklet üstadına çıkar iki aya.
Bu da bir vizyon meselesi ve mantiklida.
Adamlar aşmiş çoğu şeyi,
Fransa da yasayan bir yakinim var otomotiv sektorun de üst duzey yönetici,10 yaşinda C5 kullaniyor.turkiye ye gelirken uçakla gelir,son kasa audi ile gelip ya da kiralayip etrafa caka satan tiplere benzemez vs.adam mütevazi yaşiyor.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Yağina da ekmek banalim abi
G310 Gs ler var bakiyorum da fiyatlari uygun gibi,ktm 390 adv yerine tercih edilebilir sanki
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------
Olmadi en son 0km dominar 400Ug alip motor defterini kapatacagim.
İşte burada TVS mi Bajaj mı konusu ağır basar. Sen TVS'yi tercih edersin herhalde (KTM'de de sağlam donanım var yalnız...)
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Bu da bir vizyon meselesi ve mantiklida.
Adamlar aşmiş çoğu şeyi,
Fransa da yasayan bir yakinim var otomotiv sektorun de üst duzey yönetici,10 yaşinda C5 kullaniyor.turkiye ye gelirken uçakla gelir,son kasa audi ile gelip ya da kiralayip etrafa caka satan tiplere benzemez vs.adam mütevazi yaşiyor.
Hacır,yine yanlış yorumlar yapılıyor.
Birincisi avrupalıda olsa,amerikalı da olsa kimse benzer,aynı fiyata gidip de daha kotu veya daha az teknoloji içeren bir aracı almaz.
Haa,bir aracı aldığında onu sureklı değiştirmeye ihtiyac duymadan 100.000 200.000 km yapabilir ona lafım yok.
Bu arada cok uzun yıllardır satışlarda 1.liği kendi sınıfnda kimseye kaptırmayan gs her zaman en guncel teknolojileri barındırır.Fiyatı da pahalıdır.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
İşte burada TVS mi Bajaj mı konusu ağır basar. Sen TVS'yi tercih edersin herhalde
(KTM'de de sağlam donanım var yalnız...)
Abi ulkemiz de tvs de yuksek cc olarak 200 luk harici yok.
Hee malum site de fuardan alinma Tvs 310RR var bir iki tane ama onlarinda fiyatlari yuksek.hadi aldin diyelim yedek parca muamma.
Yine en mantiklisi 0km dominar veya 2.el temiz cb500f
-
ulaaa ne oluyor foruma,arka arkaya post atiyor
-
-
Cyan adlı üyeden alıntı
TVS dediğim BMW, Bajaj dediğim KTM
CB500F de çok güzel tabi. Uzun yolda (rüzgar hariç) yormaz, yağ gibi gider.
Ahanda şimdi oldu,vw logosunu kaldirinca seat logosu çikiyor,acaba G 310 nun logosunu kaldirsak altindan tvs çikar mi?
-
Zengin birisi değilim ama yamaha honda alırım satarken az zarar ederimcileri ne zaman görsem midem bulanıyor ve aynı camiada olmak beni rahatsız ediyor. Her zaman sevdiğim motosikleti aldım beğenmediysem japon veya honnda diye almadım. Bana ne hissttirdiği önemli. Motosiklet insanın sevgilisi gibidir aşıksan her derdini çekersin yok değilsen beraber olmanın anlamı yok. Demiyorum ki honda yamahanın aşık olunacak modeli yokk! Elbetde var ama iki model kıyasında satarken az zarar ederimi görünce Git külçe altın al daha mantıklı hatta satarken kar edersin masrafıda yok.
-
Arkadaşlar birimiz diyor ki "benimki kobra", diğerimiz diyor ki "benimki anakonda", ötekimiz diyor ki "benimki zargana ama çok hareketli" Biz neyi tartışıyoruz 5 sayfadır?
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar birimiz diyor ki "benimki kobra", diğerimiz diyor ki "benimki anakonda", ötekimiz diyor ki "benimki zargana ama çok hareketli" Biz neyi tartışıyoruz 5 sayfadır?
Kobranin 2.elleri yavaş abi,anakonda da çok yakiyor,en iyisi zargana oltani tutana satarsin.
Hem kobra 200 den sonra fena tissliyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)