Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Yeni Triumph Tiger Sport 660

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar,ikinci sınıf japon motorlarıyla(honda 3.sınıf) ingiliz işçiliği ve muhendisliğini kıyaslamaktan vazgecelim artık,lutfen.

    Paramız olmadığı için alıyoruz bu motorları acı ama gerçek.Avrupa ve amerikada Triumph Dukati Ktm deli gibi satıyor,cunku adamlarda para var.
    Ordaki fakirlerde japon alıyor,bunu herkes bilir yani.

    O yuzden honda ve yamahanın avrupalıların yanında adı anılmmaması doğru karar olur.
    Avrupada Africa satışı rakiplerinden fazlaymış, ayrıca tracer 900 en çok satılan spor turing motormuş. Buradan bakınca avrupa'nın durumu da pek iç açıcı değil demek ki. Bizi boşuna kıskanmıyorlar....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avrupada Africa satışı rakiplerinden fazla ayrıca tracer 900 en çok satılan sporturing miş. Buradan avrupa'nın durumu da pek iç açıcı değil demek ki. Bizi boşuna kıskanmıyorlar....
    bu cok ilginc bir bilgi demek ki adamlar motordan anlamıyorlar başka bir acıklaması yok.hem paraları var hem de tofas dacia tercih ediyor hee,alem adam bunlar.

  3. #83
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avrupada Africa satışı rakiplerinden fazla ayrıca tracer 900 en çok satılan sporturing miş. Buradan avrupa'nın durumu da pek iç açıcı değil demek ki. Bizi boşuna kıskanmıyorlar....
    O adamların kafası rahat. En kral motosikleti bir yıllık maaşı ile satın alabiliyor hepsi. Ya da 120 ay neredeyse faizsiz kredi (bize göre) ile istediği zaman farklı bir şey alabileceğini biliyor. Bizdeki gibi aldın mı 10 yıl yemeden içmeden borç ödemek gibi bir durumu yok yani adamların. En iyisinin peşinde koşmuyorlar. İsteyince direkt satabileceği, bakımı için uğraşmayacağı süper olmasa da idare eden motosikleti alıyorlar. Düşük cc'de de, en üst segmentte de Avrupalıların Japonlar'a göre katbekat teknoloji dolu olduğunu yazı okuyabilen herkes görüyor. Duke'un en düşük cc adv motorunda bile cornering abs, kaydırmalı debriyaj, tcs, off-road abs, ayarlanabilir ön arka süspansiyon, navigasyonlu yol bilgisayarı bir ton şey var ve etkin çalışıyor. En üst segment Honda'da yok bunların bazıları. Ayrıca bütün bunlar 80bin TL iken yamaha sadece gaz ve fren olan mt07'yi daha pahalıya veriyor.

    Bizde lüks motorların hepsi neredeyse aynı parayken ticari kaygılar haricinde aynı parayı verdiğin halde gidip de trident660 dururken Mt07 gibi bir şeye binmek komedi. Ben öğrenciyim mesela, yarın öbür gün para lazım olur, aynı gün satmam gerekir diye Mt07 de alırım, nc750 de alırım. Mevzu işi gücü olan, keyif için binen adamın gidip mt07 gibi bir şeye binmesi.

    V4 multistrada, Superduke, R1250gs adv, Tiger 1200 desert karşısında Yamaha ve Honda'nın hangi modelini almak mantıklı? Var mı bunlarla boy ölçüşebilecek bir modeli bu markaların? Şu markaların arkasında adam gibi bir servis ağı olsa, bozulduğunda garantiden Japonlar kadar rahat yardımcı olacaklarına dair güven verseler bir dakika düşünmem alırken.
    espresso, okanius ve Cyan bunu beğendiler.

  4. #84
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu cok ilginc bir bilgi demek ki adamlar motordan anlamıyorlar başka bir acıklaması yok.hem paraları var hem de tofas dacia tercih ediyor hee,alem adam bunlar.
    Bana da ilginç geldi. Biz türk ler kadar motordan anlamaları zaten mümkün değil de, kendi ülkelerinde ürettikleri motor yerine japon tercih etmeleri enterasan



    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O adamların kafası rahat. En kral motosikleti bir yıllık maaşı ile satın alabiliyor hepsi. En iyisinin peşinde koşmuyorlar. İsteyince direkt satabileceği, bakımı için uğraşmayacağı süper olmasa da idare eden motosikleti alıyorlar. Düşük cc'de de, en üst segmentte de Avrupalıların Japonlar'a göre katbekat teknoloji dolu olduğunu yazı okuyabilen herkes görüyor. Duke'un en düşük cc adv motorunda bile cornering abs, kaydırmalı debriyaj, tcs, off-road abs, ayarlanabilir ön arka süspansiyon, navigasyonlu yol bilgisayarı bir ton şey var ve etkin çalışıyor. En üst segment Honda'da yok bunların bazıları. Ayrıca bütün bunlar 80bin TL iken yamaha sadece gaz ve fren olan mt07'yi daha pahalıya veriyor.

    Bizde lüks motorların hepsi neredeyse aynı parayken ticari kaygılar haricinde aynı parayı verdiğin halde gidip de trident660 dururken Mt07 gibi bir şeye binmek komedi. Ben öğrenciyim mesela, yarın öbür gün para lazım olur, aynı gün satmam gerekir diye Mt07 de alırım, nc750 de alırım. Mevzu işi gücü olan, keyif için binen adamın gidip mt07 gibi bir şeye binmesi.

    V4 multistrada, Superduke, R1250gs adv, Tiger 1200 desert karşısında Yamaha ve Honda'nın hangi modelini almak mantıklı? Var mı bunlarla boy ölçüşebilecek bir modeli bu markaların? Şu markaların arkasında adam gibi bir servis ağı olsa, bozulduğunda garantiden Japonlar kadar rahat yardımcı olacaklarına dair güven verseler bir dakika düşünmem alırken.
    Yani kafası rahat alım gücü yüksek adam benim bildiğim gider en iyisini en dolusunu alır... Burası biraz mantıksız olmuş...
    Birde bu saydığın teknolojilerin hepsi Africa da Tracer 9 da mevcut
    Kerem34_ bunu beğendi.

  5. #85
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani kafası rahat alım gücü yüksek adam benim bildiğim gider en iyisini en dolusunu alır... Burası biraz mantıksız olmuş...
    hay ağzına sağlık.O zaman geriye tek bir neden kalıyor,amator bunlar.

  6. #86

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha'yı belki de Toyota'ya benzetmek lazım. Corolla gibi sağlam, sorunsuz ama hiç bir heyecanı olmayan işinde gücünde memur arabası gibi motorlar yapıyor. Yok şimdi böyle yazında NC tarifi gibi oldu. Yamaha araba piyasasının Honda'sı, Honda da toyota diyebiliriz o zaman.
    evet nc sahipleri genelde toyota corolla'yı dediğiniz sebepten tercih eden insanlar tesbit doğru.Onlarında heyecanı var tabi ama daha az
    espresso bunu beğendi.

  7. #87
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Arkadaşlar boşverin kim ne alirsa alsin.kendinizi yormayin.

  8. #88
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hay ağzına sağlık.O zaman geriye tek bir neden kalıyor,amator bunlar.
    Hem amatörlük hem de yıllardır içimiz de büyüttüğümüz avrupa kompleksinin birleşimi diye düşünüyorum.....
    Hırbonen bunu beğendi.

  9. #89
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana da ilginç geldi. Biz türk ler kadar motordan anlamaları zaten mümkün değil de, kendi ülkelerinde ürettikleri motor yerine japon tercih etmeleri enterasan

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------



    Yani kafası rahat alım gücü yüksek adam benim bildiğim gider en iyisini en dolusunu alır... Burası biraz mantıksız olmuş...
    Kafası rahat, alım gücü yüksek burada benim adını dahi bilmediğim, bilsem kapısından içeri giremeyeceğim otellere gelmek için ülkeye tatilden tatile gelen eniştem Corolla'ya, amcam golf 7'ye biniyor. İkisi de yarın isterse A6, 535 çeker kapısına. Neden çekmiyorlar hakkında daha önce yüzlerce kez yazılıp çizildi. Benim alanım değil sosyoloji ve psikoloji ilgileniyor bununla. Avrupa'da kimse bir şeyin en iyisini, en dolusunu istemiyor. Sonradan göçmenler hariç, onların derdi 5 yıl yiyip içmeden Ferrari alıp köy kahvesinde şekil yapmak. Belli bir standartı karşılayan, işini görecek africa twin 20birim olsun, her şeyi karşılayan BMW 23 birim olsun halkın %90'ı gidip de o 3 birimi verip almaz BMW'yi. Adamlarda pahalı oyuncaklar bizdeki gibi bir yatırım aracı değil. Motosiklet de kullanıyor eniştem, sürücü kursu gibi bir şeyi vardı hatta bir dönem motosiklet eğitimi de veriyordu Almanya'da buna rağmen CBF1000 kullanıyor hala. Çünkü v4 ducati alsa kapının önüne koyar koymaz yarı yarıya değer kaybedeceğini, ona yaptıracağı bakım yerine ayda 2 kere daha fazla etkinliğe gidebileceğini, çocuklarıyla eğlenebileceğini yan komşusunun vay amuğa adam ducati almış diye etkilenmeyeceğini biliyor. Bizde tam tersi, kapıya koy r1250 Gs'i yatsın. Seneye aldığın fiyatın 50 fazlasına satarsın, ortamlarda arkandan bilmem ney de BMW'ye biniyor diye adın motosiklet üstadına çıkar iki aya.
    espresso ve blueway2 bunu beğendiler.

  10. #90
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kafası rahat, alım gücü yüksek burada benim adını dahi bilmediğim, bilsem kapısından içeri giremeyeceğim otellere gelmek için ülkeye tatilden tatile gelen eniştem Corolla'ya, amcam golf 7'ye biniyor. İkisi de yarın isterse A6, 535 çeker kapısına. Neden çekmiyorlar hakkında daha önce yüzlerce kez yazılıp çizildi. Benim alanım değil sosyoloji ve psikoloji ilgileniyor bununla. Avrupa'da kimse bir şeyin en iyisini, en dolusunu istemiyor. Sonradan göçmenler hariç, onların derdi 5 yıl yiyip içmeden Ferrari alıp köy kahvesinde şekil yapmak. Belli bir standartı karşılayan, işini görecek africa twin 20birim olsun, her şeyi karşılayan BMW 23 birim olsun halkın %90'ı gidip de o 3 birimi verip almaz BMW'yi. Adamlarda pahalı oyuncaklar bizdeki gibi bir yatırım aracı değil. Motosiklet de kullanıyor eniştem, sürücü kursu gibi bir şeyi vardı hatta bir dönem motosiklet eğitimi de veriyordu Almanya'da buna rağmen CBF1000 kullanıyor hala. Çünkü v4 ducati alsa kapının önüne koyar koymaz yarı yarıya değer kaybedeceğini, ona yaptıracağı bakım yerine ayda 2 kere daha fazla etkinliğe gidebileceğini, çocuklarıyla eğlenebileceğini yan komşusunun vay amuğa adam ducati almış diye etkilenmeyeceğini biliyor. Bizde tam tersi, kapıya koy r1250 Gs'i yatsın. Seneye aldığın fiyatın 50 fazlasına satarsın, ortamlarda arkandan bilmem ney de BMW'ye biniyor diye adın motosiklet üstadına çıkar iki aya.
    Dediklerine kısmen katılıyorum ancak araba ile motor aynı kategori de değil biri ihtiyaç diğeri hobi o nedenle hobi amaçlı motora binen insanlar işimi görsün ne olacak diyerek almıyor... Benim demek istediğim tabi ki avrupa motorsiklet ler de çok güzel kaliteli benim itirazım sadece birinin iyi olması diğerini kötü yapmıyor. Japon markalarla avrupalı lar arasında kalite anlamında burda yazıldığı kadar afaki farklar yok ve bu nedenle yurtdışında japon motosikletler daha fazla satış rakamlarına ulaşıyor....

  11. #91
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Kerem34_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kafası rahat, alım gücü yüksek burada benim adını dahi bilmediğim, bilsem kapısından içeri giremeyeceğim otellere gelmek için ülkeye tatilden tatile gelen eniştem Corolla'ya, amcam golf 7'ye biniyor. İkisi de yarın isterse A6, 535 çeker kapısına. Neden çekmiyorlar hakkında daha önce yüzlerce kez yazılıp çizildi. Benim alanım değil sosyoloji ve psikoloji ilgileniyor bununla. Avrupa'da kimse bir şeyin en iyisini, en dolusunu istemiyor. Sonradan göçmenler hariç, onların derdi 5 yıl yiyip içmeden Ferrari alıp köy kahvesinde şekil yapmak. Belli bir standartı karşılayan, işini görecek africa twin 20birim olsun, her şeyi karşılayan BMW 23 birim olsun halkın %90'ı gidip de o 3 birimi verip almaz BMW'yi. Adamlarda pahalı oyuncaklar bizdeki gibi bir yatırım aracı değil. Motosiklet de kullanıyor eniştem, sürücü kursu gibi bir şeyi vardı hatta bir dönem motosiklet eğitimi de veriyordu Almanya'da buna rağmen CBF1000 kullanıyor hala. Çünkü v4 ducati alsa kapının önüne koyar koymaz yarı yarıya değer kaybedeceğini, ona yaptıracağı bakım yerine ayda 2 kere daha fazla etkinliğe gidebileceğini, çocuklarıyla eğlenebileceğini yan komşusunun vay amuğa adam ducati almış diye etkilenmeyeceğini biliyor. Bizde tam tersi, kapıya koy r1250 Gs'i yatsın. Seneye aldığın fiyatın 50 fazlasına satarsın, ortamlarda arkandan bilmem ney de BMW'ye biniyor diye adın motosiklet üstadına çıkar iki aya.
    Bu da bir vizyon meselesi ve mantiklida.

    Adamlar aşmiş çoğu şeyi,

    Fransa da yasayan bir yakinim var otomotiv sektorun de üst duzey yönetici,10 yaşinda C5 kullaniyor.turkiye ye gelirken uçakla gelir,son kasa audi ile gelip ya da kiralayip etrafa caka satan tiplere benzemez vs.adam mütevazi yaşiyor.

  12. #92

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağina da ekmek banalim abi

    G310 Gs ler var bakiyorum da fiyatlari uygun gibi,ktm 390 adv yerine tercih edilebilir sanki

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------

    Olmadi en son 0km dominar 400Ug alip motor defterini kapatacagim.
    İşte burada TVS mi Bajaj mı konusu ağır basar. Sen TVS'yi tercih edersin herhalde (KTM'de de sağlam donanım var yalnız...)
    levend84 bunu beğendi.

  13. #93
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu da bir vizyon meselesi ve mantiklida.

    Adamlar aşmiş çoğu şeyi,

    Fransa da yasayan bir yakinim var otomotiv sektorun de üst duzey yönetici,10 yaşinda C5 kullaniyor.turkiye ye gelirken uçakla gelir,son kasa audi ile gelip ya da kiralayip etrafa caka satan tiplere benzemez vs.adam mütevazi yaşiyor.
    Hacır,yine yanlış yorumlar yapılıyor.

    Birincisi avrupalıda olsa,amerikalı da olsa kimse benzer,aynı fiyata gidip de daha kotu veya daha az teknoloji içeren bir aracı almaz.
    Haa,bir aracı aldığında onu sureklı değiştirmeye ihtiyac duymadan 100.000 200.000 km yapabilir ona lafım yok.

    Bu arada cok uzun yıllardır satışlarda 1.liği kendi sınıfnda kimseye kaptırmayan gs her zaman en guncel teknolojileri barındırır.Fiyatı da pahalıdır.

  14. #94
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte burada TVS mi Bajaj mı konusu ağır basar. Sen TVS'yi tercih edersin herhalde (KTM'de de sağlam donanım var yalnız...)
    Abi ulkemiz de tvs de yuksek cc olarak 200 luk harici yok.

    Hee malum site de fuardan alinma Tvs 310RR var bir iki tane ama onlarinda fiyatlari yuksek.hadi aldin diyelim yedek parca muamma.

    Yine en mantiklisi 0km dominar veya 2.el temiz cb500f

  15. #95
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    ulaaa ne oluyor foruma,arka arkaya post atiyor

  16. #96

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi ulkemiz de tvs de yuksek cc olarak 200 luk harici yok.

    Hee malum site de fuardan alinma Tvs 310RR var bir iki tane ama onlarinda fiyatlari yuksek.hadi aldin diyelim yedek parca muamma.

    Yine en mantiklisi 0km dominar veya 2.el temiz cb500f
    TVS dediğim BMW, Bajaj dediğim KTM

    CB500F de çok güzel tabi. Uzun yolda (rüzgar hariç) yormaz, yağ gibi gider.

  17. #97
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TVS dediğim BMW, Bajaj dediğim KTM

    CB500F de çok güzel tabi. Uzun yolda (rüzgar hariç) yormaz, yağ gibi gider.
    Ahanda şimdi oldu,vw logosunu kaldirinca seat logosu çikiyor,acaba G 310 nun logosunu kaldirsak altindan tvs çikar mi?

  18. #98
    Ros1n2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2014
    Şehir
    Ankara / Osmaniye
    Motosikleti
    Superduke
    Zengin birisi değilim ama yamaha honda alırım satarken az zarar ederimcileri ne zaman görsem midem bulanıyor ve aynı camiada olmak beni rahatsız ediyor. Her zaman sevdiğim motosikleti aldım beğenmediysem japon veya honnda diye almadım. Bana ne hissttirdiği önemli. Motosiklet insanın sevgilisi gibidir aşıksan her derdini çekersin yok değilsen beraber olmanın anlamı yok. Demiyorum ki honda yamahanın aşık olunacak modeli yokk! Elbetde var ama iki model kıyasında satarken az zarar ederimi görünce Git külçe altın al daha mantıklı hatta satarken kar edersin masrafıda yok.

  19. #99
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Arkadaşlar birimiz diyor ki "benimki kobra", diğerimiz diyor ki "benimki anakonda", ötekimiz diyor ki "benimki zargana ama çok hareketli" Biz neyi tartışıyoruz 5 sayfadır?
    levend84, Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  20. #100
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar birimiz diyor ki "benimki kobra", diğerimiz diyor ki "benimki anakonda", ötekimiz diyor ki "benimki zargana ama çok hareketli" Biz neyi tartışıyoruz 5 sayfadır?
    Kobranin 2.elleri yavaş abi,anakonda da çok yakiyor,en iyisi zargana oltani tutana satarsin.

    Hem kobra 200 den sonra fena tissliyor.
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)