Tavsiye, Trident 660 - MT 7 - 390 ADV - Tracer 7 - NC750X - Scrambler Icon
Reklamlar
-
Selamlar,
mt 25'imi yükselteceğim. yaklaşık bi 10k sürdüm, ondan önceki motorlarımla da bi 5 - 10k km yaptım. sizin önerilerinizi almak istedim ve çok seçenek içinde kaldım. yolumun %75'i şehir içi, %20'si uzun yol %5 de toprak, mıcırlı yola falan giriyorumdur uzun yollarda. 2 sene sürerim diye düşünüyorum.
aklıma en çok yatan trident gibi. teknolojik, tipi güzel, gaz tepkisi daha sakin, torklu, kaliteli bir model ama piyasası oluşmadı korlas'ta bakımlar ne kadar bilmiyorum gibi soru işaretleri var. bir de aksesuar olarak cam taktırmak istiyorum ama katalog veya ali ekspresste herhangi bir şey yok.
mt 7 olabilir ama ikinci eline param yetecek herhalde. mt 7'de çok mu sert acaba, apaçilik yapıyorum ama bu beni öldürür gibi geliyor.
ADV de aslında tam aradığım model ama güçsüz ve tek silindir. yani mt25'ten yükseltmek ve denemek istiyorum daha kuvvetli motorları. daha öncesinde duke 250'm olduğu için az çok tahmin ediyorum 130'da titrediğini.
Tracer ve NC
Şehir içi kullandığım için NC daha iyi bir seçenek tracer'dan ama NC'nin yeni kasası hoşuma gitti. o da biraz bütçemi aşıyor
benzer şekilde tracer'ın yeni kasasını beğendim ama o da aşıyor.
Eski kasa almak istemiyorum açıkcası satarken de zorlanırım bence.
Scrambler Icon
sıfırları 100 bin TL civarında aslında bütçeme uygun olabilir biraz daha zorlarsam. yaptığım yola çok uygun sanırım, araziye de hafif giriyor sanki. bir camla ideal bir motor olabilir sanki.
siz ne düşünürsünüz? Başka öneri varsa onu da değerlendirebilirim tabi. çok farklı kullanımları ekledim ama çok büyük olmayan motorlar tercihim olacak sanırım.
Reklamlar
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Korlas'a gidip Trident 660'ı test edip karar verebilirsiniz. 10.000 km'de bir bakımı var. MT-07'ye göre çok daha üstün bir motor teknolojik olarak. MT-07 çok boş bir motosiklet (Tracer 7 dahil). Triumph'un tek kötü yanı, Japonlar gibi piyasada tutunamadı ülkemizde. Naked motorlarla şehir içinde rahat edersiniz ama uzun yolda hepsi yorucu olacaktır.
Honda'da sıfırı yok NC'nin, var olanların hepsi de fırsatçı kazıkçıların elinde. O yüzden NC de alınmaz sıfırından fazla para vererek. Farklı bir tarzınız olsun istiyorsanız Scrambler Icon bakılabilir. 390 ADV de gereğinden fazla pahalı, biraz daha uygun olsaydı tercih edilebilirdi. Teknolojik olarak dolu dolu bir makine ve isteklerinizin hepsini karşılar nitelikte neredeyse. Piyasada adam akıllı bol çeşit yok maalesef. Bir kaç tane kemikleşmiş model mevcut. Size en çok hitap edeni hangisiyle o motora yönelin derim.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Muhtemelen scrambler veya trident alırdım ben. İkisinin de ikinci eli yavaş. 2 sene bineceksen 1,5 sene sonra satışa koymuş olman lazım kafandaki fiyata satmak istiyorsan. Nc veya Mt07'ye o paraları vermezdim muhtemelen, haketmiyorlar. Belki sıfır 2021 Nc denk gelirse o zaman düşünülür ama gelmez, sıra çok uzun. Korlas teşvikleri devamsa trident iyi seçenek.
390, Mt-25'ten her türlü iyi motosiklet ama ahım şahım bir fark yok aralarında. Şu ekonomide hem Ktm alacağım, hem spormotonun eline düşeceğim hem de çok hissedilir bir fark olmayacak, mantıklı değil bence.
-
390 adv guzel ancak cok pahali,m7 bos motor...
Butcem yetiyorsa trident 660 alirdim,yetmiyorsa 80 bin civari street triple..
.
-
Kullanım tarzınıza ve ihtiyaçlarınıza en uygun motor Nc750x dct’dir.kullanırken Memnun kalacağınız güzel motosikletlerden bi tanesidir
-
Trident kağıt üzerinde güzel de uzun yolda rüzgar sizi bunaltır. Keza Mt07'de de rüzgardan rahatsız olabilirsiniz. Mt 25 kullandığınızı farz edersek ve bir sonraki motorunuzu Trident olarak düşünüyorsanız az biraz haylazlık yapmaktan hoşlanıyor, ömür billah 100-110 aralığında gitmeyi planlayan sarı yelekli biri değilsiniz diye düşünebiliriz. Bu nedenle Nc 750X tatlı motor ama sizin istediğiniz heyecanı size veremeyecektir. Farklı seçenek yoksa sizin seçenekler arasında en mantıklısı bence Tracer 7
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Trident kağıt üzerinde güzel de uzun yolda rüzgar sizi bunaltır. Keza Mt07'de de rüzgardan rahatsız olabilirsiniz. Mt 25 kullandığınızı farz edersek ve bir sonraki motorunuzu Trident olarak düşünüyorsanız az biraz haylazlık yapmaktan hoşlanıyor, ömür billah 100-110 aralığında gitmeyi planlayan sarı yelekli biri değilsiniz diye düşünebiliriz. Bu nedenle Nc 750X tatlı motor ama sizin istediğiniz heyecanı size veremeyecektir. Farklı seçenek yoksa sizin seçenekler arasında en mantıklısı bence Tracer 7
benim yelek turuncu, sarı yelek sınıfına girmiyom dimi :D
bende ducati varken 120 den sonra uzun yolda fenna yoruyordu. hep boynum ağrıyordu
ne zaman versys e geçtim 160 - 170 uzun yolda kaymak gibi gidiyorum
uzun cam büyük nimet
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
benim yelek turuncu, sarı yelek sınıfına girmiyom dimi :D
bende ducati varken 120 den sonra uzun yolda fenna yoruyordu. hep boynum ağrıyordu
ne zaman versys e geçtim 160 - 170 uzun yolda kaymak gibi gidiyorum
uzun cam büyük nimet
Versys en süperi de seçenekler arasında yer almadığı için önermedim. Yelek konusuna dönersek ayıp, hiç yakıştıramadım sana.
-
triumph 95 bin tl ye alabiliyorsan uçarak atla al derim.en son 95 diye biliyorum o yüzden öyle dedim.mt7 de olur tabiki heleki yükselmeye devam ediceksen tek seçenek.baya bir değerli malum mt07 onuda bulabiliceğini pek sanmıyorum açıkcası.trident donanım performans olarak fp da lider.seçenekler güzel hepsi iyi burdaki seçimin al sat konusunda kolay yada zor motorları seçmek olucak
-
Mt 07 yi gömenler diğer motorları sürüp demi konuşuyorlar yoksa kağıt üstündeki artılarına göre mi çöp diyorlar mt07 için.bence mt07 çok keyifli bir motor, hafif, kıvrak, hızlı, seri diğer motorları kullanmadım; oyuzden iyidir kötüdür diyemiyeceğim ama, mt07 kesinlikle kötü değil. çıkış fiyatı 18000-19000 di abssiz olanı, ona göre bu fiyatlar çok diyorsanız kusura bakmayın da fiyatlar normal, türk liramızın değeri çok düşük. neden düştü ve düşüyor buna bakmak lazım bence.
Dip not:genel olarak forum da mt07 hakkında yapılan yorumlara istinaden yazdım sadece bu başlık için değil yanlış anlaşılma olmasın.
-
CAGRRI adlı üyeden alıntı
Mt 07 yi gömenler diğer motorları sürüp demi konuşuyorlar yoksa kağıt üstündeki artılarına göre mi çöp diyorlar mt07 için.bence mt07 çok keyifli bir motor, hafif, kıvrak, hızlı, seri diğer motorları kullanmadım; oyuzden iyidir kötüdür diyemiyeceğim ama, mt07 kesinlikle kötü değil. çıkış fiyatı 18000-19000 di abssiz olanı, ona göre bu fiyatlar çok diyorsanız kusura bakmayın da fiyatlar normal, türk liramızın değeri çok düşük. neden düştü ve düşüyor buna bakmak lazım bence.
Dip not:genel olarak forum da mt07 hakkında yapılan yorumlara istinaden yazdım sadece bu başlık için değil yanlış anlaşılma olmasın.
valla bu iş zevk işi buna saygi duyuyorum ve katılıyorum ama gelişi güzel yorumlara bende katlanamıyorum.daha üstüne oturmamış adamlar atıp tutuyor.2 gün önce çıktığından beri hayal ettiğim her videosunu izlediğim ducati 937 monster test ettim.motorumu satıp ön ödeme ile yazılmak bile istedim taki sürene kadar.afedersinzde bokummm gibi motormuş.yolda başkasıyla streettriple 765 değiştim oda illallah etti dönene kadar.tabiki kaliteli donanımlı ama hayal ile gerçekler arasında bu kadar ağır fark olabiliceğini düşünmedim.resmen daha iyi frenli mt07 sürdüm büyük hayal kırıklığına uğradım ve şaşırdım.gözüm kapalı görmeden alacağım motorken koşarak uzaklaştım.demek istediğim bu ön yargılarınızı ya kırın yada kendinize saklayın ben kırdım çöpe attım. 3 senedir aklımda olan motorun 765 in bu kadar muhteşem olabiliceğini hiç düşünmemiştim bile.tecrübe etmek bambaşka bir duygu youtube izlemek yorum okumakla olmuyor bu işler
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Trident kağıt üzerinde güzel de uzun yolda rüzgar sizi bunaltır. Keza Mt07'de de rüzgardan rahatsız olabilirsiniz. Mt 25 kullandığınızı farz edersek ve bir sonraki motorunuzu Trident olarak düşünüyorsanız az biraz haylazlık yapmaktan hoşlanıyor, ömür billah 100-110 aralığında gitmeyi planlayan sarı yelekli biri değilsiniz diye düşünebiliriz. Bu nedenle Nc 750X tatlı motor ama sizin istediğiniz heyecanı size veremeyecektir. Farklı seçenek yoksa sizin seçenekler arasında en mantıklısı bence Tracer 7
Aşkolsun, sarı yelekliler 100-110 mu gidiyor hep? Yeleği nerdeyse hiç çıkarmam ama 140-150 gitmişliğim vardır, dediğiniz hızların üstüne ekleme anlamında yani
-
4strings adlı üyeden alıntı
Aşkolsun, sarı yelekliler 100-110 mu gidiyor hep? Yeleği nerdeyse hiç çıkarmam ama 140-150 gitmişliğim vardır, dediğiniz hızların üstüne ekleme anlamında yani
Ben de xmax ile giderken giymelik sarı yelek alsam mı diyordum.
Benim xmax ile boş ve düz yolda sürekli gidebildiğim hız 120 ama olsun.
-
espresso adlı üyeden alıntı
Ben de xmax ile giderken giymelik sarı yelek alsam mı diyordum.
Benim xmax ile boş ve düz yolda sürekli gidebildiğim hız 120 ama olsun.
0-100km/h arasi yeleksiz
100-110 arasi sari yelek
110-140 arasi mavi yelek
140-180 arasi kirmizi yelek
200- ve üstü pamuklu beyaz yelek
-
4strings adlı üyeden alıntı
Aşkolsun, sarı yelekliler 100-110 mu gidiyor hep? Yeleği nerdeyse hiç çıkarmam ama 140-150 gitmişliğim vardır, dediğiniz hızların üstüne ekleme anlamında yani
Yok hocam estağfurullah, biz öyle makara yaptık, tabi ki işin şakasındayız
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
0-100km/h arasi yeleksiz
100-110 arasi sari yelek
110-140 arasi mavi yelek
140-180 arasi kirmizi yelek
200- ve üstü beyaz yelek
200 üstünün beyaz yelek olmasından ziyade "beyaz melek" olması daha mümkün
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Yok hocam estağfurullah, biz öyle makara yaptık, tabi ki işin şakasındayız
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------
200 üstünün beyaz yelek olmasından ziyade "beyaz melek" olması daha mümkün
e işte imamın giydirdiği pamuklu beyaz yelek demek istemiş sanırım.
-
bu motorlar arasında tercih çok kişisel zevklere dayanıyor aslında, ben olsam trident alırdım bunlar arasında, en azından çok teknolojik ve yakışıklı görünüyor.
şehir dışında rüzgar paralar sizi, ama tracer 7 dışında hepsinde aynı olacak,
tracer 700 de ben 140km civarında rahatlıkta seyahat edebiliyordum kendi camı ile,
şu an xsr900 kullanıyorum 140 dan itibaren rüzgardan dayak yiyorum şehir dışında. ama şehir içi çok mutluyum, kullanımımın %10 u sadece şehir dışı. (yılda 2000 km yapıyorum ben niye konuşuyorsam ahahaha)
-
Ağırlık şehir içi kullanım olacaksa bence Trident.
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
valla bu iş zevk işi buna saygi duyuyorum ve katılıyorum ama gelişi güzel yorumlara bende katlanamıyorum.daha üstüne oturmamış adamlar atıp tutuyor.2 gün önce çıktığından beri hayal ettiğim her videosunu izlediğim ducati 937 monster test ettim.motorumu satıp ön ödeme ile yazılmak bile istedim taki sürene kadar.afedersinzde bokummm gibi motormuş.yolda başkasıyla streettriple 765 değiştim oda illallah etti dönene kadar.tabiki kaliteli donanımlı ama hayal ile gerçekler arasında bu kadar ağır fark olabiliceğini düşünmedim.resmen daha iyi frenli mt07 sürdüm büyük hayal kırıklığına uğradım ve şaşırdım.gözüm kapalı görmeden alacağım motorken koşarak uzaklaştım.demek istediğim bu ön yargılarınızı ya kırın yada kendinize saklayın ben kırdım çöpe attım. 3 senedir aklımda olan motorun 765 in bu kadar muhteşem olabiliceğini hiç düşünmemiştim bile.tecrübe etmek bambaşka bir duygu youtube izlemek yorum okumakla olmuyor bu işler
Affınıza sığınarak merak ettim Monster 937 hiç beklenen gibi iyi bir motosiklet değilmi yani hayal kırıklığına uğratıcak gibi bir motosikletmi yapmışlar? Eğer ben yanlış okuyup anladıysamda afeyleyin.
-
Cebinde 100 bin tl parasi olan,mt07 ve trident arasindan seçim yapacak 100 kişiden 90 i Mt07 alir.
Böyle de bir gerçek var.
Hee tridentin donanimlari daha iyidir ona lafim yok.
Seçenekler çok ama iş ciddi olarak alim sürecine gidince işler değişiyor.
Olay tamamen mantik evliliği
Sevdiğini alamiyorsan
Aldiğini seveceksin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)