Külbürütör kapağındaki tahliye çıkışı
Reklamlar
-
Merhaba,
Asya 150 t1 scooter'da,
Külbürütör Kapağındaki yağ buhar çıkışı hortum ile,
Ucu açık şekilde aşağı sarkıtılmış.
Motor ısınıp gaz'a binince bu hortumdan aşırı derecede yağ akıtması yapmaktadır.
Motor yağı bu şekilde devamlı
Eksilmekte.
Külbürütör kapağındaki tahliyenin orijinal hali bağlantısı nasıl olmalıdır.
Külbürütör kapağındaki tahliye ile üst kapaktaki katalizör çıkışının bir ilgisi mevcut mudur.
Veya Bu soruna nasıl müdahale etmemi önerirsiniz.
Teşekkürler.
Reklamlar
-
Müdahale edemezsiniz hocam bloğun kendisinde sorun vardır. Orjinalinde hava filtresine bağlanır arkadan ama fazla yağı filtreye attığında filtreyi tıkaması da ihtimal dahilindedir. Dışarı boşa bırakılması daha iyidir zannımca. Katalizör ile bi ilgisi yoktur.
Subap keçelerinizden silindire yağ akıyo olabilir, yağ eksiltmesinin sebebi olarak onu kontrol ettirebilirsiniz.
-
impetum adlı üyeden alıntı
Müdahale edemezsiniz hocam bloğun kendisinde sorun vardır. Orjinalinde hava filtresine bağlanır arkadan ama fazla yağı filtreye attığında filtreyi tıkaması da ihtimal dahilindedir. Dışarı boşa bırakılması daha iyidir zannımca. Katalizör ile bi ilgisi yoktur.
Subap keçelerinizden silindire yağ akıyo olabilir, yağ eksiltmesinin sebebi olarak onu kontrol ettirebilirsiniz.
Subap keçelerindeki kaçaktan silindir içine yağ akıtması haricinde ,
Keçe kaçağından Külbürütör'e kompresör yapıp, Külbürütördeki yağı buhar tahliyeden şiddetli atmada mevcut.
(Motorun kendi yağ pompası külbürütör'e şiddetsiz şekilde yağ'ı yukarı taşımaktadır.)
Motoru komple dağıtmadan önce yinede sormak istedim.
Cevap için teşekkürler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)