Hakkatten isimlendirme yaparken global olarak araştırmıyorlar mı .. Bu nasıl arge süreci anlamıyorum..
61bin tl verip en azından 120 km hıza çıksaydı iyi olurdu.
Hakkatten isimlendirme yaparken global olarak araştırmıyorlar mı .. Bu nasıl arge süreci anlamıyorum..
61bin tl verip en azından 120 km hıza çıksaydı iyi olurdu.
"Çok Bilen Çok Yanılır"
Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...
abi aklınız nere gidiyor hemen ya kafa ordan kurtulamadı. ami = arkadaş
Ben ciddi ciddi düşünürüm.
Ev-iş 5 kilometre ve çevreyolu kullanmıyorum.
Almak için 2 şartım var ama:
1. Son hız 65-70 km/h (Sonradan yazılımla da olsa olur)
2. Fiyatı 65.0000 TL'den yüksek olmayacak
Pek ihtimal vermiyorum ama görelim.
Henüz izlememiş olanlar için "Kutsal Damacana - Citroen sahnesi"
https://youtu.be/iEEUbJoXKOc?t=52
Yakında martıda bunu da görürüz
Dar olanı makbul derler
Araba değil, araba görünümlü golf cart diye düşünün... Hızlı gitmiyor, ehliyet gerekmiyor, otobana çıkamıyor, crash testlerden muaf. O yüzden de ucuz. Zaten hızını bir şekilde arttırsanız bile pili yetmez, yolda kalır.
Max hızı 45 km/h
Avrupa'da 50cc motosikletlerin azami hızı 45 km/h o yüzden, bence yazılımsal sınırlandırılmış.
Son hızı yukarıya çekilse menzili aşırı düşmez diyelim ki max menzili 70km ise 50kmye düşer.
Rüzgar direnci hızın karesiyle orantılı olarak artıyor. Yani hız yükseldikçe rüzgar direnci çok daha fazla etkili oluyor. Ve bu aracın şekli hiç aerodinamik değil.
Pili sadece 5.5 Kwh. Zero'nun naked modeli 14.4 Kwh.
Bu aracı 100km hızla kullandığınızda menzili 20km-25km olur diye tahmin ediyorum.
Üstelik o hızla başınıza gelecek bir kazada aracın tabut haline dönüşmesi garanti gibi...
Dünya çok kötü bir yere doğru gitti. 1995'de yaşım 15 iken "ileride maddi imkanım olursa acaba ne alırız?" diye 4 silindir Bmw 3.18is ile 6 silindir Bmw 3.20 arasında gidip gelirdim. Şartlar, imkanlar değişebilir, "ileride paramız olmazsa en kötü Honda Crx (Del Sol değil, eskisi) ya da 205 1.9 Gti falan alırız" derdik. Otomatik vites aklımızda bile yoktu, ayıptı otomatik kullanmak. Yazık günah bu yeni nesle, hani işin maddi boyutunu geçtim, 45 km yapan arabanın reklamı çıkıyor karşımıza. 25 sene önce her türlü regülasyon, Euro zart zurt normlarını geçtim bir firma "maks sürati 45 km olan araba" ürettik dese o firmayı taşlarlardı, cam çerçeve indirirlerdi. Şu an otomatik vites araba dışında araba kullanamayan erkekler var ortamımızda. Yumuş yumuş bir dünya olduk.
Zero'nun naked baz modelinin pili 14.4 Kwh. Premium modelinin pili 18 Kwh!
@tommygun, bahsettiğin CRX'ler klasik oldular ve iyi durumda olanlarının değerleri artıyor her geçen gün...
Malum Hondalar dayanıklı ve az sayıda spor modelleri harbi harbi iyi. O yüzden az sayıda satan NSX ve S2000'lerin iyi örnekleri, orijinal satış fiyatlarının 2-3 katı bugün... Yani eski NSX yenisinden pahalı! CRX çok sattı ama iyi durumda olan çok az.
Erkek adam manuel sever,aksi dusunulemezzz.
https://youtu.be/7Cx_o4dDQms
Bize gore degil arkadaslar bu araclar. Biz;
- vites topuzuna tespih, aynaya CD asan
- kizdigimizda vites kolunu sertce ittiren (dolmus soforu edasiyla)
- manual/otomatik vites kavramiyla erkeklik olcen
- erkekligini arabasinin markasi ve hiziyla gosteren
- ara gaz verip vites attiran
- yolda gordugu arkadasinin uzerine arabayi suren
- top speed meraklisi
- etiketcilik diye bir kavrami olan
bir toplumuz, bize bu tip araclar fazla gelir, cok dusunmeyin kafayi yersiniz.
Videodaki aganın teorisi iyi de pratiği sıkıntılı. Pandik yemeden bakkala bile gidemez. Ciddi birşey anlatsa Cem Yılmaz'ın dediği gibi "hadi oradan, sexy" espirilerine konu olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
Üstat doğrudur, şu arabanın üretildiği tarihte doğanlar 30 yaşını geçti Nsx zaten ıslak rüya
Bizim komşu Kral mi Yuki mi bişi almış yumurta gibi elektrikli 26bine almış citroen 61bin pahalı bence
Instagram: Ekremalp85
Youtube: Ekrem Alp
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)