Enduro Önerisi Konusunda Yardım lütfen
Reklamlar
-
Merhabalar;
1 yıldır motor kullanıyorum. Şimdi Enduro tarza geçmek istiyorum boyum 1.85, artçım 1.80 . Araştırdığım kadarı ile BMW gs310- Suzuki vstrom 250 ve benellinin trk modelleri arasında kaldım.
Sorularım;
-vstrom deneme sürüşü yaptım, beğendim fiyata değer mi bilemedim uzun zamandır kullanmadığım için daha deneyimli arkadaşların önerilerine ihtiyacım var. Ayrıca ikinci el piyasası sıfır fiyatlarına yakın, sıfır mı almalı.
-BMW gs modeli Hindistan tvs fabrikasında toplanıyormuş bu biraz kafamı karıştırdı.
-benelli de aynı İtalyan markası olmasına rağmen Çin’de üretiliyormuş. Trk502 çok güzel görünüyor fakat değer mi bilemiyorum .
Yorumlarınıza ihtiyacım var. Açıkçası kur vs çok çabuk etkileniyor piyasa. Motorumu yeni sattım hemen almayı düşünüyorum.
Çok teşekkür ederim hepinize
Reklamlar
-
Merhaba, seçtiğiniz motorlar içerisinde belki en dayanıklısı suzuki olmasına rağmen ağır ve gücü düşük. Boylarınızdan yola çıkarak kilolarınızın da az olmadığını düşünüyorum. 24 hp 190 kilo suzuki sizi yolda üzer. Sollamada yokuşta saç baş yoldurabilir. Aslında benelli gücüyle sizi memnun edecek olsa da sorunsuzluk servis yedek parça ve ikinci el olarak soru işareti. G310 BMW'nin üst hacimdeki motorlar kadar kaliteli değil hatta avrupada durudulmuş bile olabilir satışları. Parçaları da pahalıdır ama bulamamak uzun süre beklemek diye bir şey yok. Gücü ve torku ile optimum motor o olabilir.
-
aslında bir yıl kullandığın motoruda yazsaydın ıyı olurdu ona göre yorum yapılabilir.
-
G 310 Gs'in ikinci el fiyatları 60-65.000 TL bandında, bu bütçeye Versys, Vstrom 650 önermek isterdim ama fiyatlar uçmuş, belki 2014 Nc 750 X de iyi bir alternatif olabilir (seleye az biraz müdahele şart)
-
tenere 660 düşünebilirsin....
-
tommy'ye katılıyorum. Bu paralara başka ve daha güçlü lakin modeli biraz daha eski alternatifler mevcut.
Ha, illaki bu seviyelerde olsun istiyorsan, ve de Bmw ye verecek kadar paran varsa Gs310 yerine şahsen Versys 300 alırdım.
Şu da var, sen enduro değil, touring tarzı motor arıyorsun.
-
Kardeş şimdi sana +- şudur diye bilmemiz için bazı şeyleri bilmemiz gerekli ,
Sorun şöyle olmuş aklımdan bir sayı Asal sayı tutum bilin bakalım ..Nerden bilelim biz senin aklından geçeni ..
Amacın ne?
Kullanacagın mesafeler nedir ?
Nerden nereye gideceksin ağırlıklı?
Hangi yol şartlarında kullanacaksın ?Stabilize mi Stabilize ise ne kadar stabilize orman yolu gibi mi mesela ? Full asvalt mı ?
Bİr günde sürmek istedigin maksimum mesafe nedir ? (Çok km ise Tek silindir sıkıntı titreşim misal)
Ehliyet sınıfın nedir ? A mi A2 mi A1 mi
Yaklaşık bütçen?
Amacını ,kendini güzelce tanıt güzel bir tavsiye alırsın çok tercübeli arkdaşlar var .
-
yorumlarınız için çok teşekkür ederim .Önceki motorum kuba superlight 200. hız sevmem şehiriçi kullanıcam motoru istanbulda. artçı ile de sadece ilçe içerisinde kısa masefelerde kullanıcam. kilom 85. motoru işe gel git ve şehir içinde gezmek için alıyorum. Benim için serviste sıkıntı olmasın, parçası sağlam olsun, kolay satabileyim, sürekli orasına burasına bakmiyim civatası gevşemiş mi bişey olacak mı demiyim yolda bırakmasın. Şuan bütçem maksimum 60 bin tl. Ehliyetim A
-
Trk şehir içi için iyi bir seçim olmaz.Tommnin dediği gibi en mantıklı seçim NC olur senin için.
-
burakt1 adlı üyeden alıntı
yorumlarınız için çok teşekkür ederim .Önceki motorum kuba superlight 200. hız sevmem şehiriçi kullanıcam motoru istanbulda. artçı ile de sadece ilçe içerisinde kısa masefelerde kullanıcam. kilom 85. motoru işe gel git ve şehir içinde gezmek için alıyorum. Benim için serviste sıkıntı olmasın, parçası sağlam olsun, kolay satabileyim, sürekli orasına burasına bakmiyim civatası gevşemiş mi bişey olacak mı demiyim yolda bırakmasın. Şuan bütçem maksimum 60 bin tl. Ehliyetim A
şuanda bende senınle aynı durumdayım nc bakıyorum en mantıklısı ve yakıt cımrısı
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
burakt1 adlı üyeden alıntı
yorumlarınız için çok teşekkür ederim .Önceki motorum kuba superlight 200. hız sevmem şehiriçi kullanıcam motoru istanbulda. artçı ile de sadece ilçe içerisinde kısa masefelerde kullanıcam. kilom 85. motoru işe gel git ve şehir içinde gezmek için alıyorum. Benim için serviste sıkıntı olmasın, parçası sağlam olsun, kolay satabileyim, sürekli orasına burasına bakmiyim civatası gevşemiş mi bişey olacak mı demiyim yolda bırakmasın. Şuan bütçem maksimum 60 bin tl. Ehliyetim A
şuanda bende senınle aynı durumdayım nc bakıyorum en mantıklısı ve yakıt cımrısı
-
burakt1 adlı üyeden alıntı
yorumlarınız için çok teşekkür ederim .Önceki motorum kuba superlight 200. hız sevmem şehiriçi kullanıcam motoru istanbulda. artçı ile de sadece ilçe içerisinde kısa masefelerde kullanıcam. kilom 85. motoru işe gel git ve şehir içinde gezmek için alıyorum. Benim için serviste sıkıntı olmasın, parçası sağlam olsun, kolay satabileyim, sürekli orasına burasına bakmiyim civatası gevşemiş mi bişey olacak mı demiyim yolda bırakmasın. Şuan bütçem maksimum 60 bin tl. Ehliyetim A
Boyunuz ne kadar uzunda olsa o yüzden çok rahat edemeseniz de endruo yüksektir o yüzden manevra kabiliyeti nisbeten sıkıntı olur heybetinden dolayı şehir içinde araya dereye girme sıkıntı olur.
Bu sıkıntıları da göz önünde bulunduruyor iseniz ;
Ehliyetin A is
2008 üzeri Vstrom
NC 700 -750 çok fark etmez
Ehliyetin A2 ise
CB500F
Ama şehir içi istanbulda kulanacagım diyor isen Maxi Scoter bu saydıgın tüm motorlara göre avantaj
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
burakt1 adlı üyeden alıntı
yorumlarınız için çok teşekkür ederim .Önceki motorum kuba superlight 200. hız sevmem şehiriçi kullanıcam motoru istanbulda. artçı ile de sadece ilçe içerisinde kısa masefelerde kullanıcam. kilom 85. motoru işe gel git ve şehir içinde gezmek için alıyorum. Benim için serviste sıkıntı olmasın, parçası sağlam olsun, kolay satabileyim, sürekli orasına burasına bakmiyim civatası gevşemiş mi bişey olacak mı demiyim yolda bırakmasın. Şuan bütçem maksimum 60 bin tl. Ehliyetim A
Boyunuz ne kadar uzunda olsa o yüzden çok rahat edemeseniz de endruo yüksektir o yüzden manevra kabiliyeti nisbeten sıkıntı olur heybetinden dolayı şehir içinde araya dereye girme sıkıntı olur.
Bu sıkıntıları da göz önünde bulunduruyor iseniz ;
Ehliyetin A is
2008 üzeri Vstrom
NC 700 -750 çok fark etmez
Ehliyetin A2 ise
CB500F
Ama şehir içi istanbulda kulanacagım diyor isen Maxi Scoter bu saydıgın tüm motorlara göre avantaj
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
burakt1 adlı üyeden alıntı
yorumlarınız için çok teşekkür ederim .Önceki motorum kuba superlight 200. hız sevmem şehiriçi kullanıcam motoru istanbulda. artçı ile de sadece ilçe içerisinde kısa masefelerde kullanıcam. kilom 85. motoru işe gel git ve şehir içinde gezmek için alıyorum. Benim için serviste sıkıntı olmasın, parçası sağlam olsun, kolay satabileyim, sürekli orasına burasına bakmiyim civatası gevşemiş mi bişey olacak mı demiyim yolda bırakmasın. Şuan bütçem maksimum 60 bin tl. Ehliyetim A
Hız sevmem dediğin için V-Strom 250 kullanıcısı olarak tabiki V-strom 250 diyorum.
60 bine ful aksesuar, düşük km., yok yok bir motor alınır.
-
bence bu kritere en uygun nc750x hem az yakar hemde honda kalitesi , servis ağı. üzmez.
-
Nc750x alın hocam. Bence Türkiye şartlarında en mantıklı touring motor. Top speed desen var. 195 falan görüyor fazlasıyla yeterli. Düşük devirle yürüyen yakıtı az tüketen güçlü sağlam bir makine. Sürücüsü yorulmadığı sürece kontak kapatmadan dünya turu yapabilecek bir motor. 60 bin lira bütçeyle temiz bi tane bulursunuz. Zaten kirli olanında kozmetiği kirlidir. Makinesinde yine bişey çıkmaz. Benim ustam bile bana nc750x önerdi ve 90bin km de de olsa korkma al dedi.
-
burakt1 adlı üyeden alıntı
yorumlarınız için çok teşekkür ederim .Önceki motorum kuba superlight 200. hız sevmem şehiriçi kullanıcam motoru istanbulda. artçı ile de sadece ilçe içerisinde kısa masefelerde kullanıcam. kilom 85. motoru işe gel git ve şehir içinde gezmek için alıyorum. Benim için serviste sıkıntı olmasın, parçası sağlam olsun, kolay satabileyim, sürekli orasına burasına bakmiyim civatası gevşemiş mi bişey olacak mı demiyim yolda bırakmasın. Şuan bütçem maksimum 60 bin tl. Ehliyetim A
Şehrin en gıcık yorumcusu olarak bu tartışmaya katılmasam olmazdı.
ağırlık olarak şehiriçi kullanacağını söylemişsin.
Ben bu yorumundan şunu çıkarıyorum. Sen daha çok şekil olsun diye enduro istiyorsun.
Hemen anlatayım.
1 enduro motosikletlerin çoğu geniş ve gösterişlidir fakat şehir içi kıvrak değildir trafikte sol kolun kas yapar üzülürsün.
2 enduro motosikletlerin geneli kullanım amacı dışında genelde çok zevksizdir.
3 motosikletinin civatalarını en az haftada bir kontrol etmeyen motosikletçi servisler tarafından öpülmeye mahkumdur.
çoğunluk şehir içi kullanacaksam o paralara ya dominar 400 ya da nk 400 alırım.
trk nın ve bmw nin modellerine para verenin aklına şaşarım.
ya parası boldur ya da motosikleti sırf çerçeveletip hava atmak için almıştır.
kafana takılan birşey var ise çekinmeden sor
ben internetten reklamcı yav....kların çektiği vieoları izleyip geelip yorum yapmıyorum kullanmadığım veya bizim ekipte kullanılmamış motosiklet hakkında yorum yapmam.
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
Bu son yorum bir tık rahatsız edici geldi sanki. Ben hava atmak istiyor da olabilirim. Param çok da olabilir. Hatta belki servisim var ustalarıma civataları kontrol ettiriyorumdur. Sadece öneri istedim ama okudukça sonralara doğru olan yorumlara bir tık daha dikkat edicem.
Gerçekten yardım etmek için yazan dostlara selamlar. Teşekkür ediyorum. Önerilerinizi dikkate alıcam.
-
GS'in malzeme kalitesinin diğer ikisinden açık ara daha iyi olduğundan emin olabilirsin, kendi motorumdan biliyorum. Hindistan'da üretilmesi onu Hint motoru kalitesine getirmiyor. V-Strom'a oturdum bana oyuncak gibi geldi. Diğer yandan ben de kendiminkini satıp V-Strom 250 alsam mı diye düşünüyorum. Neden ? Çünkü G310R veya GS fark etmez, bu motorların titreşim seviyesi bana göre biraz fazla (Hint esintisi burada devreye girmiş). V-Strom ise yağ gibi çalışıyor. Kullandıkça fark ettiğim şey motorun zincirinin yağlama zamanı geldikçe titreşiminin artması oldu. Zincir yağlandığında titreşim de azalıyor. Belki şu anda kullandığım Würth Drylube yerine Motul markaya geçsem sorun çözülecek. Bu arada motorun zinciri kesinlikle esneme yapmıyor. 11 bin km'ye geldim, daha hiç ayarlanmadı ve ayara gerek yok. Çok konforlu olmasına rağmen G310R ile benim tahammül edebildiğim en uzun mesafe 100 km oldu. 100 km yol yapınca motor yoruyor. Hem titreşim yoruyor, hem de rüzgar yoruyor. Ancak performansı çok iyi, yan rüzgardan neredeyse hiç etkilenmiyor ve 100 km'de ortalama 3.5 litre yakıyor. Performans olarak V-Strom'un çok ötesinde olduğuna eminim. GS modeli uzun yolda bunun kadar yormayacaktır diye düşünüyorum.
TRK 502 ise bunlardan ayrı bir noktada ama o paraya değmez. Bunlara o paraları vermektense biraz daha koyup ikinci el NC750X almak daha mantıklı olur.
-
Suzuki al.evladiyelik ......
İmkanım olsa yarın gider " 0" km sini alırım.
-
Artçı ile kullanılacaksa v storm 650 den şaşma nc artçı ile çok sıkıntı benzin deposu artçı selesinin altında kamp a giderken benzin lazım olduğunda çok küfür edersin gerçekten zulüm sele sert ve dar nc nin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)