Hindistan trafiğinde yaşadığım ŞOK
Reklamlar
-
JK5F adlı üyeden alıntı
1- Kız nasıl kusmuyor?
2- Neden sağ sinyal açık gidiyorlar?
3- Hakikaten bu Hindistan apaçileri kaza durumunda bu cıbıllıkla nasıl hiçbir şey olmamış gibi kalkıp devam ediyor?
Trafik soldan aktığından ve bu adam sürekli olarak birilerini "sağladığından" sağ sinyal açık gidiyor. Kurala uyuyor yani. Özet olarak trafiğin akış yönünü de hesaba katarsak durumu bizim sağdan akan trafikte sağ şeridin dibinden gazlayan emniyet şeridi meraklılarından ve araçları sağından geçmek için sıkıştıran kaldırım dibi motorcularından çok daha iyi. Sadece biraz güvensiz ve dağınık sürmüş.
Reklamlar
-
Sağ sol yapmak da aslında lastiğe yük bindiriyor. Sürtünme yine var yani lastik ısınır.
-
Konuşuyorken kafa sallama olayını motisiklete de uygulamaya çalışıyorlar sanki. Habire bi gereksiz osilasyon söz konusu.
Bu arada motosikleti kullananda kask var ama artçı kızda yok... Ceket pantolon neyse de kask direk yaşamla ölüm arasındaki çizgi.
-
Merhum AEA'nın Batı yönü vurgusu... ya gen , ya lob yapısı artık ne denirse bir şeyler var aziizim var . ( elbette onlarda sütten çıkma ak kaşık değilsede birşeyler var. )
-
fb__ömer adlı üyeden alıntı
Bide cadde de çarpışma tehlikesi Kerem kardeşim.
Alemdağ Caddesini stunt pisti sananlar utansın kardeşim. Bir de sürekli ani fren yapıp teker deneyen bir Eskişehirli vardı ama şehrine döndü o, birilerini veliaht bırakmış arkasında.
-
Kerem34_ adlı üyeden alıntı
Alemdağ Caddesini stunt pisti sananlar utansın kardeşim. Bir de sürekli ani fren yapıp teker deneyen bir Eskişehirli vardı ama şehrine döndü o, birilerini veliaht bırakmış arkasında.
Umraniye'nin bazi kisimlari Delhi'ye bagli saniyordum ben zaten?
-
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Ben lazer termometre ile vakti zamanında ön lastikle 2 dk' lık denemeler yapmıştım, nedense dediğinizin tersi sonuçlar vermişti. İlginç.
How to warm up motorcycle Tyres?
Diye yazar isen agırlık şu cevaba erişirsin
Contrary to popular opinion, zig zagging on your motorcycle doesnt generate much heat on your tyres unlike in the case of a car where it indeed helps. So accelerating and braking is the best way.
Ez cümle ingilizce bilmeyenler için ;
Sag sol yaparak motosiklet lastigi ısıtılmaz gaz fren yaparak agırlık transferi yaparak ..Çekiç etkisi yaparak ıstılır erişirsiniz..
Denemezi sabit gazda mı yaptınız sağ sol yapar iken haliyle az da olsa agırlık tansferi ön arka gerçekleşir bir de istemsizce anlık gaz aç kapamalar da olabilir. Sizin denemeniz ne kadar hassas onu da bilemiyoruz .
Sonuçta ısı nasıl çıkıyor o belli sürtünme ile ;
Bir yatayda asvalt ile lastik arası sürtünme ile oluşan ısınma , İkinci lastigin yukarı aşagı basınç ile dikeyde oluşan ısınması ,
Motosiklete sag sol yaparken lastiklere yukarı aşagı hareketi yaptıra bilirseniz normalden fazla ısınır ,
Olay fiziksel bir denklem.
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Umraniye'nin bazi kisimlari Delhi'ye bagli saniyordum ben zaten?
Ümraniye'nin çok kullanılmayan diğer adı Delhi kültürünü yaşama ve yaşatma derneği zaten. Her sene meydandaki dev ekranlarda Mumbai Hotel filmi eşliğinde Mumbai katliamı da anılıyor abi, çok duygusal anlar yaşanıyor katıl bir ara. Belediye ve çevresinde de küçük bir Arap yarım adası var. Anketlerde malum olan %90 üzerinde çıkıyor deyolla.
-
serif abi adlı üyeden alıntı
Motosiklete sag sol yaparken lastiklere yukarı aşagı hareketi yaptıra bilirseniz normalden fazla ısınır ,
Bu Hintliler doğru yapıyo o zaman. Kamyon arkasına sıkıştı mı motosikletin başı götü ayrı oynuyo. Rodeomsu bir durum oluşuyor. Bırakın lastikleri, her bişeyler ısınıyo, sürtünen sürtünene...
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Eskiden kendi kendisine vücut çalımı atan Galatasaraylı Sabri vardı, ilk videodaki aga da o Sabri minvalinde, düz yolda bile durup dururken sağa sola yatıyor.
5dk izledim dayanamadım kapattım. Beyin kanaması geçirecektim. Bu nasıl motor kullanmak ? :D
60 iq ile nasıl öğrendi acaba. Demek ki maymuna öğretsek maymun da motor kullanır, hatta bir süre sonra makas atmaya da başlar bu ve benzeri videolarda gördüğümüz gibi.
-
serif abi adlı üyeden alıntı
How to warm up motorcycle Tyres?
Diye yazar isen agırlık şu cevaba erişirsin
Contrary to popular opinion, zig zagging on your motorcycle doesnt generate much heat on your tyres unlike in the case of a car where it indeed helps. So accelerating and braking is the best way.
Ez cümle ingilizce bilmeyenler için ;
Sag sol yaparak motosiklet lastigi ısıtılmaz gaz fren yaparak agırlık transferi yaparak ..Çekiç etkisi yaparak ıstılır erişirsiniz..
Denemezi sabit gazda mı yaptınız sağ sol yapar iken haliyle az da olsa agırlık tansferi ön arka gerçekleşir bir de istemsizce anlık gaz aç kapamalar da olabilir. Sizin denemeniz ne kadar hassas onu da bilemiyoruz .
Sonuçta ısı nasıl çıkıyor o belli sürtünme ile ;
Bir yatayda asvalt ile lastik arası sürtünme ile oluşan ısınma , İkinci lastigin yukarı aşagı basınç ile dikeyde oluşan ısınması ,
Motosiklete sag sol yaparken lastiklere yukarı aşagı hareketi yaptıra bilirseniz normalden fazla ısınır ,
Olay fiziksel bir denklem.
Lastiğin ısınması asfalt ile sürtünmesinden değil, ağırlık ve baskı ile esneyen yapısıl bütünlüğün iç sürtünmesinden kaynaklı olmasın?
Asfalt sürtünmesi ile ısınmayı normal bir fırına kuyulmuş yemeği ısıtmaya benzetirsek, sağ/sol yaparak (malum hareketin doğru şekliyle) ısınmayı mikrodalga fırında ısıtmaya benzetmek daha doğru olabilir.
Her yabancı kaynağı doğru kabul etmektense arada bir imkanlar dahilinde kendiniz de denemeler yaparsanız belki daha ilginç sonuçlar alabilirsiniz.
Yanlış anlaşılmayı engellemek için özellikle belirtiyorum; bahsettiğim ısınma miktarı bu hareketin yapılması ile ısınan tekerin, hareketin yapılmadan aynı mesafede seğredilmesi ile alınan sonuçlardı. Yani birden farklı ısıtma tekniği denememiştik. Sadece farkı gözlemlemek istemiştik. Siz de birkaç deneme yaparak burada paylaşırsanız güzel olurdu.
-
Ali Mert adlı üyeden alıntı
5dk izledim dayanamadım kapattım. Beyin kanaması geçirecektim. Bu nasıl motor kullanmak ? :D
60 iq ile nasıl öğrendi acaba. Demek ki maymuna öğretsek maymun da motor kullanır, hatta bir süre sonra makas atmaya da başlar bu ve benzeri videolarda gördüğümüz gibi.
Aslında videodaki kullanıcı hakkında makara yapsak bile adamın sürücülüğü, yeteneği üst düzey. Çok çok tehlikeli de olsa hem o kuralsız trafikte artçılı bir şekilde öyle gezebilmek ve kaza yapmamayı başarabilmek bence zor. Ben şahsen 2-3 defa ölürdüm. Bizde Gs kullanan, sarı yelekli Şile eğitmenlerinin çoğunluğunu o ortama alsak öyle süremezler, "sürmezler" ya da "sürmeyi tercih etmezler" demiyorum, bildiğin süremezler.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Aslında videodaki kullanıcı hakkında makara yapsak bile adamın sürücülüğü, yeteneği üst düzey. Çok çok tehlikeli de olsa hem o kuralsız trafikte artçılı bir şekilde öyle gezebilmek ve kaza yapmamayı başarabilmek bence zor. Ben şahsen 2-3 defa ölürdüm. Bizde Gs kullanan, sarı yelekli Şile eğitmenlerinin çoğunluğunu o ortama alsak öyle süremezler, "sürmezler" ya da "sürmeyi tercih etmezler" demiyorum, bildiğin süremezler.
Videonun ilk 20 saniyesi, dediğinizi sonuna kadar doğruluyor hocam
-
vandamme adlı üyeden alıntı
Öldürmeyen Allah öldürmüyor, bu videonuzdaki kara kuru kırtodan binlerce kat daha iyi süren bir eğitmeni 1-2 sene önce motosikletli trafik kazasında kaybettik. Allah ona da rahmet eylesin. Bazen herşeyi geçip işin "kader,kısmet" kısmına odaklanıyorsunuz.
-
vandamme adlı üyeden alıntı
3:15
arkadaki artcı maymun cok eğleniyor ama kaza her an olabilir..kask bile yok,bir insan bu kadar gerizekalı nasıl olabiliyor cok ilginc..
-
bu konuyu kuryeler de mi okudu ne . bu gün trafikte korna çalarak ilerlemeye çalışan apaçi kuryee gördüm aklıma videolar geldi
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Aslında videodaki kullanıcı hakkında makara yapsak bile adamın sürücülüğü, yeteneği üst düzey. Çok çok tehlikeli de olsa hem o kuralsız trafikte artçılı bir şekilde öyle gezebilmek ve kaza yapmamayı başarabilmek bence zor. Ben şahsen 2-3 defa ölürdüm. Bizde Gs kullanan, sarı yelekli Şile eğitmenlerinin çoğunluğunu o ortama alsak öyle süremezler, "sürmezler" ya da "sürmeyi tercih etmezler" demiyorum, bildiğin süremezler.
Aptallıklarını tescil etmek istemedikten sonra niye böyle sürsünler ki? Ufak bir örnek izledik. Sürekli öyle süren biri eninde sonunda kaza yapar... Onun için değil eğitmen, aklı başında hiç bir insan öyle sürmez. Mesele yetenekse onun yeri pisttir. Pistte de motosikleti öyle hoplatıp zıplatmakla hızlı gidilmez.
Piyasada riskli süren arkadaşları "buyur, önünde engel yok, hız limiti de yok, git gidebildiğin kadar hızlı" deyip ücretsiz piste sokmak lazım, trafikte uslanmaları için. Eminim kullandıkları makinanın yarısı hacmindekilerin tozunu yuttukları için gaza gelmelerine rağmen ölmekten korktukları için gaz açmaya tırsarlar, çünkü daha bir tur bile atmadan yeteneklerinin sınırını bulurlar.
Tecrübe konuşuyor
-
Benim de en sevdiklerimden brezilyali tekerciler. Adamlar ne türlü motor olursa olsun çok rahat senteye alıyorlar. Onlar da bi manyak sürüyor. Sağ sol yapan hintlilerde efsane
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Aptallıklarını tescil etmek istemedikten sonra niye böyle sürsünler ki? Ufak bir örnek izledik. Sürekli öyle süren biri eninde sonunda kaza yapar... Onun için değil eğitmen, aklı başında hiç bir insan öyle sürmez. Mesele yetenekse onun yeri pisttir. Pistte de motosikleti öyle hoplatıp zıplatmakla hızlı gidilmez.
Piyasada riskli süren arkadaşları "buyur, önünde engel yok, hız limiti de yok, git gidebildiğin kadar hızlı" deyip ücretsiz piste sokmak lazım, trafikte uslanmaları için. Eminim kullandıkları makinanın yarısı hacmindekilerin tozunu yuttukları için gaza gelmelerine rağmen ölmekten korktukları için gaz açmaya tırsarlar, çünkü daha bir tur bile atmadan yeteneklerinin sınırını bulurlar.
Tecrübe konuşuyor
Adamların zeki olduğunu ben de düşünmüyorum ama "piste gel" deyip işin kolayına kaçmamalıyız. Pistteki birçok arkadaşı da aynı şartlarda o trafiğe soksak bu Hintli kadar seri "kullanmaz" demiyorum, "kullanamaz" Zaten burada bahsettiğimiz önünde engel, arkanda artçı, gudik bir motosikletle bunu yapabilmeyi becerebilmek. Bu Hintlinin yaptığını savunmuyorum. Her pist yarışçısı da doğuştan gelen yetenekle pistte şaheserler yaratmıyor, bunun eğitimi şusu busu yok mu? Bu Hintli de pist için yetiştirilse ve yarışa girse belki zamanla başarılı olabilir. İmkan meselesi biraz da.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Adamların zeki olduğunu ben de düşünmüyorum ama "piste gel" deyip işin kolayına kaçmamalıyız. Pistteki birçok arkadaşı da aynı şartlarda o trafiğe soksak bu Hintli kadar seri "kullanmaz" demiyorum, "kullanamaz" Zaten burada bahsettiğimiz önünde engel, arkanda artçı, gudik bir motosikletle bunu yapabilmeyi becerebilmek. Bu Hintlinin yaptığını savunmuyorum. Her pist yarışçısı da doğuştan gelen yetenekle pistte şaheserler yaratmıyor, bunun eğitimi şusu busu yok mu? Bu Hintli de pist için yetiştirilse ve yarışa girse belki zamanla başarılı olabilir. İmkan meselesi biraz da.
Evet, Rossi'yi bu sartlara koysaniz bu Hintli gibi suremez muhtemelen. Cunku kalburustu motosiklet kullanabilmenin yaninda kontrolun yetersiz oldugu ortamda habire risk alma, ve onune geleni umursamadan rahatsiz edebilme yetisi lazim.
Demek istedigim o ki olay motosiklet kullanabilmedeki yetenekse, bu Hintlilerin surusu bunu ne kadar temsil ediyor emin degilim. Cunku kontrol edilebilir bir ortamda degiller. Pistte millet sizi geciyorsa yavassinizdir. Lami cimi yok, net. Lap zamani esittir yetenek. Lakin Hintli durumunda, motosiklet hakimiyeti bir yana, kontrolsuz ortamda daha fazla olumcul risk alma ve milleti daha cok sikistirma onemli. Ama bunlarin motosiklet kullanma yetenegi ile alakasi yok. Aptal ve okuz olmayla iliskisi var.
Evet suruste bir miktar yetenek var, kabul. Lakin bir o kadar da aptallik ve okuzluk var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)