Triumph Speed Triple 1200 RR
Reklamlar
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
doğru,ktm 1290 duke de 180 beygir..Ktm o gucu yola aktarabilseydi 200 beygir de yapardı motorunu ama o zaman motor guvenli olmazdıı..yaaa
Ne derler bilirsiniz,"170 beygir az,190 beygir cok.180 beygir gibisi yok"
Aklımın ucundan bile geçmemiş düşünceler... Milletin aklı nelere çalışıyor hayret... Sidik yarışı yerine motosiklet kullanmaktan zevk almaya çalışın. Çünkü içinizdeki ezikliği ve kompleksi yok edecek beygir gücünde motosiklet yok dünyada...
150 beygir üzeri hiç bir motosiklet güçsüz değildir. Hatta bana kalsa çizgiyi 100 beygir'e bile indiririm.
110 beygir 900cc Hornet ile 180 beygir 1300cc SDR arasındaki güç farkı trafikte %1 durumda belki fark oluşturur, yani pratikte önemsizdir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
şöyleki geride.1200cc de rakip yok hatta buna denk ss motor ben bilmiyorum.r1 1000rr falan desek em kötü 1000cc den 200 hp minumum güç çıkıyor.zzr1400 hayabusa rakibi desek oda tutmuyor sürüş tarzı ağırlık konfor olarak.rakip eşleme olarak bakınca 180 az oluyor yoksa bu gücü zaten 200km hız ve üzerinde zaten anca yere verirsin.bu biraz yeni nesil motorlardan gibi yani mt07 tutup r7 yaptı yada aprilia 660rs yaptı.tam denk gelen rakip olmayınca rahatsız ediyor
Viraj çıkışında ve ani hızlanmak gerektiğinde çok daha düşük hızlarda da aktarabilirsiniz o gücü yere.
Ama belli bir seviyenin üzerinde maksimum beygir gücü tipik kullanım için anlamsız bir değer. Özellikle düşük devirlerdeki tork eğrisi çok daha önemli bence. 110 beygir 600cc motor ile 110 beygir 900cc motor arasındaki fark bu açıdan muazzam.
Hayabusa da Zx14 te öküz gibi ağırlar. Bu motosiklet çok daha hafif. Konforu da sınırlı çünkü elcikler Speed triple'dan 13cm aşağıda ve daha öndeymiş, pegler de geride. Ergonomisi konfor için fazla agresif.
Reklamlar
-
Karenaj söküp naked diye ittiriyorlardı. Şimdi söktükleri karenajları geri takıp supersport diye satıyorlar. Litrelik tüm nakedların lasmanı da lansman video/reklamları da pistte çekiliyor ve pazarlanıyor. Bu kadar pist odaklı bir makine almak istesem, 180'den sonraki beygirleri sayacak kadar kafayı yesem düşünmeden SS alırdım herhalde.
Yada bu motoru alacak olsam sağında solunda niye karenaj yok diye sorarım. Gidon bile clip-on.
-
Tasarımını çok beğendim ss motosikletlerin illaki samurai kılıcı gibi görünmesine gerek yok güzel alternatif olmuş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)