Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Triumph Speed Triple 1200 RR

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    doğru,ktm 1290 duke de 180 beygir..Ktm o gucu yola aktarabilseydi 200 beygir de yapardı motorunu ama o zaman motor guvenli olmazdıı..yaaa

    Ne derler bilirsiniz,"170 beygir az,190 beygir cok.180 beygir gibisi yok"
    Aklımın ucundan bile geçmemiş düşünceler... Milletin aklı nelere çalışıyor hayret... Sidik yarışı yerine motosiklet kullanmaktan zevk almaya çalışın. Çünkü içinizdeki ezikliği ve kompleksi yok edecek beygir gücünde motosiklet yok dünyada...

    150 beygir üzeri hiç bir motosiklet güçsüz değildir. Hatta bana kalsa çizgiyi 100 beygir'e bile indiririm.

    110 beygir 900cc Hornet ile 180 beygir 1300cc SDR arasındaki güç farkı trafikte %1 durumda belki fark oluşturur, yani pratikte önemsizdir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------

    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şöyleki geride.1200cc de rakip yok hatta buna denk ss motor ben bilmiyorum.r1 1000rr falan desek em kötü 1000cc den 200 hp minumum güç çıkıyor.zzr1400 hayabusa rakibi desek oda tutmuyor sürüş tarzı ağırlık konfor olarak.rakip eşleme olarak bakınca 180 az oluyor yoksa bu gücü zaten 200km hız ve üzerinde zaten anca yere verirsin.bu biraz yeni nesil motorlardan gibi yani mt07 tutup r7 yaptı yada aprilia 660rs yaptı.tam denk gelen rakip olmayınca rahatsız ediyor
    Viraj çıkışında ve ani hızlanmak gerektiğinde çok daha düşük hızlarda da aktarabilirsiniz o gücü yere.

    Ama belli bir seviyenin üzerinde maksimum beygir gücü tipik kullanım için anlamsız bir değer. Özellikle düşük devirlerdeki tork eğrisi çok daha önemli bence. 110 beygir 600cc motor ile 110 beygir 900cc motor arasındaki fark bu açıdan muazzam.

    Hayabusa da Zx14 te öküz gibi ağırlar. Bu motosiklet çok daha hafif. Konforu da sınırlı çünkü elcikler Speed triple'dan 13cm aşağıda ve daha öndeymiş, pegler de geride. Ergonomisi konfor için fazla agresif.
    Barisozde bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    BAIIHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2008
    Şehir
    İst
    Motosikleti
    CB1000R
    Karenaj söküp naked diye ittiriyorlardı. Şimdi söktükleri karenajları geri takıp supersport diye satıyorlar. Litrelik tüm nakedların lasmanı da lansman video/reklamları da pistte çekiliyor ve pazarlanıyor. Bu kadar pist odaklı bir makine almak istesem, 180'den sonraki beygirleri sayacak kadar kafayı yesem düşünmeden SS alırdım herhalde.

    Yada bu motoru alacak olsam sağında solunda niye karenaj yok diye sorarım. Gidon bile clip-on.

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Mayıs 2021
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yamaha yzf r25
    Tasarımını çok beğendim ss motosikletlerin illaki samurai kılıcı gibi görünmesine gerek yok güzel alternatif olmuş


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)