motor indirme, baştan motor yapma
Reklamlar
-
Merhaba.
Cf moto 150 nk kullanıyorum. ufak tefek motorumdan sesler geliyor, kalkarken sanki arkadan biri çekiyormuş gibi tekleyerek kalkıyor ve rolantideyken dalgalanma oluyor. titreme aşırı fazla oluyor rölantide.
Kime göstersem herkes motoru indirmemiz lazım diyor.
şimdi motoru indirdiğimizde tahmini olarak kimse bir fiyat veremiyor. Benim sorum ise şu. böyle bir motora sıfırdan bir alt motor yaptırmak ne kadara denk gelir?
Veya bu sorunun neyden kaynaklandığını bilen var ise cok yardımı dokunur.
silindir içerisinden bir tıkırdama sesi geliyor. sübap sesine benzer ama değil. sübap ayarı 2 defa yapıldı, ses hiç kesilmedi. egzantirik zinciri dediler değiştirdik yine ses kesilmedi.
tekleme dediğim ise 1-2 vitesleri arasında yapıyor sanki gaz kesiyormuş gibi yaparak bir anda öne yatıyor kendini daha sonra toparlıyor.
gazı aniden verdiğimizde ise devir hızlıca yükselir ama motor hızlanmıyor, daha sonra devir düşüyor ve motor hızlanmaya başlıyor.
Reklamlar
-
Son dediğin bana debriyaj balatası gibi geldi.
-
Son dediğin balatadan yapıyor olabilir.. motorun kaç km de
-
Debriyaj balatası gibi görünüyor. Seste muhtemelen debriyaj balata plakalarından bir tanesi kırılmış olabilir. Seste bundan dolayı olabilir
-
Arkadaşlar debriyaj balatası bittiğinde motor giderken aniden boşa cıkmış gibi devir yükseltir. bunda olay tam tersi. şöyle anlatayım
2 nci viteste 5 bin devirde gidiyorum, vitesi 3 e attığımda motor hala 5 bin devirde. 4-5 saniye sonra devir düşüyor.
-
İstanbul kadıköydeki servisler rx3 evo motoru indirip toplamak için 1000tl fiyat vermişlerdi. Sizin bulunduğunuz yerde nasıldır bilmiyorum.
-
BlueSpark adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar debriyaj balatası bittiğinde motor giderken aniden boşa cıkmış gibi devir yükseltir. bunda olay tam tersi. şöyle anlatayım
2 nci viteste 5 bin devirde gidiyorum, vitesi 3 e attığımda motor hala 5 bin devirde. 4-5 saniye sonra devir düşüyor.
Debriyaj balatası bittiğinde vites geçişlerinde sen vitesi atarsın debriyajı bırakırsın ama daha debriyaj hala ayırıyordur. Yarım debriyaj yapmış gibi olur. Tam olarak anlatamadım ama vitesi attıktan sonra vitesin sonradan geçmesi debriyaj sorunudur.
-
Konjektor olabilir.ayni seyleri benim konjektor bozukken yapmisti.devirde dalgalanmalar,guv kesintisi vs vs.imkanin varsa baska konjektor tak bak.duzelirse yeni konjektor alirsin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)