Rektifiye benim bildiğim temiz, sıfır motor yapmak demek. Sizce alınır mı?
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...51897562/detay
Rektifiye benim bildiğim temiz, sıfır motor yapmak demek. Sizce alınır mı?
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...51897562/detay
Yapılan işlerin madde madde yazıldığı bir fatura varsa tabii ki.
Kimin nasıl rektifiye yaptığı güvenilir bir doküman ile sabit değilse risk...
Hızlı adımlarla kaçılır Motoru yapılmış bir motosiklet kulağa hoş gelse de motor rektifiyesi herşey değildir. Motoru rektifiye yapılacak kadar kullanılmış, km yapmış motosikletin motoru hariç diğer yerleri döküntüdür muhtemelen. Birde nasıl yapılmış, nerede ve kim tarafından yapılmış, çıkma mı sıfır parça mı, orijinal mi yan sanayi parça mı kullanılmış bu tür sorular her zaman cevapsız kalır ve bilemezsin. İlandaki motordan ekstra uzak dur.
Alinir da ilandaki motor agir hasarli ve sisirme gibi ne oldugu belli olmayan tabir kullanilmis.ilan sakat
Honda, Yamaha olsa faturaları vs. işlemleri detaylı yazıyor ise alınır.
Ancak bajaj idare eder bir marka olsa ad zaten işlem görmemis , grenajlarında ufak cizikleri catlakları olan aletler 22-23 e gidiyor. 21 bin tl bu motora verilmez.
Türkiye fakir bir ülke o yüzden bizde her aracın bir alıcısı ve satıcısı vardır ,bizde çöpe atılmaz .
Ben fiyatları ne seviyede bilmiyorum , Fiyatı uygun ise alınır ama ""@arndiol"" yazmış temizi 22-23 diye o zaman bu 21 pahalı
21 e alınmaz ama motor olarak alınır .
Birkaç ilana baktım hasar kayıtsız olarak ikinci ilan son derece uygun.
Araştırma ile daha iyisi de bulunabilir. tabi 2016 modele 28 fiyat ceken de var ancak onları cıddıye almamak lazım.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...48168557/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...49157864/detay
O kadar şeyi değiştirip, eğik koruma takozunun düzeltilmemesi, hadi onu geçtim " kötü görüntüyü yok etmek adına " (ki bu satıcı belli ki görüntüye önem veren biri) yerinden çıkarılmamış olması bana ilginç geldi, " yoksa oradan çıkamıyor mu ? " diyesi geliyor insanın .. bir de o takoz motor bloğuna bağlıysa .. gel de rahat uyu ..
Ben de şahsen genelde kazalı motosiklet alırım hatta mümkünse tramer kaydı olanlara bakarım ama tek şartla .. SERVİSTE orijinal parçaları ile "bütün hasar gören yerlerin" değiştirilmiş olması gerekli .. bu belki sana bir referans olabilir, hatta bana göre bir kazaya karışıp SERVİSTE sıfır amortisör, jant, hatta kafa demiri değişmiş olan motosiklet daha mantıklı ...
Bol şans ama fiyata aldanma, üzerine 5 - 10 koyup kafanı daha rahatlatacak bir şey bakabilirsin " 5 - 10 koyacak durumum yok " dersen de .. dostum gerçekçi ol, sen de kaza yapabilirsin, bunun bakımı var, günü gelir lastiği var zinciri var ... o para kenarda hep olmalı zaten .. ne demişler ? " paran varken aldığın mal, senin için en ucuz maldır " ...
Niyetim de akıl vermek değil, bir ağabey/kardeş tavsiyesi, yaşanmışlıklar silsilesinin özeti gibi düşünebilirsin ...
Not ; Bir de dikkat ettim, motosikletin arkadan fotoğrafı yok, niyetliysen onu da iste .. kuyruk kolay yamuluyor çünkü .. ama özellikle üstten çekilen fotoğrafta sol koruma takozuna bak ..
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
Rektefiyeli motor alınır alınmaz onu bilmemde bu motor alınmaz net.Adamın motorun parmaklamadığı yeri kalmamaış.Ben bukadar modifiyeli ne motor alırım ne de araba.
Hor kullanmış her türlü akrobasi hareketler yapılmış gibi büyük ihtimal elinde kalacak
şans bu işler 10 bin tl verip motoru yaptırıp servisle akraba olan arkadaşlarım var
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)