Alemin krali Honda mız yine şov yapmış arkadaşlar.Hele CB500X tam bir allahsız,cunku gelmiyor
Alemin krali Honda mız yine şov yapmış arkadaşlar.Hele CB500X tam bir allahsız,cunku gelmiyor
Çift papatya disk, ters maşa amortisörle çok güzel olmuş. Bakım maliyetleri biraz yükselse de bu performans artışına değer bence. Euro5 motorla gelirse -Honda Türkiye bunları getirmez- yakıt tüketimi de sınıfından düşük olur muhtemelen.
Aslında orta klasmanda, Türkiye'de en iş yapması gereken motosikletler 500 ve 650 serisi. Her işe gelir, dayanıklı, tasarımı güzel. Bizim millet akıl edemiyor bunları da Honda Türkiye'de de gram pazarlama bilgisi yok. Allahtan markanın uluslararası bir ismi, kendini kanıtlamışlığı var da bedavadan satış yapıyorlar. Bundan sonraki satış hayatlarını kurye firmalarına toptan scooter ithal ederek geçirecekler belli ki. Yoksa 250cc motosiklet getirmemenin başka bir anlamı olamaz.
Adamlar 2022 lansmanı yapıyor, daha bizim ülkeye 21 model giren model sayısı bir elin parmağını geçmez. Şu model gelme tarihlerine de gıcığım. Fifa2022 diyorsan 1 ocak 2022'de süreceksin piyasaya. Eylül ayı gelmiş piyasada 2021 R25 yok mesela hala. 2022'ye 3 ay kala gelecek, 2022 parasına 2021 alacak millet. Sonra her yer 2021 model 2022 ocak çıkışlı ilanlarıyla doluyor. Firmaların üretimi en geç Mart ayında dağıtılacak şekilde ayarlaması lazım.
2017 Dominar 400 kullanıcısıyım. CB500X gelse fiyattan bağımsız tek tercihim olur. Boyutları, ağırlığı, tüketimi, marka imajı, teknolojisi gibi pekçok kritere göre benim için en mantıklı tercih.
Nc fiyatlarına yaklaşacağından ve bu sebepten tercih edilmeyeceğinden dolayı getirilmiyor ve getirilmeyecekte getirilmemelide
Cb500f te büyük hüsrana uğradılar
CBR500R Türkiye'ye gelecek mi ?
bence bunu kimse bilemez.Yani yeni cb125F i bile getirmedi adamlar.Ne düşünürler tahmın etmek zor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------
sana sunu diyim,bu yeni cb500x nc den daha yakışıklı olmus.Nc ye de acilen ters maşa ve çift disk gelmeli.Ama cb500x un yeri ayrı, hakikaten cok beğendim.
Sadece Cb 500F modeli için radial fren kullanmış sanırım diğerler modeller eski tip Nissin'den devam, yanlış görmediysem bi değişik geldi ..
Çift disk olması da sevindirdi, lastik ebatı harici 250 CC'den ayırmayan kitle için de ayırıcı bir detay ..
Şurada tüm yeni modellerle ilgili bilgi var:
https://www.hondaprokevin.com/motorcycles-models-2022
Çift disk, radyal fren, USD ön amortisörler, arka maşa sonunda değişmiş. Far ve sinyal gücü artırılmış, yeni fuel map var. (Bu sonuncu iyi yönde mi kötü mü bilinmiyor...)
Harika olmuş!
peh peh peh.Bu motor gelsin artık ya..Nc yi de sadece dct olarak getir.Hem milleti DCT ye zorlayacaksın ki bu işine gelir,manuel isteyenler de daha ucuza bu motoru alacak.
İyi düşün Honda Türkiye, cok iyi bir fikir bu.
Yurtdışında 2021 NC750X DCT ile CB500X farkı 2300 USD miş.
2021 NC750X DCT 113.600 TL
2021 CB 500X i Honda 94.280 TL ye satacaktır bu durumda.2022 CB500X 98.000 e gelebilir yani.
KTM 390 ADV 90.000 TL
Artık hesabı siz yapın.Viraj abs falan umrumda olmaz cb500X u alırdım ben.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------
Supercup peynir ekmek gibi mi sattı onu getirceklermiş.Bu yeni CB125F elden geçti super az yakıyor.İddialara gore 1.4 -1.5 lt.Bir şnas daha vermeleri lazım
yaw sitelerindeki modeller bile yok ki bayiilerde bunlar olsun.
paralel evrendeki varyansim acaba suan bu motosikletlerden birine biniyor mu? kac paraya aldi acaba memnun mu? ömürlük kullanirim bunu mu diyor? yoksa sıkıldım büyütcem mi diyor it herif?
Bak sinirlendim simdi bu yapilir mi bu muhtesem motosiklete.
Senin için hesap yaptım.İngiltere de msx125 ile CB125F farkı 800 pound yani 9100 TL
Mx125 32300 tl ye satılyor burda, yani 23180 TL gibi super rekabetci bir fiyata getirebilir.Fakat MSX125 ingitere de biraz pahalı satılıyor sanki..
Hadi 25.000 tl olsun ya,kotu fiyat mı ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)