90 - 100 bin tl ye alinabilecek en iyi naked
-
29 Ağustos 2021, 17:59
#1
Yaptığım arastirma ve tecrubelerime gore soylebilirim kiii benim icin bu motor 2008- 2009 model K1200R dir evet.
Ornek :
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...24363403/detay
Saftli,163 hp,henuz 18.000 km ilk sahibinden..
Evet,k serisi biraz sorunludur fakat 2008 2009 da bu sorunlar nispeten duzeltildi.
Cucuk kadar mt7,trident 660 alacagima bu kasli hayvani alirdim ben.
Reklamlar
-
29 Ağustos 2021, 20:45
#2
Naked motor zevk, esneklik ve pratiklik demektir. Onun icin de dana gibi 250+ kilo naked olmaz.
K1200R sadece 2005-2008 arasi uretilmis, sonra da uretimi durmus. Yani basarili olmamis.
Gosteris amacli belki... ama kullanim icin mantiksiz.
MT7 bosuna populer degil.
-
30 Ağustos 2021, 00:20
#3
hasmet adlı üyeden alıntı
MT7 bosuna populer degil.
Ucuz olması popüler yaptı diye düşünüyorum.
-
30 Ağustos 2021, 00:30
#4
ne diyim bilemedim gerçekten başka boyutta alemde yaşıyorsun
-
30 Ağustos 2021, 00:42
#5
K 1200'ler benim de imrenerek baktığım modellerden.
Ancak,
"En iyi" sıfatı beklentiler çerçevesinde şekillenir.
Açıkçası ben hem işe gidiş geliş için, hem de haftasonu gazlamak için kullanacaksam, keyfim de olsun kullanışlı da olsun dersem K 1200 yerine MT 09 ya da 07 tercih ederim.
K 1200 R ne kadar lezzetli, prestijli ve nadir bir model olsa da, mevcut alımgücü sebebiyle insanlar yüksek modelli olması, piyasasının hızlı olması, parça ve servis maliyet/erişim kolaylığı gibi etkenleri, hoşluktan daha çok göz önünde bulunduruyor.
Şahsen ben de gözüm kapalı alamazdım bu modeli. Ama MT 07 ya da 09'u gözüm kapalı alırım.
Ha 90-100k parayı çok düşünmeden harcayacak bütçem varsa, mutlaka garajımda bir tane tutardım.
-
30 Ağustos 2021, 04:57
#6
hasmet adlı üyeden alıntı
Naked motor zevk, esneklik ve pratiklik demektir. Onun icin de dana gibi 250+ kilo naked olmaz.
K1200R sadece 2005-2008 arasi uretilmis, sonra da uretimi durmus. Yani basarili olmamis.
Gosteris amacli belki... ama kullanim icin mantiksiz.
MT7 bosuna populer degil.
2008 den sonra hayatina K1300R olarak devam etti, 2015 yilinda kadar uretilmis.
Senin gibi naked uzmanin bunu bilmesi lazimdi.
Ne kadar dogru bilmiyorum ama 1300 olanlarin 3000 devirde 100nm torku var.
140 nm ye kadar yolu var..sen tork seversin diye yazdim ama simdi superduke ile agirligini kiyaslarsin vazgectim.
Evet siradan bir naked gibi degil,saftli telelever li ama ayni zamanda hayabusa nin naked i olan bking i tokatlayan cok degisik bir naked.
-
30 Ağustos 2021, 09:10
#7
Ecnebilerin Muscle Bike dediği tarafa kaçmış sanki. Örnek; Vmax, Diavel ,FGR midalu 2.5 gibi. 100k bugünün Türkiye ekonomisinde 2-3 yaşında MT09' a denk geliyor
-
30 Ağustos 2021, 16:46
#8
Muscle bike'lar genelde cruiser'a daha yakın oluyor. Tekerler arası mesafesi uzun, selesi alçak, ağır ve uzun bir motosiklet, ekstra tork ve güçle daha zevkli hale gelir. Ki VMAX halen satılmakta....
Lakin BMW, KTM 2014'te Superduke'u piyasaya sürdükten sonra, 25-30 kilo daha ağır olmasına rağmen gücü ve torku daha az bir naked motosikleti nasıl satsın?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------
Açıkçası şimdiye kadar böyle bir motosikletin varlığından bile habersizdim. 2010'dan sonra Amerika'ya gelmemiş zaten. S1000R ise radarımdaydı. Halen de biraz daha basit ve hesaplı bir Tuono alternatifi olarak piyasada yerini korumakta.
-
31 Ağustos 2021, 12:58
#9
Nc750 s alınabilecek en mantıklı naked motosiklettir,gücü yakıtı bagajı kalite ve servis ağıyla en mantıklı seçimdir
-
31 Ağustos 2021, 14:00
#10
blueway2 adlı üyeden alıntı
Nc750 s alınabilecek en mantıklı naked motosiklettir,gücü yakıtı bagajı kalite ve servis ağıyla en mantıklı seçimdir
Bu çoğrafyada tabi Yoksa MT10 dünya genelinde öttürüyor
-
31 Ağustos 2021, 14:08
#11
Bana sanki naked motosiklet 4 silindir olmamalı gibi geliyor; ideali 2 silindir sanki. 3 de kabulümüz. 4, cık; garip geliyor konsept olarak. Benim anlayışım farklı galiba? "Canyon carving" için 2 silindir daha iyi değil mi yahu?
-
31 Ağustos 2021, 14:33
#12
2002 - 2010 arası Aprilia Tuono V2 vardı. Ulan ne makineydi be
-
31 Ağustos 2021, 14:46
#13
Cyan adlı üyeden alıntı
Bana sanki naked motosiklet 4 silindir olmamalı gibi geliyor; ideali 2 silindir sanki. 3 de kabulümüz. 4, cık; garip geliyor konsept olarak. Benim anlayışım farklı galiba?
"Canyon carving" için 2 silindir daha iyi değil mi yahu?
4 silindirler genelde SS'ten devşirme olduğu için çok uygun olmuyor. Ama üretici üzerinde yeterince çalışırsa da oluyor basbayağı.
Önemli olan düşük devirde sağlıklı tork verebilmesi, ve mümkünse de yüksek devirde ölmemesi.
Fiyattan bağımsız en iyi naked bence Superduke ve Tuono arasında bir tercih, pratiklik ve spor kullanım ağırlığına göre.
-
31 Ağustos 2021, 15:29
#14
-
31 Ağustos 2021, 21:57
#15
-
2 sene K1200R kullanan biri olarak söyleyebilirim ki K1200 serisi çok güzel makinelerdir. Gazı çevirince gider, freni sıkınca durur. Durur ki hemde ne durur. İlk versiyonlarında karşılaşılan fazlaca problem olsa da bunların bir miktarı son serilerde giderildi. Ben 2008 model kullanmıştım. Kronik olarak karşılaşılan en sıkıntılı problemler debriyaj tası ve şanzıman dişlisi. Haricinde 50k km'de egzantrik zincir dişli seti, bobin seti değiştirmeniz lazım. Depodan çıkan benzin hattındaki bir parça zamanla eskiyor ve değiştirmeniz gerekli. Şaft bakımını 10k km'de yapmalısınız. Dolayısıyla bakımsızı sahibini çok üzerken eğer bakımları iyi ellerde yapılırsa çok çok mutlu eder.
Duke ile karşılaştırması bana göre doğru gelmiyor. Duke daha hırçın, hafif ve güçlü. Tarz olarak tam bir naked. Yalnız K12xx serisi nakeddan daha çok sport touring ayarında. Evet karenajsız, çıplak bir motosikleti nasıl sport touring olarak sınıflandırılabiliriz diyebilirsiniz ama bunu da kullanmadan anlamanız biraz zor.
Ben kendi K1200R'ımı sattığımda alan arkadaş çok mutlu mesut şekilde kullandı. Çünkü bakımları tam, eksiği olmayan bir motosikletti. Sonrasında kullandığım motosikletlerden de aynı zevki alamadım.
-
Herscel adlı üyeden alıntı
2 sene K1200R kullanan biri olarak söyleyebilirim ki K1200 serisi çok güzel makinelerdir. Gazı çevirince gider, freni sıkınca durur. Durur ki hemde ne durur. İlk versiyonlarında karşılaşılan fazlaca problem olsa da bunların bir miktarı son serilerde giderildi. Ben 2008 model kullanmıştım. Kronik olarak karşılaşılan en sıkıntılı problemler debriyaj tası ve şanzıman dişlisi. Haricinde 50k km'de egzantrik zincir dişli seti, bobin seti değiştirmeniz lazım. Depodan çıkan benzin hattındaki bir parça zamanla eskiyor ve değiştirmeniz gerekli. Şaft bakımını 10k km'de yapmalısınız. Dolayısıyla bakımsızı sahibini çok üzerken eğer bakımları iyi ellerde yapılırsa çok çok mutlu eder.
Duke ile karşılaştırması bana göre doğru gelmiyor. Duke daha hırçın, hafif ve güçlü. Tarz olarak tam bir naked. Yalnız K12xx serisi nakeddan daha çok sport touring ayarında. Evet karenajsız, çıplak bir motosikleti nasıl sport touring olarak sınıflandırılabiliriz diyebilirsiniz ama bunu da kullanmadan anlamanız biraz zor.
Ben kendi K1200R'ımı sattığımda alan arkadaş çok mutlu mesut şekilde kullandı. Çünkü bakımları tam, eksiği olmayan bir motosikletti. Sonrasında kullandığım motosikletlerden de aynı zevki alamadım.
deme yav.Anlattıklarına bakılırsa bu motoru almak yurek istiyor biraz :( Arkadaş bu bmw ler neden boyle 50 bin de egazantirik zincir dişli,bobin mi değişirmiş.
Valla japonun kıymetini bilmek lazımmm.
-
MT09 güzel bir seçenek olabilir ilgili fiyat aralığında.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
deme yav.Anlattıklarına bakılırsa bu motoru almak yurek istiyor biraz :( Arkadaş bu bmw ler neden boyle 50 bin de egazantirik zincir dişli,bobin mi değişirmiş.
Valla japonun kıymetini bilmek lazımmm.
Yürek ile ne alakası var. Sonuçta ömrü olan parçalar. Kullanıcı tecrübeleri ve üretici önerisi ile benzer km'lerde bakımları bu şekilde. Burada esas problem kur yüksek olduğu ve kimse motosikletine bakım yaptırmayı sevmediği için bunlar göze geliyor.
-
Herscel adlı üyeden alıntı
Yürek ile ne alakası var. Sonuçta ömrü olan parçalar. Kullanıcı tecrübeleri ve üretici önerisi ile benzer km'lerde bakımları bu şekilde. Burada esas problem kur yüksek olduğu ve kimse motosikletine bakım yaptırmayı sevmediği için bunlar göze geliyor.
Arkadas bütce yerine yürek yazmis yanlislikla
Dogruya dogru, BMW, Ducati, Aprilia, KTM gibi yuksek hacimli Avrupa markalari uzun sure kullanmak, Japonlardan daha yuksek bütce istemekte genel olarak...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)