Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hala ic lastikte israr eden is bilmeyen amator firmalar

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    boyle sacma is olamaz.

    2022 de africa twin L2 nin de adv gibi tupeless gelmesini bekliyodum yine ic lastikle geldi..

    Ya 220 kg motoru kim agir araziye sokuyor ? Hadi soktu diyelim kac kisi janti yamulttu ?

    Dunyada toplasan 100 kisinin falan isine geliyodur bu durum.geri kalanlarin hepsi o lastigin ic lastiksiz olmasini ister.

    Ayni sorun tenere 700 icin de var.

    Tam bir amatorluk.

    Agir araziye girip janti yamultacak bir avuc maceraperest icin binlerce musteriyi kaciriyorlar.


    Adv olan tupeless ama o da cok pahali.Ne yapim ben 24 lt depoyu,viraj aydinlatmayi ?

    Hic isi bilmiyonuz yemin ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Hocam bazen eski usül takilmak gerekiyor. Uzaya tükenmez kalem ile çıkamayan dünya devi ülkelerin eski usül kurşun kalem kullanması gibi bir hadise olarak düşünelim.

  3. #3

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    işimi bilmiyorlar ?Aksine hayal satıyorlar dediğin gibi 100 tanesi yaşıyor, kalanı hayal kuruyor.Motoru dünya seyahatine çıkacak gibi donatırken iyi,lastik tamir malzemelerini de araya sıkıştırın .Yolda lastik patlarsa köpük sıkıp devam mı?ya köpük bittiyse google maps'den servis ardından çekici bak.Dur öyle olmayacak hemen lastiği söküyorsun iç lastik tamir kitini çıkarıp lastiğini tamir ediyorsun.Nasıl maceracı adamlarsınız siz?

  4. #4
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Tel jant fantazi işi büyük motorlarda. Birde iğrenç akort ayarı durumu var. Normal lastik değişiminde, jant balansında nazlanıp, işini düzgün yapmayan soklanan adamlara benim jantın akort ayarı yapılacak diyorsun. Adam lastiği ters takıyor bazen! Akort yaptırmak zorunda kalıyorsun.

    Çelik jant candır

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tel jant fantazi işi büyük motorlarda. Birde iğrenç akort ayarı durumu var. Normal lastik değişiminde, jant balansında nazlanıp, işini düzgün yapmayan soklanan adamlara benim jantın akort ayarı yapılacak diyorsun. Adam lastiği ters takıyor bazen! Akort yaptırmak zorunda kalıyorsun.

    Çelik jant candır
    Tel jant bakimi vs problem olabilir fakat insanlar tel jant seviyor.Motoru harika gosteriyor.

    Sahibinde gs lere bakarsan 10 tane tel jantli motor varsa 1 tane celik jant var.

    Ama tupeless isi oyle degil.Yukarda hayal satiliyor denilmis, kesinlikle katilmiyorum cunku kullanicilatin buyuk bir bolumu tupeless taraftari.

  6. #6
    ismaileren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2016
    Şehir
    Kuyucak, Aydın
    Motosikleti
    şimdilik yok. gelecekten ümitli
    Türkiye pazarı global pazara kıyasla çok küçük bir pazar.
    Honda BMW gibi markalar global talepler doğrultusunda ürünlerine şekil verirler.
    Biz Africa Twin alır ve asfalt dışına çıkmayı çünkü Goldwing alacak paramız yoktur.
    Ama Avrupa'da asfalt gezerek adam alır Goldwing tarzı motoru ve Paşa paşa gezer.
    Africa Twin veya GS alan adamda yayla köylerine varıncaya kadar her yeri gezer ve onlar iç lastikli motor tercih eder.

    Yani demem o ki; onlar iş bilmeyen amatör firmalar değil, biz alım gücü düşük, pazara şekil veremeyen fakirleriz.
    espresso ve nick.dll bunu beğendiler.

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı ismaileren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye pazarı global pazara kıyasla çok küçük bir pazar.
    Honda BMW gibi markalar global talepler doğrultusunda ürünlerine şekil verirler.
    Biz Africa Twin alır ve asfalt dışına çıkmayı çünkü Goldwing alacak paramız yoktur.
    Ama Avrupa'da asfalt gezerek adam alır Goldwing tarzı motoru ve Paşa paşa gezer.
    Africa Twin veya GS alan adamda yayla köylerine varıncaya kadar her yeri gezer ve onlar iç lastikli motor tercih eder.

    Yani demem o ki; onlar iş bilmeyen amatör firmalar değil, biz alım gücü düşük, pazara şekil veremeyen fakirleriz.
    Yaylalara cikmak icin ic lastik tercih edecek bir tane adam bulabilecegini dusunmuyorum.

    Bmw850gs,1250gs,tiger900,ktm890 bunlar da adv motorlar ama hepsi tupeless.

    Resmen daha az motor satmak icin can atiyor bu amator japonlar.

  8. #8
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bende afrika twin alırken hiç böyle birşey düşünmedim
    4 yıl 660 kullandım oda iç lastikli idi 1 defa bile patlamadı iç lastiğin gözden kaçan 1 avantajı da hafif olması çember alu teller çelik
    fakat tubeless yapsalar jantın içinde hatrı sayılıyır kalınlıkta çember koyacak buda agırlık demek
    arazi kullanıma uygun araçlar bu şekilde tasarlanıyor
    honda kimse ye afrika twin i zorla satmıyor gidip bmw veya triumph tercih edebilirsiniz böyle bi sorununuz kalmaz

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Bazen motoru hafifletmek için tel jant mı alsam diyorum, sonra fakir olduğum aklıma geliyor

    Acaba ne kadar hafiflerdi motor, merak etmiyor değilim...

  10. #10
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazen motoru hafifletmek için tel jant mı alsam diyorum, sonra fakir olduğum aklıma geliyor

    Acaba ne kadar hafiflerdi motor, merak etmiyor değilim...
    Ne gerek var? Bizim cepte para olmadığı için zaten hafif.
    ''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man

  11. #11
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    tamam senin için iletiyorum hemen değiştirsinler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)