Hala ic lastikte israr eden is bilmeyen amator firmalar
Reklamlar
-
29 Ağustos 2021, 00:04
#1
boyle sacma is olamaz.
2022 de africa twin L2 nin de adv gibi tupeless gelmesini bekliyodum yine ic lastikle geldi..
Ya 220 kg motoru kim agir araziye sokuyor ? Hadi soktu diyelim kac kisi janti yamulttu ?
Dunyada toplasan 100 kisinin falan isine geliyodur bu durum.geri kalanlarin hepsi o lastigin ic lastiksiz olmasini ister.
Ayni sorun tenere 700 icin de var.
Tam bir amatorluk.
Agir araziye girip janti yamultacak bir avuc maceraperest icin binlerce musteriyi kaciriyorlar.
Adv olan tupeless ama o da cok pahali.Ne yapim ben 24 lt depoyu,viraj aydinlatmayi ?
Hic isi bilmiyonuz yemin ederim.
Reklamlar
-
29 Ağustos 2021, 00:53
#2
Hocam bazen eski usül takilmak gerekiyor. Uzaya tükenmez kalem ile çıkamayan dünya devi ülkelerin eski usül kurşun kalem kullanması gibi bir hadise olarak düşünelim.
-
29 Ağustos 2021, 08:45
#3
işimi bilmiyorlar ?Aksine hayal satıyorlar dediğin gibi 100 tanesi yaşıyor, kalanı hayal kuruyor.Motoru dünya seyahatine çıkacak gibi donatırken iyi,lastik tamir malzemelerini de araya sıkıştırın .Yolda lastik patlarsa köpük sıkıp devam mı?ya köpük bittiyse google maps'den servis ardından çekici bak.Dur öyle olmayacak hemen lastiği söküyorsun iç lastik tamir kitini çıkarıp lastiğini tamir ediyorsun.Nasıl maceracı adamlarsınız siz?
-
29 Ağustos 2021, 09:15
#4
Tel jant fantazi işi büyük motorlarda. Birde iğrenç akort ayarı durumu var. Normal lastik değişiminde, jant balansında nazlanıp, işini düzgün yapmayan soklanan adamlara benim jantın akort ayarı yapılacak diyorsun. Adam lastiği ters takıyor bazen! Akort yaptırmak zorunda kalıyorsun.
Çelik jant candır
-
29 Ağustos 2021, 10:58
#5
YasinC adlı üyeden alıntı
Tel jant fantazi işi büyük motorlarda. Birde iğrenç akort ayarı durumu var. Normal lastik değişiminde, jant balansında nazlanıp, işini düzgün yapmayan soklanan adamlara benim jantın akort ayarı yapılacak diyorsun. Adam lastiği ters takıyor bazen! Akort yaptırmak zorunda kalıyorsun.
Çelik jant candır
Tel jant bakimi vs problem olabilir fakat insanlar tel jant seviyor.Motoru harika gosteriyor.
Sahibinde gs lere bakarsan 10 tane tel jantli motor varsa 1 tane celik jant var.
Ama tupeless isi oyle degil.Yukarda hayal satiliyor denilmis, kesinlikle katilmiyorum cunku kullanicilatin buyuk bir bolumu tupeless taraftari.
-
29 Ağustos 2021, 11:09
#6
Türkiye pazarı global pazara kıyasla çok küçük bir pazar.
Honda BMW gibi markalar global talepler doğrultusunda ürünlerine şekil verirler.
Biz Africa Twin alır ve asfalt dışına çıkmayı çünkü Goldwing alacak paramız yoktur.
Ama Avrupa'da asfalt gezerek adam alır Goldwing tarzı motoru ve Paşa paşa gezer.
Africa Twin veya GS alan adamda yayla köylerine varıncaya kadar her yeri gezer ve onlar iç lastikli motor tercih eder.
Yani demem o ki; onlar iş bilmeyen amatör firmalar değil, biz alım gücü düşük, pazara şekil veremeyen fakirleriz.
-
29 Ağustos 2021, 12:11
#7
ismaileren adlı üyeden alıntı
Türkiye pazarı global pazara kıyasla çok küçük bir pazar.
Honda BMW gibi markalar global talepler doğrultusunda ürünlerine şekil verirler.
Biz Africa Twin alır ve asfalt dışına çıkmayı çünkü Goldwing alacak paramız yoktur.
Ama Avrupa'da asfalt gezerek adam alır Goldwing tarzı motoru ve Paşa paşa gezer.
Africa Twin veya GS alan adamda yayla köylerine varıncaya kadar her yeri gezer ve onlar iç lastikli motor tercih eder.
Yani demem o ki; onlar iş bilmeyen amatör firmalar değil, biz alım gücü düşük, pazara şekil veremeyen fakirleriz.
Yaylalara cikmak icin ic lastik tercih edecek bir tane adam bulabilecegini dusunmuyorum.
Bmw850gs,1250gs,tiger900,ktm890 bunlar da adv motorlar ama hepsi tupeless.
Resmen daha az motor satmak icin can atiyor bu amator japonlar.
-
29 Ağustos 2021, 12:24
#8
bende afrika twin alırken hiç böyle birşey düşünmedim
4 yıl 660 kullandım oda iç lastikli idi 1 defa bile patlamadı iç lastiğin gözden kaçan 1 avantajı da hafif olması çember alu teller çelik
fakat tubeless yapsalar jantın içinde hatrı sayılıyır kalınlıkta çember koyacak buda agırlık demek
arazi kullanıma uygun araçlar bu şekilde tasarlanıyor
honda kimse ye afrika twin i zorla satmıyor gidip bmw veya triumph tercih edebilirsiniz böyle bi sorununuz kalmaz
-
29 Ağustos 2021, 20:52
#9
Bazen motoru hafifletmek için tel jant mı alsam diyorum, sonra fakir olduğum aklıma geliyor
Acaba ne kadar hafiflerdi motor, merak etmiyor değilim...
-
30 Ağustos 2021, 15:35
#10
vandamme adlı üyeden alıntı
Bazen motoru hafifletmek için tel jant mı alsam diyorum, sonra fakir olduğum aklıma geliyor
Acaba ne kadar hafiflerdi motor, merak etmiyor değilim...
Ne gerek var? Bizim cepte para olmadığı için zaten hafif.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
30 Ağustos 2021, 15:43
#11
tamam senin için iletiyorum hemen değiştirsinler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)