2021 Nc750x dct testlerde abartıldığı kadar farklımı sizce?sadece 3 bg artan son hızı değişmeyen 5 kg hafifleyen,yere yakınlaşması sonucu eski heybetini kaybeden bu motosiklet ne kadar farklı olabilir.113.600 TL lik satış etiketine sahip
2021 Nc750x dct testlerde abartıldığı kadar farklımı sizce?sadece 3 bg artan son hızı değişmeyen 5 kg hafifleyen,yere yakınlaşması sonucu eski heybetini kaybeden bu motosiklet ne kadar farklı olabilir.113.600 TL lik satış etiketine sahip
Alisan/100Oktan test ederken ben de aldim X-ADVyi. NC ile asagi yukari ayni blok ama gearing farkli. Bana gore daha da hizli olmus. Yakmasi da asagi yukari ayni yani koklamaya devam. NC de benzer sonuclara sahipse farki buyuk hissedebilirsiniz cunku benim surdugum dct her sey cok daha iyi veriyor. Fren, surus hissi, viraj, yakit, hizlanma. Hepsi cok guzel olmus.
Tamam, motora laf ettiğimiz yok da 3 bg artış ve 5 kg azalış 250 cc motorda bile aman aman fark yaratmaz.
1-3 vites araligi daha kisa 3-6 araligi daha uzun o yuzden ara hizlanmalarda cok guzel, uzun yolda ise yakit sarfiyatini artirmadan daha fazla guc veriyor. Beygirden farki cok anlamasaniz da 2020 veya oncesinden inip 2021e binince farki hissetmemeniz imkansiz.
zaten yok herhalde bayilerde. sahibinden de 5-10 ekleyip satmaya çalışıyor herkes.
https://www.sahibinden.com/motosiklet-honda-nc-750-x-dct?a269_min=2021
[QUOTE=Hırbonen;4646064]ama şimdi tipi de guzelleşti keretanın.Kusura bakma ama motorunun yuzu cok eskidi taaa 2012 yılından beri aynı Nc idi.Sağlık olsun ya,takma kafana fazla
şaka şaka motorun guzel[/QUOTE
Sağolasın 2020 Nc750x dct aldık arkasından hemen bu çıktı 3 bg deniyor ama bambaşka motosiklet denince şaşırıyor insan haliyle dediğin gibi oluyor
[QUOTE=blueway2;4646065]Honda bunu hep yapar.Benim 2016 africa da aynı sey yine başıma geldi.
2018 yılında Africa da bazı iyileştirmeler oldu diye sanki bambaşla motor olmuş gibi davranılıyor.Sahibinden de fiyat farkları devesa.
Ama asıl 2019 africa alanların moralı cok bozuldu.Başka platformalarda "Honda kullanıcısına sahip cıkmıyor,bir daha Honda almam" diye ağlayanlar bile gordum ben :D
Satarken bir uyanıklık yapıp "First Edition" olarak ilana koyacam,yersee
Yaklaşık 180k Nc 750 x DCT kullanmış biri olarak (2015 i 94k ve 2018 i 85k) sürüş te çok fark olmaz. İlla ki iyileştirmeler var. Amartisor, aydınlatma, süspansiyon...vs
Ama sürüş karakteristiği aynı. 5-10 bin km deki yeni motoru satıp 0 km 2021 model almanın mantıkla açıklanacak yolu yok..
Yeni kasayı kullandım. 2018 yılında da sıfır alıp 7-8 bin km kullanıp satmıştım. Hissiyat olarak gerçekten farklı. Gaz tepkisi çok daha canlı ve yönlendirme olarak daha tepkisel geldi bana. Üstüne oturduğun zaman yabancılık çekmiyorsun ama sürmeye başladığında farklı bir motosiklet olmuş diyorsun. Facebook grubuna da üyeyim. Orada da eski kasadan geçenler yeni kasayı farklı olarak nitelendiriyor. Facebook grubuna sorarsan daha net cevaplar alırsın. Biraz kendini avutma konusu gibi olmuş.
Bahis mevzu motosikletleri kullanmis degilim; lakin son hiz ve maksimum beygir gucu gibi rakamsal degerler, bir motosiklette olan degisikliklerin ne kadar etkili oldugunu ifade edebilecek degerler degil.
Motosikletin beygir gucu azalmis bile olabilir, ama dusuk devir torku yukselip, tork egrisi duzlestiyse bu kullanimda ciddi fark olusturabilecek bir iyilestirmedir. Kaliteli suspansiyon hemen hemen hic bir rakamsal degere yansimaz ama motosikletin kullaniminda ciddi fark olusturur ve maliyetlidir de...
ille de rakamsal deger ariyorsak, ikinci elde fiyat farki bu tur iyilestirmeleri bir nebze ifade edebilir. Cunku insanlar benzer mala cok daha fazla para gommezler. Bir fark olmali ki insanlarin tercihlerine ve de fiyatlara yansiyor.
Nc ile soft araziye bile giren zaten yoktu varsa da bir elin parmağı kadardı. En fazla Şile'nin stabilize baraj yollarına falan giriyor kullanıcıların %99'u. 3bg artmış, 5kg hafiflemiş, tork bg haritalarıyls oynanmış, yükseklik alçaltılmış. Bu da demektir ki asfaltta, şehir içinde, ara kaçışlarda daha verimli bir motosiklet olacak muhtemelen.
Canım Honda, Cb500x getir artık oynama. Orta sınıf geçiş motosikleti kalmadı piyasada.
Yinemi gol değil o zaman yine yapamamışız 2021 yılında 2020 son kalan dct yi almıştık.Hem çok fiyat farkı olur ondan etkilenmeyelim hemde ne kadar fark olabilirki boya pudra diye düşünmüştük.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:25 ----------
amörtisör süspansiyon vb kalite onlar aynı ahmet abi lastiğine kadar aynı,motorun vites oranlarıyla oynamışlar,yüksekliği düşürülmüş,ekran ve görünüş değişmiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------
bende aynı şekilde düşünüyorum ama yayınlanan testlerde sanki nc den inip tracer 'a bindim havası estiriliyor.
5 beygır zaten beygır fakırı bır motor ıcın cıddı rakam farkı ıllakı hıssedılır ama tracer ıle kıyaslamak sadece komık olur nc nın en guzel 3 ozellığı var
1 az benzin yakması
2 cok az yakıt tüketimi
3 yakıtı en verımlı şekilde kullanması
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)