2021 Nc750x dct ne kadar farklı olabilir?testler abartılıyor
Reklamlar
-
23 Ağustos 2021, 14:18
#21
Alpbatur adlı üyeden alıntı
Bu üç özelliğin birbirinden farkı nedir ?
farkı yok,dalga geçmiş Fakat haksız bir eleşti bence.
Reklamlar
-
23 Ağustos 2021, 16:07
#22
ERROR88 adlı üyeden alıntı
5 beygır zaten beygır fakırı bır motor ıcın cıddı rakam farkı ıllakı hıssedılır ama tracer ıle kıyaslamak sadece komık olur nc nın en guzel 3 ozellığı var
1 az benzin yakması
2 cok az yakıt tüketimi
3 yakıtı en verımlı şekilde kullanması
5 bg değil 3 bg artırılmış
-
23 Ağustos 2021, 16:15
#23
blueway2 adlı üyeden alıntı
5 bg değil 3 bg artırılmış
:D uzulme bu kadar yavv..Elindeki motor sana yıllarca hizmet edebilir..hem bu işin sonu yok hep daha iyisi cıkıyor.
-
23 Ağustos 2021, 20:25
#24
-
23 Ağustos 2021, 22:12
#25
bu adamı bı turlu sevemedım
-
24 Ağustos 2021, 10:25
#26
XGAMER adlı üyeden alıntı
6000 km nedirki,değiştirme zamanı gelmişmiş,işte böyleleri yüzünden km takıntısı oluyor 50,000 km yi geçen motorlara çöp muamelesi yapılıyor.Tabi bunun tuzu kuru yeni nc de alır africa da,
-
24 Ağustos 2021, 14:58
#27
blueway2 adlı üyeden alıntı
6000 km nedirki,değiştirme zamanı gelmişmiş,işte böyleleri yüzünden km takıntısı oluyor 50,000 km yi geçen motorlara çöp muamelesi yapılıyor.Tabi bunun tuzu kuru yeni nc de alır africa da,
Burada önemli olan aynı sizdeki önceki kasaya sahip olupda neyi beğenmedi de yeni kasasında neler hoşuna gitti onlara bakmak gerek. KM konusu çok ayrı bir konu Türkiye'de.
0 aldığınız bayi ile görüşün. Test motosikleti varsa kesinlikle test edin. Ama şurası kesin bir gerçek. Yeni kasayı beğendiğiniz an elinizdekinden soğuyacaksınız.
-
24 Ağustos 2021, 15:37
#28
XGAMER adlı üyeden alıntı
Burada önemli olan aynı sizdeki önceki kasaya sahip olupda neyi beğenmedi de yeni kasasında neler hoşuna gitti onlara bakmak gerek. KM konusu çok ayrı bir konu Türkiye'de.
0 aldığınız bayi ile görüşün. Test motosikleti varsa kesinlikle test edin. Ama şurası kesin bir gerçek. Yeni kasayı beğendiğiniz an elinizdekinden soğuyacaksınız.
yok sürekli beğendiğinden bahsediyordu beğenmeme gibi bir konusu yoktu.
-
24 Ağustos 2021, 15:52
#29
Abartılıyor tabii ki olabilir, neticede NC en rahat satılan motosiklet ve buna göre bir pazarlama bütçesi ayrılmış ve PR çalışması yapılmış olabilir .. ama ben Cbr 500R için de hep aynı şeyi söylemişimdir, motorun içi ile sele ile v.s. uğraşacağına bir radyal kaliper öne de çift disk koy, en azından gözümüze daha güzel gelsin, motorunu zaten kanıtlamışsın .. hal böyle olunca bu işler bana " trişkadan" güncelleme gibi geliyor .. en azından benim tüketici olarak " bir tık " yüksek beklentim motor olmaz ( kendini böyle kanıtlamış bir blok için konuşuyorum ) .. amortisör olur, fren olur, aydınlatma olur v.s.
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
24 Ağustos 2021, 16:03
#30
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Abartılıyor tabii ki olabilir, neticede NC en rahat satılan motosiklet ve buna göre bir pazarlama bütçesi ayrılmış ve PR çalışması yapılmış olabilir .. ama ben Cbr 500R için de hep aynı şeyi söylemişimdir, motorun içi ile sele ile v.s. uğraşacağına bir radyal kaliper öne de çift disk koy, en azından gözümüze daha güzel gelsin, motorunu zaten kanıtlamışsın .. hal böyle olunca bu işler bana " trişkadan" güncelleme gibi geliyor .. en azından benim tüketici olarak " bir tık " yüksek beklentim motor olmaz ( kendini böyle kanıtlamış bir blok için konuşuyorum ) .. amortisör olur, fren olur, aydınlatma olur v.s.
Kesinlikle çok haklısınız,nc serisinin eksik olduğu noktaları çok güzel özetlemişsiniz,amörtisör,fren,aydınlatma fren diski bunlara hiç dokunulmamış,esas düzeltme gereken alanlar bunlardı.Vites oranlarıyla oynamışlar aksine
-
24 Ağustos 2021, 18:17
#31
blueway2 adlı üyeden alıntı
Kesinlikle çok haklısınız,nc serisinin eksik olduğu noktaları çok güzel özetlemişsiniz,amörtisör,fren,aydınlatma fren diski bunlara hiç dokunulmamış,esas düzeltme gereken alanlar bunlardı.Vites oranlarıyla oynamışlar aksine
Aydınlatma değişti yalnız. Frende bir sıkıntı yok ki oynasınlar? (Lastik ve amortisör değiştirince köpek gibi tutuyor...) Şu vites oranları değişimi sonrası amotisör dışında teknik bir ihtiyaç yok bence. Bir de arka maşayı dikdörtgen profil yerine güzel bir şey yapsalar tadından yenmez...
-
25 Ağustos 2021, 08:52
#32
Cyan adlı üyeden alıntı
Aydınlatma değişti yalnız. Frende bir sıkıntı yok ki oynasınlar? (Lastik ve amortisör değiştirince köpek gibi tutuyor...) Şu vites oranları değişimi sonrası amotisör dışında teknik bir ihtiyaç yok bence. Bir de arka maşayı dikdörtgen profil yerine güzel bir şey yapsalar tadından yenmez...
Ne yapalım o zaman üstadım.2021 şubat ayında nc750x dct aldık üstüne yeni kasa çıktı.şimdide zaten bayilerde motor yok,ve 2.el piyasasıda tamamen durmuş vaziyette.testlerde o kadar abartılıyorki bambaşka motor olmuş diye.canım sıkıldı o yüzden.
-
25 Ağustos 2021, 09:58
#33
Gereksiz bir başlık olmuş. Beğenmeyen almasın. Ne gerek var uzun uzun yorumlara.
Bu arada Pazarbaşı Honda da bir adet dct var şuan. Almak isteyene .
-
25 Ağustos 2021, 10:02
#34
LostRider adlı üyeden alıntı
Gereksiz bir başlık olmuş. Beğenmeyen almasın. Ne gerek var uzun uzun yorumlara.
Bu arada Pazarbaşı Honda da bir adet dct var şuan. Almak isteyene .
senin yorum yazmanada ne gerek var,yazma o zaman,gereksiz bir yorum olmuş.
-
25 Ağustos 2021, 12:09
#35
Kasa çok değişmedi bence. Bir çok arkadaşa katılıyorum. CB250R' a Radyal Nissin ve Showa USD takabilen Honda Beyler tabiki bunu yeni NC750' ye de yapabilirler. Hatta gerçek bir ADV olması için tel jant' a da geçebilirler.
Ancak NC750 biraz Honda CUB gibi oldu. Beklenilenin de çok üstünde sattı. Sadece bizde de değil üstelik. Tüm dünyada durum böyle.
Honda gibi Yamaha gibi devler bu durumlarda ortak parçalara çok yükleniyorlar. Adet olarak çok büyük rakamlar üretilmiş oluyor. Yani eksenel bir fren sistemini ve konvensiyonal ön amortisör takımı üretiniz diyelim. Aynı montaj grubunu NC750X,NC750,Integra,CBR500,CB500F,CB500X de kullanıyorsunuz. Bu modellerden 1.000.000 adet satmayı hedeflediniz. Ve hedefe tahmin ettiğinizden daha çabuk ulaştı. Tedarik ve üretim problemi olmaması için ön hazırlık olarak tüm parçaların üretimine yeniden başlıyorsunuz. Yine büyük adetler ile tabiki. Stoktaki parça adetleri bitmeye yaklaşmadan böyle radikal değişiklikler yapılmıyor o yüzden.
Özetle koyamadığı için değil. Koymak istemediği içindir
Ama yeni gelen elektronik destekleride unutmamak lazım.
-
25 Ağustos 2021, 22:35
#36
-
25 Ağustos 2021, 23:51
#37
scooter seven biri olarak debriyaj maneti olmayan otomatik vites bir NC ara ara aklıma geliyor. Ama sonra zincir yağlama derdi, yetersiz bagaj yeri yüzünden çanta taktırma derdi falan derken vazgeçiyorum. Bir de otomatik vites modelinde madem devriyaj da yok, oraya arka fren yapsalarmış ya.
-
26 Ağustos 2021, 01:29
#38
espresso adlı üyeden alıntı
scooter seven biri olarak debriyaj maneti olmayan otomatik vites bir NC ara ara aklıma geliyor. Ama sonra zincir yağlama derdi, yetersiz bagaj yeri yüzünden çanta taktırma derdi falan derken vazgeçiyorum. Bir de otomatik vites modelinde madem devriyaj da yok, oraya arka fren yapsalarmış ya.
Ayakla daha kolay
-
26 Ağustos 2021, 05:46
#39
XGAMER adlı üyeden alıntı
Çok güzel objektif bir test olmuş işte gerçek test bu,diğer 2021 Nc testleri tamamen reklam amaçlı abartı övgülerle dolu
-
26 Ağustos 2021, 06:35
#40
espresso adlı üyeden alıntı
scooter seven biri olarak debriyaj maneti olmayan otomatik vites bir NC ara ara aklıma geliyor. Ama sonra zincir yağlama derdi, yetersiz bagaj yeri yüzünden çanta taktırma derdi falan derken vazgeçiyorum. Bir de otomatik vites modelinde madem devriyaj da yok, oraya arka fren yapsalarmış ya.
Motosiklete alisma surecinde eski aliskanlikla "ileride yol yokus simdiden vites duseyim" niyetiyle hart diye manete asilan insanlar geliyor aklima...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)