Dct ve NC den başka motorsiklet bilmeyen benim gibi sonradan görme motorcular için bir seçenek. D&B in sipariş topluyor idi ama fiyatı belli olmayan hiçbir şeye para vermem
Dct ve NC den başka motorsiklet bilmeyen benim gibi sonradan görme motorcular için bir seçenek. D&B in sipariş topluyor idi ama fiyatı belli olmayan hiçbir şeye para vermem
Bence NT1100 bariz sport touring sinifinda. Cycle world de oyle demis: "Honda’s new NT1100 sport-tourer will come in two flavors and carries over the Africa Twin’s steel frame as well as its engine."
Silindir sayisina takilmanin bir anlami yok bence. Iki silindirden de sport touring olur bence. Superduke GT ve Multistrada iki bariz ornek.
İngiltere de crf1100L den 1000 pound ucuz satiliyor.
240.000 - 18.000 = 222.000 tl eder.
Emin degilim ama yan cantalar,arka tasiyici,orta sehpa gibi aksesuarlar standart.
Android,apple car da var.Dedikleri gibi ruzgar korumasi da varsa guzel bir turing motor olur bu.
Ama tommy in isaret ettigi gibi kafasi balina kafa,tipi bana biraz garip geliyor.
Benim sport touring'den anladığıma tam oturmuyor NT1100. BMW S 1000 XR, Suzuki GSX-S1000GT, Yamaha FJR1300AE(?) / Tracer 9 GT (?: Biraz soru işareti..), Kawasaki Ninja H2 / 1000SX vb. modeller desek OK de. Bu azıcık meh yani. Tabi ki en başta "sport touring"in biraz muğlak bir sınıflandırma olduğunu teslim etmek lazım. Honda genelde piyasada tasarım ve teknik özellikler açısından en efendi, ağırbaşlı modelleri ürettiği için haliyle "sport" nitelendirmesine en az yakışan marka oluyor bence.
2 silindir: Hayvan gibi sıkıştırma oranı, kısa stroke / yüksek devir kombine edince oluyor tabi. Neden olmasın, zaten onu yazmıştım. Ama yukarıda görüleceği üzere markalar tercihi daha çok 3-4 silindirden yana kullanmış.
Genel olarak motoru insanlar zevk ve hobi amaçlı kullandıkları için gitmeyen sağır bir motor keyif vermez. Amaç ulaşımsa ve en önemli kriter yakıtsa Nc yerine yakıtı daha düşük motorlarda var zaten. NT 1100 ün NC ile kıyaslanacak bir tarafı yok, zaten daha üst segment. Agresif bir fiyat politikası izleyeceğiz dedikleri için, bence bu segment bir motorda olması gereken elektroniklerden kısmışlar, en büyük handikabı bu.
Karşılaştırma yok burada,Ahmet abiyi tanıdığım için ona cevap niteliğinde yazdım.Bu sizin tercihiniz herşeyi yeterince yapan segmentinde şehir içi ve dışı kullanılabilip en az yakan,konforlu,dct seçeneği olan,bagajı olan uzun ömürlü sorunsuz,kendini kanıtlamış çok fonksiyonel bir model,bu zaten satış rakamlarından belli türkiyede ve avrupada.Kimseninde kuryelik amaçlı gidip nc750x dct aldığını görmedim.
DCT mesela benim için bir şey ifade etmiyor, sadece DCT olarak çıkan bir model (NC veya değil) hayatta almam, sürüşümün %90'ı şehir içinde de olsa manuel kullanmayı tercih ediyorum, bana daha yüksek bir kontrol etme hissi veriyor. NC'nin bagajı da çok güzel ve pratik ama yine tek başına bir şey ifade etmiyor, içine laptop çantam sığmıyor çünkü. Her türlü topcase almak durumundayım. (Topcase'siz motor 3 ay kadar kullanmaya çalıştım; "Bir daha asla!" diyorum...) NC'm varken de ön tarafa sadece bez, manometre, pompa, termos, kilit vs. koyuyordum. (Kask da hiç koymadım, topcase varken neden sıkışık ön bagajla uğraşayım?) NC ulaşım amaçlı pratik / güzel bir motosiklet ama bütçem varken NT1100'ün yanında NC'ye gözüm bile değmez, bir alternatif olarak kabul etmem. (Tekrarlıyorum: %90 şehir içi kullanmama rağmen.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------
Buna cevap yazmıştım da şunu buldum sonra, paylaşmadan edemedim:
https://www.hondaprokevin.com/2022-h...nda-1653331339
"...
Koji Kiyono, Large Project Leader, NT1100: “At Honda we have a long tradition of catering for owners who desire a ‘traditional’ touring bike. Our previous Pan European and Deauville models have enjoyed a very loyal following for many years. So, when it came time to design a new touring model, we wanted to produce something that would resonate – and appeal broadly – to these traditional touring bike customers. But we also wanted to stoke desire in riders of all ages and tastes who are looking for a genuinely new and versatile fun bike. That’s why we’ve created our new NT1100, offering thoroughly modern engine performance, a fun-to-handle chassis, a suite of modern technology and completely fresh, distinctive styling. We sincerely hope that many new owners will try exploring to the maximum all of its many capabilities.”
..."
Honda'nın NT1100 projesinin yöneticisi bizatihi bir paragraflık konuşmuş, ama hiç "sport touring" demememiş, sport / sporty vs. kelimesini kullanmamış...
Caponca bilmeyenler icin hemen cevireyim:
Onun icin yillardir Goldwing uretiyoruz.
Iyi motosiklet yapinca seviliyor tabii.
isini iyi yapan spesifik bir motosiklet modeline yatirim yapmak yerine yatirimi azaltip genele acildik.
Butcesi sinirli gencler de alabilsin, sakalimiza bakalim istedik.
E hadi aliverin gari be (laf salatasi ve guzelleme.)
Gerci harbiden limitlerine kadar zevkini cikarmanizi isteseydik, muadili hemen hemen her motosiklette olan adamakilli bir elektronik sistem koyardik ama kar amaciyla ondan bile kistik yahu. Neyse, ben isimi yaptim arkadas. Patron, iyi yaglayip balladim di mi?
Icten ice: Ulan yine ana rekabet kalemi fiyat olan bir vasat urun daha surduk piyasaya... Nerde o eski gunler, hey gidi hey...
Honda işte. Artık hep New Concept.
Allahim yareppim yorumlara bakar misiniz ?
Hondamiz istese cbr1000rrr motorundan spor turing in kralini yapar.Ama istemiyo.Neden ?
Cunku halkin motorcusu honda.Bu sitede dukati v4s veya bmw 1000xr sahibi kac kisi var ?
Bu motorun rakipleri belli.Tracer 9 gt,multi v2,tiger 900 gt.
Üzerinde 25.000 binlik tl lik standart ekipman onemli.
Fiyat 230.000 olursa yukardakilerinden bence daha cok satar,en azindan Turkiye de.
Viraj abs yokmus pehhh ne onemli ne onemli.
Jazz'dan bir çeyrek daha kessinler, biraz da Hatay sos döksünler üstüne. Üç çeyrek Jazz bloklu sport touring yapsınlar.
Şu paraları verdikten sonra daha keyifli bir şeylere binmek lazım aga ya, yok. Yaşlı adam işi bunlar. Bak fjr keyifli mesela, aynı konsept ama farklı dünyalar. Gtr1400'de aynı konsept ama keyifli, hatta buzdolabı BMW bile keyifli. Bu motor şu sayısal verilerle hiç keyifli durmuyor ama.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)