Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Cbr 250r 160 km/h' yi geçmiyor

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Mayıs 2021
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yamaha yzf r25
    Bana sorarsan 160km/h olağan şartlarda normal. 170-180leri görmen için rüzgar, eğim, sürücünün ağırlığı vs. çok fazla değişken giriyor işin içine. İçinde kuşku kalacaksa başka bir cbr 250 ile deneyin boy boy fark açılırsa o zaman bir sıkıntı var deyip çözüm arayışına girersin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    11 Kasım 2020
    zaten 160 bile yapmamalısın. sonra cbr250r kronik krank problemi var almayıncı tayfaya katılırsın. 250lik tek silindir bir motosiklet öyle 170ler 180ler yapmamalı. cbr 500le ilgili yorum yapan arkadaşa bir boş bakış yarım gülüş atıyorum. hayırlı forumlar :D

  3. #23

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    az daha zorlarsan yakında ''motorumun piston krank gitti bana kaça mal olur'' konusu açman garanti gibi gözüküyor.
    bende nc var, 145in üstüne hiç çıkmadım. hiç merak etmedim mesela kaça kadar çıkıyor...
    nedir bu top speed merakı =)
    Mr.wind bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    15 Eylül 2019
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    Suzuki sv650s-2008 / Honda Cbr 250R 2012
    Yazdığım şeyi dikkatlice okumuş olsaydınız bunu yazmazdınız. Ben ne yazmışım önemli değil 160 değil 150 görsün fakat normalinin altındaki son hız bir problemden kaynaklanıyor olabilir diye meraklanıp sordum foruma. Ki haksızda değilmişim motorun hem lastik basıncı düşükmüş hem zincirim bolmuş hemde ön dişlim bitik durumda imiş. Ustamın gözlemleri bu şekilde. Lastiğe havasına uygun basıncla bastık. Zinciri dişli gelmesini bekliyorum gelince onunla birlikte hem takıp hemde gereceğiz. Ustanın demesine görede motor bu bollukta zincir ile 160 a çıkabiliyorsa motorum bloğu yeterli performansı veriyor demek. Yapılan işlemlerden sonra 165/170 e kadar çıkabilmesi de olağan zaten. Gördüğünüz üzere son hızın düşük olmasından yola çıkarak bir kaç problemi tespit edip çözüme kavuşturduk.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

    Denedim hocam yeni kasa bir cbr250 ile kalkış hızlanma denedik. Kafa kafaya gitti motorlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------

    Cbr 250nin krankı zorlamadan değilde boşta gaz verme ve tam sentetik yağ koymadan dolayı kırılıyor deniyor ama

  5. #25
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı Cr1Enis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdığım şeyi dikkatlice okumuş olsaydınız bunu yazmazdınız. Ben ne yazmışım önemli değil 160 değil 150 görsün fakat normalinin altındaki son hız bir problemden kaynaklanıyor olabilir diye meraklanıp sordum foruma. Ki haksızda değilmişim motorun hem lastik basıncı düşükmüş hem zincirim bolmuş hemde ön dişlim bitik durumda imiş. Ustamın gözlemleri bu şekilde. Lastiğe havasına uygun basıncla bastık. Zinciri dişli gelmesini bekliyorum gelince onunla birlikte hem takıp hemde gereceğiz. Ustanın demesine görede motor bu bollukta zincir ile 160 a çıkabiliyorsa motorum bloğu yeterli performansı veriyor demek. Yapılan işlemlerden sonra 165/170 e kadar çıkabilmesi de olağan zaten. Gördüğünüz üzere son hızın düşük olmasından yola çıkarak bir kaç problemi tespit edip çözüme kavuşturduk.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

    Denedim hocam yeni kasa bir cbr250 ile kalkış hızlanma denedik. Kafa kafaya gitti motorlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------

    Cbr 250nin krankı zorlamadan değilde boşta gaz verme ve tam sentetik yağ koymadan dolayı kırılıyor deniyor ama
    Boşta gaz vermeden kırılması: Doğru. Tam sentetik motor yağından kırılması: Yanlış.
    ...

  6. #26

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Şehir
    Bilecik
    Motosikleti
    Yamaha MT-25 2020 ABS
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boşta gaz vermeden kırılması: Doğru. Tam sentetik motor yağından kırılması: Yanlış.
    Hocam sanırım bilmiyorsunuz fakat CBR 250'lerin üretimi uzun zaman önce başladığı için krank restorasyonuna gidilmedi. Yani bütün CBR 250'lerde eski tip krank var. Rulmanlı krank. Tam sentetik yağlar bir süreden sonra rulmanların içinden geçerek yağlayamıyor ve krank kırıyor ya da boşluk yapıyor.

  7. #27

    Üyelik
    15 Eylül 2019
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    Suzuki sv650s-2008 / Honda Cbr 250R 2012
    Sentetik motor yağından kırılması yanlış değil. Araştırabilirsiniz çeşitli yerlerden. Çevremde 7100 kullanan arkadaşlarım var ve motorundan ses gelen de çok. Ben ıpone 10.3 koydum. Varolan sesler de gitti.

  8. #28
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı ErdemFX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sanırım bilmiyorsunuz fakat CBR 250'lerin üretimi uzun zaman önce başladığı için krank restorasyonuna gidilmedi. Yani bütün CBR 250'lerde eski tip krank var. Rulmanlı krank. Tam sentetik yağlar bir süreden sonra rulmanların içinden geçerek yağlayamıyor ve krank kırıyor ya da boşluk yapıyor.
    Tam sentetik yağı uzun süredir kullanıyorum, sorun yaşamadım. Rulmanlı krank kullanan birden fazla motosikletim olduğu halde nedenini açıklamak istermisiniz?
    ...

  9. #29
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    170 km/s hız yapan adamla aynı boy ve kiloya mı sahipsiniz?

  10. #30
    Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2015
    Motosikleti
    R25 (2019)
    160kph oldukça yeterli sürdüğün motosiklet için. Bakımlarını standarda uygun şekilde yaptırmalısın.

    R25'le de öyle herkes 190kph'la gitmiyor merak etme.

    7 Yıldır R25 kullanıcısıyım (hem eski kasa hem de yeni kasa) 196kph motosikletin ulaştığı en son hızdır kadranda ve her zaman o seviyeye gelemez ve o seviye de süremezsin motosikleti. GPS hızı ise 180kph'tır. Kanalımdaki videolarda görebilirsin.

    Ama gerçek anlamda R25'in sürekli sabit gidebileceği hız 170 - 185kph arasıdır.

    O yüzden çok fazla dert etme. Bakımlarını güzelce yap, sürüşten keyif almaya bak. Düzgün bakımlı bir motosikletle bahsettiğin hızları bir şekilde yakalarsın.
    MotoXPR

    https://www.youtube.com/@MotoXPR

  11. #31
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    Sonra cbrlar neden krank kırıyor.

  12. #32
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonra cbrlar neden krank kırıyor.
    Mamba09 naber ya Abi o hyosung değil miydi krank kırmaktan yol almıyordu motor
    Az silindir, çok iş


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler