Cbr 250r 160 km/h' yi geçmiyor
Reklamlar
-
20 Ağustos 2021, 13:29
#21
Bana sorarsan 160km/h olağan şartlarda normal. 170-180leri görmen için rüzgar, eğim, sürücünün ağırlığı vs. çok fazla değişken giriyor işin içine. İçinde kuşku kalacaksa başka bir cbr 250 ile deneyin boy boy fark açılırsa o zaman bir sıkıntı var deyip çözüm arayışına girersin
Reklamlar
-
20 Ağustos 2021, 13:49
#22
zaten 160 bile yapmamalısın. sonra cbr250r kronik krank problemi var almayıncı tayfaya katılırsın. 250lik tek silindir bir motosiklet öyle 170ler 180ler yapmamalı. cbr 500le ilgili yorum yapan arkadaşa bir boş bakış yarım gülüş atıyorum. hayırlı forumlar :D
-
20 Ağustos 2021, 22:53
#23
az daha zorlarsan yakında ''motorumun piston krank gitti bana kaça mal olur'' konusu açman garanti gibi gözüküyor.
bende nc var, 145in üstüne hiç çıkmadım. hiç merak etmedim mesela kaça kadar çıkıyor...
nedir bu top speed merakı =)
-
21 Ağustos 2021, 00:45
#24
Yazdığım şeyi dikkatlice okumuş olsaydınız bunu yazmazdınız. Ben ne yazmışım önemli değil 160 değil 150 görsün fakat normalinin altındaki son hız bir problemden kaynaklanıyor olabilir diye meraklanıp sordum foruma. Ki haksızda değilmişim motorun hem lastik basıncı düşükmüş hem zincirim bolmuş hemde ön dişlim bitik durumda imiş. Ustamın gözlemleri bu şekilde. Lastiğe havasına uygun basıncla bastık. Zinciri dişli gelmesini bekliyorum gelince onunla birlikte hem takıp hemde gereceğiz. Ustanın demesine görede motor bu bollukta zincir ile 160 a çıkabiliyorsa motorum bloğu yeterli performansı veriyor demek. Yapılan işlemlerden sonra 165/170 e kadar çıkabilmesi de olağan zaten. Gördüğünüz üzere son hızın düşük olmasından yola çıkarak bir kaç problemi tespit edip çözüme kavuşturduk.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------
Denedim hocam yeni kasa bir cbr250 ile kalkış hızlanma denedik. Kafa kafaya gitti motorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------
Cbr 250nin krankı zorlamadan değilde boşta gaz verme ve tam sentetik yağ koymadan dolayı kırılıyor deniyor ama
-
21 Ağustos 2021, 20:03
#25
Cr1Enis adlı üyeden alıntı
Yazdığım şeyi dikkatlice okumuş olsaydınız bunu yazmazdınız. Ben ne yazmışım önemli değil 160 değil 150 görsün fakat normalinin altındaki son hız bir problemden kaynaklanıyor olabilir diye meraklanıp sordum foruma. Ki haksızda değilmişim motorun hem lastik basıncı düşükmüş hem zincirim bolmuş hemde ön dişlim bitik durumda imiş. Ustamın gözlemleri bu şekilde. Lastiğe havasına uygun basıncla bastık. Zinciri dişli gelmesini bekliyorum gelince onunla birlikte hem takıp hemde gereceğiz. Ustanın demesine görede motor bu bollukta zincir ile 160 a çıkabiliyorsa motorum bloğu yeterli performansı veriyor demek. Yapılan işlemlerden sonra 165/170 e kadar çıkabilmesi de olağan zaten. Gördüğünüz üzere son hızın düşük olmasından yola çıkarak bir kaç problemi tespit edip çözüme kavuşturduk.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------
Denedim hocam yeni kasa bir cbr250 ile kalkış hızlanma denedik. Kafa kafaya gitti motorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------
Cbr 250nin krankı zorlamadan değilde boşta gaz verme ve tam sentetik yağ koymadan dolayı kırılıyor deniyor ama
Boşta gaz vermeden kırılması: Doğru. Tam sentetik motor yağından kırılması: Yanlış.
-
21 Ağustos 2021, 20:11
#26
Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı
Boşta gaz vermeden kırılması: Doğru. Tam sentetik motor yağından kırılması: Yanlış.
Hocam sanırım bilmiyorsunuz fakat CBR 250'lerin üretimi uzun zaman önce başladığı için krank restorasyonuna gidilmedi. Yani bütün CBR 250'lerde eski tip krank var. Rulmanlı krank. Tam sentetik yağlar bir süreden sonra rulmanların içinden geçerek yağlayamıyor ve krank kırıyor ya da boşluk yapıyor.
-
25 Ağustos 2021, 04:14
#27
Sentetik motor yağından kırılması yanlış değil. Araştırabilirsiniz çeşitli yerlerden. Çevremde 7100 kullanan arkadaşlarım var ve motorundan ses gelen de çok. Ben ıpone 10.3 koydum. Varolan sesler de gitti.
-
25 Ağustos 2021, 09:21
#28
ErdemFX adlı üyeden alıntı
Hocam sanırım bilmiyorsunuz fakat CBR 250'lerin üretimi uzun zaman önce başladığı için krank restorasyonuna gidilmedi. Yani bütün CBR 250'lerde eski tip krank var. Rulmanlı krank. Tam sentetik yağlar bir süreden sonra rulmanların içinden geçerek yağlayamıyor ve krank kırıyor ya da boşluk yapıyor.
Tam sentetik yağı uzun süredir kullanıyorum, sorun yaşamadım. Rulmanlı krank kullanan birden fazla motosikletim olduğu halde nedenini açıklamak istermisiniz?
-
25 Ağustos 2021, 15:29
#29
170 km/s hız yapan adamla aynı boy ve kiloya mı sahipsiniz?
-
25 Ağustos 2021, 18:12
#30
160kph oldukça yeterli sürdüğün motosiklet için. Bakımlarını standarda uygun şekilde yaptırmalısın.
R25'le de öyle herkes 190kph'la gitmiyor merak etme.
7 Yıldır R25 kullanıcısıyım (hem eski kasa hem de yeni kasa) 196kph motosikletin ulaştığı en son hızdır kadranda ve her zaman o seviyeye gelemez ve o seviye de süremezsin motosikleti. GPS hızı ise 180kph'tır. Kanalımdaki videolarda görebilirsin.
Ama gerçek anlamda R25'in sürekli sabit gidebileceği hız 170 - 185kph arasıdır.
O yüzden çok fazla dert etme. Bakımlarını güzelce yap, sürüşten keyif almaya bak. Düzgün bakımlı bir motosikletle bahsettiğin hızları bir şekilde yakalarsın.
MotoXPR
https://www.youtube.com/@MotoXPR
-
25 Ağustos 2021, 22:00
#31
Sonra cbrlar neden krank kırıyor.
-
26 Ağustos 2021, 01:32
#32
Az silindir, çok iş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler