Bugün bunu görünce aklıma geldi paylaşayım dedim.
Çok eli belinde bir model olmuş, Kawasaki Japonya'ya ilettim, tasarım danışmanlığı teklifi verdiler, ben Datça'da minik minik heykeller boyayacağım. Sanat sanat içindir diyerek reddettim.
Başlamışken, lastikler ve gidonda kötü duruyor bir el atın artık uçan motosiklet çıkması gerekiyor.
Üşeniyorum imzayı değiştirmeye. Hem ben değiştirene kadar bunlar yeniden motor değiştiriyor
Dile gelince, kalıp ise asıl kaynak hangi dildeyse o dili kullanıyorum. Yıldız Savaşları demem mesela, Star Wars derim. "Selvi Boylum Al Yazmalım" yazacak olsam Türkçe yazardım.
"Shi Mian Mai Fu" var mesela. İngilizcesini de kullanmam.
May the Force be with McLaren Mercedes
silindirleri arkadan vermenin yaratacağı ısıyı düşün birde ducatide tek silindirin egzoz çıkışı sele altından üzerinde oturulmuyor trafikte he ayrıca motorun verimi de ısıdan dolayı düşer, egzozu sarınca bile verim düşüyor ısıyı rahat iletemediği için.
Eğer kaliteli bi boyası varsa ve sürekli temizlemek gerekmeden kullanabiliyosak bence güzel. hondanın 650 bloğundaki headers da argümanımdır
Guzel soru. Dinamik acidan motor mumkun oldugunca one konumlandirilir. Hava girisi ve intake manifoldu kucuk olmadigi icin de motorun arkasinda konumlandiriliyor. Oyle olunca egsoz manifoldu da on tarafta yer buluyor. Sicak manifoldun surucuden uzak konumlandirilmis olmasi da avantaj.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)