Yazın Akhisar Motofest'de CL250 kullandım beğendim hatta o zaman orada yerel bir bayii 180 nakite motoru veririm dedide arka çanta demiri hediye takarsan alırım diye inat ettimdi , biryerde okudum CL250 ile CB250 blokları farklıymış acaba bu CL250 onun için mi pek tutmadı , arka egzoz susturucusunada millet takmış durumda sanırım sevimsiz görünüyor motor..
evet bloklar farkli:
cb250r
Type Single Cylinder, Liquid-cooled, DOHC 4-Stroke 4 Valve
Displacement 250 cm³
Bore x Stroke 76.0 mm x 55.0 mm
Compression Ratio 10.7 : 1
Max. Power 20.3 kW / 9,500 rpm
Max. Torque 23.4 N.m / 7,750 rpm
cl250
Motor Hacmi (cc) 249.
Maksimum Güç HP (kW) @ d/d. 24,2 HP (17,8 kW) @ 8,500 d/d.
Maksimum Tork. 23,1 Nm @ 5,250 d/d.
Yakıt Kapasitesi (L) 11.7.
Cl250 daha uzun stroke lu. Tutmasin daha iyi 0 kampanyasi olur, hem 2.eli daha uygun olur. TR de tutmayan araclar genelde guzel araclar oluyor
Honda Rebel 250 ile aynı bloğa sahip.
Uzun yol niyetiniz yoksa, şehir içinde sakin sakin takılırım diyorsanız iyi motor.
Artçı olacaksa asla. Konforlu değil çünkü. Bir de 90km/h ve üzerine çıkmaya başlayınca elcik, peg ve selede hatrı sayılır bir titreşim başlıyor.
Bu motor bence trafikten uzak köy/kasaba yollarında ya da şehir içinde hız sınırlarına uyulan ülkelerde kullanmak için yapılmış.
Kasa zaten CL500 kasası. 250cc olarak bir tek Japonya ve Türkiye'de satışa çıktı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)