Bajaj Dominar D 250 | Genel görünüm | İnceleme
https://youtu.be/CnBObIqvmvQ
Bajaj Dominar D 250 | Genel görünüm | İnceleme
https://youtu.be/CnBObIqvmvQ
2024 Dominar 250 ye vites göstergesi eklenmiş mi bilgisi olan ? 23 ve 24 arasında değişiklik var mı ?
Sukuterin kilometre çok yükseldi şehir dışına çıkmaya çekiniyorum artık , Istanbul çevresi için bir iki yıldırda vitesli 250 cc birşey bakınıyordum Dominar konforlu motor birtane 2024 var acaba vites göstergesi eklenmiş mi meraj ettim 400 lük te var 250 ye uygulanır mı acaba ?
Abi uygulanacağını zannetmiyorum göstergede ve blokta uygun yerlerin olacağını düşünmüyorum. Ns200'de vites göstergesi yok fakat pekte aramıyordum, Dominar 400 ile 250 arasında fiyat farkı yoksa ve senin için uygunsa 400 modeli daha mantıklı olabilir. 400 Bile bana seri gelmedi 250 modeli biraz fazla hantal olabilir.
Evet çok dert edilecek birşey değil olmasada olur da ilk başlarda 120-140 gibi giderken 5 de mi 6 da mı acaba diye debriyaj çekip levyeyi kontrol ediyor insan :D
Bir süre sonra motora alıştıktan sonra vites göstergesine gerek kalmıyor.
Vites göstergesi olunca ister istemez arada bir bakıyor insan.
Şu anki motorumda devir göstergesi yok mesela. Devir göstergesi olunca ben ona da bakıyorum hangi devirde nasıl tepkiler verdiğini analiz etmek için.
Hastalk gibi.
Film izlerken altyazı açınca göz sürekli ona takılır ya onun gibi bir şey.
Hocam ben ilk motorum olarak Dominar 250 ile başladım 3 ay önce. Kesinlikle vites göstergesi gereksiz. 2 gün sonra alışıyorsunuz. Eminim ki vites göstergesi olsaydı sürekli ekrana bakardım acemi olduğum için. 1 ay sonra ses ile vites değiştirme zamanını çözmüş bitirmiş oluyorsunuz. Vites göstergesine asla gerek yok.
Kronik sorunları olan bir marka evet ama uygun ve bol yedek parça var Bajaj'da benim için bu yeterli , 23 modelini 150-200 km kullandım konforlu bir motor Dominar şöyle 10-15 kg daha hafif ve vites göstergesiyle çok daha iyi olurdu , 115bin e 24 model 11.000 km de alüminyum topcase li bir motor var kazası falan yok , çok uygun geldi fiyat..
kendisi ilk motorumdur satarken satılmaz bir motor oluverir satılması için öldürmeniz lazım 2.el almak mantıklı ama almak bence mantıklı değil. Ağırlığın senin için problem olacağını sanmıyorum ama 11 binde motor da nasıl böyle şeyler olabiliyor amk derken kendini bulman çok olası. bildiğiniz tüm arızaları unutun, yeni lügatlarla karşılacaksınız. 2022 modelde, eski 400 bloklarını kullanırlar, 3. buji yerini sonradan tıpa ile dökmüşler çok belli, o 3. buji yerinden hiç zorlamadığım motosikletin bloğunda çatlak çıktı maalesef 4700km de. iyi yanı ne dersen 2023 modellerde blok kalıbını değiştirmişler ve o sorunu gidermişler.
sıkıntısız makina yok dostum Japonu , Avrupalısı , Hintlisi , Korelisi mutlaka her markanın bir serisinde kronikler olabiliyor , yedek parçaya ulaşabiliyorsan sorunlar çözülür , bak senin motordan örnek vereyim Trk 502 nin müthiş bir egzoz sesi var gümbür gümbür Africa da GS de öyle ses yok doğrumu ? Izmir'li bir arkadaşta var üç ay önce Urla'da Hero nun organizasyonunda buluştuk , sonraki hafta Ecu bozuldu 45bin tl fiyat çekti servis , ha çektide parayı versen bile yok Turkiye'de hala bekliyor , tamir ederiz diyenlerede itibar edemiyor 10-15bin istiyorlar ama garanti verende yok , buyur burdan yak..
abi sen al o zaman bu sorunları kullanıcı nasıl çözer onları anlatırsın en azından insanlar bilgilenir kendi sorunlarını kendileri halleder. Evet her makinenin kronikleri var ama dominarın biraz daha fazla. Silindir piston arılarını kuralkan kullanıcılara yıkıyor maalesef. TRK'nın en problemli yanı elektronik tesisatının zayıf olması farkındayım durumun ona göre davranıyorum kontrol ediyorum kendimce aslında en çok aliexpress'e güveniyordum. malum devletin 30 euro işi bu işide baltaladı. bakalım ilerleyen süreçlerde neler yaşayacağız.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)