Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

50.000 - 100.000 TL'ye Hangi Motoru Alırsın ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Mayıs 2014
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    R125 >> MT25
    Arkadaşlar herkese selamlar, böyle sorumu olur ? sen yaz beklentilerini ona göre cevap verelim dediğinizi duyar gibiyim. Ama benim beklentilerim karışık. Bazen bir xmax olsun az yakar, bagajı olur, rahat kullanılır diyorum, bazende diyorum o motor mu bir iron883 alıyım sesi titreşimi hissediyim, sonrada diyorum nc750x alayım dct rahatlığı bambaşka hemde az yakar yada integra. Yıllardır tek silindir iki silindir biniyorum xj6 fln alayım 4 silindir olsun. Hatta Pan European alayım hem rahat olsun hem 4 silindir. Yani kafa karışık. Motosikleti tamamen keyif amaçlı biniyorum. Siz olsanız bu aralıkta ne alırsınız neden alırsınız ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Bende aynı düşüncelerle baya bi savaştıktan sonra tracer700 le Nc750x dct arasında baya bi gel gitten sonra,Nc750x dct aldım.Hem şehir içi hem şehir dışı için ideal olması ve her türlü beklentiye cevap veriyor

  3. #3
    reclusive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2014
    Motosikleti
    AT1000Dct+Xmax250
    931014813 ilan no

  4. #4
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    İşin içine 4 silindir, ses ve yakıt ekonomisi derseniz XJ6 derim kesinlikle. Lakin XJ6, full şehir içinde kullanmak için uygun değil. Özellikle bu sıcak aylarda. Altan altan fena yakıyor sıkışık trafikte.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  5. #5
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Nc750, versys falan güzel olur. Az yakar, tamiri, bakımı 4 silindirliye göre daha ucuza gelir. Ustalar silindir sayısına göre davrandığı için avantaj olabiliyor

    Ama 100.000 çok para arkadaş ya.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    Keyif icin biniyorsan triumph street triple derim

  7. #7
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Keyif için derken nelerden keyif alıyorsunuz? Kimisi 90-120 sabitleyip uzun yoldan keyif alır, kimisi toprak yolda yardırmaktan, kimisi bol virajlı asfaltta haşır huşur sürmekten. Örnek verdiğiniz motorların hepsi birbirlerinden farklı karakter barındıran alakasız motorlar.

  8. #8
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Monster

  9. #9
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Vespa 946

  10. #10

    Üyelik
    20 Mayıs 2014
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    R125 >> MT25
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keyif için derken nelerden keyif alıyorsunuz? Kimisi 90-120 sabitleyip uzun yoldan keyif alır, kimisi toprak yolda yardırmaktan, kimisi bol virajlı asfaltta haşır huşur sürmekten. Örnek verdiğiniz motorların hepsi birbirlerinden farklı karakter barındıran alakasız motorlar.
    Hepsinden keyif alıyorum zaten o yüzden kafa karışık :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------

    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende aynı düşüncelerle baya bi savaştıktan sonra tracer700 le Nc750x dct arasında baya bi gel gitten sonra,Nc750x dct aldım.Hem şehir içi hem şehir dışı için ideal olması ve her türlü beklentiye cevap veriyor
    Nc750x yada integra mantıklı geliyor dct olması çok cezbediyor. Manuel araçtan otomatiğe geçince anladım değerini çift kavramanın :D
    blueway2 bunu beğendi.

  11. #11
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 - 2016
    Tercih için iki kat fiyat aralığı veren abimizin para derdi yok, davulu tokmağına denk demektir.
    Onun yerine ben olsam hepsinden birer tane alır, nişanda, düğünde, bayramda, seyranda ayrı ayrı binerdim.
    Züğürtlük çok kötü fena bi şey.

  12. #12
    ChuckBerry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2019
    Şehir
    İstanbul
    Belirttiğiniz modellerden Pan European, Integra, xj6 olmasada farklı spor 4 silindirler ve cruiser modelleri deneyimlemiş birisi olarak hepsi ayrı keyifler sunan aletler diye düşünüyorum. Yazdığınıza da bakacak olursak keyif için alacaksınız fakat sizin neyden keyif aldığınız ve hangi yol durumlarında kullanacağınız çok önemli. Kız arkadaşımı arkama alıp 300-400 kmlik bir rotaya gideceğim zaman Pan European kullandığımda inanılmaz bir keyif alırken İstanbul trafiğine gelince motoru kuzenime bir an önce geri vermek için sabırsızlanıyorum. Bir sahil hattında grup gezisi yaparken açık hava filtresi+ egzozu olan Harley kullanmak çok keyif verirken yoğun e5 sürüşlerinde naked motosikletin kıvraklığı ve hazzı yine bir başka oluyor örneğin. Bu sebeple beklentiniz çok önemli. Benim fikrimi soracak olursanız eğer 750 integra hiç beğenmediğim bir motosiklet oldu. Şehir içi için büyük ve ağır, uzun yol için de onu alacağıma 650+ klasmanda farklı sport touringler veya yol enduroları alabilirim. Sizin yerinizde olsaydım da şehir içi için 125-250cc bir scooter yanına da keyfinize göre ya 3 silindir bir naked ya da benzer cc klasmanlarında yola da gidebileceğiniz bir sport touring alırdım.

  13. #13

    Üyelik
    20 Mayıs 2014
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    R125 >> MT25
    Alıntı Osm@n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tercih için iki kat fiyat aralığı veren abimizin para derdi yok, davulu tokmağına denk demektir.
    Onun yerine ben olsam hepsinden birer tane alır, nişanda, düğünde, bayramda, seyranda ayrı ayrı binerdim.
    Züğürtlük çok kötü fena bi şey.
    Dostum xmaxler olmuş 60bin TL. O yüzden 50-100bin tl aralığı vermek malesef çok büyük bir olay değil. Sıfır nc750x alamıyorum bu bütçe ile. Paramız değersiz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------

    Alıntı ChuckBerry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Belirttiğiniz modellerden Pan European, Integra, xj6 olmasada farklı spor 4 silindirler ve cruiser modelleri deneyimlemiş birisi olarak hepsi ayrı keyifler sunan aletler diye düşünüyorum. Yazdığınıza da bakacak olursak keyif için alacaksınız fakat sizin neyden keyif aldığınız ve hangi yol durumlarında kullanacağınız çok önemli. Kız arkadaşımı arkama alıp 300-400 kmlik bir rotaya gideceğim zaman Pan European kullandığımda inanılmaz bir keyif alırken İstanbul trafiğine gelince motoru kuzenime bir an önce geri vermek için sabırsızlanıyorum. Bir sahil hattında grup gezisi yaparken açık hava filtresi+ egzozu olan Harley kullanmak çok keyif verirken yoğun e5 sürüşlerinde naked motosikletin kıvraklığı ve hazzı yine bir başka oluyor örneğin. Bu sebeple beklentiniz çok önemli. Benim fikrimi soracak olursanız eğer 750 integra hiç beğenmediğim bir motosiklet oldu. Şehir içi için büyük ve ağır, uzun yol için de onu alacağıma 650+ klasmanda farklı sport touringler veya yol enduroları alabilirim. Sizin yerinizde olsaydım da şehir içi için 125-250cc bir scooter yanına da keyfinize göre ya 3 silindir bir naked ya da benzer cc klasmanlarında yola da gidebileceğiniz bir sport touring alırdım.
    Yazdıklarınıza katılıyorum. Keyif için motora biniyorumdan kastımda şudur. İşe gidip gelmek için motosiklet kullanmıyorum. Haftasonu yada akşamları kafa dağıtmak için biniyorum. Bu arada garantili bir motosiklet almayıda düşünmüyorum servis ile uğraşmak istemiyorum. r125 ile başladım motosiklet kullanmaya o zamanlar arabam yoktu öğrenciydim ve okula git gel vsvs hergün kullandım. Mersinden-istanbula kadar gezi yaptım. Sonrasındada mt-25 kullandım bir süre ve sattım ufak cc vitesli motordan keyif alamıyorum artık. Aslında xmax mantıklı piyasası iyi geniş vsvs fakat 50-60 bin tl xmax'e verip her 20 binde birde bir ton kayış masrafı yapmakta mantıksız geliyor, pan european alsam arıza verirse masrafı çok külfetli ... kafa karışıklıkları bu şekilde uzuyor. Bir yandanda motosiklete yatırdığım para ölü olmasın daha sonra satmak istediğimde zorluk çıkarmasın bana istiyorum :D

  14. #14

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Baskan secim kriterlerin cogaltsan daha iyi tavsiye alirsin gibi. Max 100 olsun 2 tekeri olsun diyorsun nasil oneri yapsin millet

  15. #15
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 - 2016
    Alıntı burakmetu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum Paramız değersiz.
    E ben de onu dedim işte. "Züğürtlük çok kötü fena bi şey."
    KTM DUKE 250 ABS - 2016

  16. #16
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    R125 >> MT25 .. motosiklet tecrüben ile ilgili bu verdiğin bilgi doğruysa spor görünümlü motosiklet, naked görünümlü motosikletin yanına tick atılmış ..

    Sıra gelmiş scooter'e .. bol şans ..

    Not ; Burgman 650 koldan vitesi ile ve yol tutuşu ile scooter üstü bir haz verebilir, T Max'de aynı şekilde .. değişik bir tecrübe olur, verimli de olur ..
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  17. #17

    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    1998 electra glide
    R1, R6 veya Xj6, Mt 07 olur.

  18. #18
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı burakmetu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum xmaxler olmuş 60bin TL. O yüzden 50-100bin tl aralığı vermek malesef çok büyük bir olay değil. Sıfır nc750x alamıyorum bu bütçe ile. Paramız değersiz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------



    Aslında xmax mantıklı piyasası iyi geniş vsvs fakat 50-60 bin tl xmax'e verip her 20 binde birde bir ton kayış masrafı yapmakta mantıksız geliyor... :D
    20.000km 'de bir harcayacaginiz 1000TL civarinda bir paradan bahsediyorsunuz. Vitesli bir motosiklette de zincir/disli maliyetiniz benzer olacak muhtemelen, vitesli kullanan arkadaslar bu konuda daha iyi bilgi verebilir.

    Kayis bu arada kullanima baglidir, 20.000 degil de 30.000'de de degistirmeniz mumkun.
    Alman_ bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Yerinde olsam XMAX 400 alırım ama 20 bin bakımı serviste 3400 küsur. Çoğu yüksek Cc motordan çok daha pahalı

  20. #20
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Alıntı Ozan arıcı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yerinde olsam XMAX 400 alırım ama 20 bin bakımı serviste 3400 küsur. Çoğu yüksek Cc motordan çok daha pahalı
    Özel bi mevzusu mu var niye öyle ?


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)