50.000 - 100.000 TL'ye Hangi Motoru Alırsın ?
-
03 Ağustos 2021, 22:47
#1
Arkadaşlar herkese selamlar, böyle sorumu olur ? sen yaz beklentilerini ona göre cevap verelim dediğinizi duyar gibiyim. Ama benim beklentilerim karışık. Bazen bir xmax olsun az yakar, bagajı olur, rahat kullanılır diyorum, bazende diyorum o motor mu bir iron883 alıyım sesi titreşimi hissediyim, sonrada diyorum nc750x alayım dct rahatlığı bambaşka hemde az yakar yada integra. Yıllardır tek silindir iki silindir biniyorum xj6 fln alayım 4 silindir olsun. Hatta Pan European alayım hem rahat olsun hem 4 silindir. Yani kafa karışık. Motosikleti tamamen keyif amaçlı biniyorum. Siz olsanız bu aralıkta ne alırsınız neden alırsınız ?
Reklamlar
-
03 Ağustos 2021, 23:00
#2
Bende aynı düşüncelerle baya bi savaştıktan sonra tracer700 le Nc750x dct arasında baya bi gel gitten sonra,Nc750x dct aldım.Hem şehir içi hem şehir dışı için ideal olması ve her türlü beklentiye cevap veriyor
-
03 Ağustos 2021, 23:35
#3
-
04 Ağustos 2021, 00:25
#4
Kocaeli İl Temsilcisi
İşin içine 4 silindir, ses ve yakıt ekonomisi derseniz XJ6 derim kesinlikle. Lakin XJ6, full şehir içinde kullanmak için uygun değil. Özellikle bu sıcak aylarda. Altan altan fena yakıyor sıkışık trafikte.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
04 Ağustos 2021, 00:35
#5
Nc750, versys falan güzel olur. Az yakar, tamiri, bakımı 4 silindirliye göre daha ucuza gelir. Ustalar silindir sayısına göre davrandığı için avantaj olabiliyor
Ama 100.000 çok para arkadaş ya.
-
04 Ağustos 2021, 03:18
#6
Keyif icin biniyorsan triumph street triple derim
-
04 Ağustos 2021, 07:25
#7
Keyif için derken nelerden keyif alıyorsunuz? Kimisi 90-120 sabitleyip uzun yoldan keyif alır, kimisi toprak yolda yardırmaktan, kimisi bol virajlı asfaltta haşır huşur sürmekten. Örnek verdiğiniz motorların hepsi birbirlerinden farklı karakter barındıran alakasız motorlar.
-
04 Ağustos 2021, 09:49
#8
Monster
-
04 Ağustos 2021, 10:31
#9
-
04 Ağustos 2021, 10:38
#10
tommygun adlı üyeden alıntı
Keyif için derken nelerden keyif alıyorsunuz? Kimisi 90-120 sabitleyip uzun yoldan keyif alır, kimisi toprak yolda yardırmaktan, kimisi bol virajlı asfaltta haşır huşur sürmekten. Örnek verdiğiniz motorların hepsi birbirlerinden farklı karakter barındıran alakasız motorlar.
Hepsinden keyif alıyorum zaten o yüzden kafa karışık :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------
blueway2 adlı üyeden alıntı
Bende aynı düşüncelerle baya bi savaştıktan sonra tracer700 le Nc750x dct arasında baya bi gel gitten sonra,Nc750x dct aldım.Hem şehir içi hem şehir dışı için ideal olması ve her türlü beklentiye cevap veriyor
Nc750x yada integra mantıklı geliyor dct olması çok cezbediyor. Manuel araçtan otomatiğe geçince anladım değerini çift kavramanın :D
-
04 Ağustos 2021, 12:46
#11
Tercih için iki kat fiyat aralığı veren abimizin para derdi yok, davulu tokmağına denk demektir.
Onun yerine ben olsam hepsinden birer tane alır, nişanda, düğünde, bayramda, seyranda ayrı ayrı binerdim.
Züğürtlük çok kötü fena bi şey.
-
04 Ağustos 2021, 13:54
#12
Belirttiğiniz modellerden Pan European, Integra, xj6 olmasada farklı spor 4 silindirler ve cruiser modelleri deneyimlemiş birisi olarak hepsi ayrı keyifler sunan aletler diye düşünüyorum. Yazdığınıza da bakacak olursak keyif için alacaksınız fakat sizin neyden keyif aldığınız ve hangi yol durumlarında kullanacağınız çok önemli. Kız arkadaşımı arkama alıp 300-400 kmlik bir rotaya gideceğim zaman Pan European kullandığımda inanılmaz bir keyif alırken İstanbul trafiğine gelince motoru kuzenime bir an önce geri vermek için sabırsızlanıyorum. Bir sahil hattında grup gezisi yaparken açık hava filtresi+ egzozu olan Harley kullanmak çok keyif verirken yoğun e5 sürüşlerinde naked motosikletin kıvraklığı ve hazzı yine bir başka oluyor örneğin. Bu sebeple beklentiniz çok önemli. Benim fikrimi soracak olursanız eğer 750 integra hiç beğenmediğim bir motosiklet oldu. Şehir içi için büyük ve ağır, uzun yol için de onu alacağıma 650+ klasmanda farklı sport touringler veya yol enduroları alabilirim. Sizin yerinizde olsaydım da şehir içi için 125-250cc bir scooter yanına da keyfinize göre ya 3 silindir bir naked ya da benzer cc klasmanlarında yola da gidebileceğiniz bir sport touring alırdım.
-
04 Ağustos 2021, 14:56
#13
Osm@n adlı üyeden alıntı
Tercih için iki kat fiyat aralığı veren abimizin para derdi yok, davulu tokmağına denk demektir.
Onun yerine ben olsam hepsinden birer tane alır, nişanda, düğünde, bayramda, seyranda ayrı ayrı binerdim.
Züğürtlük çok kötü fena bi şey.
Dostum xmaxler olmuş 60bin TL. O yüzden 50-100bin tl aralığı vermek malesef çok büyük bir olay değil. Sıfır nc750x alamıyorum bu bütçe ile. Paramız değersiz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------
ChuckBerry adlı üyeden alıntı
Belirttiğiniz modellerden Pan European, Integra, xj6 olmasada farklı spor 4 silindirler ve cruiser modelleri deneyimlemiş birisi olarak hepsi ayrı keyifler sunan aletler diye düşünüyorum. Yazdığınıza da bakacak olursak keyif için alacaksınız fakat sizin neyden keyif aldığınız ve hangi yol durumlarında kullanacağınız çok önemli. Kız arkadaşımı arkama alıp 300-400 kmlik bir rotaya gideceğim zaman Pan European kullandığımda inanılmaz bir keyif alırken İstanbul trafiğine gelince motoru kuzenime bir an önce geri vermek için sabırsızlanıyorum. Bir sahil hattında grup gezisi yaparken açık hava filtresi+ egzozu olan Harley kullanmak çok keyif verirken yoğun e5 sürüşlerinde naked motosikletin kıvraklığı ve hazzı yine bir başka oluyor örneğin. Bu sebeple beklentiniz çok önemli. Benim fikrimi soracak olursanız eğer 750 integra hiç beğenmediğim bir motosiklet oldu. Şehir içi için büyük ve ağır, uzun yol için de onu alacağıma 650+ klasmanda farklı sport touringler veya yol enduroları alabilirim. Sizin yerinizde olsaydım da şehir içi için 125-250cc bir scooter yanına da keyfinize göre ya 3 silindir bir naked ya da benzer cc klasmanlarında yola da gidebileceğiniz bir sport touring alırdım.
Yazdıklarınıza katılıyorum. Keyif için motora biniyorumdan kastımda şudur. İşe gidip gelmek için motosiklet kullanmıyorum. Haftasonu yada akşamları kafa dağıtmak için biniyorum. Bu arada garantili bir motosiklet almayıda düşünmüyorum servis ile uğraşmak istemiyorum. r125 ile başladım motosiklet kullanmaya o zamanlar arabam yoktu öğrenciydim ve okula git gel vsvs hergün kullandım. Mersinden-istanbula kadar gezi yaptım. Sonrasındada mt-25 kullandım bir süre ve sattım ufak cc vitesli motordan keyif alamıyorum artık. Aslında xmax mantıklı piyasası iyi geniş vsvs fakat 50-60 bin tl xmax'e verip her 20 binde birde bir ton kayış masrafı yapmakta mantıksız geliyor, pan european alsam arıza verirse masrafı çok külfetli ... kafa karışıklıkları bu şekilde uzuyor. Bir yandanda motosiklete yatırdığım para ölü olmasın daha sonra satmak istediğimde zorluk çıkarmasın bana istiyorum :D
-
04 Ağustos 2021, 15:07
#14
Baskan secim kriterlerin cogaltsan daha iyi tavsiye alirsin gibi. Max 100 olsun 2 tekeri olsun diyorsun nasil oneri yapsin millet
-
04 Ağustos 2021, 15:32
#15
burakmetu adlı üyeden alıntı
Dostum Paramız değersiz.
E ben de onu dedim işte. "Züğürtlük çok kötü fena bi şey."
-
04 Ağustos 2021, 15:57
#16
R125 >> MT25 .. motosiklet tecrüben ile ilgili bu verdiğin bilgi doğruysa spor görünümlü motosiklet, naked görünümlü motosikletin yanına tick atılmış ..
Sıra gelmiş scooter'e .. bol şans ..
Not ; Burgman 650 koldan vitesi ile ve yol tutuşu ile scooter üstü bir haz verebilir, T Max'de aynı şekilde .. değişik bir tecrübe olur, verimli de olur ..
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
-
04 Ağustos 2021, 15:58
#17
R1, R6 veya Xj6, Mt 07 olur.
-
04 Ağustos 2021, 16:35
#18
burakmetu adlı üyeden alıntı
Dostum xmaxler olmuş 60bin TL. O yüzden 50-100bin tl aralığı vermek malesef çok büyük bir olay değil. Sıfır nc750x alamıyorum bu bütçe ile. Paramız değersiz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------
Aslında xmax mantıklı piyasası iyi geniş vsvs fakat 50-60 bin tl xmax'e verip her 20 binde birde bir ton kayış masrafı yapmakta mantıksız geliyor... :D
20.000km 'de bir harcayacaginiz 1000TL civarinda bir paradan bahsediyorsunuz. Vitesli bir motosiklette de zincir/disli maliyetiniz benzer olacak muhtemelen, vitesli kullanan arkadaslar bu konuda daha iyi bilgi verebilir.
Kayis bu arada kullanima baglidir, 20.000 degil de 30.000'de de degistirmeniz mumkun.
-
04 Ağustos 2021, 16:52
#19
Yerinde olsam XMAX 400 alırım ama 20 bin bakımı serviste 3400 küsur. Çoğu yüksek Cc motordan çok daha pahalı
-
04 Ağustos 2021, 19:12
#20
Ozan arıcı adlı üyeden alıntı
Yerinde olsam XMAX 400 alırım ama 20 bin bakımı serviste 3400 küsur. Çoğu yüksek Cc motordan çok daha pahalı
Özel bi mevzusu mu var niye öyle ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)