Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Yuksek CC Cok Yordu - Yanlis Tercih?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    melihbesikci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt - 09 / Forza 250
    Herkes cok hakli belirttigi noktalarda. Boyum 1.68, uzun degil. Iki ayak uclarimi koyabiliyorum ancak yine motor bi tik agir geliyor, arkada aluminyum canta, yanda yan cantalar. Dolu geziyorum, kisliklar yazliklar yanimda. Her zaman laptopum yanimda, canta agir. Kilitler vs. Motordan inince mont kask tasimayi sevmedigimden de genis bagaj hacmi onemli, cantasiz motor kullanmam sanirim.

    Tabi maxiscooterlar da cok hafif degil ancak daha pratik oldugunu dusunuyorum. Hem daha alcak. Yani bin git gibi. Tracer gibi bir motora binerken kisa bir binme ayini oluyor o da ayri yoruyor bir yerden sonra. Su an tracerin tek fonksiyonu ise gidip gelmek, bu da ideal degil.

    Yine yagmur camur kullandigim icin uzun bot giy, onu giy, bunu giy, yoruyor. Scooterda yine ayaklar guvende. E hiz da yapmiyorum insan gibi gidiyorum. Ekstra olarak aralardan gecme olayi, 3lu canta setiyle cok zor. Yavas hizlarda kivraklik yok. Yeri geliyor bu sicakta trafikte bekliyorum, zaten 30 sn`de 105 derece oluyor motor fan aciyor vs.

    Icim aciyarak ayrilicam Tracer`dan. Bunlari aslinda dusunerek almistim, ama bu derecede cekilmez olacagini tahmin edememistim

    NC750 tavsiyesi gelmis, aslinda guzel arac ama, ne fark edecek diye dusunuyorum. Yani Tracer`dan ayrilacaksam ciddi bir tarz degisikligi olmali gibi hissediyorum. Cok buyuk ihtimal, 2-3 sene sonra, yine buyuk motora donecegim. Ama bugun bana pratik birsey lazim, yormayan birsey lazim. Acikcasi bu konuyu acmamdaki sebep de biraz kendimi buna ikna etmek oldu sanirim

    Burada soru, xmax mi, forza mi
    espresso ve dundanbiri bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    söyledikleriniz çok azı doğru derim.çünkü anlatılanlardaki beklentiye göre size göre olan motor pcx125 nmax 125.cart curt hareket kabiliyeti hafiflik vs.xmax forza bu saydıklarınza yine uymaz 180 190 kilo bu motorlar.artcı ile binince ufak tekerler yine aynı problem olucak 300 kiloyu geçicek sıcaklık hariç tabi.bunun orta yolu tracer700 olabilir daha hafif daha güçsüz daha pratik şehir içinde çok daha mantıklı.bence tracer900ü yakmayın derim bu dönemden sonra yüksek cc motor alınmaz o kadar emek var hemde o motorda.gidin bu motorun yanında tam zıttı pcx nmax sym jet14 vs gibi basit scooter alın şehir içi kısa mesafe bayram edersiniz.mesafeye yola göre biner gidersiniz.ayrıca 125 cc vergisi vs çok daha düşük olucaktır tracer 900 den sonra hiç bir scooter sizin için performanslı olmaz boşa para harcamayın

  3. #23
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Anlattıklarınıza göre kısmen haklı, kısmen haksızsınız.

    Tracer 900 gibi bir motosiklet esasen şehir içinde kullanılabilecek yüksek hacimli en güzel ve uygun motosikletlerden biri. Ancak sizin motosikleti kullanım amacınız ve şekliniz o motosiklet için şu anda çok uygun değil.

    Yerinizde olsaydım ilk yapacağım hareket o yağmurluk ve gerçekten ihtiyacınız olmayan çantaları sökerek motosikleti daha hafif, rahat ve kıvrak hale getirmek olurdu. Madem ki makineyi satma noktasına geldiniz, bir denemekte yarar var.

    Yine de istediğinizi bulamadıysanız, işe git/gel için, kısa mesafe kullanım için birşeye ihtiyacınız varsa, otobana da çıkmıyorsanız CB125E, YBR125, Spacy110 hatta MSX125 gibi makinelere bakardım. Hem motosikletinizin kasko parasının üzrine biraz daha koysanız satın alabileceğiniz, sokakta bıraksanız gözünüzün fazla arkada kalmayacağı motosikletler olurdu, hem de sıfıra yakın gideri ile yüzünüzü güldürür, hafifliği ile rahat ettirirdi. Otoban kullanacaksam da 250cc uygun yollu bir scooter, CBR250, CB250R gibi motosikletleri tercih ederdim.

    Kısacası, eğer bütçeniz el veriyorsa küçük bir motosiklet alıp elinizdekini satmayın. En azından bir süre. Motosikletinizden şu anda memnun olmadığınızın farkındayım ama sonrasındaki pişmanlığın geri dönüşü daha masraflı olabilir, uzun yolda özlemini çok çekersiniz. Sizin durumunuzun ilacı düşük hacimli uygun yollu ikinci motosiklet. Pişman olmazsınız. Bahsettiğim şekilde hareket ettikten bir süre sonra Tracer' a gerçekten ihtiyacınız olmadığı kanaatine varırsanız da satarsınız olur biter. Merak etmeyin, zarar etmezsiniz
    Thesinner83, espresso ve Alman_ bunu beğendiler.

  4. #24
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı melihbesikci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes cok hakli belirttigi noktalarda. Boyum 1.68, uzun degil. Iki ayak uclarimi koyabiliyorum ancak yine motor bi tik agir geliyor, arkada aluminyum canta, yanda yan cantalar. Dolu geziyorum, kisliklar yazliklar yanimda. Her zaman laptopum yanimda, canta agir. Kilitler vs. Motordan inince mont kask tasimayi sevmedigimden de genis bagaj hacmi onemli, cantasiz motor kullanmam sanirim.

    Yine yagmur camur kullandigim icin uzun bot giy, onu giy, bunu giy, yoruyor. Scooterda yine ayaklar guvende. E hiz da yapmiyorum insan gibi gidiyorum. Ekstra olarak aralardan gecme olayi, 3lu canta setiyle cok zor. Yavas hizlarda kivraklik yok.

    Burada soru, xmax mi, forza mi
    Scooterda ayaklar guvende filan degil hocam, ayagimi burktum ben motosikleti devirince 2 haftadir ilk kez yuruyebiliyorum acisiz. Botsuz binmiyorum, onu giy bunu giy yapiyorum.

    Ben Forza 250 kullaniyorum, Xmax kullanmadim iyi/kotu diyemem, ikisi de sinifinda iyi muhtemelen ki tercih ediliyorlar. Forza'nin artisi elektrikli on cami ve cantasi gorunuyor.
    Kural [ Z ] ve espresso bunu beğendiler.

  5. #25
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ....3500km yol gittim hic sitem etmedim ben....
    iki kişi ve bol eşyalı kullanımda 250 cc yetersiz gelebilir , otoyol gibi yüksek tempolu sürüş yapılacaksa ufak cc yorucu olur , arada beş on dakka yaramazlık yapayım desen keyif vermez , ha ben sakin sakin sürerim vaktimde bol sabrımda dersen 100 cc ile de heryere gidilir ki benimde 150 cc ile 7-8000 km uzun yolum var fakat iki kişi belirli süre dahilinde bir yolculuk yapacaksam asla sukuterle çıkmam..
    gurcanozturk bunu beğendi.

  6. #26
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iki kişi ve bol eşyalı kullanımda 250 cc yetersiz gelebilir , otoyol gibi yüksek tempolu sürüş yapılacaksa ufak cc yorucu olur , arada beş on dakka yaramazlık yapayım desen keyif vermez , ha ben sakin sakin sürerim vaktimde bol sabrımda dersen 100 cc ile de heryere gidilir ki benimde 150 cc ile 7-8000 km uzun yolum var fakat iki kişi belirli süre dahilinde bir yolculuk yapacaksam asla sukuterle çıkmam..
    Yazdiklarinizda haklisiniz, kullanima ve gidilecek yola gore degismekle birlikte her motosikletle yola cikilir fikrindeyim. Koy yollarindan, dagdan colden gidecek olsam ben de scooter ile gitmezdim ama Sile'ye gozleme yemeye gitmek icin de GS almazdim Genel olarak otoyollardan uzak durdugum icindir 250cc ile 90-100km/sa araliginda Turkiye icinde yolu asfalt olan her yere gidebiliyorum.
    espresso, dundanbiri ve erensel bunu beğendiler.

  7. #27
    melihbesikci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt - 09 / Forza 250
    Haklisiniz ama sunu dusundum. Tracer 700`e inebilirim, ama 900 ile karsilastirdigimda `oh rahatladim be` diyecegim bi farki olmayacak gibi.Yani sonucta yakin sayilir iki alet de, keza nc750 de.

    Yanina ikinci kucuk bir scooter almak mantikli, ancak hep otoban surusu yapiyorum. Kilometremin %95i otoban. Bu yuzden 100-150 cc`ler tam tersi guvensiz olacaktir. Benim ihtiyacim olan, 100-110 km/h hizlara rahat cikip surus yapabilen bir alet, bunu da 250likler verir diye dusunuyorum.

    Gercekten cok emek verdim bu motora. Aliexpressten bir suru aksesuar aldim, saatlerce montaj yaptim vs yani cok emek var ustunde. Daha gecen hafta on amortisorleri sokturup yaglarini degistirttim, komple temizlettim icini disini. Sifir zinciri dislisi, lastikleri, cantalari, vs, cok emek ve para var ustunde. 1 senedir redline`a sokmadan sakin kullandim.

    Ama su anki is durumuna gore de, en az 1 sene (o da en az) hicbir yere gidemeyecegim. Yani max 2-3 gun uzaklasabilirim o da 2-3 kere, onda da hanim zaten saatlerimiz sayili, onu da yolda gecirmeyelim ucakla gidelim diyor hakli olarak. Ben kucuk bir motor alirsam bu Tracer 1 sene oldugu yerde yatar. Ona da ne gerek var, bari parayi degerlendiririm diyorum.

    Scooterda ayak koruma olayi dedigim aslinda yagmur camur korumasi. Uzun 5 kiloluk kislik bot yerine normal bir motosiklet ayakkabisi giyme luksu

    Az once bir kac bayiyi aradim ancak forza 250 yok hicbir yerde
    drtayfun ve Alman_ bunu beğendiler.

  8. #28

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tracer 900 ile xmax 250 arasında 30kg fark var. Yani xmax hafif bir motor sayılmaz aslında.

    Duke 390 güç ve hafiflik bakımından çok daha tercih edilebilir bir motor olsa gerek.
    cbr250 ile cbr650 arasında 40 kg fark var ama kullanırken inanılmaz farkediyor.

  9. #29
    oxus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    BMW F 650 - Yuki Scrambler - Kymco Downtown
    kapımda 125 cc, 650 cc enduro ve bir de 250 cc scooter var. sadece sccoter a biniyorum, diğerleri beni motordan soğuttu, hele o alttan gelen sıcak var ya... o da insanlıktan çıkartıyor
    espresso bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    25 Eylül 2016
    Hocam, önceden scooter tecrüben var mı bilemeyeceğim. Yalnız kendimle ilgili şöyle bir şey anlatayım. 250 cc bir motosiklet kullanıyordum, daha hafif, daha konforlu olsun diye scootera geçeyim dedim. Çok net bir şekilde söyleyebilirim ki, motoru genellikle uzun yol için kullanan birisi olarak inanılmaz pişman oldum. Motosikletteki keyfi ve sürüş hissini scooter hiçbir şekilde vermiyor. Küçük lastikler kesinlikle motosiklet kadar konforlu değil. Depoyu bacakların arasında alıp sağa sola yatarak dönmek diye bir şey scooterada yok. 1000 kilometre kullandıktan sonra scooterdan kurtuldum resmen, direkt gidip motosiklet aldım. Şunu net bir şekilde söyleyebilirim ki, Tracer 900'den Xmax veya Forza 250'ye geçmek seni acayip mutsuz edecek. Yani değil 250'lik scooter'ı, Tmax'e ya da Forza'ya geçsen dahi motosikletten aldığın keyfi alacağını pek sanmam. Eğer mesele ağırlıksa, ben olsam MT-25'e geçerim, yine de scooter'a geçmem. Ki senin işini Tracer 700 rahat rahat görür. Farklı forumlarda 700'den 900'e geçen, sonra tekrar 700'e dönüp gayet mutlu olan onlarca insan var. NC750 falan Tracer'dan sonra kesmez ki, Yeni NC750X 214 kilo, Tracer 900 213 kg. Boy konusunda sıkıntı yaşıyorsan eğer, alçaltma kitlerine bakabilirsin. Eğer maddi anlamda bir sorun yaşamıyorsan yazık günah edersin mis gibi Tracer'a maxi scooter için. Ekonominin ne olacağı belli değil, bir süre sonra pişman olursan sattığını geri alabilir misin, orası bile muallak.

    Bu arada scooter kötüdür falan demiyorum, yanlış anlaşılmasın. Demek istediğim şu, motosiklet dinamiklerine alışmış birisini özellikle uzun yolda scooter kolay kolay tatmin etmez. Gerçi bu beklentini ne kadar düşürdüğün ile de alakalı ama olsun. Derdin şehir içi ise sat Tracer 900'u, al bir tane Tracer 700, aradaki farkla da işini görecek mis gibi scooter al 125'lik, şehir içinde scooter'a, şehir dışında Tracer 700'e bin, olsun bitsin.
    dundanbiri, Alman_ ve Thesinner83 bunu beğendiler.

  11. #31
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    İstanbul içi scooter candır, gerisi heyecandır. 2 motor varsa dadından yinmez, mekan ve bütçe sıkıntısı yoksa. İlla güç istiyorsan honda nc 750x dct al. AK 550 al. Facebook'ta bir kymco grubu var, arkadaşlar şu an Diyarbakır tarafındalar. Gezeceksen büyük motor şart değil. İsmet abi 100'lük cupla Türkiye'yi fethetti.
    espresso ve dundanbiri bunu beğendiler.

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı sallami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul içi scooter candır, gerisi heyecandır. 2 motor varsa dadından yinmez, mekan ve bütçe sıkıntısı yoksa. İlla güç istiyorsan honda nc 750x dct al. AK 550 al. Facebook'ta bir kymco grubu var, arkadaşlar şu an Diyarbakır tarafındalar. Gezeceksen büyük motor şart değil. İsmet abi 100'lük cupla Türkiye'yi fethetti.
    Ya su 100 luk motoru ovmeyi birakalim artik.

    Sartlar ona el veriyorsa ok,diger turlu soz edilecek bir durum yok

    Bence dunyanin en iyi motoru crf250 rally dir her isi yapacak tum motorlara hukmedecek tek motor crf250 rally dir.

    Aklimi celiyo namussuz,bisiklet gibi rahat keske benim olsa.

  13. #33
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Alıntı oxus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kapımda 125 cc, 650 cc enduro ve bir de 250 cc scooter var. sadece sccoter a biniyorum, diğerleri beni motordan soğuttu, hele o alttan gelen sıcak var ya... o da insanlıktan çıkartıyor
    Antalya'da motora binmesem de insanlıktan çıkarım. 2-3 haftadır İstanbul'daki sıcak bile bana yetiyor. Antalya ve ötesini düşünemiyorum.
    oxus bunu beğendi.
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  14. #34
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı melihbesikci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklisiniz ama sunu dusundum. Tracer 700`e inebilirim, ama 900 ile karsilastirdigimda `oh rahatladim be` diyecegim bi farki olmayacak gibi.Yani sonucta yakin sayilir iki alet de, keza nc750 de.

    Yanina ikinci kucuk bir scooter almak mantikli, ancak hep otoban surusu yapiyorum. Kilometremin %95i otoban. Bu yuzden 100-150 cc`ler tam tersi guvensiz olacaktir. Benim ihtiyacim olan, 100-110 km/h hizlara rahat cikip surus yapabilen bir alet, bunu da 250likler verir diye dusunuyorum.

    Gercekten cok emek verdim bu motora. Aliexpressten bir suru aksesuar aldim, saatlerce montaj yaptim vs yani cok emek var ustunde. Daha gecen hafta on amortisorleri sokturup yaglarini degistirttim, komple temizlettim icini disini. Sifir zinciri dislisi, lastikleri, cantalari, vs, cok emek ve para var ustunde. 1 senedir redline`a sokmadan sakin kullandim.

    Ama su anki is durumuna gore de, en az 1 sene (o da en az) hicbir yere gidemeyecegim. Yani max 2-3 gun uzaklasabilirim o da 2-3 kere, onda da hanim zaten saatlerimiz sayili, onu da yolda gecirmeyelim ucakla gidelim diyor hakli olarak. Ben kucuk bir motor alirsam bu Tracer 1 sene oldugu yerde yatar. Ona da ne gerek var, bari parayi degerlendiririm diyorum.

    Scooterda ayak koruma olayi dedigim aslinda yagmur camur korumasi. Uzun 5 kiloluk kislik bot yerine normal bir motosiklet ayakkabisi giyme luksu

    Az once bir kac bayiyi aradim ancak forza 250 yok hicbir yerde
    xmax ya da forza alınca normal motosiklet ayakkabısı yine tavsiye etmem.
    Ben de xmax'ı alırken kafama bir yarım kask alıp binicem diye düşünüyordum, altı üstü scooter ne var ki deyip reklam fotolarına kanmıştım. Motoru aldıktan sonra yıllardır tecrübeli motorcu arkadaşların anlattıklarını dinleyince GS ile uzun yola çıkan abiler ne giyiyorsa aynısı kadar korumalı ekipman gerektiğini anladım. ne varsa aldım. Hatta bot hiç aklımda yokken kardeşimin ısrarı ile kısa bot almak yerine uzun bot aldım ama kaza yaptığımda iyi ki bu kadar ekipmanı almışım dedim.


    xmax ya da forza 250 sizin işinizi görür. xmax birz daha yüksek, boyum 1.80m ve ben ayaklarımı yere basmakta zorlandığım oluyor, ama iki ayağımı değil sol ayağımı yere basarsam rahat ediyorum zaten eğitimde de hoca o şekilde öğretmişti bir sıkıntı çekmedim.


    bugün yağ değişimine gideceğim, bu sıcakta korumalı pantalon, bot, mont giymek gözümde büyüyor ama giyeceğim mecbur.

  15. #35
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Biraz şu atasözü gibi oluyor bu iş. "attığın taş ürküttüğün kurbağaya değmeli" diye.
    Büyük motoru çalıştırıp 5 km lik yola gelip gitmek biraz nahoş oluyor. En azından benim için öyle. Şehirdışına çıkmadıkça büyüğü kullanmıyorum.
    Aldım yanına bir bws, topladım kendimce. Haldır huldur, bakkala, çarşıya yardırıyorum ufak motosikletle.
    Şöyle de bir konu vardı istersen bir okursun.
    https://www.motosiklet.net/forum/mot...oyle-olur.html

    Uzun yol'da otoyolda küçük cc'nin yavaş kalması riski artırıyor. Tamam 250 cc az değil akışa ayak uydurur ancak, sollamalarda falan büyük cc'yi biraz aratır.

    edit:https://www.motosiklet.net/forum/mot...ml#post3934800

  16. #36
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya su 100 luk motoru ovmeyi birakalim artik.

    Sartlar ona el veriyorsa ok,diger turlu soz edilecek bir durum yok

    Bence dunyanin en iyi motoru crf250 rally dir her isi yapacak tum motorlara hukmedecek tek motor crf250 rally dir.

    Aklimi celiyo namussuz,bisiklet gibi rahat keske benim olsa.
    Övme meselesi değil. Hani hep denir ya boyutu değil, işlevi diye. Bu aslında beyin için geçerli bir durum. Gözün kesecek o yolu gitmeyi, o çileyi çekmeyi. Yoksa benim gibi adama 1200 GS versen nafile. Ben üstünde giderken kahve içebileceğim bir araç olursa okeyim gezmeye. Hele çadırda yatıcam Allah korusun. Ben tuvaleti dar diye karavana bile laf ederim.
    ''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man

  17. #37

    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Motosikleti
    Triumph Trident 660
    Büyük cc motosikletlerin kazadan kaçınma yeteneklerinin daha fazla olduğuna dair genel inanca katılmıyorum. (Bunun yanında 50 cc bir motosiklet ile de akıcı trafik içerisinde olmak güvenlik anlamında çok savunulacak durum değil) 250 cc ile 1250 cc arasında pistte, rallide veya başka bir yarışma ortamında bulunulmuyor ise rutin şehir içi-şehir dışı trafikte "iyi sürücü" açısından bir fark yoktur. Neden yüksek cc daha fazla güvenli değildir ?

    Çünkü 250 cc motosiklet bile kalkışta, hızlanmada trafikte seyir halinde olan aşağı yukarı tüm dört tekerli araçlardan gereksiz derecede seridir. 900 cc veya üzeri ise çok çok daha seridir. Ancak tehlikeden kurtulmak için çabuk hızlanan yüksek cc motosiklet arayışındaysanız, veya motosikletin seri olmasından istifade ederek bir takım tehlikelerden kurtulmuş iseniz kanaatimce kırmızı alarm çalmaya başlamıştır. Trafikte bir tehlike olduğu gibi arda arda iki-üç tehlike sıklıkla bir arada olabilmektedir. Çabuk ivmelenme mevcut durumdan kaçırırken yeni gündeme gelen tehlike unsurlarının görülüp-algılanma süresini de çok kısaltacaktır. Mevcut borcu faizle borç alarak kapatmak gibi düşünebilirsiniz. Forumda motosiklet ile çok fazla mesaisi olmuş, tecrübeli arkadaşların vefatına ve olayın nasıl gerçekleştiğine dair bir sürü konu var. Bana göre asıl olan sıkışılabilecek sollamaya girmemek, ucu ucuna kurtarma gerektirecek ortamlara en baştan bulaşmamaktır. İşi bilen adamlar bunu 125 cc motosiklet ile gayet güzel yapıyor. "motorcu muhabbeti" adlı youtube kanalındaki arkadaşın bu anlamda sürüşünü çok başarılı buluyorum.

    Hayatıma büyük bir yenilik katmayacağını bildiğim ve ihtiyacım olmadığı halde bende şu sıralar africa twin - tenere bakıyorum. Şekil şemal,sürüş keyfi cezbediyor ama almak istediğim motosikletin gücünün bana tek kuruşluk ekstra güvenlik sağlamayacağını da biliyorum.
    espresso ve drtayfun bunu beğendiler.

  18. #38

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya su 100 luk motoru ovmeyi birakalim artik.

    Sartlar ona el veriyorsa ok,diger turlu soz edilecek bir durum yok

    Bence dunyanin en iyi motoru crf250 rally dir her isi yapacak tum motorlara hukmedecek tek motor crf250 rally dir.

    Aklimi celiyo namussuz,bisiklet gibi rahat keske benim olsa.
    CRF250L Rally güzel motor, ancak 70kg üzerindeysen komple amortisör yapmak lazım gelir. Ben de Bodrum'a taşınırsam direkt CRF250L'ye geçerim valla, CB500F'le gezilmez buralarda...

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRF250L Rally güzel motor, ancak 70kg üzerindeysen komple amortisör yapmak lazım gelir. Ben de Bodrum'a taşınırsam direkt CRF250L'ye geçerim valla, CB500F'le gezilmez buralarda...
    Crf250l de olur aslinda ama insan biraz da yakisikli oldun istiyor bee

    Al benden de o kadar,bi crf250 lim olsa kazdaglarinda girilmedik yer birakmazdim.

    Africa yi dusurcem diye aklim cikiyo.

    Ama bizim şirket eylul de geleceksiniz istanbul a diyor.insallh sizi de cagirirlar, ben calisamiyosam siz de calismayin disarda :p

  20. #40

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Hem şehir içi hem de şehir dışı için en uygun motosiklet NC750X bence. 250cc scooter 30TL'lik Tokyo terlik ise NC750X Birkenstock gibi... (Yalnız scooter'ın kışın rahatlığı pratikliği gibisi yok ona hiç laf etmem. Kışın kralı scooter'dır...)

    Günlük çok kullandım NC, İstanbul içi işe gidip gelmece, yazları Bodrum'a gidip gelmece, ne yordu ne pişirdi. (Boy 1,90 yalnız...) Şu 2021 model çok kafamı kurcalıyor yani, yalan değil.
    blueway2 bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)