FC Moto Ekipmanlar tamam, eğitim yok:/ motor tavsiyesi alınır
Reklamlar
-
Reklamlar
-
öncelikle ekipmanları dizip öyle başladığın için tebrik ediyorum. 30-35 bandında duke 250 mantıklı bir tercih olabilir. yanlış değilsem o fiyat bandında. cb250r da olabilir. ne kadar bi maliyet çıkacak ülke girişinde onu da merak ediyorum bakalım :D
-
Mersin İl Temsilcisi
Eğitimde kullabacağınız motorlar size fikir verir bence. Eğitim de alup tam hazır başlayın bence
-
Barisozde adlı üyeden alıntı
öncelikle ekipmanları dizip öyle başladığın için tebrik ediyorum. 30-35 bandında duke 250 mantıklı bir tercih olabilir. yanlış değilsem o fiyat bandında. cb250r da olabilir. ne kadar bi maliyet çıkacak ülke girişinde onu da merak ediyorum bakalım :D
Teşekkür ederim Ehliyeti 2013te aldım ancak düzenli iş bulma düzen kurma evlenme derken motora sıra gelmedi fiyatlar da uçtu maalesef. ABS'li duke düşünüyorum aslında. Keşke vstorm 250ye bütçe yetse ama o bir tık pahalı kaçıyor.
MT-03 de var aklımda ama temizini bulamam, beni kandırırlar diye korkuyorum Eğitim için de önerilere açığım. Zafer Akçay abiyi çok beğeniyorum gerçekten videolarında konumlanmalarla alakalı çok güzel değerlendirmelerde bulunuyor. Kaza videolarındaki analizleri de çok öğretici.
yürekçe adlı üyeden alıntı
Eğitimde kullabacağınız motorlar size fikir verir bence. Eğitim de alup tam hazır başlayın bence
Doğru söylüyorsunuz ilk haftadan basit bir kaza ya da devrilme/düşme istemiyorum
-
1500 Euro'yu geçmeyen kargo ile gelen gönderiler fatura şirket adına değil şahıs adına kesilmişse kişisel gönderi sınıfına giriyor. Normal ticari gönderilerdeki beyanname açma vb. bir sürü işlemden muaf oluyor, AB ülkelerinden geliyorsa yalnızca %18 gümrük vergisi, diğer ülkelerden geliyorsa %20 gümrük vergisi çıkması gerekiyor. Yani fazladan vergi mergi derlerse itiraz edin. PTT dışındaki özel kargo firmalarının kendilerine bağlı gümlük müçavirliği hizmeti veren şirketleri var. Bu gümrük müşavirliği şirketleri kanun gereği ayrı şirket, ortakları gümrük müşaviri olmak zorunda, ama fiilen büyük kargo firmalarının bünyesinde bir departman gibi çalışıyorlar ve onlara da iş çıksın diye sizin gönderiyi gümrük işlemleri için şu kadar da müşavirlik hizmeti falan derlerse itiraz edin, ticari gönderi değil kişisel deyin.
Ekipmanlar hayırlı olsun bu arada.
Keşan, Edirne demişsiniz, Trakya'lı mısınız yoksa siz de? Oralar güzel yerler. Pandemi bitse iş güç yoluna girse de gidebilsem.
İpsala sınıf kapısı size yakın, pandemi bitince vize ayarlayabilirseniz Yunanistan Dedeağaç'daki kamping tam da motorla gideyim haftasonu kafa dinleyeyim şeklinde çok sakin çok düzgün bir yer. Hemen İpsala'dan çıkınca yarım saatlik yolda. Pandemi olmasa ben İstanbul'dan gidip gelirdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
Eğitim konusunda da sertifika veren kurumlardan eğitim alırsanız kasko yaptırırken indirim yapılıyormuş. Ben en son bir ay önce kaskomu yeniletirken sigortacı sormuştu sertifika var mıd iye. Olmadığı için indirim alamadım. ama bütçeyi ve zamanı ayarlayıp eğitim alıp sertifika alırsam bundan sonraki kasko indirimleriyle eğitime verdiğim paranın da bir kısmı geri döner zaten güvenlik önemli.
Sigortacımın sorduğu sertifikalar şunlardı:
Rospa sürüş sertifikası
IAM sürüş sertifikası
DIAmond sürüş sertifikası
TMF
BMW Rider Academy sertifikası
HONDA güvenli sürüş sertifikası
YAMAHA Riding Academy Sertifikası
-
espresso adlı üyeden alıntı
1500 Euro'yu geçmeyen kargo ile gelen gönderiler fatura şirket adına değil şahıs adına kesilmişse kişisel gönderi sınıfına giriyor. Normal ticari gönderilerdeki beyanname açma vb. bir sürü işlemden muaf oluyor, AB ülkelerinden geliyorsa yalnızca %18 gümrük vergisi, diğer ülkelerden geliyorsa %20 gümrük vergisi çıkması gerekiyor. Yani fazladan vergi mergi derlerse itiraz edin. PTT dışındaki özel kargo firmalarının kendilerine bağlı gümlük müçavirliği hizmeti veren şirketleri var. Bu gümrük müşavirliği şirketleri kanun gereği ayrı şirket, ortakları gümrük müşaviri olmak zorunda, ama fiilen büyük kargo firmalarının bünyesinde bir departman gibi çalışıyorlar ve onlara da iş çıksın diye sizin gönderiyi gümrük işlemleri için şu kadar da müşavirlik hizmeti falan derlerse itiraz edin, ticari gönderi değil kişisel deyin.
Ekipmanlar hayırlı olsun bu arada.
Keşan, Edirne demişsiniz, Trakya'lı mısınız yoksa siz de? Oralar güzel yerler. Pandemi bitse iş güç yoluna girse de gidebilsem.
İpsala sınıf kapısı size yakın, pandemi bitince vize ayarlayabilirseniz Yunanistan Dedeağaç'daki kamping tam da motorla gideyim haftasonu kafa dinleyeyim şeklinde çok sakin çok düzgün bir yer. Hemen İpsala'dan çıkınca yarım saatlik yolda. Pandemi olmasa ben İstanbul'dan gidip gelirdim.
Hocam gümrük vergisi konusundaki bilgiler için çok teşekkür ederim, gerçekten olası bir mağduriyeti engellediniz Bilmiyordum kargo sürecinde yaşanabilecekleri.
Keşan'da eşimin zorunlu hizmeti dolayısıyla bulunuyoruz. Benim iş normalde Kozyatağı/İstanbul ancak pandemi sayesinde uzaktan çalışıyoruz. Biz de çok sevdik buraları Gelibolu 45 dakika Saroz körfezi ve Gökçetepe Tabiat Parkı 1 saat gayet güzel mesafeler. Hem Ege Hem Marmara denizine yakınız gerçekten muazzam doğası var bence.
Vize ücretlerini araştırıyorum, motorlu bir balkan turu hayalim de var. Buralara yolunuz düşerse mutlaka haberleşelim yemek olur kahve olur sohbet olur. Keşanlı olmadığımız için pek tanıdık yok yalnız gazlayacağım gibi görünüyor
-
Duke 250, CB250 biriyle başlayın derim.
-
Sizin gibi titiz yeni başlayanları görmek çok güzel, önce ekipmanı hem de bütçenizin alabildiği en iyi ekipmanları alıp sonra eğitim ve sonra da motosikleti düşünmenizle bilinçli bir kullanıcı olduğunuz ortada, iyi bir örnek oldunuz bu postunuzla.
30-35 bin bandında scooter düşünmüyorsanız, duke 250 abs güzel seçeneklerden biri, bajaj ns200 abs veya dominar da düşünün derim gerçekten hint olsalarda kullananlar memnun. Bir de aklıma geldi cf motoya da bir bakın derim.
-
Metela adlı üyeden alıntı
Sizin gibi titiz yeni başlayanları görmek çok güzel, önce ekipmanı hem de bütçenizin alabildiği en iyi ekipmanları alıp sonra eğitim ve sonra da motosikleti düşünmenizle bilinçli bir kullanıcı olduğunuz ortada, iyi bir örnek oldunuz bu postunuzla.
30-35 bin bandında scooter düşünmüyorsanız, duke 250 abs güzel seçeneklerden biri, bajaj ns200 abs veya dominar da düşünün derim gerçekten hint olsalarda kullananlar memnun. Bir de aklıma geldi cf motoya da bir bakın derim.
Hocam merhaba
Bu işin gerçekten şakası yok. Bir diz, dirsek, omuz eklemi dağıldı mı kimse toparlayamaz. Sırt koruması olmazsa olmaz omurgaya bir darbe geldi mi bitti işimiz.
Biraz yaşın etkisi (29), biraz hanımın sağlıkçı oluşundan kaynaklı, aile ve sevdiklerimize karşı sorumluluklarımız. Motor kullanıyor olmak gerçekten çok ciddi bir iş. Forumun taziye ve vefat bölümlerini sıkça okudum. Liveleak tarzı sansürsüz medya diyebileceğimiz platformlarda bolca kopan uzuv, dağılan kafa izledim. Sapkınlıktan değil bunlar trafikte olan şeyler.
Umarım herkes bu bilinç ile hareket eder ve sevdiklerini üzmez.
-
16 Temmuz 2021, 12:28
#10
Duke 250 ABS, artçı biraz titreşimden yakınabilir ama işletme maliyeti düşüktür, parçaları kalitelidir, kendi sınıfına göre performanslıdır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)