Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

İstanbulda motor sürmek ve motoru bırakmak hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #21
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Bu saydıkların ülke geneli için geçerli. Biz medeni bir toplum değiliz. Maalesef eğitimsiz, cahil ve sonradan görme bir toplumuz. Bu tip konularda hiç bir kültürümüz yok. Buna beni de dahil edin.

    Ben bir eğitmen falan değilim amacım ahkam kesip ders vermekte değil. Sadece kendi tecrübelerimden tavsiye yada anekdot paylaştığımı varsayın.

    Motosiklet kullanacaksanız önce trafiğin jargonunu öğrenmelisiniz. Motosiklet ile trafik ile aynı hızda gidilmez. Gidene saygı duyarım ancak kumar oynamak bu.

    Trafikte bir araç ile yan yana gitmeyi bırakın peş peşe dahi 2 dakikadan fazla zaman geçirmemeye çalışın. Her zaman %5-%10 kadar daha hızlı gidin. O iğrenç yonca diye tabir edilen kavşaklar da eğer yoldan çıkmayacaksanız en soldan kaçın gidin. Orta şeride dahi girmeyin. En tehlikelisi sağ ondan sonra orta şerittir.

    Sen orta şeritte giderken hem sağ taraftan makas yeme ihtimalin var, hem de en soldan en sağa yol çıkışına atlayacak davarlar ile karşılaşma olasılığın var.

    Trafik akıyor ise ben en sola atıp önüme araç çıktığında orta şerit boşken selektör yaparım. Adam eğer yol vermiyor ise 30 saniye içinde sağa kayma eğilimi falan görmediysem sağından basar kaçar giderim. Trafikte ister araba sürün ister motosiklet altın kural bana göre kaçmaktır.
    espresso ve M.balibey bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Araba suruculeri cogu zaman yaptiklari kucuk hatalarin motosiklet suruculeri icin olumcul olabileceginin farkinda degil.

    Ornegin; istanbul trafiginde yol alinir mantigi ile ana yola cikarken diger arabalarin onune bodoslama atlayabilirsiniz. Ya

  3. #23

    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Motosikleti
    Honda CB125 E
    Ben tam bu sebeple geçen sene sattım motosikleti. Kaza yapmasam da sürekli tetikte olmam gerektiğinden keyif almıyordum. Motosiklet artık benim için ulaşım aracından ziyade hobi aracı.
    erensel bunu beğendi.

  4. #24
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Xciting VS 400
    hızını alamayan otomobil 2 motosiklet ve banka çarptıktan sonra ağaca vurarak durabildi.
    https://www.haberturk.com/bagdat-cad...carpti-3127708

    https://www.haberturk.com/feci-kaza-...u-oldu-3126869

  5. #25

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    Trafikte büyük motorlara daha dikkat ediyorlar hacimce çanta vb ne kadar fazla ise görünüm o kadar iyi. İnce motorların mesafesi aynadan yanıtıyor chopperden ince tip motora geçtim geçeli tafiğe alışamadım kimse beni görmüyor

  6. #26
    Alman_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2010
    Şehir
    Beykoz / İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 650
    Alıntı XGAMER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hızını alamayan otomobil 2 motosiklet ve banka çarptıktan sonra ağaca vurarak durabildi.
    https://www.haberturk.com/bagdat-cad...carpti-3127708

    https://www.haberturk.com/feci-kaza-...u-oldu-3126869
    2. Haberin detayını facebookta motor grubunda başka kaynaktan virajı alamadığı için kaza yaptığını okumuştum. Herhangi bir araç ile çarpışma söz konusu değil. Acemiliğinin kurbanı olmuş malesef. :/

  7. #27
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Açıkçası İstanbulda yaşasam bende şehir içi motosiklet kullanmak istemezdim. Trafiği tam bir tımarhane.

    Gereksiz yakın takip, makas atan magandalar, girilmez levhalı yola girenler, ters şeritten gelenler, dolmuşu, taksisi, kiralık filo araçları, saygısız sürücüleri... Neresinden tutsan elinde kalıyor.

    Gerçi son yıllarda Bursa trafiği de İstanbul trafiğini aratmıyor ya neyse.

    Asıl sorun da şu; sakin bir trafiği olmasına nüfus yoğunluğu da el vermiyor. Taşı toprağı altın diye bi laf türetmişler, b.k varmış gibi 20 milyon insan tek şehre toplanmış,devlet de bunu teşvik etmiş, şimdi de topluca ağlaşıyorlar.

    Vay efendim trafik çok sıkışık, ya ne olacağdı bilader? ufacık odada 20 kişi oturmak isteyip sonra da bu oda çok kalabalık oldu yahu, ben sakinlik istiyorum demekten ne farkı kaldı?

    Açıkçası istanbul içi ulaşım aracı olarak motosiklet kullanan arkadaşlara Allah sabirlar versin diyorum.
    gurcanozturk, M.balibey ve espresso bunu beğendiler.

  8. #28
    XGAMER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Xciting VS 400
    Bunlarda araç gibi aralarda geziyorlar. Yazık olmuş.

    https://www.haberturk.com/scooter-fa...berler-3128422

  9. #29
    dtahir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 S 2013 / Pcx 2019
    Merhaba.
    2011 yılından beri İstanbul trafğinde aktif motosiklet ve 2008 yılından beri aktif otomobil kullanıyorum. 2 kur güvenli sürüş eğitimi aldım. Son günlerde bahsettiğiniz sorunlarla çok sık karşılaşıyorum. Motosiklet benim için hobi olmakla birlikte asıl amacım ulaşım sorunumu gidermek. Ancak artık iyice tedirgin olmaya başladım. Kurallara harfiyen riayet ettiğinizde otomobilden bir farkı yok. Arada emniyet şeridine gireyim, aralardan geçeyim derseniz her an kaza yaşamanız çok olasıve kuralları esnetmeyi hiç sevmiyorum.Bu sebeple ben de sizler gibi artık bırakmaya karar verdim.

    Belki bir gün sadece hobi için motosiklet kullanma imkanım olursa geri dönerim.


    Not : 2013 Nc 700 S ABS 20,000 km'deki motosikletim bu sebeple satılık. Tüm aksesuar, ekipman, abus kilit vs hepsini vereceğim alan kişiye
    Arada iki teker hevesimi kırsın diye bir 50 cc scooter alırım belki.
    M.balibey ve espresso bunu beğendiler.

  10. #30
    MotoWrestler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2020
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Mz Etz 251,Kuba Rx9 100
    Yaşadıkların kolay şeyler değil ama bu makinenin doğasında var, davar arabacılar, öküz kamyoncular azalmıyor aksine artıyor. Bence iyi bir eğitimle kendini gayet iyi teskin edersin ancak motosiklet denen bu tutku zaman zaman bizi mutlu ettiği gibi zaman zamanda Allahım ben ne yapıyorum dedirtecek. O sebeple trafiği okumaya çalışın eğer motorunuzla ilgili sorun yaşıyorsanız sizin hakimiyetinizde kısıtlanmalara sebep veriyorsa bir scooter alın trafiğe iyice adapte olun vitesliye öyle geçin. Tekerinize taş deymesin.
    espresso bunu beğendi.

  11. #31

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    symphony200
    Az once tem levent sapagindan girip bjk meydana kadar indim. Yemin ediyorum herkes kafayi yemis. otobus soforunden ozel aracina herkes manyak gibi serit degistiriyor. ekstra dikkatli olmasam 5 kere kaza yapmistim. Arabayla olmama ragmen yarim kilo terledim. Motorla olmayi hayal dahi edemedim.

    Gunduz vakti yine su kargasanin bile bir standardi var. Aga bu nedir ya
    espresso ve M.balibey bunu beğendiler.

  12. #32
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Kardeşim artık bu işi ne kadar iyi yaparsak yapalım ne kadar eğitim sertifika alırsak alalım olmamaya başladı hadi motorlar küçük bu görmüyorlar da koca arabayıda görmemeye başladılar. Ekmek almaya kadar gitsem en az kaza tehlikesi yaşıyorum bu şahıslar yüzünden. Sanki bölünerek çoğalıyorlar sayıları 1.5 yılda epey arttı.

    Birde elektrikli bisikletler var ki koca şeridi kendilerinin gibi kaplayıp 10 15le gidiyorlar. Tersten bir anda delik dondan fırlar gibi fırlıyorlar yola

    İşin kötüsü hiçbir çalışmada yok bunlara karşı gerçi bir çoğunda madde kullanımı çıkıyor.
    Mr.wind bunu beğendi.

  13. #33
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gunduz vakti yine su kargasanin bile bir standardi var. Aga bu nedir ya
    İstanbul, İzmir ve bir kaç küçük şehirde gece çok fazla trafiğe çıktım. Hiç biri Ankara kadar çıldırmış halde değil. 250cc motor ile ezilmemek için kaçacak delik arar hale geliyorsun. Özellikle şu saatte eskişehir yolu, yıldız tarafı vs bir mercedes'in yada bmw'nin altında ezilmemek büyük şans

  14. #34
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Büyük şehirlerde trafik, çıldırtıcı bir kaos ortamı haline gelmiş durumda.

    Bizim gibi nüfusun coğrafi konumlara göre eşit dağıtılmadığı ülkelerde trafik ve şehirleşme çarpık bir şekilde büyümeye devam etmekte.

    Bu sorun ileride daha da büyüyecektir diye düşünüyorum. Peki yetkili kişiler, belediye başkanları vb. önlem alıp ileriye yönelik plan program yapıyorlar mı? Tabii ki hayır. Onlar da bizim gibi kargaşa ve kaosu seyrediyorlar.

    Ne yapılabilir? Mesela motor ve bisiklet için ayrı kullanım alanları inşa edilebilir. Motor ve bisiklet kullanımına teşvikler getirilebilir.

    Tekil otomobil kullanımı sayısını azaltmadan bu sorunu çözmek imkânsız.
    espresso bunu beğendi.

  15. #35

    Üyelik
    24 Ekim 2020
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Cf Moto 250 Nk
    arkadaşlar son durumumu özetlersem.o gün giderken kafamdaki ufak tefek problemleri düşünerek sürüyordum.
    dikkatliydim fakat aşırı özen göstermiyordum.aynı olaylarının benzerleri sürekli yaşayacağımı düşünüp ultra defansif sürüşe geçtim.yola atlamaya veya beni zora sokacak tüm durumlarda korna selektör atıyorum artık.
    hatta bu kadar korna selektöre belki beni umursamaz diye hızımı da rahat durabilecek seviyelere düşürüyorum.

    otoban konusuna gelirsek maalesef hocam o trafikten %10-15 hızlı gitme olayını 250cc bir motorla pek rahat yapamıyorsun.ben de kullana kullana dediğiniz gibi trafikten hızlı gitmem gerektiğini anladım ama motor gitmiyor yapacak bir şey yok.

    ayrıca araçların sol aynalarına bakma konusunda iyi olduklarını ama sağ taraf aynalara bakmada kötü olduklarını düşünüyorum.orta şeritten gitmek iyi gibi görünse de sol seritten gitmeye göre daha riskli bence.

    özetle:kanıma motorcu ruhu girmiş.sanki artık istesem de bırakamayacağım bu mereti
    ultra defansif sürüyorum:
    "şurdan bu araç atlar mı?."
    "şu mal adam şerit ayrımında aniden durup sağa kırar mı?kendimi sola atim bari"
    "önümde adam ayrımdan sinyal vermeden dönecek galiba.en iyisi bu cellattan uzaklaşayım."
    şehir içinde:"bu gerizakalı sağa dönecek galiba yavaşladı ama sinyal de vermedi.ne olur ne olmaz sağdan gitmeyip bekleyeyim."
    götümüzde biten apaçi araç için:"arkadan biri sıkıştırıyo hemen şu öndeki aracı geçim de kurtulayım bu salak heriften"
    sollama yaparak gelen araçlar için.şu tırın veya uzun aracın önünde kalmayayım.onu sollayan beni görmez sağa geçmek ister. bir anda çok zor bir durumda kalırım."

    bunları öğrenmem için güvenli sürüş kursuna gerek olduğunu düşünmüyorum.mal insanlar değiliz sonuçta.en azında analitik düşünebilen bir mühendisim.daha bunlar gibi bir sürü kural ürettim kendime.
    özetle:şimdilik tüm risklerine rağmen özgür ruhla motro sürmeye devam edicem.
    espresso bunu beğendi.

  16. #36
    erensel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Alıntı byns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar son durumumu özetlersem.o gün giderken kafamdaki ufak tefek problemleri düşünerek sürüyordum.
    dikkatliydim fakat aşırı özen göstermiyordum.aynı olaylarının benzerleri sürekli yaşayacağımı düşünüp ultra defansif sürüşe geçtim.yola atlamaya veya beni zora sokacak tüm durumlarda korna selektör atıyorum artık.
    hatta bu kadar korna selektöre belki beni umursamaz diye hızımı da rahat durabilecek seviyelere düşürüyorum.

    otoban konusuna gelirsek maalesef hocam o trafikten %10-15 hızlı gitme olayını 250cc bir motorla pek rahat yapamıyorsun.ben de kullana kullana dediğiniz gibi trafikten hızlı gitmem gerektiğini anladım ama motor gitmiyor yapacak bir şey yok.

    ayrıca araçların sol aynalarına bakma konusunda iyi olduklarını ama sağ taraf aynalara bakmada kötü olduklarını düşünüyorum.orta şeritten gitmek iyi gibi görünse de sol seritten gitmeye göre daha riskli bence.

    özetle:kanıma motorcu ruhu girmiş.sanki artık istesem de bırakamayacağım bu mereti
    ultra defansif sürüyorum:
    "şurdan bu araç atlar mı?."
    "şu mal adam şerit ayrımında aniden durup sağa kırar mı?kendimi sola atim bari"
    "önümde adam ayrımdan sinyal vermeden dönecek galiba.en iyisi bu cellattan uzaklaşayım."
    şehir içinde:"bu gerizakalı sağa dönecek galiba yavaşladı ama sinyal de vermedi.ne olur ne olmaz sağdan gitmeyip bekleyeyim."
    götümüzde biten apaçi araç için:"arkadan biri sıkıştırıyo hemen şu öndeki aracı geçim de kurtulayım bu salak heriften"
    sollama yaparak gelen araçlar için.şu tırın veya uzun aracın önünde kalmayayım.onu sollayan beni görmez sağa geçmek ister. bir anda çok zor bir durumda kalırım."

    bunları öğrenmem için güvenli sürüş kursuna gerek olduğunu düşünmüyorum.mal insanlar değiliz sonuçta.en azında analitik düşünebilen bir mühendisim.daha bunlar gibi bir sürü kural ürettim kendime.
    özetle:şimdilik tüm risklerine rağmen özgür ruhla motro sürmeye devam edicem.
    Şahsen ben motoru ilana verdim.
    Bir süre ara vermek niyetindeyim.
    Herkes için en hayırlısı inşallah.

  17. #37

    Üyelik
    20 Ekim 2016
    Motosikleti
    Triumph Trident 660
    Motosiklet sürüşü konusunda eğitim verecek düzeyde biri değilim fakat trafikte yararlı olabileceğini düşündüğüm bir kaç konudan ve kendi subjektif tespitlerimden bahsetmek isterim.

    (Eksiksiz koruma ekipmanları, geniş-dikkatli bakış ve sürekli ayna kontrolü gibi şeyleri yazmıyorum, bunlar standart donanım.)

    - Şehir trafiğinde A ve B noktaları arası otomobil ile bir saat zaman alıyor ise motosiklet bu sureyi yerine göre yarısından çok daha aşağı süreye indirebiliyor. Yani ilk zamanlar bu durum hoşa gitse bile zamanla ve bilinçaltından tatmin etmemeye başlıyor. Sigaraya yeni başlayan adamın günde 2-3 adet sigara içerek keyif alması, başlarda bu miktarı yeterli bulması, ancak ilerleyen zamanda hiç farkına varmadan günde bir pakete çıkarması gibi. Motosikletin pratikliğinin de benzer etkiyi gizliden gizliye yerleştirdiğini kendimde hissettim. Trafik koşulları daha fazlasına izin verse bile kanaatkar davranmak, makul süreden, yavaş-kontrollü ve sağlıklı ortalamalardan tatmin olmak, ona sadık kalmak gerekiyor. Bir kaç gün evvel her zamanki güzergahımdan eve dönerken ve yol son derece müsait olmasına rağmen düşük sayılacak hızda seyrediyordum, önüm boş ve arkamda ise tek tük araç vardı. Yolun sağ tarafından bir ticari taksi çok yüksek hızla üzerinde bulunduğum ana caddeye girdi, kontrolü iyi sağlayamadığı için frenleyene kadar üç şeritli yolun en sol şeridine kadar burnu çıktı. Bunu nasıl yaptı, neden yaptı, hangi akla hizmet yaptı bilemiyorum. Eğer yolda ağır vasıta olsa altına girmesi kaçınılmazdı. Stabil hızda olduğum için gelişini görüp istifi bozmadan yavaşladım, önümden kayarak giden taksi ile muhatap olmadan ve bu olaya hiç karışmadan yola devam edebildim. (Özet ; çevreden bağımsız olarak önce kendini sınırlamak önemli)

    - Trafiğin yol,yaya geçidi, lamba, levha gibi sabitleri, üzerinde ise yaya, bisiklet ve motorlu taşıt gibi değişkenleri olsa da motosiklet ile işe gidip gelirken hep aynı güzergahı kullanırım. Tıpkı robot süpürgelerin ilk bir kaç sefer evin haritalandırmasını yapması gibi gözlemliyorum. Örneğin güzergahımda iki adet bat-çık şeklinde geçiş var. Aşağıdaki metal bariyerlerin çok darbe aldığı için bir çok yerinden eğrildiğini gördüm ,bana ışıktan karanlık ortama giren sürücülerin afallayıp bariyere çarptığını düşündürdü. Motosiklet ile buralara girmeyi mantıklı bulmadım. Acelesi olanlar da aşağıdan geçmeyi tercih edecektir. Eğer üstten gidersem; iki adet kırmızı ışık beklerim ki maksimum 2-3 dakika alır. Bu da benim için sorun değil. Yine ortası çayır çimen karambol bir dönel kavşak var, göbeğe yakın girdiğimden dikkat etmeme rağmen beni göremeyen sürücü yandan süpürse bile refüje düşmek araçların arasına düşmekten daha kazançlı. Trafikteki risk analizi önceden yapılmış tehlikelere enerji harcamaktansa mobil tehlikelere odaklanarak rotaya daha iyi hakim olabiliyorum. (Özetle bu sistemde "yol bu gün kalabalık bir arka sokağı kullanayım" yok)

    - Zaman faktörü önemli. Örneğin mesai gidiş dönüş saatleri kalabalık olsa da, bu saatlerde trafikte olanlar daha ziyade işinde gücünde ve kaybedecek şeyi olan insanlardır. (sabah saat 07:00-08:000, akşam 16:00-18:00 aralığı) Bu popülasyon içerisinde durup dururken kazaya karışmayı veya size zarar vermeyi isteyecek insan sayısı çok çok az olur. Saat 21:00 sonrası otomobil ile keyfi gezmek için çıkan, alkol veya başka madde almaya giden-gelen, sarhoş, problemli insan sayısı önemli miktarda artar, gece koşullarından zaten görüşte kısıtlı. Gece saat ilerledikçe özellikle 00:00-02:00 sıraları tehlike hat safhadadır. Mecbur olmadıkça gece trafiği riski almaktan yana değilim. Fakat her durumda ve her saatte birim zamana iş sıkıştırmaya çalışan ticari taksi, hafif ticari araç, beton mikseri ve okul servislerinin trafiğin en tehlikeli araçları oldukları akıldan çıkartılmamalıdır.

    Bu ve benzeri konulara dikkat ederek, ağır büyükşehir trafiğinde gerilimsiz, polemiksiz motosiklet kullanabiliyorum. İnşallah böyle de devam eder. Kazasız sürüşler
    espresso ve Osm@n bunu beğendiler.

  18. #38
    dtahir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 S 2013 / Pcx 2019
    Alıntı dtahir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba.
    2011 yılından beri İstanbul trafğinde aktif motosiklet ve 2008 yılından beri aktif otomobil kullanıyorum. 2 kur güvenli sürüş eğitimi aldım. Son günlerde bahsettiğiniz sorunlarla çok sık karşılaşıyorum. Motosiklet benim için hobi olmakla birlikte asıl amacım ulaşım sorunumu gidermek. Ancak artık iyice tedirgin olmaya başladım. Kurallara harfiyen riayet ettiğinizde otomobilden bir farkı yok. Arada emniyet şeridine gireyim, aralardan geçeyim derseniz her an kaza yaşamanız çok olasıve kuralları esnetmeyi hiç sevmiyorum.Bu sebeple ben de sizler gibi artık bırakmaya karar verdim.

    Belki bir gün sadece hobi için motosiklet kullanma imkanım olursa geri dönerim.


    Not : 2013 Nc 700 S ABS 20,000 km'deki motosikletim bu sebeple satılık. Tüm aksesuar, ekipman, abus kilit vs hepsini vereceğim alan kişiye
    Arada iki teker hevesimi kırsın diye bir 50 cc scooter alırım belki.



    13.07.2021 sabah 07:30 da O3 Otogar bağlantı yolunda hafif trafikte sol şeritte ilerlerken orta şeritteki aracın bir anda sola atlamasıyla bana vurması bir oldu ve kaçacak, kornaya basacak vaktim bile olmadı. Kurallara uygun davranmayıp emniyet şeridinden gitse idim belki de böyle bir durumla karşılaşmayacaktım. Çok şükür birkaç sıyrık dışında bir şeyim yok. Hiçbiryer hayatımdan kıymetli değil. Daha önce de yazmıştım motoru bırakıyorum diye. Bu da son damla oldu. Hiçbirimizin tekerine taş bile değmesin. Hiçbirimiz böyle tatsız olaylarla karşılaşmayalım inşallah.

    Motosikletimde koruma demiri ezildi, sinyal kırıldı. Belki gidon da eğilmiş olabilir. Servise götüreceğim birkaç gün içinde. Sonrasında da garaja kaldırıp satılana kadar binmeyeceğim. Belki bir gün insanların daha az acelesinin olduğu, motosikletlerin daha çok araç yerine konduğu bir şehirde yaşamaya başlarsam tekrar dönebilirim. Grubu her zaman takip edeceğim. Hoşçakalın.
    espresso bunu beğendi.

  19. #39
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı dtahir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    13.07.2021 sabah 07:30 da O3 Otogar bağlantı yolunda hafif trafikte sol şeritte ilerlerken orta şeritteki aracın bir anda sola atlamasıyla bana vurması bir oldu ve kaçacak, kornaya basacak vaktim bile olmadı. Kurallara uygun davranmayıp emniyet şeridinden gitse idim belki de böyle bir durumla karşılaşmayacaktım. Çok şükür birkaç sıyrık dışında bir şeyim yok. Hiçbiryer hayatımdan kıymetli değil. Daha önce de yazmıştım motoru bırakıyorum diye. Bu da son damla oldu. Hiçbirimizin tekerine taş bile değmesin. Hiçbirimiz böyle tatsız olaylarla karşılaşmayalım inşallah.

    Motosikletimde koruma demiri ezildi, sinyal kırıldı. Belki gidon da eğilmiş olabilir. Servise götüreceğim birkaç gün içinde. Sonrasında da garaja kaldırıp satılana kadar binmeyeceğim. Belki bir gün insanların daha az acelesinin olduğu, motosikletlerin daha çok araç yerine konduğu bir şehirde yaşamaya başlarsam tekrar dönebilirim. Grubu her zaman takip edeceğim. Hoşçakalın.
    Gecmis olsun hocam

  20. #40
    dtahir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 S 2013 / Pcx 2019
    Teşekkür ederim. Sağ olun. @hokahey


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler