Uzun bi aradan sonra devam Vulture 125
Reklamlar
-
Herkese merhaba , bu forumu yaklaşık 2 sene önce kullanmaktaydım o zamanlar rks 125 motosikletim vardı, 2 sene kullandım askere giderken sattım.
şimdi askerden geldim ve motor isteğim başladı, şuan yoluma vulture 125 ile devam ediceğim, size de bir sormak istedim,
işe git gel kullanacağım, 2021 model enjeksiyonlu,150cc bloğu var cbs sistem motor elime yarın geçecek , siz nasıl bilirsiniz bu motoru
hayırlı akşamlar cümleten.
Reklamlar
-
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Bu motoru muhtemelen tanımıyoruz, senin vesilenle öğreneceğiz.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Bu motoru muhtemelen tanımıyoruz, senin vesilenle öğreneceğiz.
Allah razı olsun, motor elime geçtikten sonra ilk izlenimlerimi aktarırım.
-
Şöyle söyleyeyim mondialin eskiden beri kullandığı delil deli redline sokulmayıp,bakımları düzgün yapıldığında sorun çıkarmayan enjeksiyonlu bi blok var üzerinde.
Motor 5 vites.Klasik,vites aralıkları kısa olan bi şanzıman var.Vites geçişleri net.
Klasik tek silindir çinli makinalarda olan titreşim var.6-7 binden sonra titreşim artıyor
90km ideal hızı 100-105 yapıyor ama motor bu hızlarda redline'a giriyor aşırı bağırıyor
Üstünde gelen lastikler çok iyi değil (Hangi mondial modelinin lastiği iyi ki ?)
Aynalar çok iyi değil ama çokda kötü değil biraz dirsekleri toparlamak gerekiyor
Dijital göstergede vites,yakıt,saat,toplam kilometre,tripmetre,motor arıza lambası var yanlız sinyal yönü yok.
Selektör kısayolu yok
Ayaklık müşürü var
Frenler yeterli yanlız lastiğin iyi olmayışından dolayı ani ısırmalarda ön tarafı bırakma isteği fazla
Amortisörler orta hallice sertin bi tık yumuşağı diyebilirim.
Aydınlatmalar orta hallice çok iyi diyemem akşam yüksek hızlarda (80-90km/s) gitmek görüşün az olmasında biraz tedirgin ediyor.
Artçı alırsanız farlar yukarıyı gösteriyor.Belkide far ayar vidası vardır bu konuda bilgim yok
Yolcu ve sürücü pegleri tek bi parça üzerinde.Kaza yapılırsa ve pegleri taşıyan parça kırılırsa tümüyle almak zorunda kalıyorsunuz buda eksi bi yön
Kullanıma bağlı 2,5-3,0 litre yakıyor
Depo 18 litre denilmiş ama bu konuda pek bi bilgim yok.Bana inandırıcı gelmedi yazılan litre.Tahmini 17 olabilir hatta 16,5 bile olabilir
-
karayel90 adlı üyeden alıntı
Şöyle söyleyeyim mondialin eskiden beri kullandığı delil deli redline sokulmayıp,bakımları düzgün yapıldığında sorun çıkarmayan enjeksiyonlu bi blok var üzerinde.
Motor 5 vites.Klasik,vites aralıkları kısa olan bi şanzıman var.Vites geçişleri net.
Klasik tek silindir çinli makinalarda olan titreşim var.6-7 binden sonra titreşim artıyor
90km ideal hızı 100-105 yapıyor ama motor bu hızlarda redline'a giriyor aşırı bağırıyor
Üstünde gelen lastikler çok iyi değil (Hangi mondial modelinin lastiği iyi ki ?)
Aynalar çok iyi değil ama çokda kötü değil biraz dirsekleri toparlamak gerekiyor
Dijital göstergede vites,yakıt,saat,toplam kilometre,tripmetre,motor arıza lambası var yanlız sinyal yönü yok.
Selektör kısayolu yok
Ayaklık müşürü var
Frenler yeterli yanlız lastiğin iyi olmayışından dolayı ani ısırmalarda ön tarafı bırakma isteği fazla
Amortisörler orta hallice sertin bi tık yumuşağı diyebilirim.
Aydınlatmalar orta hallice çok iyi diyemem akşam yüksek hızlarda (80-90km/s) gitmek görüşün az olmasında biraz tedirgin ediyor.
Artçı alırsanız farlar yukarıyı gösteriyor.Belkide far ayar vidası vardır bu konuda bilgim yok
Yolcu ve sürücü pegleri tek bi parça üzerinde.Kaza yapılırsa ve pegleri taşıyan parça kırılırsa tümüyle almak zorunda kalıyorsunuz buda eksi bi yön
Kullanıma bağlı 2,5-3,0 litre yakıyor
Depo 18 litre denilmiş ama bu konuda pek bi bilgim yok.Bana inandırıcı gelmedi yazılan litre.Tahmini 17 olabilir hatta 16,5 bile olabilir
teşekkür ederim değerli yorumunuz için.
-
karayel90 adlı üyeden alıntı
Şöyle söyleyeyim mondialin eskiden beri kullandığı delil deli redline sokulmayıp,bakımları düzgün yapıldığında sorun çıkarmayan enjeksiyonlu bi blok var üzerinde.
Motor 5 vites.Klasik,vites aralıkları kısa olan bi şanzıman var.Vites geçişleri net.
Klasik tek silindir çinli makinalarda olan titreşim var.6-7 binden sonra titreşim artıyor
90km ideal hızı 100-105 yapıyor ama motor bu hızlarda redline'a giriyor aşırı bağırıyor
Üstünde gelen lastikler çok iyi değil (Hangi mondial modelinin lastiği iyi ki ?)
Aynalar çok iyi değil ama çokda kötü değil biraz dirsekleri toparlamak gerekiyor
Dijital göstergede vites,yakıt,saat,toplam kilometre,tripmetre,motor arıza lambası var yanlız sinyal yönü yok.
Selektör kısayolu yok
Ayaklık müşürü var
Frenler yeterli yanlız lastiğin iyi olmayışından dolayı ani ısırmalarda ön tarafı bırakma isteği fazla
Amortisörler orta hallice sertin bi tık yumuşağı diyebilirim.
Aydınlatmalar orta hallice çok iyi diyemem akşam yüksek hızlarda (80-90km/s) gitmek görüşün az olmasında biraz tedirgin ediyor.
Artçı alırsanız farlar yukarıyı gösteriyor.Belkide far ayar vidası vardır bu konuda bilgim yok
Yolcu ve sürücü pegleri tek bi parça üzerinde.Kaza yapılırsa ve pegleri taşıyan parça kırılırsa tümüyle almak zorunda kalıyorsunuz buda eksi bi yön
Kullanıma bağlı 2,5-3,0 litre yakıyor
Depo 18 litre denilmiş ama bu konuda pek bi bilgim yok.Bana inandırıcı gelmedi yazılan litre.Tahmini 17 olabilir hatta 16,5 bile olabilir
hocam bu notosiklette bazi kullanicilar asiri isinmadan bahsetmis, youtube da bi kullanici arkadas rodaj doneminde cok isiniyordu sonra gecti falan demis. Bu konuda bir bilgin varmi?
-
mr150 versiyonunu kullanmıştım, mondialin yanlıslıkla cok iyi yaptıgı motorlardan birisidir.
125lik versiyonunun parası gereksiz pahalı idi, sanırım hala öyledir. çinli motorların enjeksiyonu düşük cclerde beceremediğini düşündüğüm için cok umutlu değilim o aletten
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)