Selam dostlar
Kullanan,memnun olan,olmayan,alacaksan şu model yilin dan al,kronik sorun,yedek parça bulunabilirliği..vb.
Uzun yillar kullanma planim var,piyasasi yavas/hizli olmasi dert degil.
Bütçe,Max 60 K
Tekeriniz duz bassin...
Selam dostlar
Kullanan,memnun olan,olmayan,alacaksan şu model yilin dan al,kronik sorun,yedek parça bulunabilirliği..vb.
Uzun yillar kullanma planim var,piyasasi yavas/hizli olmasi dert degil.
Bütçe,Max 60 K
Tekeriniz duz bassin...
Belki kızacaksın ama 60 k bütçeyi 500 f e kullanmamanı tavsiye ederim. O fiyatlara cb 650f kovala. İmkanın var mı bilmiyorum ama biraz daha ekleyebilirsen eli yüzü düzgün bir tane bulabilirsiniz. Ben 2 ay önce aldım bir tane ve inan bana memnun kalırsın.
Çok güzel bir seçim. Eğer ekşın merakın yoksa yeterli bir motosiklet. Seveceğin bir motor bulursun inşallah.
Sagol dostum,4 silindir makina beni her türlü yorar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------
Abi cb 500 f tam benim kalemim.
47 hp çift silindir.hem sehir ici hem sehir disi,üzmez diye dusunuyorum.
Ozellikle bir kac kisiyle konustum,
Alacaksan ozellikle blok rengi bronz olan kasayi al dediler.
Forum da kullanan arkadaslarin da onerisi ve tavsiyesi benim icin önemli.
Evet 2016 ve sonrası kasayı alın, hem tasarımı daha güzel, hem de yenilik olarak önde ayarlanabilir amortisör ve ön arka full LED far farkı var. Önceki serinin egzozunu da çok beğenmiyorum. 10 numara 5 yıldız taş gibi, sorunsuz bir blok.
Bazılarında şöyle bir kronik sıkıntı olabiliyor: Ayak açık, boş viteste marş bastığınızda motor dönüyor ama start almıyor. (Debriyaj çekili veya değil fark etmiyor...) Ayağı kapatıp marşa basınca sorunsuz çalışıyor. Kablo demeti ilgili bir konu sanırım...
Benimkinden çok memnunum; kıvrak, yeterince güçlü, az yakıyor, hiç sorun çıkarmıyor. Memlekette değeri bilinmeyen bir motosiklet. İnşallah gönlünüze göre bir tane denk gelir.
Bronz blok dediklerinin sahibiydim bir süre. Gücü hiç hafife alınacak motosiklet değil. Gayet yeterli ve dengeli. Fakat şehir dışı için çok korumasız. Naked sonuçta.
Sagolun dostlar,
Yedek parca vs.ne durum da?yan sanayii parcalari var mi?
Parça sıkıntısı hiç yaşamadım, hani ne gerekti dersek sadece (hepsi orijinal olmak üzere) dişli seti, amortisör yağ ve toz keçeleri, hava ve yağ filtreleri gibi sarf malzemeleri lazım oldu. Fren balata için Galfer kullanıyorum, disk için de Galfer veya yerli alternatifler var. Honda sonuçta, orijinal parça bulmakta sıkıntı olacağını zannetmiyorum...
Sen alırsan hepimiz yan sanayi parça konusunda bilgileniriz mutlaka
iyidir hoştur ama o paralara etmez.45 50 arasına güzel temiz varsa her türlü alınır.60 ları zorlicaksanız kawasaki ern6 suzuki sv650a modelleride var.mt07 de bulunur ama ölüsü kazalısı denk gelme ihtimali yüksek o yüzden bu 2 model kafadan alınır bana göre.
Kawasaki ve Suzuki güzel aletler (hele SV650A'nın hastasıyım...) ama distribütör sorunları var. Honda Honda'dır...
şu an sarı sitede 57000e düşük km bi sv650a var dediği kadar temizse bence bu piyasada fiyatı uygun
Mt07 almam dostum,zaten o butcelere alinacak mt felegin çemberinden gecmistir.
Sv650 de er6F de guzel makina ama sehir ici nde uzer.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------
Dostum,
Sv650 on numara makina ama ben sirali cift silindir dusunuyorum.suzuki şimli sistem kullaniyor,bakimlari kendim yapacagim.duz sistem olsun istiyorum.
En azindan cb500 ile nc serisi motor haric musterek parca kullaniyor.her turlu isimi gorur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
Japon da kötu motor yok,
Honda en azindan modellerinde yuruyen,mekanik,motor,elektronik olarak birbirlerine uyumlu kompenant kullaniyor.
Ornek,kawasaki er6n/F in parcalari z serilerine uymuyor.
Suzuki de oyle tek naked makinasi sv650 ve inazuma.kalani ss ve scooter.
Konuda bahsi geçen tüm motosikletlerin ömründen x2 daha uzundur cb500f in ömrü. Sorunsuz sıkıntısız yıllarca götürür seni Levo dayı.. bende wr250r ı sattım 2t + cbr500 yada cb500f almayı düşünüyorum.
Er6'nın iğneden ipliğe her parçasını getirmek Fransa'dan mümkün, 2 hafta sürüyor, para varsa kolay. Gerçi biz Er6'nın "aa Kawasaki'nin böyle de bir modeli varmış" dediğimiz günlerde Levent Hocam bu motorun ıncığını cıncığını bizlere öğretiyordu, o nedenle bizden daha iyi bilir. Er6 insanı itliğe hergeleliğe sevkediyor. Sv650'nin de gücü hemen hemen aynı ama daha muhlis, Er6 da bir Mt07 gibi psikopat ruhlu değil ama yine de garç gurç oynamalık. Cb500F tatlı motordur Levent Hocam, yakışır sana.
Başkan aman zaten malum sitede 22 tane motor var,alinabilecek seviyede olan hepi topu 15-16 tane...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
Abi sagolosin,yuksek cc sahibi olmadim,max 250 cc.senin kullanim tecruben daha iyi..
Bir bakiyorsun 50-60k lik motorlar bu meblaglari haketmiyor ama 125 cc lerin 30K oldugu yerde 500luk makinayi seve seve s...ke de alirim gerisi bos...
Bugun 60K almasak,yarin 70 de bulamayiz
Ben Wolf'ü satarken fiyatı 10.000 TL falandı, adamın teki bana msj atmıştı sarı site üzerinden. Kendisinde 2014 ya da 2015 Er6F vardı yeşil, 10.000 TL daha verip takaslamamızı rica etti. Ben de o dönem 2014 Cb500F ya da 2012-2013 Nc700s bakıyorum. Kawasaki'nin de parçası, fiyatı, usta noksanlığı malum, beni yorar diye düşündüm. Adama kibarca "hayır" dedim. 1 hafta 10 gün sonra bir pişman oldum ki sorma. Aklım başıma geldi, adam motorunu sattı, ben o fiyata bir daha o model Er6 göremedim, en sonunda daha eski model ve içinden geçilmiş bir motor aldım
Sana resmen talih kuşu konmuş elinle tepmissin
2014/2015 er6 lar en sorunsuz modeller.şimdi olsa 70/75 e elini opene satardin
Vatandasin amaci,cc dusurup motorsuz kalmamak,biraz da elinde nakit olmasiymis
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)