Benelli TNT 502 Alınır mı
Reklamlar
-
28 Haziran 2021, 20:40
#1
Arkadaslar selam geçen kafede otururken bu motoru gördüm kafa multistrada ya benziyordu. Normalde enduro motorlari pek beğenmiyorum ama fiyatından dolayımıdır bilmiyorum beni kendine cekiyor. Forumdaki en son cevaplara bakiyim dedim yeni bir girdi yok o yuzden burada bir konu açmak istedim. Sahsen suan cbr650f kullanıyorum. Bu sene içinde veya önümüzdeki seneye hayatta kalırsak eger değiştirmeyi düşünüyorum. Malum fiyatlardaki yükseliş yuzunden artik japon makinelere inanın ilanlarina bile bakmıyorum ki ben bu motoru satana kadsr kim bilir fiyatlar ne olur o yüzden boyle motorlara bakmaya başladım. Sizin bu motor hakkındaki düşünceleriniz nedir arkadaşlar. Hayirli forumlar kendinize iyi bakın.
Reklamlar
-
28 Haziran 2021, 20:59
#2
Bence alınmaz. Piyasası yok ve yedek parça tedariğinde sıkıntı yaşanabiliyor. Bir alırken birde satarken yüzün güler. Arkadaşım motorunu satana kadar göbeği çatladı. 2 Ay falan ilanda durdu en sonunda zararına gitti. Bizim ülkede bu motorun çok meraklısı yok. Yedek parça konusunda da sık sık sıkıntı yaşıyordu. Sarf malzemeleri dışında firmanın yedek parça stoğu yok. Spesifik parçalar bulunamıyor. Facebook gruplarında bol bol çıkma parça ararsın.
-
28 Haziran 2021, 21:05
#3
Hocam risk seven, "acaba şunu şunu yapsam motoru kırar mıyım?" diye kıllanmaktan hoşlanan bir yapınız varsa tabi ki Cbr650f satılıp Trk 502 alınabilir. Motor kendi segmentinde çok güzel, Multistrada'ya benziyor önden ama Multistrada değil.
-
28 Haziran 2021, 21:15
#4
Artçı ile binecekseniz gayet alınır. Uzun yola gazlamalı tek başına gidecekseniz memnun etmez. Ancak artçı ile sorunsuz gezersiniz. Fren performansı, yol tutuşu da piyanocunun 700'lüğünden iyi. Artçı alınca, motoru yükleyince aman şasisi esnedi mi falan diye sormazsın.
Yedek parça olarak sıkıntı yaşamazsın. 3 sene Benelli sahibi oldum hiç yaşamadım. Ankara da ufak bir gruptuk 4 benelli sahibi olarak da sorun yaşamadık. Zaten burada montajlanan üründe parça sorunu yaşanması pek olası değil tahmin edeceğiniz gibi. Ancak ülkemizdeki piyasa olgusundan dolayı ikinciel konusunda sorunlar yaşarsın. Bugün ilana koyayım 1 haftada satılsın beklentin olmasın.
Ankara, İstanbul, İzmir, Hatay, Antalya ve sanırım Zonguldak ta Benelli motosikletleri konusunda eğitim almış servisler var. Diğer iller ne durumda bilmiyorum.
-
29 Haziran 2021, 10:22
#5
Ozan arıcı adlı üyeden alıntı
Bence alınmaz. Piyasası yok ve yedek parça tedariğinde sıkıntı yaşanabiliyor. Bir alırken birde satarken yüzün güler. Arkadaşım motorunu satana kadar göbeği çatladı. 2 Ay falan ilanda durdu en sonunda zararına gitti. Bizim ülkede bu motorun çok meraklısı yok. Yedek parça konusunda da sık sık sıkıntı yaşıyordu. Sarf malzemeleri dışında firmanın yedek parça stoğu yok. Spesifik parçalar bulunamıyor. Facebook gruplarında bol bol çıkma parça ararsın.
Nedense herzaman bir arkadaş durumları mevcut. Sizin o "arkadaşınız" piyasanın üzerinde fiyat yazıp 2 ay boyunca yüksek fiyattan birine itelemeye çalışmış olmasın sakın?
Bilmediğiniz, kullanmadığınız, yedek parça-servis konularına hakim olmadığınız araçlar için yorum yaparak tanımadığınız kişilere kendi fikrinizi empoze etmeye çalışmayın lütfen.
@Alper600RR
650F ten sonra TRK502 düşünmenizin sebebi önemli aslında. Sizdeki motordan sonra gücü tatmin etmeyecektir.
Görünüş olarak hoş ama ağır bir motor. Boş ağırlığı 213kg denilmiş, buna 20lt benzin yük vs. derken 47beygir biraz yavan kalabilir.
Sıfır fiyatlar karşılaştırıldığında bir japon markasına göre avantajlı. Ama trk nın sıfırı yerine 2.el japon tercih edilebilir (NC 750 serileri)
Ben eşimle beraber yolculuklarda kullandığım için bu modeli tercih ettim. Tek başıma olsam daha farklı modeli tercih edebilirdim. (burada sizin tercih sebebiniz önem kazanır)
Yedek parça konusuna gelirsek ben şimdiye kadar bir sorun yaşamadım tedarikte. Pandeminin en cafcaflı, yasaklı döneminde kaza geçirdim. Sol grenajlar, ön gaga, gaga alt demiri vs. komple sıfırıyla değiştirildi. Siparişi geçildikten 3 gün sonra parçalar servise ulaştı, sabah bıraktım akşama motorum hazırdı.
"Doğru" fiyata alınır binilir eğer tatmin etmezse "doğru" fiyata satılabilecek motordur. Ben alırken sıfır fiyatı 39bin di. 29bin e 2. el olarak çantalarıyla berber aldım. Şuan çantasız sıfırı 75bin civarında. 2. el fiyatlarında da saçma bir yükseklik var.
son 1.5 senede neredeyse %100 zamlanmış. Alım gücümüze bu oranda zam gelmediğinden daha çok düşünmeye başladık.
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
-
29 Haziran 2021, 10:33
#6
Buradaki konu canlı değil. Tüm muhabbet facebok üzerinde dönüyor.Oraya üye olursan tüm merak ettiklerine cevap bulabilirsin.
-
29 Haziran 2021, 13:19
#7
izzmarit adlı üyeden alıntı
Nedense herzaman bir arkadaş durumları mevcut. Sizin o "arkadaşınız" piyasanın üzerinde fiyat yazıp 2 ay boyunca yüksek fiyattan birine itelemeye çalışmış olmasın sakın?
Bilmediğiniz, kullanmadığınız, yedek parça-servis konularına hakim olmadığınız araçlar için yorum yaparak tanımadığınız kişilere kendi fikrinizi empoze etmeye çalışmayın lütfen.
@Alper600RR
650F ten sonra TRK502 düşünmenizin sebebi önemli aslında. Sizdeki motordan sonra gücü tatmin etmeyecektir.
Görünüş olarak hoş ama ağır bir motor. Boş ağırlığı 213kg denilmiş, buna 20lt benzin yük vs. derken 47beygir biraz yavan kalabilir.
Sıfır fiyatlar karşılaştırıldığında bir japon markasına göre avantajlı. Ama trk nın sıfırı yerine 2.el japon tercih edilebilir (NC 750 serileri)
Ben eşimle beraber yolculuklarda kullandığım için bu modeli tercih ettim. Tek başıma olsam daha farklı modeli tercih edebilirdim. (burada sizin tercih sebebiniz önem kazanır)
Yedek parça konusuna gelirsek ben şimdiye kadar bir sorun yaşamadım tedarikte. Pandeminin en cafcaflı, yasaklı döneminde kaza geçirdim. Sol grenajlar, ön gaga, gaga alt demiri vs. komple sıfırıyla değiştirildi. Siparişi geçildikten 3 gün sonra parçalar servise ulaştı, sabah bıraktım akşama motorum hazırdı.
"Doğru" fiyata alınır binilir eğer tatmin etmezse "doğru" fiyata satılabilecek motordur. Ben alırken sıfır fiyatı 39bin di. 29bin e 2. el olarak çantalarıyla berber aldım. Şuan çantasız sıfırı 75bin civarında. 2. el fiyatlarında da saçma bir yükseklik var.
son 1.5 senede neredeyse %100 zamlanmış. Alım gücümüze bu oranda zam gelmediğinden daha çok düşünmeye başladık.
Biraz sakin olun. Kimseye fikirlerimi dayatmaya çalışmıyorum. Arkadaşımın motoru Leoncinoydu. Pandemi başlamadan birkaç ay önce ikinci el aldı ve değiştirmek istediği çizik yamuk vs parçalar için 2 ay bekledi. Alırken sıfır fiyatının 10 bin altına aldı ama 1 sene binip tekrar satmak istediğinde aynı fiyata satamadı.
Belki de TRK 502 daha çok tutulan bir model olduğu için yedek parça sıkıntısı yoktur. Forumdaki bir arkadaşta Leoncinosunu 3-4 ayda falan satmıştı. Benelli markası için normal satış süreleri.
-
29 Haziran 2021, 14:08
#8
2.el temiz japon alın,75000 lirayı ben benelliye veremezdim şahsen
-
29 Haziran 2021, 14:23
#9
Arkadaşa tavsiyeyi Lenoncino üzerindenmi verdin. O motorun Türkiyede kaç kullanıcısı var kaç tane satılmış TRK502 kaç tane satılmış.Benelliyi marka olarak eleştirebilirsin ama model bazında farklılıkları var.Şimdi Leoncino vada TNT600 ile TRK502 yada TRK502x aynı değil.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)