10 günlük bayram Tatili planlarınızı alalım
Reklamlar
-
25 Temmuz 2021, 20:00
#41
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Dikili merkezde yollar duzelmis mi hala santiye mi?
bir şerit hala inşaat halinde, kaldırımların yarısı zaten yok.
Özellikle turizm sezonu kaldırım düzenleyen belediyesine öpücükler yolluyorum.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Reklamlar
-
25 Temmuz 2021, 20:09
#42
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Dikili merkezde yollar duzelmis mi hala santiye mi?
Dikili'nin normale dönmesi 2 seneyi bulur. Fakat, Ana cadde asfaltı büyük ölçüde bitti.
-
25 Temmuz 2021, 21:28
#43
V15 ile 3600 km
Merhaba arkadaşlar. Dün akşam 6 civarında V15 ile 3600 km lik gezimi bitirmiş bulunmaktayım. Rota şu şekilde oldu
1. gün: Bursa - İznik - Pamukova - Sakarya - Hendek - Düzce - Bolu Dağı geçişi - Gerede - Karabük - Safranbolu - Eflani - Daday - Azdavay - Ağlı - Kastamonu - Taşköprü - Boyabat - Gerze - Samsun (Bolu dağı tünelden geçilmedi, dağ tırmanıldı, otoyol kullanılmadı, 1021km)
2. gün: Samsun - Ladik - Taşova - Erbaa - Reşadiye - Koyulhisar - Suşehri - Refahiye - Kemaliye (484 km)
3. gün: Kemaliye taş yol - Çemişgezek - Ovacık - Munzur Gözeleri - Tunceli - Pertek (315km)
4. gün: Elazığ - Malatya - Kayseri - Niğde - Bor (627km)
5. gün: Bor - Ereğli - Karaman - Mut - Ermenek - Hadim - Bozkır - Seydişehir - Beyşehir (542 km)
6. gün: Beyşehir - Şarkikaraağaç - Akşehir - Çay - Bolvadin - Emirdağ - Çifraler - Eskişehir - Bursa (485km)
Geziye ait notlar:
Motorun başlangıç ODO km 5052 (5000 bakımı yaptırıp geziye çıktım) gezi sonu 8656 km
Günlük en uzun rota 1021 km en kısa rota 315 km (kısa olan doğu anadolunun dik vadilerinde geçti).
Seyir hızı 90 km/s. sollamalarda 100-105 arası çıktı bazen yüzde 10 eğimli 10+ km lik yokuşlarda 3. vites 60 km/s a kadar düştüğü oldu.
Erbaa Koyulhisar arası anormal derecede sıcaklık mevcuttu. Bazen 40 km de bir çeşmebaşında durup mola vermek zorunda kaldım, motoru da dinlendirdim.
90 ile giderseniz motor çok mutlu çalışıyor, hiç zorlanmıyor, gaz yüzde 60 civarı konumda oluyor.
Kemaliye Çemişgezek arası genelde 3 viteste geçildi ve çok zorluydu, vadileri enlemesine geçerken sürekli tırmanıp iniyorsunuz, bir saat boyunca taşıt görmediğim yollar oldu.
Gezi boyunca ortalama tüketim 2,52 lt/100km en az 2,16 en çok 2,82 lt/100km. İki benzin ikmali arası en uzun 700!!! km gittim, kırmızı ışık yanıyordu belki daha giderdi de zorlamadım.
En az tüketim, Kemaliye Çemişgezek Ovacık Tunceli rotasında oldu, Bu rotada yavaş gidilen yol çoktu. En fazla tüketim Samsun Suşehri arası oldu. Bu yolda anayolda bitmek bilmeyen yokuşlar vardı.
Gezide genel olarak bir arıza çıkmadı. Gevşeyen vidalar ve ampul patlaması dışında sorun yaşamadım. Yağ eksiltmedi. Yaklaşık 500 km de bir zinciy yağlayıp depoyu doldurdum.
Refahiyeye kadar yollarda skooter çoğunlukta idi. Tunceli Kemaliye civarında nerdeyse hiç motor görmedim. Diğer alanlarda da az motorcu vardı, genelde enduro tipi idi. Yollarda genelde herkes selamımı aldı, nedendir bilinmez bmw kullanıcıları genelde selama karşılık vermedi. (başka zamanlarda kendileri dalga geçilmeyi hakediyorlar)
Eurogrip lasikler kuru asfaltta da toprak ve taşlık zeminde de ilginç şekilde çok iyi tutuş sergilediler. Bazı yerlerde zorlamama rağmen hiç kaymadım.
Arka dişli küçültmesi yapılırsa uzun rotalar için gerçekten de iyi olacağına inanıyorum, arkadaşlar önceki sayfalarda anlatmış zaten.
Bu menzille motorun adı Bajaj V15 Adventure olmalıymış; 700+ km
Pek çok fotoğraf çektim. Zaman olup da yazabilirsem bir gezi yazısı hazırlayacağım, onu da paylaşmayı düşünüyorum.
Son olarak Kemaliyede geçen diyalog:
- Buralı mısınız?
- Yok Bursa'dan geldim
- Bunla !!!
-
25 Temmuz 2021, 21:40
#44
4strings adlı üyeden alıntı
V15 ile 3600 km
Merhaba arkadaşlar. Dün akşam 6 civarında V15 ile 3600 km lik gezimi bitirmiş bulunmaktayım. Rota şu şekilde oldu
1. gün: Bursa - İznik - Pamukova - Sakarya - Hendek - Düzce - Bolu Dağı geçişi - Gerede - Karabük - Safranbolu - Eflani - Daday - Azdavay - Ağlı - Kastamonu - Taşköprü - Boyabat - Gerze - Samsun (Bolu dağı tünelden geçilmedi, dağ tırmanıldı, otoyol kullanılmadı, 1021km)
2. gün: Samsun - Ladik - Taşova - Erbaa - Reşadiye - Koyulhisar - Suşehri - Refahiye - Kemaliye (484 km)
3. gün: Kemaliye taş yol - Çemişgezek - Ovacık - Munzur Gözeleri - Tunceli - Pertek (315km)
4. gün: Elazığ - Malatya - Kayseri - Niğde - Bor (627km)
5. gün: Bor - Ereğli - Karaman - Mut - Ermenek - Hadim - Bozkır - Seydişehir - Beyşehir (542 km)
6. gün: Beyşehir - Şarkikaraağaç - Akşehir - Çay - Bolvadin - Emirdağ - Çifraler - Eskişehir - Bursa (485km)
Geziye ait notlar:
Motorun başlangıç ODO km 5052 (5000 bakımı yaptırıp geziye çıktım) gezi sonu 8656 km
Günlük en uzun rota 1021 km en kısa rota 315 km (kısa olan doğu anadolunun dik vadilerinde geçti).
Seyir hızı 90 km/s. sollamalarda 100-105 arası çıktı bazen yüzde 10 eğimli 10+ km lik yokuşlarda 3. vites 60 km/s a kadar düştüğü oldu.
Erbaa Koyulhisar arası anormal derecede sıcaklık mevcuttu. Bazen 40 km de bir çeşmebaşında durup mola vermek zorunda kaldım, motoru da dinlendirdim.
90 ile giderseniz motor çok mutlu çalışıyor, hiç zorlanmıyor, gaz yüzde 60 civarı konumda oluyor.
Kemaliye Çemişgezek arası genelde 3 viteste geçildi ve çok zorluydu, vadileri enlemesine geçerken sürekli tırmanıp iniyorsunuz, bir saat boyunca taşıt görmediğim yollar oldu.
Gezi boyunca ortalama tüketim 2,52 lt/100km en az 2,16 en çok 2,82 lt/100km. İki benzin ikmali arası en uzun 700!!! km gittim, kırmızı ışık yanıyordu belki daha giderdi de zorlamadım.
En az tüketim, Kemaliye Çemişgezek Ovacık Tunceli rotasında oldu, Bu rotada yavaş gidilen yol çoktu. En fazla tüketim Samsun Suşehri arası oldu. Bu yolda anayolda bitmek bilmeyen yokuşlar vardı.
Gezide genel olarak bir arıza çıkmadı. Gevşeyen vidalar ve ampul patlaması dışında sorun yaşamadım. Yağ eksiltmedi. Yaklaşık 500 km de bir zinciy yağlayıp depoyu doldurdum.
Refahiyeye kadar yollarda skooter çoğunlukta idi. Tunceli Kemaliye civarında nerdeyse hiç motor görmedim. Diğer alanlarda da az motorcu vardı, genelde enduro tipi idi. Yollarda genelde herkes selamımı aldı, nedendir bilinmez bmw kullanıcıları genelde selama karşılık vermedi. (başka zamanlarda kendileri dalga geçilmeyi hakediyorlar)
Eurogrip lasikler kuru asfaltta da toprak ve taşlık zeminde de ilginç şekilde çok iyi tutuş sergilediler. Bazı yerlerde zorlamama rağmen hiç kaymadım.
Arka dişli küçültmesi yapılırsa uzun rotalar için gerçekten de iyi olacağına inanıyorum, arkadaşlar önceki sayfalarda anlatmış zaten.
Bu menzille motorun adı Bajaj V15 Adventure olmalıymış; 700+ km
Pek çok fotoğraf çektim. Zaman olup da yazabilirsem bir gezi yazısı hazırlayacağım, onu da paylaşmayı düşünüyorum.
Son olarak Kemaliyede geçen diyalog:
- Buralı mısınız?
- Yok Bursa'dan geldim
- Bunla !!!
Hocam tebrikler. Fotograflarinizi ve yazilarinizi merakla bekliyorum kendi adima
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)