Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Africa twin orjinal hava filtresine istenen 860 tl.Yuhh

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC750'yi övenleri de anlamıyorum arkadaş. Motosiklete ulaşım için biniyorsanız lafım yok ama ben motosiklete keyif için bineceksem son alacağım motor nc'dir. Tatsız, tuzsuz, keyifsiz. Ne fren tutuyor, ne viraj yapıyor, ne gidiyor. Anlamsız bir şey. Buralarda övülünce şaşırıyorum, hiç mi başka motora binmediniz? Ulaşım için ve ekonomi için kullanılıyorsa en ufak bir şey demiyorum.
    Hiç merak etmeyin 15 yıldır motor üstündeyim biçok motorada bindim.Tracer700'ede bindim.BU şekilde bir genelleme yapamazsınız.Motorun tadıda var tuzuda ve bu motora binen insanlarda tatlı ve neşeli insanlar.Bende bu kadar yerilince şaşırıyorum.Hatta o kadar nc binip gidip yeni kasasına değiştiren dostlarım var.Artıları eksilerinden çok daha fazla olan bir motor
    MR.BERK bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Mamba09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC750'yi övenleri de anlamıyorum arkadaş. Motosiklete ulaşım için biniyorsanız lafım yok ama ben motosiklete keyif için bineceksem son alacağım motor nc'dir. Tatsız, tuzsuz, keyifsiz. Ne fren tutuyor, ne viraj yapıyor, ne gidiyor. Anlamsız bir şey. Buralarda övülünce şaşırıyorum, hiç mi başka motora binmediniz? Ulaşım için ve ekonomi için kullanılıyorsa en ufak bir şey demiyorum.
    hem 700 hem 750 kullandım özellikle 750 yi param varken aldım kalan para ile yatırım yapacaktım laa dünya ya bi defa geliyorum başlarım yatırıma dedim satıp afrika aldım
    evet herşeyi pahalı ama çalışıyorum parayı mezara götürmeye niyetim yok
    en kralını yerim en kralını gezerim en kral yere giderim en kral motora binerim bunlara harcadığım paraya bakmam
    sigara yok kumar yok karı kız yok ee bu parayı bi yere harcamam lazım
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  3. #43
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iscilik ucretleri de pahali. KTM'i aldigim galerinin servisinde 1 saat standart iscilik $139.

    Sadece arka lastigi degistirmek icin $100 istediler. Tekeri sokup goturdum, eski lastigi cikarip, yeni lastigi takip, balans yapmaya $45 aldilar. Lastigi onlardan alirsaniz cok daha ucuz, ama lastigi kendiniz gotururseniz durum boyle...

    Eger eliniz yatiyorsa ve vaktiniz varsa, yag, hidrolik ve filtre degisimi gibi basit isleri kendinizin yapmasi, alinacak alet edevat dahil, cok daha ucuz oluyor. Ama ayrintili isler icin, mesela subap ayari vs. icin, degmez bence. Parasini verip yaptirmak daha mantikli, benim icin en azindan.
    Ucuzmuş buraya göre. Tek fark ödediğiniz para birimi farklı. O rakamlara bir %10 ila %30 arası ekleyin. Gelirden de %40-50 eksiltin

  4. #44
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ucuzmuş buraya göre. Tek fark ödediğiniz para birimi farklı. O rakamlara bir %10 ila %30 arası ekleyin. Gelirden de %40-50 eksiltin
    Belki bir fark ta şu olabilir: Lastik değişimine ekstra işçilik vereceğime, resimdeki devasa lokma ve anahtarı edinmek daha mantıklı geldi (arka teker 250Nm torklanmış 60mm'lik tek civatayla bağlıydı).


  5. #45

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hem 700 hem 750 kullandım özellikle 750 yi param varken aldım kalan para ile yatırım yapacaktım laa dünya ya bi defa geliyorum başlarım yatırıma dedim satıp afrika aldım
    evet herşeyi pahalı ama çalışıyorum parayı mezara götürmeye niyetim yok
    en kralını yerim en kralını gezerim en kral yere giderim en kral motora binerim bunlara harcadığım paraya bakmam
    sigara yok kumar yok karı kız yok ee bu parayı bi yere harcamam lazım
    Bende sizinle aynı şeyleri düşünerek tüm paramı ortaya koyup üzerinede borçlanarak nc750x dct aldım.Mutlumuyum mutluyum,diğer büyük cc lerdende paramın yettiği motorlar vardı ama araştırmalarım ve uzun süre değerlendirmelerim sonucunda bu motoru aldım.Pişmanmıyım asla.Eksileri varmı elbette var ama artıları eksilerinden çok daha fazla.
    F54 bunu beğendi.

  6. #46

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iscilik ucretleri de pahali. KTM'i aldigim galerinin servisinde 1 saat standart iscilik $139.
    ..
    Saatlik USD 139 fahiş bir ücret. 8 saat mesai ile günlük USD 1.112, 20 günden aylık USD 22.240 yapar. Teknisyenin aylık net USD 6-7.000'den fazla aldığını zannetmem. (O bile çok geldi bana ama neyse - öyle paralar anca IT danışmanlık işlerinde alınabiliyor diye biliyorum...) Yok kazançlar öyle ise ben işi gücü bırakıp sanayiye teknisyenliği öğrenmeye gidiyorum: 2 sene sonra da ABD'ye gider bir garaj açarım, ondan bir 2-3 sene sonra da artık emekli olup yat alır gezerim yani...

  7. #47
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı IRau adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen :D

    eskiden ducati bakımı pahalı diyoduk şimdi japonlarla pek bi farkı kalmadı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------



    forum üyelerimizden kural Z gibi bi tanıdığım olsa varya yapamadığım şey kalmaz

    bütün tanıdığım arkadaşlarım hazırcı bişey bildikleri yok ayrıca öğrenmekte istemiyolar

    bi tek ben işte varyatör sökme yağ değiştirmeyi filan biliyorum.

    yabancı ülkede millet hobi olsun diye kendi motorunu tamir ediyor

    bense parasızlıktan kendi çapımda usta oldum malesef.
    desmoyu vs ben yapmasına yaparım ama şöyle bir sıkıntı var satarken adamlar desmo bakımı eğer korlas vs gibi serviste yapılmadıysa fiyat kırmayı bırak almıyor bile yoksa çok da akla deve değil komple şanzıman dahil defalarca motor topladım ama dediğim gibi bizim ülkede sıkıntı ne kadar oralara vericeğim paraya içim gitsede satışında vs uğraşmamak için servis derdini çekicem :S
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  8. #48
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saatlik USD 139 fahiş bir ücret. 8 saat mesai ile günlük USD 1.112, 20 günden aylık USD 22.240 yapar. Teknisyenin aylık net USD 6-7.000'den fazla aldığını zannetmem. (O bile çok geldi bana ama neyse - öyle paralar anca IT danışmanlık işlerinde alınabiliyor diye biliyorum...) Yok kazançlar öyle ise ben işi gücü bırakıp sanayiye teknisyenliği öğrenmeye gidiyorum: 2 sene sonra da ABD'ye gider bir garaj açarım, ondan bir 2-3 sene sonra da artık emekli olup yat alır gezerim yani...
    Orada iscilik gecekten fahis. Diger gittigim serviste $100. Bu agir motor isi yapan yetkili KTM servisi. Arabalar icin genelde saatlik $60 civari. Ama agir is icin yine artiyor.

    Teknisyenin aylik $6000+ kazanacagini hic zannetmiyorum. Sigorta, giderler, ekipman, egitim, magazanin kazanci vs. az degildir cunku.

  9. #49

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orada iscilik gecekten fahis. Diger gittigim serviste $100. Bu agir motor isi yapan yetkili KTM servisi. Arabalar icin genelde saatlik $60 civari. Ama agir is icin yine artiyor.

    Teknisyenin aylik $6000+ kazanacagini hic zannetmiyorum. Sigorta, giderler, ekipman, egitim, magazanin kazanci vs. az degildir cunku.
    Yani IT danışmanları saatlik USD 50'ye fit oluyor iseler bence oto-moto servis işçilik fiyatları da bundan pahalı olmamalı + IT işi bir yağ, yağ filtresi, fren balatası, fren sıvısı vs. değiştirmekten çok daha karışık bence. Demek orada düzeni böyle kurmuşlar, bir nev'i kısırdöngü olmuş; işçilik çok pahalı olduğu için daha çok kişi kendi işini kendi görüyor, kendi işini daha çok kişi gördüğü için müşteri azalıp işçilik daha da pahalı oluyor ve tersi... Kesin bir şey var o da garaj sahipleri parayı hamuduyla götürüyor!

  10. #50
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende sizinle aynı şeyleri düşünerek tüm paramı ortaya koyup üzerinede borçlanarak nc750x dct aldım.Mutlumuyum mutluyum,diğer büyük cc lerdende paramın yettiği motorlar vardı ama araştırmalarım ve uzun süre değerlendirmelerim sonucunda bu motoru aldım.Pişmanmıyım asla.Eksileri varmı elbette var ama artıları eksilerinden çok daha fazla.
    KÖTÜ DEĞİL ORTA SINIFIN SADECE EN GÜÇSÜZ MODELİ
    yakıtı parçası sağlamlığı gayet güzel millet frenlerini beğenmiyor ama daha hiç v storm kullanmamışlar
    2015 yılında 3 v storm 1 tane suzuki burgman ege akdeniz turu yaptık aradaki yakıt farkı ile her gece 3 bira yapıyordum
    blueway2 bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  11. #51
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    bu afrikanın herşeyi pahalı sanki
    abimdeki afrikanın aküsü bitmişti fiyatlara bi baktık
    benim versysin aküsünden ikitane alıyor
    bakınca o da akü buda akü
    ama afrikanın hava filtresi versysin hava filtresinden 3 tane falan alıyor

    bide honda fakirin dostu olacaktı. hepsi kandırmaca
    F54 bunu beğendi.

  12. #52
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu afrikanın herşeyi pahalı sanki
    abimdeki afrikanın aküsü bitmişti fiyatlara bi baktık
    benim versysin aküsünden ikitane alıyor
    bakınca o da akü buda akü
    ama afrikanın hava filtresi versysin hava filtresinden 3 tane falan alıyor

    bide honda fakirin dostu olacaktı. hepsi kandırmaca
    OO senin daha 2018 de reccal edilen akü den haberin yok
    serviste 5500 tl ve başka yerde bulunmuyor bu yüzden 2017 model aldım
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  13. #53
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    OO senin daha 2018 de reccal edilen akü den haberin yok
    serviste 5500 tl ve başka yerde bulunmuyor bu yüzden 2017 model aldım
    nöeyyy öyle akü mü var
    o akünün bir asır bitmemesi lazım o paraya
    since 1987

  14. #54
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nöeyyy öyle akü mü var
    o akünün bir asır bitmemesi lazım o paraya
    Bitmiyor zaten. Lityum bazi teknoloji. Elektrikli arabalardaki sistem. Normal aku gibi degisim istemiyor. Keske benim motosikletim de oyle olsaydi.

  15. #55
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Lityum nasıl bitmiyormuş? Sırf ortam sıcaklığından bile yılda %10 ile %20 arasında verim kaybı yaşar. Özellikle sürekli tam dolu tutmak iyice aşındırır. Düşük voltaj da da aynı şekilde zarar görür.
    espresso bunu beğendi.

  16. #56
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lityum nasıl bitmiyormuş? Sırf ortam sıcaklığından bile yılda %10 ile %20 arasında verim kaybı yaşar. Özellikle sürekli tam dolu tutmak iyice aşındırır. Düşük voltaj da da aynı şekilde zarar görür.
    Lityum aküler kapasite ve güç olarak kurşu-asit akülere göre daha iyiler ama daha hassaslar, gerekmedikçe istemezdim ben de. Motorun marşı için lityum aküye gerek yok. Yer ve ağırlıktan tasarruf olsun vb. diye çok özel motorlara konabilir belki ama ne gerek var.

  17. #57
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lityum nasıl bitmiyormuş? Sırf ortam sıcaklığından bile yılda %10 ile %20 arasında verim kaybı yaşar. Özellikle sürekli tam dolu tutmak iyice aşındırır. Düşük voltaj da da aynı şekilde zarar görür.
    Eger pili %70 uzerinde doldurmaz, %40 altinda bosaltmaz, sicakliga da dikkat ederseniz bayagi dayaniyor. O yuzden Toyota hibrit araclarindaki pillere 10 yil, 240000km garanti veriyor. Demek ki sistemi aracin omru boyunca sorunsuz calismasi icin dizayn etmisler.

    Tipik aku bir motosiklet icin cok agir. 3-5 yilda bir garanti ekstra masraf. Lityum bana bariz daha avantajli gorunuyor.

  18. #58
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    akü fiyatının 8000 tl olduğunu söylüyorlar

  19. #59
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    O neyse de basligi acan "KTM Adventure mi yoksa Multistrada V4 mu alsam" diye baslik actiydi...

  20. #60
    patron_58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    Varadero xl 1000
    Bugün varadero abs sensörü için fiyat aldım 2.600tl cik.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)