Africa twin orjinal hava filtresine istenen 860 tl.Yuhh
Reklamlar
-
28 Haziran 2021, 17:00
#41
Mamba09 adlı üyeden alıntı
NC750'yi övenleri de anlamıyorum arkadaş. Motosiklete ulaşım için biniyorsanız lafım yok ama ben motosiklete keyif için bineceksem son alacağım motor nc'dir. Tatsız, tuzsuz, keyifsiz. Ne fren tutuyor, ne viraj yapıyor, ne gidiyor. Anlamsız bir şey. Buralarda övülünce şaşırıyorum, hiç mi başka motora binmediniz? Ulaşım için ve ekonomi için kullanılıyorsa en ufak bir şey demiyorum.
Hiç merak etmeyin 15 yıldır motor üstündeyim biçok motorada bindim.Tracer700'ede bindim.BU şekilde bir genelleme yapamazsınız.Motorun tadıda var tuzuda ve bu motora binen insanlarda tatlı ve neşeli insanlar.Bende bu kadar yerilince şaşırıyorum.Hatta o kadar nc binip gidip yeni kasasına değiştiren dostlarım var.Artıları eksilerinden çok daha fazla olan bir motor
Reklamlar
-
28 Haziran 2021, 23:00
#42
Mamba09 adlı üyeden alıntı
NC750'yi övenleri de anlamıyorum arkadaş. Motosiklete ulaşım için biniyorsanız lafım yok ama ben motosiklete keyif için bineceksem son alacağım motor nc'dir. Tatsız, tuzsuz, keyifsiz. Ne fren tutuyor, ne viraj yapıyor, ne gidiyor. Anlamsız bir şey. Buralarda övülünce şaşırıyorum, hiç mi başka motora binmediniz? Ulaşım için ve ekonomi için kullanılıyorsa en ufak bir şey demiyorum.
hem 700 hem 750 kullandım özellikle 750 yi param varken aldım kalan para ile yatırım yapacaktım laa dünya ya bi defa geliyorum başlarım yatırıma dedim satıp afrika aldım
evet herşeyi pahalı ama çalışıyorum parayı mezara götürmeye niyetim yok
en kralını yerim en kralını gezerim en kral yere giderim en kral motora binerim bunlara harcadığım paraya bakmam
sigara yok kumar yok karı kız yok ee bu parayı bi yere harcamam lazım
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
29 Haziran 2021, 00:09
#43
hasmet adlı üyeden alıntı
iscilik ucretleri de pahali. KTM'i aldigim galerinin servisinde 1 saat standart iscilik $139.
Sadece arka lastigi degistirmek icin $100 istediler. Tekeri sokup goturdum, eski lastigi cikarip, yeni lastigi takip, balans yapmaya $45 aldilar. Lastigi onlardan alirsaniz cok daha ucuz, ama lastigi kendiniz gotururseniz durum boyle...
Eger eliniz yatiyorsa ve vaktiniz varsa, yag, hidrolik ve filtre degisimi gibi basit isleri kendinizin yapmasi, alinacak alet edevat dahil, cok daha ucuz oluyor. Ama ayrintili isler icin, mesela subap ayari vs. icin, degmez bence. Parasini verip yaptirmak daha mantikli, benim icin en azindan.
Ucuzmuş buraya göre. Tek fark ödediğiniz para birimi farklı. O rakamlara bir %10 ila %30 arası ekleyin. Gelirden de %40-50 eksiltin
-
29 Haziran 2021, 00:25
#44
-
29 Haziran 2021, 08:56
#45
F54 adlı üyeden alıntı
hem 700 hem 750 kullandım özellikle 750 yi param varken aldım kalan para ile yatırım yapacaktım laa dünya ya bi defa geliyorum başlarım yatırıma dedim satıp afrika aldım
evet herşeyi pahalı ama çalışıyorum parayı mezara götürmeye niyetim yok
en kralını yerim en kralını gezerim en kral yere giderim en kral motora binerim bunlara harcadığım paraya bakmam
sigara yok kumar yok karı kız yok ee bu parayı bi yere harcamam lazım
Bende sizinle aynı şeyleri düşünerek tüm paramı ortaya koyup üzerinede borçlanarak nc750x dct aldım.Mutlumuyum mutluyum,diğer büyük cc lerdende paramın yettiği motorlar vardı ama araştırmalarım ve uzun süre değerlendirmelerim sonucunda bu motoru aldım.Pişmanmıyım asla.Eksileri varmı elbette var ama artıları eksilerinden çok daha fazla.
-
29 Haziran 2021, 10:04
#46
hasmet adlı üyeden alıntı
iscilik ucretleri de pahali. KTM'i aldigim galerinin servisinde 1 saat standart iscilik $139.
..
Saatlik USD 139 fahiş bir ücret. 8 saat mesai ile günlük USD 1.112, 20 günden aylık USD 22.240 yapar. Teknisyenin aylık net USD 6-7.000'den fazla aldığını zannetmem. (O bile çok geldi bana ama neyse - öyle paralar anca IT danışmanlık işlerinde alınabiliyor diye biliyorum...) Yok kazançlar öyle ise ben işi gücü bırakıp sanayiye teknisyenliği öğrenmeye gidiyorum: 2 sene sonra da ABD'ye gider bir garaj açarım, ondan bir 2-3 sene sonra da artık emekli olup yat alır gezerim yani...
-
29 Haziran 2021, 11:36
#47
IRau adlı üyeden alıntı
aynen :D
eskiden ducati bakımı pahalı diyoduk şimdi japonlarla pek bi farkı kalmadı
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------
forum üyelerimizden kural Z gibi bi tanıdığım olsa varya yapamadığım şey kalmaz
bütün tanıdığım arkadaşlarım hazırcı bişey bildikleri yok ayrıca öğrenmekte istemiyolar
bi tek ben işte varyatör sökme yağ değiştirmeyi filan biliyorum.
yabancı ülkede millet hobi olsun diye kendi motorunu tamir ediyor
bense parasızlıktan kendi çapımda usta oldum malesef.
desmoyu vs ben yapmasına yaparım ama şöyle bir sıkıntı var satarken adamlar desmo bakımı eğer korlas vs gibi serviste yapılmadıysa fiyat kırmayı bırak almıyor bile yoksa çok da akla deve değil komple şanzıman dahil defalarca motor topladım ama dediğim gibi bizim ülkede sıkıntı ne kadar oralara vericeğim paraya içim gitsede satışında vs uğraşmamak için servis derdini çekicem :S
welcome to my world
https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
-
29 Haziran 2021, 14:39
#48
Cyan adlı üyeden alıntı
Saatlik USD 139 fahiş bir ücret. 8 saat mesai ile günlük USD 1.112, 20 günden aylık USD 22.240 yapar. Teknisyenin aylık net USD 6-7.000'den fazla aldığını zannetmem. (O bile çok geldi bana ama neyse - öyle paralar anca IT danışmanlık işlerinde alınabiliyor diye biliyorum...) Yok kazançlar öyle ise ben işi gücü bırakıp sanayiye teknisyenliği öğrenmeye gidiyorum: 2 sene sonra da ABD'ye gider bir garaj açarım, ondan bir 2-3 sene sonra da artık emekli olup yat alır gezerim yani...
Orada iscilik gecekten fahis. Diger gittigim serviste $100. Bu agir motor isi yapan yetkili KTM servisi. Arabalar icin genelde saatlik $60 civari. Ama agir is icin yine artiyor.
Teknisyenin aylik $6000+ kazanacagini hic zannetmiyorum. Sigorta, giderler, ekipman, egitim, magazanin kazanci vs. az degildir cunku.
-
29 Haziran 2021, 17:05
#49
hasmet adlı üyeden alıntı
Orada iscilik gecekten fahis. Diger gittigim serviste $100. Bu agir motor isi yapan yetkili KTM servisi. Arabalar icin genelde saatlik $60 civari. Ama agir is icin yine artiyor.
Teknisyenin aylik $6000+ kazanacagini hic zannetmiyorum. Sigorta, giderler, ekipman, egitim, magazanin kazanci vs. az degildir cunku.
Yani IT danışmanları saatlik USD 50'ye fit oluyor iseler bence oto-moto servis işçilik fiyatları da bundan pahalı olmamalı + IT işi bir yağ, yağ filtresi, fren balatası, fren sıvısı vs. değiştirmekten çok daha karışık bence. Demek orada düzeni böyle kurmuşlar, bir nev'i kısırdöngü olmuş; işçilik çok pahalı olduğu için daha çok kişi kendi işini kendi görüyor, kendi işini daha çok kişi gördüğü için müşteri azalıp işçilik daha da pahalı oluyor ve tersi... Kesin bir şey var o da garaj sahipleri parayı hamuduyla götürüyor!
-
29 Haziran 2021, 21:06
#50
blueway2 adlı üyeden alıntı
Bende sizinle aynı şeyleri düşünerek tüm paramı ortaya koyup üzerinede borçlanarak nc750x dct aldım.Mutlumuyum mutluyum,diğer büyük cc lerdende paramın yettiği motorlar vardı ama araştırmalarım ve uzun süre değerlendirmelerim sonucunda bu motoru aldım.Pişmanmıyım asla.Eksileri varmı elbette var ama artıları eksilerinden çok daha fazla.
KÖTÜ DEĞİL ORTA SINIFIN SADECE EN GÜÇSÜZ MODELİ
yakıtı parçası sağlamlığı gayet güzel millet frenlerini beğenmiyor ama daha hiç v storm kullanmamışlar
2015 yılında 3 v storm 1 tane suzuki burgman ege akdeniz turu yaptık aradaki yakıt farkı ile her gece 3 bira yapıyordum
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
29 Haziran 2021, 22:35
#51
bu afrikanın herşeyi pahalı sanki
abimdeki afrikanın aküsü bitmişti fiyatlara bi baktık
benim versysin aküsünden ikitane alıyor
bakınca o da akü buda akü
ama afrikanın hava filtresi versysin hava filtresinden 3 tane falan alıyor
bide honda fakirin dostu olacaktı. hepsi kandırmaca
-
30 Haziran 2021, 00:37
#52
mavzer-i adlı üyeden alıntı
bu afrikanın herşeyi pahalı sanki
abimdeki afrikanın aküsü bitmişti fiyatlara bi baktık
benim versysin aküsünden ikitane alıyor
bakınca o da akü buda akü
ama afrikanın hava filtresi versysin hava filtresinden 3 tane falan alıyor
bide honda fakirin dostu olacaktı. hepsi kandırmaca
OO senin daha 2018 de reccal edilen akü den haberin yok
serviste 5500 tl ve başka yerde bulunmuyor bu yüzden 2017 model aldım
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
30 Haziran 2021, 00:52
#53
F54 adlı üyeden alıntı
OO senin daha 2018 de reccal edilen akü den haberin yok
serviste 5500 tl ve başka yerde bulunmuyor
bu yüzden 2017 model aldım
nöeyyy öyle akü mü var
o akünün bir asır bitmemesi lazım o paraya
-
30 Haziran 2021, 08:30
#54
mavzer-i adlı üyeden alıntı
nöeyyy öyle akü mü var
o akünün bir asır bitmemesi lazım o paraya
Bitmiyor zaten. Lityum bazi teknoloji. Elektrikli arabalardaki sistem. Normal aku gibi degisim istemiyor. Keske benim motosikletim de oyle olsaydi.
-
30 Haziran 2021, 09:09
#55
Lityum nasıl bitmiyormuş? Sırf ortam sıcaklığından bile yılda %10 ile %20 arasında verim kaybı yaşar. Özellikle sürekli tam dolu tutmak iyice aşındırır. Düşük voltaj da da aynı şekilde zarar görür.
-
30 Haziran 2021, 09:33
#56
YasinC adlı üyeden alıntı
Lityum nasıl bitmiyormuş? Sırf ortam sıcaklığından bile yılda %10 ile %20 arasında verim kaybı yaşar. Özellikle sürekli tam dolu tutmak iyice aşındırır. Düşük voltaj da da aynı şekilde zarar görür.
Lityum aküler kapasite ve güç olarak kurşu-asit akülere göre daha iyiler ama daha hassaslar, gerekmedikçe istemezdim ben de. Motorun marşı için lityum aküye gerek yok. Yer ve ağırlıktan tasarruf olsun vb. diye çok özel motorlara konabilir belki ama ne gerek var.
-
30 Haziran 2021, 12:15
#57
YasinC adlı üyeden alıntı
Lityum nasıl bitmiyormuş? Sırf ortam sıcaklığından bile yılda %10 ile %20 arasında verim kaybı yaşar. Özellikle sürekli tam dolu tutmak iyice aşındırır. Düşük voltaj da da aynı şekilde zarar görür.
Eger pili %70 uzerinde doldurmaz, %40 altinda bosaltmaz, sicakliga da dikkat ederseniz bayagi dayaniyor. O yuzden Toyota hibrit araclarindaki pillere 10 yil, 240000km garanti veriyor. Demek ki sistemi aracin omru boyunca sorunsuz calismasi icin dizayn etmisler.
Tipik aku bir motosiklet icin cok agir. 3-5 yilda bir garanti ekstra masraf. Lityum bana bariz daha avantajli gorunuyor.
-
30 Haziran 2021, 15:16
#58
akü fiyatının 8000 tl olduğunu söylüyorlar
-
30 Haziran 2021, 15:26
#59
O neyse de basligi acan "KTM Adventure mi yoksa Multistrada V4 mu alsam" diye baslik actiydi...
-
30 Haziran 2021, 22:33
#60
Bugün varadero abs sensörü için fiyat aldım 2.600tl cik.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)