Orta segment adventure motosiklet hangisi?
Reklamlar
-
05 Haziran 2021, 09:46
#1
Orta segment premium adventure motosikletler: KTM Adventure 890, Triumph Tiger 900 GT, Ducati Multistrata 900 BMW F750GS, Yamaha 900 Tracer. Hepsi de güzel motorlar. En uygun fiyatlısı Triumph sonra Ducati görünüyor. Yol odaklı olan, offroad gerekli değil, %60 şehir içi %40 otoban. Öneriniz, düşünceniz nedir? Teşekkür ediyorum.
Reklamlar
-
05 Haziran 2021, 10:57
#2
Hafif arazi bile olsa araziye girmeyecekse tel jantın derdiyle hiç uğraşılmaz. Saydıklarının bir kısmı sport touring kategorisine giriyor. Size lazım olan sport touring. O da Tracer 900.
-
05 Haziran 2021, 11:17
#3
Ozan arıcı adlı üyeden alıntı
Hafif arazi bile olsa araziye girmeyecekse tel jantın derdiyle hiç uğraşılmaz. Saydıklarının bir kısmı sport touring kategorisine giriyor. Size lazım olan sport touring. O da Tracer 900.
Tel jantın ne gibi bir derdi var ki?
-
05 Haziran 2021, 12:43
#4
joshua adlı üyeden alıntı
Tel jantın ne gibi bir derdi var ki?
Ağır motosikletlerde akort ve jantın balansı çok daha kolay bozuluyor tel jantta. Daha dayanıklı ancak çok daha sık bakım istiyor. Akort içinde ekstradan para vermeniz gerekiyor. Dediği gibi araziye girilmiyorsa tel jant almanın mantığı yok.
-
05 Haziran 2021, 12:46
#5
Tiger 850 sport'a da bakın derim seceneğiniz çoğalır. Gerçi 900 yazmışsınız zaten
-
05 Haziran 2021, 16:48
#6
Araziye girmeyeceksen 890 Adv'yi sil. Asfalt kullanım için ben bu listeden 900gt'yi seçerdim diye düşünüyorum. Ama şehir içinde gidon açısının biraz dar olması tedirgin edebilir.
-
05 Haziran 2021, 17:02
#7
Kim ne derse desin tenere700 ulan şu motordan 10 tane alacak param var binecek tecrübe yok crf250 rally ile başlangıç yapmak zorundayım bu sebepten
-
05 Haziran 2021, 18:13
#8
Yamaha ile gt fiyatlar benzer, Yamaha daha güçlü ama, bu ikisi arasında kimi seçmeli
-
05 Haziran 2021, 18:48
#9
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Ağır motosikletlerde akort ve jantın balansı çok daha kolay bozuluyor tel jantta. Daha dayanıklı ancak çok daha sık bakım istiyor. Akort içinde ekstradan para vermeniz gerekiyor. Dediği gibi araziye girilmiyorsa tel jant almanın mantığı yok.
kaç yıl kaç km kullanım sonucu bu tecrübeyi yaşadınız? 16 yaşında motorum arazide kullandığım halde henüz bir sorun yaşamadım.
-
05 Haziran 2021, 19:05
#10
tamam fiyat olarak güç olarak tip olarak vs yakın olabilirler ama saydıklarınızdan bambaşka motorlar var aralarında.offroad da yapıcam bozuk yolda yapıcam derseniz açık ara 890 hepsine tek atar ama siz zaten asfaltcısınız o yüzden direk eleyin.2. elenen bana göre bmw olur güç olarak vs çok geride dengi değil bu grubun onuda eledim.geriye kalan triumph piyasa olarak çok geri çünkü çok çok yeni ama güzel motor performans olarak ducati yamahadan geride 3. onu yazdım ama duruma göre 1.de olabiliyor yeni motor teknolojik motor fiyatını bilmiyorum.burda 1. olanı konuşmak lazım eğer ducati multistrada S modeli deseydiniz güzel kapışma olurdu ama düz multistrada çok fakir ve gariban kalıyor donanım olarak led far bile yok.fiyat olarak aşırı derecede cezbedici ama eksikleri donanım olarak çok fazla.bana göre tracer900 burda lider kalıyor triumhp ile birlikte.motor çok yeni olması donanım olarak dolu olması çok güçlü ve hızlı olması 2. el parça bakım konusunda bunlardan avantajlı olması 1. olmasına bence yeter.trumph da olur ama yaşadığınız yerde servis olması lazım bunun dışında daha konforlu olduğu aşikar o yüzden gazlamayı sevmeyen biriyseniz en önce performans demiyorsanız o zaman 1. tiger derim.alternatif de bakmak lazım afrika twin hem yolda hem asfaltta iyi oda olabilir ama hiç toprağa çıkmicam diyorsanız ben sizin yerinizde olsaydım tracer900 alır çıkardım
-
05 Haziran 2021, 19:33
#11
te Ediyorum Çok faydalı oldu. İstanbul da yaşıyorum, asfalttayım, aşırı performans beklemiyorum. Dayanıklı olsun konforlu olsun önemli olan. Günlük şehir içi 80 km yarısı otoban, arada şehir dışı 600 km mesafe tatile gidiyorum
.
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
tamam fiyat olarak güç olarak tip olarak vs yakın olabilirler ama saydıklarınızdan bambaşka motorlar var aralarında.offroad da yapıcam bozuk yolda yapıcam derseniz açık ara 890 hepsine tek atar ama siz zaten asfaltcısınız o yüzden direk eleyin.2. elenen bana göre bmw olur güç olarak vs çok geride dengi değil bu grubun onuda eledim.geriye kalan triumph piyasa olarak çok geri çünkü çok çok yeni ama güzel motor performans olarak ducati yamahadan geride 3. onu yazdım ama duruma göre 1.de olabiliyor yeni motor teknolojik motor fiyatını bilmiyorum.burda 1. olanı konuşmak lazım eğer ducati multistrada S modeli deseydiniz güzel kapışma olurdu ama düz multistrada çok fakir ve gariban kalıyor donanım olarak led far bile yok.fiyat olarak aşırı derecede cezbedici ama eksikleri donanım olarak çok fazla.bana göre tracer900 burda lider kalıyor triumhp ile birlikte.motor çok yeni olması donanım olarak dolu olması çok güçlü ve hızlı olması 2. el parça bakım konusunda bunlardan avantajlı olması 1. olmasına bence yeter.trumph da olur ama yaşadığınız yerde servis olması lazım bunun dışında daha konforlu olduğu aşikar o yüzden gazlamayı sevmeyen biriyseniz en önce performans demiyorsanız o zaman 1. tiger derim.alternatif de bakmak lazım afrika twin hem yolda hem asfaltta iyi oda olabilir ama hiç toprağa çıkmicam diyorsanız ben sizin yerinizde olsaydım tracer900 alır çıkardım
-
05 Haziran 2021, 20:30
#12
Kivancse adlı üyeden alıntı
te Ediyorum Çok faydalı oldu. İstanbul da yaşıyorum, asfalttayım, aşırı performans beklemiyorum. Dayanıklı olsun konforlu olsun önemli olan. Günlük şehir içi 80 km yarısı otoban, arada şehir dışı 600 km mesafe tatile gidiyorum
.
valla zor seçim kolay gelsin hepsi güzel.imkan varsa hepsini gözlerinizle görün derim.yamaha daha ortada yok mt09 geldi ama tracer nedense gelmedi gelemedi.tiger 900 de sanırım daha ortada yok o zaman 3 tane bire bir göreceğiniz motor kalıyor.hepsini görmeden oturmadan karar vermeyin bence.spor 950 ve tracer 900 arazi ktm konfor bmw hepsinden azar azar olanda tiger olurdu.ben hızlı sürüş spor sürüş odaklı baktığımdan yamaha ve ducati ağır basıyor konfor aramıyorum.bu arada yurt dışı testlerde falan tracer900 için baya baya konforlu olduğu söyleniyor doğruysa hem spor hem konfor odaklı bir motor olmuş olur.günlük 80km de az değilmiş yani insan hakikaten konfor arar
-
05 Haziran 2021, 21:35
#13
Teşekkür ediyorum Tiger TFt ekran telefon bağlantısı güzel bir uygulama o da benim için bir artı, ben konfor arıyorum açıkcası Ayrıca şehir içinde de pratik olsun
-
06 Haziran 2021, 15:36
#14
joshua adlı üyeden alıntı
kaç yıl kaç km kullanım sonucu bu tecrübeyi yaşadınız? 16 yaşında motorum arazide kullandığım halde henüz bir sorun yaşamadım.
Arkadaşım kadıköydeki bilinen lastikçinin sahibi 2-3 sene dükkanında takıldım. Yüzlerce balans akort problemi yaşayan motosiklet geldi tel jantlı. Özellikle ağır endurolar. 100Oktan kanalına bakarsanız akort problemi yaşadığını için 22binde Afrikasını götürdü. Özellikle bazı motorlar lastik seçer ve balans kacıklıgı çok yaşar. Motorunuz eski olduğu için çalma üretim değil güncel bir motor alırsanız 16 yılı bırakın 1.5 senede bile yasşamanız muhtemel
-
06 Haziran 2021, 23:30
#15
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Arkadaşım kadıköydeki bilinen lastikçinin sahibi 2-3 sene dükkanında takıldım. Yüzlerce balans akort problemi yaşayan motosiklet geldi tel jantlı. Özellikle ağır endurolar. 100Oktan kanalına bakarsanız akort problemi yaşadığını için 22binde Afrikasını götürdü. ...
O videoda ustanın janta 3-4 kibar çekiç vurup son ince ayarı mükemmel tutturmasına bayılmıştım. Ustalık böyle bir şey işte...
-
06 Haziran 2021, 23:48
#16
Cyan adlı üyeden alıntı
O videoda ustanın janta 3-4 kibar çekiç vurup son ince ayarı mükemmel tutturmasına bayılmıştım. Ustalık böyle bir şey işte...
dikkat et o akort ayarı için 1000 tl ödeyincede bayılabilirsin :D
tel jantları çıkardım döküm jant taktım mis gibi , yok akortuydu yok tel kırdı , sert darbelerde çember yamulursa döküm gibi presde olmuyor at çöpe..
-
07 Haziran 2021, 00:01
#17
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
dikkat et o akort ayarı için 1000 tl ödeyincede bayılabilirsin :D
tel jantları çıkardım döküm jant taktım mis gibi , yok akortuydu yok tel kırdı , sert darbelerde çember yamulursa döküm gibi presde olmuyor at çöpe..
Yani her seferinde üç sene idare edecekse neden olmasın? (Benim senedeki km normal şartlar altında 10-11.000km civarında...) Akort çok pahalı gelirse alırız takımını kendimiz öğrenir yaparız, dünya kadar video var Youtube'da, her şeyden önce sabır işi, çözersek dışarıya hizmet de verilir neden olmasın? Aslen ben de araziye girmediğim için tel jantlı motosiklet istemem; bunları temizlemesi de zor olur gibi görünüyor.
-
07 Haziran 2021, 09:55
#18
Cyan adlı üyeden alıntı
Yani her seferinde üç sene idare edecekse neden olmasın? (Benim senedeki km normal şartlar altında 10-11.000km civarında...) Akort çok pahalı gelirse alırız takımını kendimiz öğrenir yaparız, dünya kadar video var Youtube'da, her şeyden önce sabır işi, çözersek dışarıya hizmet de verilir neden olmasın? Aslen ben de araziye girmediğim için tel jantlı motosiklet istemem; bunları temizlemesi de zor olur gibi görünüyor.
Tel jant ile uzun yıllar tecrübem yok bütün motorlarım döküm idi , son motorum tel janttı çok kullanmadan onunda jantlarını değiştirdim , ustalardan duyduğum 200 kg üstü ağır motorlarda 10.000 km de bir tellerin boşluğu mutlaka kontrol edilmeli ve akordu tekrar düzenlemeli , aksi halde yolda teller kesiliyor , akortsuz yada eksik telle sürünce dış çember yumurta formuna geliyor ve gidonda 2-3 mm lik yukarı sekme hissettiriyor , yanlara salgı akort ayarı ile giderilebilir (aşırı bozulmamış ise) ama bahsettiğim yumurta formu oluşmuş ise jant çöp , kros yada küçük hafif motorlarda kullanılan tel jantlarla ağır Africa Twin , Ktm , GS gibi motorların tel jantları çok farklı , akort ayarı yapmak diğer motorlar gibi kolay iş değil ve geciktirirseniz jant kesinlikle çöp oluyor..
konu sahibine : sıfır km tercih edecek olsam Triumph Tiger ikinci el ise BMW F750 tavsiye ederim..
-
07 Haziran 2021, 10:47
#19
Tiger 900 ün çok konforlu olduğunu kullanıcı deneyimi ile mi söylüyorsunuz,yoksa triumph olduğu için konforlu olacağını mı düşünüyorsunuz? facebook gruplarında kullanıcıların ciddi titreşimden şikayetlerini okudum.peglerde ve elceklerde titreşim varmış....
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------
Benim bunlar arasında tavsiyem, eğer boy çok uzun değilse konfor ön plandaysa BMW olurdu. Ama kasasıda cafcaflı olsun dersem yeni Tracer 9 GT tercih ederim.Bende şuan benzer motor arayışındayım ve terciğim Yamaha oldu.....
-
09 Haziran 2021, 12:55
#20
Kivancse adlı üyeden alıntı
Orta segment premium adventure motosikletler: KTM Adventure 890, Triumph Tiger 900 GT, Ducati Multistrata 900 BMW F750GS, Yamaha 900 Tracer. Hepsi de güzel motorlar. En uygun fiyatlısı Triumph sonra Ducati görünüyor. Yol odaklı olan, offroad gerekli değil, %60 şehir içi %40 otoban. Öneriniz, düşünceniz nedir? Teşekkür ediyorum.
BMW F750GS için kullanan 2 arkadaş ta UÇAN HALI tabirini kullanıyorlar.
sanırım telelever teknolojisinden dolayı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)