Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Orta segment adventure motosiklet hangisi?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Tracer ne zaman premium oldu yahu?
    Şu an Multi'nin 139bin TL'den başlaması çok cezbedici duruyor.

    Tracer 900GT ile Multi S arasında kalırdım sanırım. Aldıktan sonra tekrar satılması ile ilgili kaygı varsa Tracer daha ağır basacaktır diye düşünüyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tel jantın ne gibi bir derdi var ki?
    çivi ıvır zıvır saplandığında da değiştirmesi uğraştırıyor
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  3. #23
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı gerivites adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çivi ıvır zıvır saplandığında da değiştirmesi uğraştırıyor
    Tubeless tel jantta var artıkın, parası olan onuda koyuyor. Benim VFR1200X öyleydi mesela.

  4. #24
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı tusumoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BMW F750GS için kullanan 2 arkadaş ta UÇAN HALI tabirini kullanıyorlar.
    sanırım telelever teknolojisinden dolayı.
    F serisinde telelever yok , bunu arkadaşların söylediyse halıya gerek yok kendileri zaten uçmuş
    tommygun, kaanklky ve CaptainMfk bunu beğendiler.

  5. #25
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bu saydığınız motosikletler zaten bişrbirine çok yakın motosikletler
    yani sağlamlık güc vs bi kenara koyarsak
    1 seçenek ktm veya tiger marka imajından dolayı EVET BMW de iyi marka ama turuncu ktm veya haki tiger kadar karizma durmuyor
    ben bu kadar para veriyorsam motosikletimde sıradan olmamalı diye düşünürüm afrika almadan önce çok haki yeşil tiger 800 kovaladım bulamadım ktm e param yetmedi tri color afrika aldım
    yamaha iyi güzel sağlam işte bildiğiniz yamaha yani
    Kivancse bunu beğendi.

  6. #26
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu saydığınız motosikletler zaten bişrbirine çok yakın motosikletler
    yani sağlamlık güc vs bi kenara koyarsak
    1 seçenek ktm veya tiger marka imajından dolayı EVET BMW de iyi marka ama turuncu ktm veya haki tiger kadar karizma durmuyor
    ben bu kadar para veriyorsam motosikletimde sıradan olmamalı diye düşünürüm afrika almadan önce çok haki yeşil tiger 800 kovaladım bulamadım ktm e param yetmedi tri color afrika aldım
    yamaha iyi güzel sağlam işte bildiğiniz yamaha yani
    sağlamlık güç vs bi kenara koyarsak geriye ne kalıyor ki...Konfor, şehiriçi ağırlıklı düşünüyorsanız. ikinci elde zarar etmeyim derseniz orada alınacak tek motor BMW dir.

  7. #27

    Üyelik
    10 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha tricity 155
    Arkadaşlar hakikaten karar vermekte zorlanıyorum. Ama biraz daha netleşiyorum. Şu an Tiger 900 GT ve Ducati Multistrada arasındayım. Bu ikisi arasında ne dersiniz? Şehir içi yol da epey yaptığım için Ducati şehir içi uygun bir araçmıdır. Ayrıca bu ikisi arasında kullanışlılık sorunsuzluk vb tercihiniz ne olur? BMW ile ilgili olarak: yurt dışı sitelere bakıyorum fiyatı F900 xr dahi Tiger ve Ducati den daha ucuz. Ama türkiye de pahalı. Kazıklanıyoruz diye düşünüyorum. BMF F750 fiyatı ducati multistrada 950 s ile aynı, ama arada dünya kadar performans farkı görünüyor, donanım olarakda ducati çok ilerde. Yanlış mı düşünüyorum? Not: BMW belki donanımlı paketi getirdiği için pahalı mı bilemiyorum. Ama demek ki temel kalite olarak çok üstte değilki fiyatı Avrupa da daha geride. Tabi hatalı olabilirim, bu işleri çok bilmiyorum, biraz okuduğumdan anladığım bu.

  8. #28
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    K 1600 GTL
    Alıntı Kivancse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hakikaten karar vermekte zorlanıyorum. Ama biraz daha netleşiyorum. Şu an Tiger 900 GT ve Ducati Multistrada arasındayım. Bu ikisi arasında ne dersiniz? Şehir içi yol da epey yaptığım için Ducati şehir içi uygun bir araçmıdır. Ayrıca bu ikisi arasında kullanışlılık sorunsuzluk vb tercihiniz ne olur? BMW ile ilgili olarak: yurt dışı sitelere bakıyorum fiyatı F900 xr dahi Tiger ve Ducati den daha ucuz. Ama türkiye de pahalı. Kazıklanıyoruz diye düşünüyorum. BMF F750 fiyatı ducati multistrada 950 s ile aynı, ama arada dünya kadar performans farkı görünüyor, donanım olarakda ducati çok ilerde. Yanlış mı düşünüyorum? Not: BMW belki donanımlı paketi getirdiği için pahalı mı bilemiyorum. Ama demek ki temel kalite olarak çok üstte değilki fiyatı Avrupa da daha geride. Tabi hatalı olabilirim, bu işleri çok bilmiyorum, biraz okuduğumdan anladığım bu.
    Haklısın BMW türkiyede daha pahalı görünüyor.Lakin Ducati ve Triumph da yaşayacağın ikinci el değer kaybı ile BMW de yaşayacağın kayıp aynı olmayacaktır.Ducati yi 25 bin km yaptıktan sonra satmak ile BMW yi 25 bin km den sonra satmak çok farklı. BMW alırken pahalı ama satarken de pahalı

  9. #29
    selimonurr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı Kivancse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hakikaten karar vermekte zorlanıyorum. Ama biraz daha netleşiyorum. Şu an Tiger 900 GT ve Ducati Multistrada arasındayım. Bu ikisi arasında ne dersiniz? Şehir içi yol da epey yaptığım için Ducati şehir içi uygun bir araçmıdır. Ayrıca bu ikisi arasında kullanışlılık sorunsuzluk vb tercihiniz ne olur? BMW ile ilgili olarak: yurt dışı sitelere bakıyorum fiyatı F900 xr dahi Tiger ve Ducati den daha ucuz. Ama türkiye de pahalı. Kazıklanıyoruz diye düşünüyorum. BMF F750 fiyatı ducati multistrada 950 s ile aynı, ama arada dünya kadar performans farkı görünüyor, donanım olarakda ducati çok ilerde. Yanlış mı düşünüyorum? Not: BMW belki donanımlı paketi getirdiği için pahalı mı bilemiyorum. Ama demek ki temel kalite olarak çok üstte değilki fiyatı Avrupa da daha geride. Tabi hatalı olabilirim, bu işleri çok bilmiyorum, biraz okuduğumdan anladığım bu.
    Ben de birkaç ay önce Tiger900Gt ve Multistrada950 arasında kaldığımda şöyle bir karşılaştırma videosuna denk gelmiştim. https://www.youtube.com/watch?v=8ylxMthcTYE&t=47s
    Kafamda istediğim modeli tam oturtabilmiştim. Hintli ingilizcesi olduğu için biraz zor anlaşılıyor ama

    Özet olarak biraz tarz meselesine kalıyor iş. İkisi de hem uzun yol hem şehir içi kullanıma gelir fakat Tiger uzun sürüşlerde daha avantajlı, Multistrada tasarım olarak avantajlı gibi bir sonuca varmışlar. Teknoloji anlamında birinin diğerine herhangi üstünlüğü de yok.
    Kivancse bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    10 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha tricity 155
    Bilgilendirmen için teşekkür ediyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

    Videoyu izledim, Ducati yi Porche Tiger ı landrover e benzetmiş, ducati için hızlı ve konforlu diyor, tiger için daha kullanışlı farklı yollara uygun diyor.
    selimonurr bunu beğendi.

  11. #31
    selimonurr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı Kivancse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgilendirmen için teşekkür ediyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------

    Videoyu izledim, Ducati yi Porche Tiger ı landrover e benzetmiş, ducati için hızlı ve konforlu diyor, tiger için daha kullanışlı farklı yollara uygun diyor.
    Dediğim gibi özetle sizin hangi tarzı istediğinize kalıyor bundan sonrası. İki model de benzer teknolojilerle donatılmış dopdolu makineler. Çok beğendiğim iki model arasında kalmışsınız, size hangi tarz hitap ediyorsa artık hayırlısı olsun.
    Kivancse bunu beğendi.

  12. #32
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Alpbatur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağlamlık güç vs bi kenara koyarsak geriye ne kalıyor ki...Konfor, şehiriçi ağırlıklı düşünüyorsanız. ikinci elde zarar etmeyim derseniz orada alınacak tek motor BMW dir.
    BMW alan bi kullanıcının ben sağlamlığa baktığını pek sanmıyorum ki sağlam motosikletler de üretmiyor
    bmw 1200 gs dışında piyasası pek hareketli değil ki
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  13. #33
    Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tel jant ile uzun yıllar tecrübem yok bütün motorlarım döküm idi , son motorum tel janttı çok kullanmadan onunda jantlarını değiştirdim , ustalardan duyduğum 200 kg üstü ağır motorlarda 10.000 km de bir tellerin boşluğu mutlaka kontrol edilmeli ve akordu tekrar düzenlemeli , aksi halde yolda teller kesiliyor , akortsuz yada eksik telle sürünce dış çember yumurta formuna geliyor ve gidonda 2-3 mm lik yukarı sekme hissettiriyor , yanlara salgı akort ayarı ile giderilebilir (aşırı bozulmamış ise) ama bahsettiğim yumurta formu oluşmuş ise jant çöp , kros yada küçük hafif motorlarda kullanılan tel jantlarla ağır Africa Twin , Ktm , GS gibi motorların tel jantları çok farklı , akort ayarı yapmak diğer motorlar gibi kolay iş değil ve geciktirirseniz jant kesinlikle çöp oluyor..

    konu sahibine : sıfır km tercih edecek olsam Triumph Tiger ikinci el ise BMW F750 tavsiye ederim..



    Borusan;

    1200 Adv için tellere akort veya benzeri bir işlemin söz konusu olmadığını söylüyor.
    joshua bunu beğendi.

  14. #34

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Borusan;

    1200 Adv için tellere akort veya benzeri bir işlemin söz konusu olmadığını söylüyor.
    Onlar yapmıyorlardır anlamında olsa gerek; akort ayarı gerektirmeyen telli jant diye bir şey duymadım bilmiyorum...

    https://www.google.com/search?q=r120...e+wheel+truing

  15. #35
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Borusan;

    1200 Adv için tellere akort veya benzeri bir işlemin söz konusu olmadığını söylüyor.
    Selam, Borusan yıllarca akort için jantlarını video da eleştirilen Zenn Motora getirip bıraktı, muhtemelen hala da bırakıyorlardır bir sorun yaşamadılarsa, bir sürü GS'cide oraya getiriyor jantlarını işlem için. Cyan'ın dediği gibi yapmadığı için öyle diyorlardır. Zira Spormoto KTM'de yapmıyor oda Zenn motora bırakıyor jantlarını söküp getirerek.

  16. #36
    Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onlar yapmıyorlardır anlamında olsa gerek; akort ayarı gerektirmeyen telli jant diye bir şey duymadım bilmiyorum...

    https://www.google.com/search?q=r120...e+wheel+truing

    Bazı modellerde yapıldığını, ama GS ve adv'lerde tellerin farklı bir geometri ile takıldığını ve bu sebepten ötürü akort yapılamadığını, yapılmaya çalışıldığında da bozulduğunu bizzati kendileri beyan ediyorlar.

  17. #37
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazı modellerde yapıldığını, ama GS ve adv'lerde tellerin farklı bir geometri ile takıldığını ve bu sebepten ötürü akort yapılamadığını, yapılmaya çalışıldığında da bozulduğunu bizzati kendileri beyan ediyorlar.
    hiç akort yapılamaması tel jantın kullanım amacına aykırı değil mi ? tel jant bozuk zeminde darbeyi teller üzerinden absorbe ederek jantın kırılmasını engelliyor , hafif eğrilikler telleri tekrar gerdirerek gideriliyor , uzun süre akort yapılmazsa ağır motorlarda tel jantlar kurtarılamıyor , döküm jant bu konuda daha avantajlı , asfalt ve toprak yollarda sürecekseniz ve çok ağır bir darbe almazsa yıllarca sorun çıkarmaz , ağır bir darbe alırsa da heryerde bir iki saat içinde basitçe düzeltilebilir , kırılırsa ve çok zorda kalınmış ise kaynak bile yapılıp devam ediliyor..

  18. #38
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    gerçek adventure motorların hepsi uzun ömürlü ve darbelere karşı dayanıklı olmasındam ötürü tel jantlıdır, alaşım jantların darbe sonrası faturası daha ağır olur. Alaşım jantlı motoru adventure sanan olabilir, onların advenuture’dan ne anladığı farklıdır, touring’i adventure sanıyorlardır.

  19. #39
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    ktm 890 adv al geç diğer 2 si daha iri trafikte hantal kalır gibi geliyor son zamanlarda bir kaç defa denk geldi ktm adamlar 125 cc gibi sıyrıldı aralardan resmen iyide uzuyor makine

  20. #40
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gerçek adventure motorların hepsi uzun ömürlü ve darbelere karşı dayanıklı olmasındam ötürü tel jantlıdır, alaşım jantların darbe sonrası faturası daha ağır olur. Alaşım jantlı motoru adventure sanan olabilir, onların advenuture’dan ne anladığı farklıdır, touring’i adventure sanıyorlardır.
    270 kg motoru tel jant gerektirecek araziye sokan adamın aklından zoru vardır bana göre bu tip motorlarda tel jant gereksiz , zaten büyük çoğunluğun tercih sebebi tellerin verdiği ambiyans..


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)