Orta segment adventure motosiklet hangisi?
Reklamlar
-
09 Haziran 2021, 14:57
#21
Tracer ne zaman premium oldu yahu?
Şu an Multi'nin 139bin TL'den başlaması çok cezbedici duruyor.
Tracer 900GT ile Multi S arasında kalırdım sanırım. Aldıktan sonra tekrar satılması ile ilgili kaygı varsa Tracer daha ağır basacaktır diye düşünüyorum.
Reklamlar
-
09 Haziran 2021, 15:22
#22
joshua adlı üyeden alıntı
Tel jantın ne gibi bir derdi var ki?
çivi ıvır zıvır saplandığında da değiştirmesi uğraştırıyor
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
-
09 Haziran 2021, 18:46
#23
gerivites adlı üyeden alıntı
çivi ıvır zıvır saplandığında da değiştirmesi uğraştırıyor
Tubeless tel jantta var artıkın, parası olan onuda koyuyor. Benim VFR1200X öyleydi mesela.
-
09 Haziran 2021, 20:30
#24
tusumoto adlı üyeden alıntı
BMW F750GS için kullanan 2 arkadaş ta UÇAN HALI tabirini kullanıyorlar.
sanırım telelever teknolojisinden dolayı.
F serisinde telelever yok , bunu arkadaşların söylediyse halıya gerek yok kendileri zaten uçmuş
-
10 Haziran 2021, 10:54
#25
bu saydığınız motosikletler zaten bişrbirine çok yakın motosikletler
yani sağlamlık güc vs bi kenara koyarsak
1 seçenek ktm veya tiger marka imajından dolayı EVET BMW de iyi marka ama turuncu ktm veya haki tiger kadar karizma durmuyor
ben bu kadar para veriyorsam motosikletimde sıradan olmamalı diye düşünürüm afrika almadan önce çok haki yeşil tiger 800 kovaladım bulamadım ktm e param yetmedi tri color afrika aldım
yamaha iyi güzel sağlam işte bildiğiniz yamaha yani
-
10 Haziran 2021, 13:49
#26
F54 adlı üyeden alıntı
bu saydığınız motosikletler zaten bişrbirine çok yakın motosikletler
yani sağlamlık güc vs bi kenara koyarsak
1 seçenek ktm veya tiger marka imajından dolayı EVET BMW de iyi marka ama turuncu ktm veya haki tiger kadar karizma durmuyor
ben bu kadar para veriyorsam motosikletimde sıradan olmamalı diye düşünürüm afrika almadan önce çok haki yeşil tiger 800 kovaladım bulamadım ktm e param yetmedi tri color afrika aldım
yamaha iyi güzel sağlam işte bildiğiniz yamaha yani
sağlamlık güç vs bi kenara koyarsak geriye ne kalıyor ki...Konfor, şehiriçi ağırlıklı düşünüyorsanız. ikinci elde zarar etmeyim derseniz orada alınacak tek motor BMW dir.
-
11 Haziran 2021, 10:03
#27
Arkadaşlar hakikaten karar vermekte zorlanıyorum. Ama biraz daha netleşiyorum. Şu an Tiger 900 GT ve Ducati Multistrada arasındayım. Bu ikisi arasında ne dersiniz? Şehir içi yol da epey yaptığım için Ducati şehir içi uygun bir araçmıdır. Ayrıca bu ikisi arasında kullanışlılık sorunsuzluk vb tercihiniz ne olur? BMW ile ilgili olarak: yurt dışı sitelere bakıyorum fiyatı F900 xr dahi Tiger ve Ducati den daha ucuz. Ama türkiye de pahalı. Kazıklanıyoruz diye düşünüyorum. BMF F750 fiyatı ducati multistrada 950 s ile aynı, ama arada dünya kadar performans farkı görünüyor, donanım olarakda ducati çok ilerde. Yanlış mı düşünüyorum? Not: BMW belki donanımlı paketi getirdiği için pahalı mı bilemiyorum. Ama demek ki temel kalite olarak çok üstte değilki fiyatı Avrupa da daha geride. Tabi hatalı olabilirim, bu işleri çok bilmiyorum, biraz okuduğumdan anladığım bu.
-
11 Haziran 2021, 10:18
#28
Kivancse adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hakikaten karar vermekte zorlanıyorum. Ama biraz daha netleşiyorum. Şu an Tiger 900 GT ve Ducati Multistrada arasındayım. Bu ikisi arasında ne dersiniz? Şehir içi yol da epey yaptığım için Ducati şehir içi uygun bir araçmıdır. Ayrıca bu ikisi arasında kullanışlılık sorunsuzluk vb tercihiniz ne olur? BMW ile ilgili olarak: yurt dışı sitelere bakıyorum fiyatı F900 xr dahi Tiger ve Ducati den daha ucuz. Ama türkiye de pahalı. Kazıklanıyoruz diye düşünüyorum. BMF F750 fiyatı ducati multistrada 950 s ile aynı, ama arada dünya kadar performans farkı görünüyor, donanım olarakda ducati çok ilerde. Yanlış mı düşünüyorum? Not: BMW belki donanımlı paketi getirdiği için pahalı mı bilemiyorum. Ama demek ki temel kalite olarak çok üstte değilki fiyatı Avrupa da daha geride. Tabi hatalı olabilirim, bu işleri çok bilmiyorum, biraz okuduğumdan anladığım bu.
Haklısın BMW türkiyede daha pahalı görünüyor.Lakin Ducati ve Triumph da yaşayacağın ikinci el değer kaybı ile BMW de yaşayacağın kayıp aynı olmayacaktır.Ducati yi 25 bin km yaptıktan sonra satmak ile BMW yi 25 bin km den sonra satmak çok farklı. BMW alırken pahalı ama satarken de pahalı
-
11 Haziran 2021, 11:13
#29
Kivancse adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hakikaten karar vermekte zorlanıyorum. Ama biraz daha netleşiyorum. Şu an Tiger 900 GT ve Ducati Multistrada arasındayım. Bu ikisi arasında ne dersiniz? Şehir içi yol da epey yaptığım için Ducati şehir içi uygun bir araçmıdır. Ayrıca bu ikisi arasında kullanışlılık sorunsuzluk vb tercihiniz ne olur? BMW ile ilgili olarak: yurt dışı sitelere bakıyorum fiyatı F900 xr dahi Tiger ve Ducati den daha ucuz. Ama türkiye de pahalı. Kazıklanıyoruz diye düşünüyorum. BMF F750 fiyatı ducati multistrada 950 s ile aynı, ama arada dünya kadar performans farkı görünüyor, donanım olarakda ducati çok ilerde. Yanlış mı düşünüyorum? Not: BMW belki donanımlı paketi getirdiği için pahalı mı bilemiyorum. Ama demek ki temel kalite olarak çok üstte değilki fiyatı Avrupa da daha geride. Tabi hatalı olabilirim, bu işleri çok bilmiyorum, biraz okuduğumdan anladığım bu.
Ben de birkaç ay önce Tiger900Gt ve Multistrada950 arasında kaldığımda şöyle bir karşılaştırma videosuna denk gelmiştim. https://www.youtube.com/watch?v=8ylxMthcTYE&t=47s
Kafamda istediğim modeli tam oturtabilmiştim. Hintli ingilizcesi olduğu için biraz zor anlaşılıyor ama
Özet olarak biraz tarz meselesine kalıyor iş. İkisi de hem uzun yol hem şehir içi kullanıma gelir fakat Tiger uzun sürüşlerde daha avantajlı, Multistrada tasarım olarak avantajlı gibi bir sonuca varmışlar. Teknoloji anlamında birinin diğerine herhangi üstünlüğü de yok.
-
11 Haziran 2021, 13:11
#30
Bilgilendirmen için teşekkür ediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------
Videoyu izledim, Ducati yi Porche Tiger ı landrover e benzetmiş, ducati için hızlı ve konforlu diyor, tiger için daha kullanışlı farklı yollara uygun diyor.
-
11 Haziran 2021, 13:43
#31
Kivancse adlı üyeden alıntı
Bilgilendirmen için teşekkür ediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------
Videoyu izledim, Ducati yi Porche Tiger ı landrover e benzetmiş, ducati için hızlı ve konforlu diyor, tiger için daha kullanışlı farklı yollara uygun diyor.
Dediğim gibi özetle sizin hangi tarzı istediğinize kalıyor bundan sonrası. İki model de benzer teknolojilerle donatılmış dopdolu makineler. Çok beğendiğim iki model arasında kalmışsınız, size hangi tarz hitap ediyorsa artık hayırlısı olsun.
-
12 Haziran 2021, 00:35
#32
Alpbatur adlı üyeden alıntı
sağlamlık güç vs bi kenara koyarsak geriye ne kalıyor ki...Konfor, şehiriçi ağırlıklı düşünüyorsanız. ikinci elde zarar etmeyim derseniz orada alınacak tek motor BMW dir.
BMW alan bi kullanıcının ben sağlamlığa baktığını pek sanmıyorum ki sağlam motosikletler de üretmiyor
bmw 1200 gs dışında piyasası pek hareketli değil ki
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
12 Haziran 2021, 03:53
#33
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Tel jant ile uzun yıllar tecrübem yok bütün motorlarım döküm idi , son motorum tel janttı çok kullanmadan onunda jantlarını değiştirdim , ustalardan duyduğum 200 kg üstü ağır motorlarda 10.000 km de bir tellerin boşluğu mutlaka kontrol edilmeli ve akordu tekrar düzenlemeli , aksi halde yolda teller kesiliyor , akortsuz yada eksik telle sürünce dış çember yumurta formuna geliyor ve gidonda 2-3 mm lik yukarı sekme hissettiriyor , yanlara salgı akort ayarı ile giderilebilir (aşırı bozulmamış ise) ama bahsettiğim yumurta formu oluşmuş ise jant çöp , kros yada küçük hafif motorlarda kullanılan tel jantlarla ağır Africa Twin , Ktm , GS gibi motorların tel jantları çok farklı , akort ayarı yapmak diğer motorlar gibi kolay iş değil ve geciktirirseniz jant kesinlikle çöp oluyor..
konu sahibine : sıfır km tercih edecek olsam Triumph Tiger ikinci el ise BMW F750 tavsiye ederim..
Borusan;
1200 Adv için tellere akort veya benzeri bir işlemin söz konusu olmadığını söylüyor.
-
12 Haziran 2021, 11:34
#34
Levent adlı üyeden alıntı
Borusan;
1200 Adv için tellere akort veya benzeri bir işlemin söz konusu olmadığını söylüyor.
Onlar yapmıyorlardır anlamında olsa gerek; akort ayarı gerektirmeyen telli jant diye bir şey duymadım bilmiyorum...
https://www.google.com/search?q=r120...e+wheel+truing
-
12 Haziran 2021, 12:35
#35
Levent adlı üyeden alıntı
Borusan;
1200 Adv için tellere akort veya benzeri bir işlemin söz konusu olmadığını söylüyor.
Selam, Borusan yıllarca akort için jantlarını video da eleştirilen Zenn Motora getirip bıraktı, muhtemelen hala da bırakıyorlardır bir sorun yaşamadılarsa, bir sürü GS'cide oraya getiriyor jantlarını işlem için. Cyan'ın dediği gibi yapmadığı için öyle diyorlardır. Zira Spormoto KTM'de yapmıyor oda Zenn motora bırakıyor jantlarını söküp getirerek.
-
13 Haziran 2021, 00:30
#36
Cyan adlı üyeden alıntı
Bazı modellerde yapıldığını, ama GS ve adv'lerde tellerin farklı bir geometri ile takıldığını ve bu sebepten ötürü akort yapılamadığını, yapılmaya çalışıldığında da bozulduğunu bizzati kendileri beyan ediyorlar.
-
14 Haziran 2021, 12:20
#37
Levent adlı üyeden alıntı
Bazı modellerde yapıldığını, ama GS ve adv'lerde tellerin farklı bir geometri ile takıldığını ve bu sebepten ötürü akort yapılamadığını, yapılmaya çalışıldığında da bozulduğunu bizzati kendileri beyan ediyorlar.
hiç akort yapılamaması tel jantın kullanım amacına aykırı değil mi ? tel jant bozuk zeminde darbeyi teller üzerinden absorbe ederek jantın kırılmasını engelliyor , hafif eğrilikler telleri tekrar gerdirerek gideriliyor , uzun süre akort yapılmazsa ağır motorlarda tel jantlar kurtarılamıyor , döküm jant bu konuda daha avantajlı , asfalt ve toprak yollarda sürecekseniz ve çok ağır bir darbe almazsa yıllarca sorun çıkarmaz , ağır bir darbe alırsa da heryerde bir iki saat içinde basitçe düzeltilebilir , kırılırsa ve çok zorda kalınmış ise kaynak bile yapılıp devam ediliyor..
-
14 Haziran 2021, 14:02
#38
gerçek adventure motorların hepsi uzun ömürlü ve darbelere karşı dayanıklı olmasındam ötürü tel jantlıdır, alaşım jantların darbe sonrası faturası daha ağır olur. Alaşım jantlı motoru adventure sanan olabilir, onların advenuture’dan ne anladığı farklıdır, touring’i adventure sanıyorlardır.
-
14 Haziran 2021, 14:11
#39
ktm 890 adv al geç diğer 2 si daha iri trafikte hantal kalır gibi geliyor son zamanlarda bir kaç defa denk geldi ktm adamlar 125 cc gibi sıyrıldı aralardan resmen iyide uzuyor makine
-
14 Haziran 2021, 15:31
#40
joshua adlı üyeden alıntı
gerçek adventure motorların hepsi uzun ömürlü ve darbelere karşı dayanıklı olmasındam ötürü tel jantlıdır, alaşım jantların darbe sonrası faturası daha ağır olur. Alaşım jantlı motoru adventure sanan olabilir, onların advenuture’dan ne anladığı farklıdır, touring’i adventure sanıyorlardır.
270 kg motoru tel jant gerektirecek araziye sokan adamın aklından zoru vardır bana göre bu tip motorlarda tel jant gereksiz , zaten büyük çoğunluğun tercih sebebi tellerin verdiği ambiyans..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)