kilo ver kilo benzin ile alakası yok onun ;)
kilo ver kilo benzin ile alakası yok onun ;)
Rakım yükseldiği için olabilir mi acaba.
Benzin bekleyince etkilermi bilmem ama soğuk hava etkiler belki onla alakalıdır.
Benzini yan ayaktayken aliyorsan motor diklestiginde hem fazla gelebilir hem de depoda hava kalmayabilir bir dahaki sefere orta ayaktayken benzin alıp deneyin
Merhaba,
alakası olduğunu düşünmüyorum.
Eğer bazi benzin istasyonlarından aldığınız benzin ile mesafeniz azalıyorsa, bilin ki etanol oranı yüksektir.
Hatta küçük motorlara ve bazı motosikletlere zararlı olduğu için burada bazı benzin istasyonlarında etanolsuz benzin bile satıyorlar. Ve orta oktanli etanolsuz benzin, en yüksek oktanli normal benzinden çok daha pahalı.
pit stop
derin bir mevzu
ayna nöronlar...
"Bu cihaz yakıt borusuna takıldığında güçlü manyetik alanın yarattığı manyetik frekans rezonansı yakıtın içindeki hidrokarbon zincirini kıracak, molekül kümelerini ayrıştırarak tek tek moleküllerin daha fazla oksijene maruz kalmasını sağlayacaktır."
Sanırım cogu üye yazarken ya anlamamış dediğimi ya da konuyu tam okumamış. Neyse yorumlarınız için teşekkürler. konuyu hallettım.
yeni konan yakıtın
yakıt pompası
yakıt filtresi
yakıt hattı nı geçip
silindire ulaşması, kilometreler ister
birkaç sebebi var. öncelikle şu: https://www.youtube.com/watch?v=UCdC...fzazao%C4%9Flu videoyu 2:40 dan itibaren izle.
çoğu benzinlik yakıta ekstra malzemeler katar. en büyük firma file yapar bunu. bu solventler uçucudur. yani yakıt dinlendiği vakit solventler uçar, sadece yakıt kalır.
isteyene kimyasal formülleri ile anlatabilirim. bize okulda öğretilen solventlerin, izoparafinler yani benzin ile bağ kurmaya meyilli olmadığı çünkü izoparafinlerin doymuş hidrokarbon grubuna girdiği dir.
Nasılki depoyu dibine kadar kullanmayın dipdeki pislik enjektörleri tıkar diyorlarsa.
Akaryakıt istasyonu depoya yeni ikmal yaptıysa dipteki pislik havalanır.Aynı anda siz yakıt alırsanız sıkıntılı.
O yüzden akaryakıt istasyonunda biraz beklemiş yakıt daha temiz olur.
Benzine durmazsan devirlenip çıkıyorsundur o rampayı. Benzine durunca güçsüz vuruyorsun rampaya. Kamyonda asla rampaya yakın yerlerde durmam. Ta geriden hızlı vururum.
Benim yaşadığım olay :
Sıfır motor aldım , eve gidiyorum , hoop tekledi stop etti motor , marş marş, çalışmadı. Aradım satıcıyı , usta gönderdi , hortum falan söktü taktı , çalıştı. Neyse , eve gittim, akşam biraz gezeyim dedim , az gittim gene stop etti. Benzin mi bitti falan ? Kapağı açtım fıss diye bir ses. Bastım çalıştı. Meğer hava kanalı varmış deponun iğne deliği kadar, o tıkalıymış , telle açtılar sorun çözüldü.
Bir yerlerde hava akışında sıkıntı olabilir yani , tam tersi sizinki.
bu bana özel bir durum değil, forumdaki cogu konuda bu sekilde.
Konu boyunca aynı saat aynı yer aynı benzın aynı guzergah oldugunu vurguluyorum, ancak cevapların bir kısmı hala sanki motor genel olarak bu sekilde calısıyormuş gibi ya da farklı farklı yerlerden alıyormusum ya da farklı dış etkenler var gibi cevaplanmış
Tum cevapları kast etmedım, senin cevabın iyiydi neden gerildin ki , kendi cevabından mı süphelendin abi.
--
Cumartesı aksamı motorun hava filtresini değiştirdim, pazar sabah benzin aldıktan sonra motoru rölantide 2-3 dakika oldugu yerde calıstırdım.
Cıkarken problem yaşamadım.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Arny, niye gerileyimki?
Genel olarak soru sorduktan sonra,
Problemin hallolup hallolmadığı,
Hallolduysa ne şekilde hallolduğu hakkında bilgi verilmeyen topicler çok itici geliyor bana...
Bak ne güzel, sorunu nasıl çözdüğünü yazdın. Bizimde (en azından benim) kulağımıza küpe olacak bir tecrübe öğrenmiş olduk.
Teşekkür...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)