Bir arkadaş yaklaşık olarak hesaplamasını yapmış zaten. cc hesabı basitçe silindirin hacmi işte. onu da tam 200-250-300 yapmak çok da mümkün değil gibi. Muhtemelen senin dediğin de ayrıca etken olabilir o yüzden herhangi bir ülkedeki sınırlandırmaları göz önünde bulundurarak anılan hacmin 1-2cc altında üretiyorlar. Mesela TR'de sınır 250 ise 247cc olan 250'ye ağırlık veriyorlardır mesela Brezilya'da sınır 300 cc ise 298 cc olanı ön plana çıkarıyorlardır. 248 cc veya 298 cc sorun olmayacaktır ama 251 veya 302 olursa sıkıntı olacağı için tolerası aşağı veriyorlardır
Aşkta kanun imiş aşıklara cevr eylemek aşık odur ki cefa-ı yare sabretmek gerek..
Evet yine yeni yeniden. Bugün oldu. Bim'deyim. Tek kasa var. Sırada 4 kişi bekliyor. Ben en arkadayım. derken öbür kasiyer geldi, sistemi açmaya çalışıyor. Daha sistem açılmadan arkamdaki yeni gelen çakal hepimizi ezip geçerek şaaak diye sistemi açmaya çalışan kasiyerin önüne dikildi.
Bakın bu ülkede ciddi şekilde bir ahlak problemi mevcut. Dört kişiyi salak yerine koyup en öne geçmek gerçekten büyük bir ahlaksızlık ve terbiyesizlik potansiyeli gerektiriyor. Her köşeye bir halk eğitim merkezi açıp adabı muaşeret konularında insanları bilgilendirmek ve bilinçli hale getirmek elzem hale geldi.
Son olarak şark çakalının işlemini almayıp sırada bekleyen bizlere öncelik tanıyan kasiyerin de alnından öpüyorum. Bizi o ruh hastası ile muhatap olmak zorunda bırakmadığı için.
Not: kendim de veznede durduğum için arada böyle çakallık yapmak isteyen oluyor. Böylelerine anında tepki verip haksızlığın önüne geçiyorum. Kimsenin hakkını kimseye yedirmem.
Sıkı adamlar zaten o sıralara girmez, vezne onların önüne gider. Çok da şey yapmayın
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)