HONDA CBR 250R BU MOTOR ALINIR MI
Reklamlar
-
Arkadaşlar merhaba hepnize hayırlı cumalar.
Sizlere sorum 100bin kmde rektefe olmuş krank vs. değiştmiş hep 115bin kmde şuan motor hasar kaydı vs. yok bu motor alınır mı ? 100bin km olması çok mu rahatsız edici biliyorum belki aldığımda satarken çok zorlanabilirim ama şöyle bi düşünüyorum piyasadaki çoğu motor 50 60a dayandı onlarda 100k olunca nolucak bu motorlar :D bilgilendirirseniz çok teşekkür ederim
Reklamlar
-
Alınmaz. Muhtemelen sağı solu dökülüyordur o motorun
-
çok temiz ama aşırı temiz hemde benim aklımı çelende temizliği yetkili serviste yaptırmış her şeyini
-
Motorun durumuna ve değerine bağlı. Tabiki çöpe atılacak değil. Eğer dediğiniz gibi hasar kaydı yok ve motor kısmı rektefiye olmuş ise değeri verilip alınır. Yurt dışında cbr 250 ile 200k-250k km yapan insanlar var.
-
Göreceli.
Motosiklet sadece motor kısmında olusmuyor. Metal yorgunlugu diye birşey var. Ek olarak diğer tüm parçaları da artık bitme noktasına gelmiştir.
Kaç model ve fiyatı nedir
-
2014 21bin tl
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
sarı sitede ilan mevcut fakat link yasaktır belki diye atmadım
-
İlan numarası nedir biz de bakalım bi?
-
100 bine kadar bütün bakımları serviste yapıldıysa, rektefiye işlemi de dahil. Alınabilir. Link atar mısın?
-
Baktım şimdi ilana. Kozmetik olarak temiz duruyor. Lakin dediğim gibi değerini verip almak gerek. 21000 tl çok bence.
-
alınabilir. o parayı hintliye vermek istemiyorum diyorsan ama 21000 çok bence de
-
baya temiz duruyor, kesin bir sıkıntısı var :D
ilan no 890949206
-
Bana kalırsa zaten ilan açıklamasında arkadaş NC istediğini belirtmiş. Görünürde tur yapmayı yol yapmayı seven bir arkadaş gibi yani açıklamada yazdığı gibi uzun yolda kullanılmış hırpalanmamış bir motor olabilir. Lakin üstüne 0 km motor takılsa bile fiyat yüksek. Bu tarz yüksek km yada hasar kayıtlı motor alırken piyasaya göre bir hayli fiyatı makul olmalı ki satılsın. Lakin pandemi, enflasyon derken bizim millet çıldırdığı için 2. El mal satarken akıllarında ki tek formül aman satılmazsa satılmasın nasılsa zam gelir daha pahalıya satarım oldu. Piyasada 2. El'in sadece ismi var ne fiyatlar 2. El mal alıyormuşuz gibi ne'de alıcı 2. El mal alıyormuş muamelesi yapıyor. Alıcının satıcıya güveni yok herşey dört dörtlük sıfır gibi olsun istiyor. Ne satıcının alıcıya tahammül'ü yok. Alırsa alsın almazsa elimde tutar fiyat yükseltirim kafasında. Allah sonumuzu hayır etsin ne diyeyim.
-
2 ay önce 42 binde yatmasiz CBR 250 sattı arkadaş. 16 bin liraya verdi ve 3-4 ay öncede komple oejinal parçalarla motor yaptırmıştı. Motorun önemli olan ciğeri bence görünüşü çok fazla kafanıza takmayın. Ama 100+ bin km gormus bir makineye o kadar para verilmez bence.
-
Km takıntısı diğer ülkelerde var mı bilmiyorum ama bir motora 100.000km ömür vermek çok saçma. Asıl önemli olan kullanım şekli. Yurt dışında millet vstrom da km yarıştırıyor bizde de km saati şişmesin diye motorlar yatıyor yada km düşürülüyor
-
2014 model motosikletde metal yorgunlugu olmaz ama,100k devirmisse,on arka fren diskini,on amortisor kece ve yag durumunu,debriyaj balatasi i,egzantrik zincirini,ust alt motor contalarini,benzin filtesini sormalisiniz,ayrica ortalama 60k kmden sonra arka amortisor bitmeye baslar,bitti demiyorum 100kya kadar da goturebilir..
Kisacasi 100k yapmis motorda degismesi gereken parcalar degismismi onlari sormalisin.hayirli surusler
-
-
Ozan arıcı adlı üyeden alıntı
Bakım, servis, yedek parçaya ulaşım kolaylığı ülkeden ülkeye çok değiştiği için Türkiye'deki motosiklet ile farklı ülkelerdeki motosikletleri bir tutamayız. Bizim ülkede 2-3 yaşında 30-40 bindeki motosikletler bile bakımsızlıktan dökülmeye başlıyor. Garaj kültürü falan da yok. Motosikletler 10 binden 10 bine şanslıysa servis yüzü görüyor. Serviste de yapılan belli. Eski yağı boşalt yenisini koy birde 350 lira işçilik domal haydi güle güle.
Şurası gevşemiş, şurası sarkmış, şu parçası yağsız falan serviste kimsenin umrunda değil. Servis dışında kullanıcının bakım anlayışı da yağ ve yağ filtresi değişiminden ibaret olduğu için yüksek km motosiklet bu ülkede kim ne derse desin risk. Burada yüksek km güzellemesi yapanların %99'u sahibinden km filtresine en yüksek 15 bin km yazıyordur.
)
Servisler Avrupa standartlarında iş yapsa, kullanıcı da eğitimli ve bilinçli olsa yüksek km motosikletler de ülkemizde rağbet görebilirdi.
Çok güzel yazmışsınız. Peki bilinçli bir kullanıcı motoruna bakım yaparken yağ filtresi hava filtresi dışında nelere dikkat etmeli. Neler yaparsa motoru uzun ömür gider. Bu konuda bilgi eksikliğim var da. Aydınlatırsanız çok sevinirim.
-
Şükrü Çelik adlı üyeden alıntı
Çok güzel yazmışsınız. Peki bilinçli bir kullanıcı motoruna bakım yaparken yağ filtresi hava filtresi dışında nelere dikkat etmeli. Neler yaparsa motoru uzun ömür gider. Bu konuda bilgi eksikliğim var da. Aydınlatırsanız çok sevinirim.
Kullanım klavuzunu okuyup uygula(t)ması yeterli. Tüm prosedür orada yazıyor. onun haricinde çok fazla birşeye gerek yok.
-
şöyle düşün, sadece motor 100k km yapmadı, seleside eskiyor, kütüklerde eskiyor, elektrik kabloları da eskiyor, kontak yuvasıda eskiyor topluca 100k km yaptılar böyle düşünülmeli.
ilaveten bir de şunu düşünüyorum:
sıradan bir dizel otomobil 1500-2000 devir civarı 100-110km/h hız ile uzun yol yapabiliyor.
ben motorumla 8000 devir civarı aynı hızda ilerleyebiliyorum.
yani benim motorumun krankı, egzantrik mili, triger (egzantrik) zinciri 4 kat daha fazla dönüyor. supaplar 4 kat daha fazla açılıyor ve kapanıyor.
buna göre:
bu standart dizel otomobilin egzantrik mili zincirli ise, fabrika 120.000km de zincirin değişmesini öneriyor.
benim motorumun egzantrik mili, dizel motora göre 4 kat daha fazla döndüğüne göre 30.000km de zincirimi değiştirmem gerekiyor.
aynı sıradan otomobilin egzantrik mili yatakları 240.000km de genelde elden geçmek ister.
benim motorumun yatakları/rulmanları ise 60.000 km de bu dizel otomobil gibi aşınmış olacak.
bu hesaplara göre 14.000 devir çeviren motorların ne kadar aşındığını düşünemiyorum bile.
hatta bu hesaplara göre cruiser, chopper motorların düşük devir yüksek tork anlayışı ile daha dayanıklı olduğu da bir gerçek.
neden bu hesapları düşünüyorum diyenlere: rulman üreticileri ömür ölçümünde dönme sayısı veriyorlar. mantıklı düşünürsek 2000 devirde 100km ilerleyen motor ile 8000 devirde 100km ilerleyen makinenin aşınma oranı aynı olamaz.
-
ben olsam maceraya girmem, yetkili servis yaptigi is karsiligi sana 2 yil garanti vermiyor, riske girmiyor, sen niye bu riske giresin ki?
devir kesicide sure sure kici basi dagilmis motor blogunu toparlamislar, bosver ugrasma.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)