tasarım müthiş, teknik özellikler çöp.
AB'de üretilir ve ek fon vergisi konmadan gelirse uygun fiyata satılır bu tasarımın hatrına uygun fiyatla çöp olmamış olur.
yeniler bilmez R7 ilk defa 99 yılında sınırlı sayıda üretilmişti ve fabrikadan power kit ile birlikte 162 hp olarak çıkıyordu. Türkiye'ye hiç gelmedi ayrı konu. MT-7 bloğu takıp ucuz motor olarak bunu satmak R7'nin hatrına hiyanettir.
Ne bereketli makinaymış bu cp2.Mt07,Tracer700,Tenere700 ve r7.
Bence r7 dememeleri gerekiyor eskiden uretilen r7 ile alakası yok
mt07 ve mt09 motor bloğundan neden ss yapmıyorlar diye merak etmiştim bu motorlar ilk çıktığında. mt7'den yapmışlar. mt9'dan ne çeşit bir ss çıkar meraklardayım.
Ben bu mercek far tasarımını beğenemedim ya değiştirin ey japonlar
Instagram: Ekremalp85
Youtube: Ekrem Alp
Aynen benim de aklıma rahmetlinin yaptığı manitou 07 geldi. Bir buna, bir de manitou ya bakıyorum da, manitou şekil olarak bunun içinden geçer.
Aga ben Honda sanıp saydırdım, Honda değilmiş alet. Suzuki için de kötü egzoz. Honda olsa şaşırmazdım, Suzuki şaşırttı biraz. Soba borusu ayarında. Motosikletin tüm güzelliğini baltalıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------
Bajaj bile dünyadaki uyarlama cafe racerları gördü de bir iki tane o tarzda makyajlanmış motosiklet çıkardı.
Ekipten izin almaları gerekir, Barkın abi bunu onaylayacak ya da reddedecek bir şey söylemiş mi önceden öğrenmek gerekir. Sadece Türkiye için bile gelse manitou7 yok satar. Mt-07 düz haliyle bile yok satıyor zaten. Yamaha mühendisleri üzerinde biraz oynayıp aerodinamisini, üç beş açısını düzeltip makyajı bozmadan piyasaya sürse dünyada da sevilirdi bence. Baya ''fezatronik'' olmuştu tam bitmemiş ve aceleye getirilmiş haliyle bile. Arkaya yalandan bir sele yapılsa, o çamurluk kalksa çiçek gibi.
Abi diğer markalar vazgeçmiş bu anlayıştan. Zamana ayak uydurup minimalleşmişler. Honda hala en büyüğü bende diye geziyor ortalıkta.
Bak Honda burada istersek davlumbaz fırın da üretebiliriz demek istemiş.
[IMG][/IMG]
Bir de buraya bakalım, üstündeki akrep yazısını silince ne kadar zarif bir görüntü çıkıyor ortaya. Kare egzoz koymaya gerek yok yani, orijinalini tasarlayan adamın harcadığı kalem ucuna yazık.
[IMG][/IMG]
valla ben bu motorun çok tutacağını düşünüyorum ' dünyada '
1. pist kullanımı profesyönel yada amatör yada antreman motoru olarak hatta ilk yüksek hacimli ss olarak baya bir talep görücektir.
2. günlük kullanım işe git gel yada piste çık düşük tüketim düşük bakım giderleri sorunsuzluk ve dayanıklılık
3. zaten 2014 den beri olan motor parça sorunu tedarik dünyada yok
4. fiyat diyorum r6 da ucuz olucağı kesin ama mt09 a ne kadar yakın olur bilemem
ek olarak brembo ana silindirli radyal fren,aluminuym eklentili destekli şasi,kaydırmalı debriyaj,tam ayarlı ters maşa kyb arka da komple yeni amortisör,sanırım mt09 da ki ekstra hafif jantlar çok övüyorlar oysa tabi,opsiyonel qs vites birde resimlerdeki doğruysa s22 lastikler var onuda baya övüyorlardı testlerde.bana göre en büyük eksi motoru.anladığım kadarıyla hiç oynamamışlar tamam kaldırır götürür zevk verir ama keşke ufak da olsa bi tune etselerdi 85hp falan olsaydı çok tatlı olurdu.
valla şahsen ben alırdım bana uyuyor tipinide gayet beğendim öbür yeni çıkanlar gibi garip gelmedi artık.ama tr fiyatından zerre ümidim yok bu motora 140 150 derler tracer700 ve tenere fiyatında az çok tahmin ediyorum.böyle derlerse 177 bine 0km yamaha r6 yada 190a zx6r 0km almak uzun vadede daha mantıklı olabiliyor.bu tarz ara segmentte kalan motorlar bizim ülkede güme gidiyor.bunun bi üstü aprillia rs660 var oda 144 bin iddali bir fiyat oluyor bu durumda.
Yamaha bu motorun çok ekmeğini yedi. Bir de bu motorla TMAX'in daha büyüğü bir scooter çıkarsa da biz scooter sevenler de hayallere dalsak.
O ortadaki mercek ne alaka gözünü sevdiğim yamahası, seven de sevmeyen de var yeni yamahaların tasarımlarını ama bana çok çirkin geliyo ya hani o paraları bu çirkin ördek yavrularına verirken ellerim titrer vazgeçerim yüreğim el vermez :D
Sıra 4 silindir CBR 650 R dururken, bunu alan salak çıkarmı acaba?
Obaaaa eskilere gittim yine ) Hepsi inanılmaz makineler R1’in atası yzf1000r thunderace 145 beygirdi ve o dönem için muazzam bir güçtü.
Yüksek hacimli 4 silindir motorların egzoz boruları egzoz gazlarının tahliye edilmesi ve daha rahat nefes alabilmeleri için çok daha büyük tasarlandılar o dönem çünkü takdir edersiniz ki içerdeki patlama çok daha büyük. 1000cc, 900cc makinelerden bahsediyoruz.
Ve samimi bir şekilde şunu söyleyeyim old school racing motosikletleri şimdiki motosikletlere genel olarak tercih ederim çünkü onların olayı sürüş hissiyatı, kontrolün tamamen sizde olması ve o zamanlardaki ruh şu anda kesinlikle yok. Şu anki ruh gelişen teknoloji ile birlikte otonom sürüşe yakın bir sistem maalesef.
Ben thunderacemi hala severek kullanıyorum herşeyin tam anlamıyla sürücüde olması zevkli fakat her zaman öyle olmuyor misal boktan bir zeminde çamur+yağmur senmi daha erkeksin benmi olayları oluyor aramızda henüz ben kaybetmedim ama sıkıntı olabiliyor ayrıca makina yeni nesile oranla epey bir ağır.
Racing makina diyoruz torkun ne anlami var, Harley dawitson mu bu tork ile yurusun. Sacma sapan yorumlarinizi kendinize saklayin. Siz zerre motosikletteb anlamiyorsunuz. 4 silindir ile 2 silindir karsilastirilirmi hic, dunya kabul etmis, 25 senelik motorculuk.hayatimda cok 4 silindir makina kullandim, gecmistede yazdim, simdide yazarim Motosiklet dedigin 4 silindir olur, japon olur. Gerisi oyuncaktir benim gozumde. İnternetten baktiginiz bilgilernile gelip ezbere yazmayin. Pist diyor, racing motor diyor, kim.napsin dusuk devir torkunu? Dusuk devirde hangi racing makina kullaniliyor? Gecen seneki R6 nin ne kadar torku vardi saniyorsunuz? 73 beygir racing makina , 2 silindirli, yuksek vergi dilimine giren, omurga saseli. Cacik olmaz bu makinadan. Cbr650R yaninda. Anca motorculukta yeni olan anlamayan R25 den gelme bir kac apaci alir biner.
Old Style
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)