Ilgilenmiyorum ama su karsima cikti paylasayim.
Gidon açısı aslında sanki galiba sanırsam tam düşündüğüm gibi ne tam spor ne de tam tur motoru açısında. Biraz düz.
Bu sanırım SS görünümlü olsun gençlere hitap etsin ama çoğu piste çıkmayacak şehiriçinde falan kullanacak o zaman oturuşu falan biraz daha rahat olsun diye yapılmış bir motor. Bence tutar da. herkes pist yarışçısı değil, hem yarış motoru görünümünde tipi olsun hem nadiren de olsa piste çıkayım ama çoğu zaman şehiriçinde trafikte geçecek tarzı motor olmuş. Yani naked güzel görünmüyor biraz daha spor görünüm olsun mantığında yapmışlar gibi.
Ben hala ısrarcıyım, bu motor bloğunu tmax'e de koysunlar forza 750'ye rakip olsun.
r6'ya epey yakın gözüküyor oturuş pozisyonu ve gidon yüksekliği:
https://youtu.be/AAzIcKknE2E?t=35
sahibinden'e ilanlar düşmeye başlamış. liste fiyatı üzerinden 70 bin pahalı şekilde. herkes kolay para peşinde anasını satayım.
270 bin lirası olan adam da bunu almaz herhalde, aprilia rs660 bakar diye düşünüyorum.
270'i bırak 350 yazan deli var.
Hayır ne ara kim aldı bu motoru arkadaş? Daha bir tane Metehan Hoca'nın rodajını yaptığı var, bayilerde birileri birileriyle el sıkışıp çıkarıyor bu motorları diye şüpheleniyor insan.
Neyse Cumartesi bulmuşken en azından durduğu yerde bir mıncıklayıp selesine popo koyduk. Fena değil, sürüş pozisyonu RS 660'tan daha agresif mesela. Malzeme kalitesi de kötü değil o kadar. RS varken yine gidip bunu almam ama öyle rezalet bir makina da değil. R7 adının beklentisini karşılamadığı için çok gömülmüştü.
Tasarıma bişey diyemem tabi kişisel bişey tamamen.
Yalnız R7 evet güçsüz ama oldukça aşağıda veriyor torkunu. Sokakta, Hacıllı'da falan giderken o kadar da güçsüz hissettirmeyecektir diye düşünüyorum. Ama yani 270bin de.. Bir de ardinal paket diyen deli dışında hepsi de yakın fiyatlar.
sahibinden deki ilanlar için allah böylelerini ıslah etsin insan etsin zeka versin.adam 0km aprilia 660rs 220k ya satıyor her yerde de var, gelip senden 280ne 350 ye r7mi alıcam mal oğlu mal hayır 350k ya speedtriple 1200rs falan veriyorlar
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Ya ben yanlış biliyorsam ama düzelti herkes ducati'ye 2 silindir diyip durmuş ya siz yanlış biliyorsunuz yada ben.Benim bildiğim Ducati özel bir v motor teknolojisi kullanıyor ki buda panigale'de 2 tane çift silindir kullandığını söylüyorlar.Bende cbr650r kullanıyorum aşırı memnunum.Gitmeyede gidiyor durmayada duruyor.Trafikte hararet yapıp canınızı sıkmıyor ve 4 silindir.Yamaha sevicilik yapmaya gerek yok.Mt07'ye grenaj oturtmuşlar ama sorsan cbr650r sportouning ama r7 SS Valla çok komik ya
Panigale'nin V2 olan versiyonu da var V4 olan versiyonu da var. Ve felaket gidiyor ikisi de.
v2 motora sahip ducatiler ss modeller en sonuncusu 1299 panigale işte 4 sene önceki kasa.v4 yeni çıktı daha firmayı batmaktan kurtardılar resmen.cbr650 sporturing motor 220 kilo ağırlığı var daha dik oturuşlu.r7 de adam şasiyi yenilmiş daha iyi frenler bide grenaj vumuş 180 kilo yapmış al sana ss sürüşü demiş.bir yerde haklı sürmesi virajı ok ama direk mt7 bloğunj koymasa iyimiş.en azından 75 değilde 85 derdi vayy derdik o zaman.yanılmıyorsam galiba dünyadaki en ucuz yükssek cc ss motor oldu.malum 600cc grubu öldü yeni bir grup doğuyor artık r7 rs660 gibi
Eminim içimizde o 75 bg çift silindir makinenin hakkını fazlasıyla verip trafiğe kapalı mekanda millete "Yahu bizim motorlarda bir problem mi var acaba? 4 silindir motor ile bu R7'yi ben neden parçalayamadım?" dedirtecek sürücüler vardır. 75 bg de sıradan bir sürücü için kötü bir rakam değil.
Yalnız R7 MT07'nin karenaj giydirilmiş versiyonu değil arkadaşlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)