arkadaş yanlış kelime tercihi kullansa da cbr la karşılaştırıldığında mantıklı gelmiyor r7. gitmiyo denen cbr650r mt 7den 0-100 ve 0-200 de akselerasyonu daha iyi bu hızlara daha çabuk ulaşıyor, verilere, testlere ya da youtube a bakabilirsiniz. top speed de rahat 240 ları gören bi motor ki mt7 180 sonrası saymaya başlıyor bu da normal cbr 20 beygir daha güçlü ve 13k devir çeviriyor. yeni cbr650r çift air ram teknolojisi ile yüksek hızlarda 5% güç artışı sağlıyor (4.7hp) güç üst devirlerde 99 beygire çıkıyor ki bu teknoloji çıplağı olan cb650r da bulunmamakta. kendi sınıfında olan ninja 650 ye göre gücü hayli fazla yani. r7 ise 74 beygir motora vites oranlarını değiştirerek 20kmh eklemiş yani hızlanması mt7 den de yavaş olabilir.
cbr ın tek talihsizliği bu sınıfı anlamayan motorcuların onu r6 yla kıyaslaması cbr sportouring sınıfında halbuki, r6 ve 600rr a göre alt devirde daha torklu şehir içinde daha atak bi alet amacı da bu zaten. bizim motorcular için iyi motor gücünü bir anda veren sonrasında sönen motorlar olduğu için cp2 bloğu çok seviliyor hatta tanıdığım biri cbr650r güçsüz makine 390 al onun yerine süper gidiyo demiştiki bizim motorcuları çok iyi özetliyor bu durum. honda motorları sürdüğüm 600rrda da gördüğüm gücün üst devirlere doğru lineer gelmesi bu yüzden de gücü anlık patlatan daha güçsüz motorlarla bile kıyaslanıyor.
r7 tabiki kendi sınıfında tutulur alan da salak diil aksine bu bloğu seven rüzgar yemek istemeyen performasnlı sürüş yapan kitle olacaktır fakat bana göre de grenaj demek 4 silindir sesi demek bu da benim görüşüm.