Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

bomba !! Yamaha R7

    REKLAM ALANI
  1. #41
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    Malaguti Dune 125-X Black Edition
    Yazık 25 senen boşa gitmiş önce sen o boş kafanı doldur ve insanlara saygısızlık yapma herkesin seçimi kendine güzel. 4 silindir ve Japon olmayan motosiklet alan kullanıcılar salak mı şimdi? Ne enteresan tipler var yahu.
    xtrafrozen ve Gökhan_Aygün bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Alıntı BoraKara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Racing makina diyoruz torkun ne anlami var, Harley dawitson mu bu tork ile yurusun. Sacma sapan yorumlarinizi kendinize saklayin. Siz zerre motosikletteb anlamiyorsunuz. 4 silindir ile 2 silindir karsilastirilirmi hic, dunya kabul etmis, 25 senelik motorculuk.hayatimda cok 4 silindir makina kullandim, gecmistede yazdim, simdide yazarim Motosiklet dedigin 4 silindir olur, japon olur. Gerisi oyuncaktir benim gozumde. İnternetten baktiginiz bilgilernile gelip ezbere yazmayin. Pist diyor, racing motor diyor, kim.napsin dusuk devir torkunu? Dusuk devirde hangi racing makina kullaniliyor? Gecen seneki R6 nin ne kadar torku vardi saniyorsunuz? 73 beygir racing makina , 2 silindirli, yuksek vergi dilimine giren, omurga saseli. Cacik olmaz bu makinadan. Cbr650R yaninda. Anca motorculukta yeni olan anlamayan R25 den gelme bir kac apaci alir biner.
    Motosiklet dediğin 1000cc tek silindir de olur, çift de olur üç, dört silindir de olur. Hepsinin kendine has özel karakteri ve sürüş keyfi vardır. Motosiklet dediğin 4 silindir japon olur sanırım hayatımda gördüğüm en saçma düşünce. Çift silindir Panigale'ler pistte çoğu 4 silindir Japonu madara eder ama senin düşüncene göre direk çöpe atmamız lazım.

  3. #43
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı BoraKara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Racing makina diyoruz torkun ne anlami var, Harley dawitson mu bu tork ile yurusun. Sacma sapan yorumlarinizi kendinize saklayin. Siz zerre motosikletteb anlamiyorsunuz. 4 silindir ile 2 silindir karsilastirilirmi hic, dunya kabul etmis, 25 senelik motorculuk.hayatimda cok 4 silindir makina kullandim, gecmistede yazdim, simdide yazarim Motosiklet dedigin 4 silindir olur, japon olur. Gerisi oyuncaktir benim gozumde. İnternetten baktiginiz bilgilernile gelip ezbere yazmayin. Pist diyor, racing motor diyor, kim.napsin dusuk devir torkunu? Dusuk devirde hangi racing makina kullaniliyor? Gecen seneki R6 nin ne kadar torku vardi saniyorsunuz? 73 beygir racing makina , 2 silindirli, yuksek vergi dilimine giren, omurga saseli. Cacik olmaz bu makinadan. Cbr650R yaninda. Anca motorculukta yeni olan anlamayan R25 den gelme bir kac apaci alir biner.
    İnsanlara yakıştırma yapmadan önce TÜRKÇE yazmayı öğrenin. Sonra konuşuruz...

    Ha bir de merak ederseniz Moto2 klasmanında kullanılan 3 silindir motosikletlere bir ara göz gezdirip biraz dahi olsa bilgi sahibi olabilirsiniz.

    Selametle...

    Bu arada cbr'ı kullandım, bu kadar bağırıp bu kadar gitmeyen başka motosiklet görmedim...

  4. #44
    BoraKara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Ne gariptir ki burada bana ahkam kesen insanların çoğu ben cb one 400 e binerken dünyada bile yoktular belki. Yeniler anlamaz, R25 ve muadili ile baslamis, yada 150-200 luk motorlara 3-5 yildir binip ahkam kesmeye calisan nesil hic anlamaz.MT 7 sasesi dandik, makinasi racing icin uygun degil. Bir grenaj takarak, 2 silindirli apaçi motorunu racing sinifina sokamazsiniz, 73 beygir 700 cc spor motor dedinizmi gulerler adama. Yamaha muhendisleri yeni nesil motorcularin hic bir seyden haberleri olmadigini, ne verirsek alir binerler, durumunda olduklarini bildigi icin elindeki malzemeler ile dusuk maliyetli, argesi olmayan bir makina cikarmis sirf para kazanmak amaci ile.Ha birde işin komik diger bir yonu, Hayabusa vergisi verip 73 beygir racing makinaya binmek
    BarışN ve dyavol-77 bunu beğendiler.

  5. #45
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    Malaguti Dune 125-X Black Edition
    Aprilia RS250 2 silindir 2 zamanlı 70 beygir ve o zaman bu da racing motor değil bu hesaba göre (ama çoğu 600cc - 4 silindir motorun içinden geçer) 😂😂

    125cc moto gp
    250cc moto gp
    500cc moto gp

    Bu motorlar hakkında hiç teknik bilginiz var mı kaç silindirdiler ya da V2 motorlu Harley Davidsonların da pistte yarışlarının olduğunu hiç duydunuz mu? Peki superbike şampiyonasında veya motogp’de çift silindirli Ducatiler neler yapıyorlar.

    Benim gibi düşünmeyen bizden değildir mantığı 300 yıl önceydi.

  6. #46
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı BoraKara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Racing makina diyoruz torkun ne anlami var, Harley dawitson mu bu tork ile yurusun. Sacma sapan yorumlarinizi kendinize saklayin. Siz zerre motosikletteb anlamiyorsunuz. 4 silindir ile 2 silindir karsilastirilirmi hic, dunya kabul etmis, 25 senelik motorculuk.hayatimda cok 4 silindir makina kullandim, gecmistede yazdim, simdide yazarim Motosiklet dedigin 4 silindir olur, japon olur. Gerisi oyuncaktir benim gozumde. İnternetten baktiginiz bilgilernile gelip ezbere yazmayin. Pist diyor, racing motor diyor, kim.napsin dusuk devir torkunu? Dusuk devirde hangi racing makina kullaniliyor? Gecen seneki R6 nin ne kadar torku vardi saniyorsunuz? 73 beygir racing makina , 2 silindirli, yuksek vergi dilimine giren, omurga saseli. Cacik olmaz bu makinadan. Cbr650R yaninda. Anca motorculukta yeni olan anlamayan R25 den gelme bir kac apaci alir biner.
    Bu nasıl bir kafa yapısıdır Allah aşkına.
    Öncelikle burası forum, konu hakkında düşüncesi olan herkes istediğini yazmakta özgürdür tabi ki ahlak sınırları çerçevesinde. Kimse ne yazıp yazmayacağını sana soracak değil.
    Ayrıca insanların motosiklet bilgisi hakkında yorum yapmak kimsenin haddine değil, insanlarla konuşurken üslubuna dikkat et.
    25 senedir motor kullanıyorsun ama boşuna kullanmışsın zira beynin bomboş.
    Cross plane teknolojisini icad eden yamaha mühendislerine dahi laf atmışsın.
    Daha da yazardım ama vallahi değmezsin.

  7. #47

    Üyelik
    20 Aralık 2020
    Abicim 4silindir r6 r1 r1m var zaten yeni şeyler üretmek niye kötü olsun bana sana hitap etmiyor olabilir ama kimse sevmeyecek diye birşey söz konusu değil ayrıca adamlar 4 silindir 700 cc aynı mantık bir makina üretip niye öteki motorlarının müşterisinden çalıp kendilerine kazık atsınlar daha farklı kitlelere satmak varken.

  8. #48

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    güzel kardeşim kafan basmamış galiba.hadi bu ss değil cbr650 ss mi oluyor senin anladığın ss düz yolda tapa gaz giden tarifin bu yani.4 silindir olunca alayı ss oluyor zaten 13 15 yaşlarındaki yarışçılar r1 ile başlıyor bu mesleğe çok sığ bir görüşün var 25 değil 55 sene sür istersen önünü görmedikten sonra anlamı yok.25 yılda baya geliştirmişsin kendini japon olcak 4 silindir olcak o zaman bmw ducati aprilia trimph arayalımda fabrikalarını kapatsınlar boşa kürek çekmesinler bizi güldürdün allahta seni güldürsün

  9. #49
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel kardeşim kafan basmamış galiba.hadi bu ss değil cbr650 ss mi oluyor senin anladığın ss düz yolda tapa gaz giden tarifin bu yani.4 silindir olunca alayı ss oluyor zaten 13 15 yaşlarındaki yarışçılar r1 ile başlıyor bu mesleğe çok sığ bir görüşün var 25 değil 55 sene sür istersen önünü görmedikten sonra anlamı yok.25 yılda baya geliştirmişsin kendini japon olcak 4 silindir olcak o zaman bmw ducati aprilia trimph arayalımda fabrikalarını kapatsınlar boşa kürek çekmesinler bizi güldürdün allahta seni güldürsün
    S1000XR'da SS mesela Ya da Multistrada piste giremez, tü ka ka Yazık işte ne yapacaksın, atsan atılmaz satsan satılmaz... (motosikletten bahsetmiyorum...)

  10. #50

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Alıntı BoraKara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne gariptir ki burada bana ahkam kesen insanların çoğu ben cb one 400 e binerken dünyada bile yoktular belki. Yeniler anlamaz, R25 ve muadili ile baslamis, yada 150-200 luk motorlara 3-5 yildir binip ahkam kesmeye calisan nesil hic anlamaz.MT 7 sasesi dandik, makinasi racing icin uygun degil. Bir grenaj takarak, 2 silindirli apaçi motorunu racing sinifina sokamazsiniz, 73 beygir 700 cc spor motor dedinizmi gulerler adama. Yamaha muhendisleri yeni nesil motorcularin hic bir seyden haberleri olmadigini, ne verirsek alir binerler, durumunda olduklarini bildigi icin elindeki malzemeler ile dusuk maliyetli, argesi olmayan bir makina cikarmis sirf para kazanmak amaci ile.Ha birde işin komik diger bir yonu, Hayabusa vergisi verip 73 beygir racing makinaya binmek
    Bence kimse kimseye ahkam kesmiyor. Motor daha ortada yokken 2 silindir racing mi olur, 4 silindir cbr varken bunu alan maldır diyerek ortaya atıyorsunuz, bu yoruma farklı cevaplar gelmesi normal. Herşey silindir sayısı değil. Teknik speclerinde şasenin güçlendirildiği yazıyor. Motosiklet bir çıkışını yapsın, kanlı canlı görelim, incelemeleri internete düşsün, işte o zaman olmuş olmamış diyebiliriz. Şu an motoru kötülemek için çok erken.

  11. #51
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı Ozan arıcı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence kimse kimseye ahkam kesmiyor. Motor daha ortada yokken 2 silindir racing mi olur, 4 silindir cbr varken bunu alan maldır diyerek ortaya atıyorsunuz, bu yoruma farklı cevaplar gelmesi normal. Herşey silindir sayısı değil. Teknik speclerinde şasenin güçlendirildiği yazıyor. Motosiklet bir çıkışını yapsın, kanlı canlı görelim, incelemeleri internete düşsün, işte o zaman olmuş olmamış diyebiliriz. Şu an motoru kötülemek için çok erken.
    Toprak İstanbul Park R6 rekorunu bu motosikletle kırarsa tekrar bu başlığa dönüş yapmak gerek...

  12. #52

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Gene zenginin malı züğürtün çenesini yorar diyesim geldi yazıları okuyunca.

    2020 son altı ayda satılan motor sayısı 86 bin motor.. bu sayı içinde 500cc ve üstü hacim satış rakamı 2300 motordu sadece..

    En çok satış yapmışta 50cc-125cc arası 60 bin motor falandı.. bu sene dahada artar bu 50-125cc arası rakamlar.

    Yani.memlekette doğru düzgün yüksek hacim motor satılmıyor şu motor kaç tane gelir kaç kişi alır yüksek ihtimal geldiğinde kur daha yüksek olucak kafadan 200-250 bin arası olur belki 300 de olur kim bilir peki kaç kişi alır..

    Peki toplam bir kaç kişinin alıcağı motor için bu kadar tartışmanız niye emin olun o alanların çoğu bu siteye hiç bir zaman girmiycek bile güneşli havada sahilde bir tur atıp belki temde biraz gazlayıp kapalı garajlarına geri gidip posrche lerine binip hayatlarına devam edicekler..
    espresso, Ali005 ve Kinky Kylie bunu beğendiler.

  13. #53
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Sanırım bu, MT-09 ve MT-10' un yeni versiyona iştahları kabartmak maksadıyla yapılmış bir deneme. Fena da olmamış gibi Denemeden bilinmez elbette.

  14. #54

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    ABD liste fiyatı USD 9.000 - bana son derece uygun ve rekabetçi geldi. (Orada genelde liste fiyatından satış olmuyormuş, hep pazarlık yapılıyormuş...) Bence buraya gelir ve (nispi olarak) satar, günlük kullanılabilir sportif bir makine gibi duruyor... (Tahminim Tracer'dan 10-15.000₺ daha pahalı satılır...)

  15. #55
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Şahsen orta hacimde bir SS alacak olsam kesinlikle 4 silindir bir model tercih ederdim. Yüksek devir aralığı demek, pistte ve virajlı yollarda vites değiştirmek zorunda kalmamak demek. O da süspansiyonu üzmemek, yola daha iyi odaklanabilmek demek... Bu demek değil ki bu motosikleti tercihi eden salaktır vs. Ortaokulda değiliz sonuçta
    BoraKara bunu beğendi.

  16. #56

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şahsen orta hacimde bir SS alacak olsam kesinlikle 4 silindir bir model tercih ederdim. Yüksek devir aralığı demek, pistte ve virajlı yollarda vites değiştirmek zorunda kalmamak demek. O da süspansiyonu üzmemek, yola daha iyi odaklanabilmek demek... Bu demek değil ki bu motosikleti tercihi eden salaktır vs. Ortaokulda değiliz sonuçta
    Bilemedim; Schaaf'ın CBF500 ile yaptıklarını gördükten sonra virajlı yollar için illâ ki yüksek devir aralığına ihtiyaç olduğuna ikna olmam pek mümkün değil. (CBF500 ile MT07'nin devir aralıkları çok yakın, MT07 max. torku daha düşük devirde veriyor...) Kaldı ki torkunu geniş bir devir aralığında verebilen bir motorla çok fazla vites değiştirmek zorunda kalınır mı? O da başka bir mesele...

  17. #57
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilemedim; Schaaf'ın CBF500 ile yaptıklarını gördükten sonra virajlı yollar için illâ ki yüksek devir aralığına ihtiyaç olduğuna ikna olmam pek mümkün değil. (CBF500 ile MT07'nin devir aralıkları çok yakın, MT07 max. torku daha düşük devirde veriyor...) Kaldı ki torkunu geniş bir devir aralığında verebilen bir motorla çok fazla vites değiştirmek zorunda kalınır mı? O da başka bir mesele...
    Tabii ki. Viraj esnasinda kullandiginiz vites, viraj sonrasi kisa duzlukte ulasacaginiz hiza yetisemiyor cunku. Ki virajli yollarda bu duzluk cok kisa oluyor ve yeniden viraja girerken tekrar vites dusmek zorunda kaliyorsunuz. Kisa araliklarla arka arkaya gelen virajlarda ozellikle sorun, cunku her vites degisimi suspansiyonu az da olsa rahatsiz ediyor. Bu noktada 9000 redline ile 14000 redline arasinda buyuk fark var.

    Buna gereklilik demek zor tabii ki. Daha cok bir tercih. Yoksa millet tek silindir RC390 ile neler neler yapiyor... Yapabilmekten daha cok bir zevk meselesi benim icin bu. Vites olayini komple unutup, tamamen viraj cizgisi ve suspansiyona odaklanabilmek buyuk luks ve zevk.

    Vites dusururken iyi revmatch yapabilen modern quickshifter'li bir sanziman kullanmis degilim gerci; yine de yuksek devir araliginin verecegi esneklige ve yumusakliga ulasacagini cok zannetmiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------

    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ve samimi bir şekilde şunu söyleyeyim old school racing motosikletleri şimdiki motosikletlere genel olarak tercih ederim çünkü onların olayı sürüş hissiyatı, kontrolün tamamen sizde olması ve o zamanlardaki ruh şu anda kesinlikle yok. Şu anki ruh gelişen teknoloji ile birlikte otonom sürüşe yakın bir sistem maalesef.
    Performansli suruste kontrolun surucude olmasi acisindan eski ve yeni motosikletlerin arasinda hemen hemen hic bir fark yok.

    Bir baska deyisle performansli surus, yani pistte ve virajli yollarda hizli surebilme, eskiden ne kadar yetenek istiyorsa, bugun de ayni o kadar yetenek istiyor. Tek fark eskiden ufak bir hatada highside olacakken bugun olmuyorsunuz. Ancak mesele dun de, bugun de, motorun gucunu yola aktarabilmekte... Yani dun de oldugu gibi, bugun de hizli gidebilmek icin motosikletin suspansiyonunu ustaca kullanmak zorundasiniz. Bu noktada da tek basinasiniz. Hic bir elektronik sistem size bu konuda yardimci olmuyor cunku.

    Velhasil elektronik sistemler sizin icin performansli motosiklet kullanmiyor. Sadece basinizi yanlislikla belaya sokma riskinizi azaltiyor. O kadar.

    Bunlarin hepsi guvenlik sistemi. Olayin otonom surusle cok bir alakasi yok.

  18. #58
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şahsen orta hacimde bir SS alacak olsam kesinlikle 4 silindir bir model tercih ederdim. Yüksek devir aralığı demek, pistte ve virajlı yollarda vites değiştirmek zorunda kalmamak demek. O da süspansiyonu üzmemek, yola daha iyi odaklanabilmek demek... Bu demek değil ki bu motosikleti tercihi eden salaktır vs. Ortaokulda değiliz sonuçta
    İyi güzel de tartışmanın çıktığı eski ss mevzusundaki 4 silindirli motorların hemen hemen hepsi şimdikiler gibi devir çevirmiyor. Daha çok torka oynanmış motorlara sahipler. Şimdiki çoğu 2 silindir motordan daha torklular. Hatta 900 hornet en yakın örnek diyebiliriz bence

  19. #59
    HaktanCbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Ducati Monster 696
    Alıntı BoraKara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Racing makina diyoruz torkun ne anlami var, Harley dawitson mu bu tork ile yurusun. Sacma sapan yorumlarinizi kendinize saklayin. Siz zerre motosikletteb anlamiyorsunuz. 4 silindir ile 2 silindir karsilastirilirmi hic, dunya kabul etmis, 25 senelik motorculuk.hayatimda cok 4 silindir makina kullandim, gecmistede yazdim, simdide yazarim Motosiklet dedigin 4 silindir olur, japon olur. Gerisi oyuncaktir benim gozumde. İnternetten baktiginiz bilgilernile gelip ezbere yazmayin. Pist diyor, racing motor diyor, kim.napsin dusuk devir torkunu? Dusuk devirde hangi racing makina kullaniliyor? Gecen seneki R6 nin ne kadar torku vardi saniyorsunuz? 73 beygir racing makina , 2 silindirli, yuksek vergi dilimine giren, omurga saseli. Cacik olmaz bu makinadan. Cbr650R yaninda. Anca motorculukta yeni olan anlamayan R25 den gelme bir kac apaci alir biner.
    Yazık kafana

    Ducati triumph mv agusta ağlıyor oyuncak motor yapıyormuşuz diye hatta ducatinin ceosu söz verdi yılların desmodromik valflerini bırakıp sıralı 4 yaylı valfli motor yapacakmış.
    Bmw aprilia nın kafası karışık 4 yaptık ama japon değiliz biz neyiz diyor

    Honda zarıl zarıl titreyen cbr 650re bakıp vay lan biz ne yapmışız diyor

    Hocam 25 senelik tecrübeniz olsun dünya değişiyor. rs660 çıktı sıralı 2 silindir spor yamaha da bu segmentteki açığı gördü girdi. Benim de 650f im vardı 2016 model oda alt devir tork makinesi 650r da öyle. Sizin mantığa göre sıralı 4 karbüratörlü 1996dan daha yeni tüm motorlar oyuncak o zaman. Kendi keyfiniz isterseniz 1800 de yapılan ahşap motosikleti alıp işte bu diyin kendi kendinize kimse size hakaret etmez ancak sırf bir ürün insanın şahsi zevkinden ötürü herhangi bir malı aldığında siz de hakaret edemezsiniz.

  20. #60
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi güzel de tartışmanın çıktığı eski ss mevzusundaki 4 silindirli motorların hemen hemen hepsi şimdikiler gibi devir çevirmiyor. Daha çok torka oynanmış motorlara sahipler. Şimdiki çoğu 2 silindir motordan daha torklular. Hatta 900 hornet en yakın örnek diyebiliriz bence
    4 silindir SS'ler eskiden de, bugün olduğu gibi torktan ziyade güce ve yüksek devre oynamış. 96 yılındaki 600cc SS'ler de 14000+ devirlere çıkıyorlardı.

    1000cc burada biraz dezavantajda, çünkü silindirler büyük, bu da piston hızını arttırmakta. O yüzden 600cc'ler genelde daha yüksek devirlere çıkabiliyorlar.

    Hornet 900 malum SS değil, ama motoru CBR900 Fireblade'ten devşirme. Lakin direk kopya değil. Mesela "throttle body" denen benzin ve hava karışımının silindirle gireceği yer yüzde yirmi kadar daha küçük. Bu, motoru yüksek devirde boğuyor, çünkü yeterince hava ve benzin sağlayamıyor. Buna karşın düşük devirde daha verimli yanma sağlıyor, bu da düşük devir torkunu arttırıyor.

    O yüzden benzer motora sahip SS, Hornetin aksine 12000 devir üzerine çıkabiliyor. Ama öyle bir motor Hornet gibi bir naked üzerinde çok pratik olmazdı, ve sağolsun Honda ciddi modifiye edip gayet güzel bir naked motoru çıkarmiş.


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)