Keşke yapsan insanlar olayın gerçek anlamda ciddiyetine varır..
Keşke yapsan insanlar olayın gerçek anlamda ciddiyetine varır..
Değerli forum sakinleri bir yüksek hacim ile başlama konusu birde bu eski yüksek hacim konusunu konuşmak sizede kabak tadı vermedimi artık ?
Çok ufak bir araştırmayla aşağıya bazı şikayet linkleri bırakıyorum. Bu şikayetçi vatandaşlar, kranktı,kol çıkarmaydı uğraşmamak adına eski model motor almayıp sıfır motor alan ve mağdur olup paralarıyla rezil olan arkadaşlardır.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ikayetler.html
https://www.sikayetvar.com/yamaha-mo...-kronik-hatali
https://www.sikayetvar.com/yamaha-mo...-ariza-lambasi
https://www.sikayetvar.com/honda-mot...osterge-sorunu
https://www.sikayetvar.com/honda-mot...gisimi-olmuyor
https://www.sikayetvar.com/honda-mot...rt-stop-sorunu
https://www.sikayetvar.com/honda-mot...ez-yolda-kaldi
https://www.sikayetvar.com/honda-mot...n-arizalanmasi
Zaten 250 cc makineye 45-50.000 TL ödeyebilen adam bir zahmet eski makinenin de krankını, şusunu busunu alabilir.
İyide bu bir kıstas değilki ben sana bin tane eski arızalı motor örneği verebilirim sende bana yüzlerce yeni motor örneği verebilirsin..
Yeni motor garantisi varsa bedavaya yaptırırsın , parçasını en azından rahat bulursun birde öyle büyük sorun vermez .. krank dı ,piston du verse ya montaj hatası ya elektrik arızası gibi incik boncuk sıkıntılar verir...
Verse de ne olucak pulsarın krankı 1500tl cbr250 nin 3 bin TL..
Eski motor öyle değil sorun verirse büyük verir piston yatak krank ..
50 bin 250cc ye veren adam zaten 50 bini gidip 10 yaşında yüksek hacimliye verdimi cebinde parası kalmıyor bütün parasını o motora yatırıyor..
o motor bir yatakdı krank dı.arıza verdimi bir zahmet dediğin para 20-30 bin TL minumum..
Birde tabii o parçayı bulması var sıfır.. adamda para yok tüm parayı gömmüş motora ne yapacak...
Yani yapılan kıyaslamanın mantığı yanlış..
Ben de zaten 50.000 TL parası olan adamın 50.000 TL değerinde eski motor almasını savunmuyorum. Kriterler kişiden kişiye, motordan motora değişir. Ben 2008 Er6F'i aldığımda satın alma fiyatımın 1/3'ü kadar kenara para koymuştum ki bilirsin 2006-2008 kasasını kullanıp da yağ eksiltmeyen, krank kırmayan kişi sayısı nadirdir. Benim kafamdaki denkleme göre 50.000 TL bütçem olsa 35.000 TL.lik motosiklet alır, kalan tutarı yine de kenarda tutardım. Elbette sıfır motor her zaman daha güvenilir olup sorun çıkarma potansiyeli daha azdır. Lakin hobi amaçlı kullananlar için konuşuyorum, keyif alamadıktan sonra pek bir esprisi kalmıyor bu işlerin.
Aynı şeyden söz ediyoruz ..
Bende aynı şeyi diyorum bendede cb600f hornet var temiz resmi servis bakımlı ama 13 yaşında servis ve ustam bile tamam çok temiz ama yaşı var diyor hiç bir garanti vermiyor kral çıkıcak en fazla masraf krank kol yatak olur oda 25-30 arası tutar dediler tamam dedim çünkü o parayı ödiye bilicek bütçem var..
Sende aynı şeyden bahsediyorsun.. aklın yolu bir..
Zaten böyle alanlar alsın diyorum ben hacminde değilim .. yoksa son parasını bütün parasını motora gömüp sonra krank kol yatak grenaj falan sıkıntıları verdimi kapı 20-30 binden açılıyor orjinal parçalarda o para olmadımı işte tamirhaneler de yıllardır böyle yatan parça bekleyen parası olmadığı için yaptıramayan motorlar var..
Bende de er6n vardı çok güzel makinedir keyifli makinedir.. ikinci elleri biraz.sıkıntı birde er6f de grenajlara dikkat et takoz falan taktır..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)