Al sana yerli motosiklet işte
(Yerli üretiyorum diyen de toplama yapıyor zaten.)
helal olsun, iyi uğraşmış ama oldurmuş
Al sana yerli motosiklet işte
(Yerli üretiyorum diyen de toplama yapıyor zaten.)
helal olsun, iyi uğraşmış ama oldurmuş
Sentis ad medullis!
Dengeliyorum.com
youtube.com/we2strom
Eline emeğine sağlık kardeşim.
Şimdi bu işin hepsini, bir ustaya al yap desen evet astarı kılıfından pahalıya gelebilir. Ama bildiğim kadarı ile Mevlüt Gardaşımın elinden bir çok iş geliyor. Özellikle bu pandemi kapanma günlerinde en iyi yapılabilecek işlerden birisi bence.
Ama iki şey de ben de katılıyorum, ön fren ve yakıt yalıtımı. Bir de viraja çok hızlı girmemek, çünkü eminim pegaso nun ön amortisörleri mt07 ninkinden yumuşaktır, viraj ve sert frende gereğinden fazla dalabilir.
Vaktinde kendi evo mu almadan seninkini test edememiştim bunu bi tur verirsin artık.
Unutmuşum, o 2. yakıt tankının altına hani şu turboların etrafına konan yalıtım malzemesinden koyabilirsin. Alüminyum olması lazım.
Çok teşekkür ederim abi, motorun genel karakteristiği ister istemez o güçle başedebilecek yapıda değil bunu bilip ona göre kullanmak gerekiyor. bu eksiklikler giderilebilir ama fazla para ve uğraş ister Yakıt ve egzoz olayına çözüm üretmeye çalışıyorum şu anda, o söylediğin malzemeyi bildim, bugün sanayiye gidip bakacağım inşallah
MONDİAL RX3İ EVO, HONDA CBR 250, BAJAJ DOMİNAR 400, KTM DUKE 390, YAMAHA MT-07, Aprilia PEGASO 650
https://youtu.be/uHQCglWWvzg
Siyah isiya dayanikli slikon ile(oto cam işi yapan yerlerden avuc ici kadar alman yeterli)2. yakit depo altina levhayi yapistirin.
Levhayi ikiye katlamak suretiyle montajlarsan daha iyi olur.
Merhabalar,
Motoru toplayalı yaklaşık 14 ay ve 20 000 km oldu sorunsuz yola devam çok şükür. Hatta bu yaz 8000 km'lik Gürcistan ve Azerbaycan turu yapacağım inşallah
En güzel günler sizlerin olsun.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
MONDİAL RX3İ EVO, HONDA CBR 250, BAJAJ DOMİNAR 400, KTM DUKE 390, YAMAHA MT-07, Aprilia PEGASO 650
Mt 07 ye ilk bindiğimde bu blok bir yol motorunda olsa ne güzel olur demiştim.
Sizin yaptığınız işi görünce aynı mantıkla baktığımızı gördüm.
Şu paraya şu olurdu bu olurdu diyenlere aldırış etmeyin. Ortaya yeni bir şey üretmenin hazzını bilmeyen insanlar bunlar.
Uzun yıllar parça sorunu yaşamadan gezilecek bir motor ortaya çıkmış.
Tekerinize taş değmesin
Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.
Daha önce 2 tane MT07 im olmuştu, dediğiniz gibi MT07 nin motoru az yakan, çok kaçan, parça sıkıntısı olmayan ve en önemlisi çok sağlam bir motor bloğu. Projeye başlarken önümde bir kaç tane motor bloğu seçeneği vardı, ama hiç tereddütsüz buna yöneldim.
MONDİAL RX3İ EVO, HONDA CBR 250, BAJAJ DOMİNAR 400, KTM DUKE 390, YAMAHA MT-07, Aprilia PEGASO 650
Pulsarı swaplama fikri çık aklımdan mrgreen:
Instagram: Ekremalp85
Youtube: Ekrem Alp
Emeğine sağlık. Yalnız motorun şekli çok çirkin olduğundan değer mi sorusu aklıma geldi. Sonra doğan kasaya bmw m motor taktıkları aklıma gelince olur diye düşündüm
"Çok Bilen Çok Yanılır"
Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...
Hayırlı olsun.
Italyan kasaya Japon motor.
Hem dayanikli hem zevkli.
Arkadaş ne paragöz olmuşsunuz ya. Adam yapabiliyorum. yaptım ve gidiyorum tadında, ki tadından yenmez, yapmış. Kimseden para istememiş keyfine yapabileceği ve keyfine kullanacağı bir şey yapmış. Seversin, sevmezsin ama bir eline sağlık dersin. Telefoncu dayılar gibi bu paraya diye lafa başlamazsın. Varsa üstüne koyabileceğin bir fikir yaz. Yoksa sus arkadaş. Helal olsun kardeşim ağız tadıyla gez inşallah.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
bunu görünce benim gariban pulsarima r25 bloğu takabilirmiyim diye düşünmedim degil. swap zaten halihazirda ulkemizde yaygin bir mevzu. sıkıntı tarafı resmiyet tarafı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)