Duke 390 alacagım alt devirleri çok güclü fakat motor 170 de bitiyor.
R25 MT25 bile 35hp olmasına rağmen 190ı geçiyor bu 44 beygirlik motor neden 170 ???
CBR250 bile 170 görüyor 27 beygirle :D
LİMİTÖRMÜ VAR BİLEN BİRİLERİ ANLATABİLİR Mİ,
Duke 390 alacagım alt devirleri çok güclü fakat motor 170 de bitiyor.
R25 MT25 bile 35hp olmasına rağmen 190ı geçiyor bu 44 beygirlik motor neden 170 ???
CBR250 bile 170 görüyor 27 beygirle :D
LİMİTÖRMÜ VAR BİLEN BİRİLERİ ANLATABİLİR Mİ,
Top speedi niye takıyorsun ki? Duke 390 daki fren ve süspansiyon ne R25 de ne CBR 250 de var. Virajlı yollarda çoğu yüksek ccyi bile tokat manyağı yapar Duke 390. Üstelik R25'in yaktığı yakıtın yarısını yakarak yapar bunları. R25 Çok fazla satıldığı için kullanıcıları tarafından aşırı şişirilen bir balondur ve piyasa motorudur. CBR 250 ise karenaj giydirilmiş commuter.
Duke 390 Alacak bütçe varsa hiç düşünme.
R25 de baktığın zaman 170 gibi tıkanıyor. 190 ı görmesi için yokuş aşağı bir yolda arkanda rüzgar ile yarım saat tapa gaz gidilmesi lazım. Duke 390 170kmh hızı muhtemelen tek nefeste zorlanmadan yapıyordur. Hayatımda top speed kadar boş muhabbet görmedim. Motordan zerre anlamayan insanların konuştuğu birşeydir.
2020 MT25 VE 2018 390 ARASINDA KALMIŞTIM
Zaten 390 alacagım benim için önemli olan alt devirlerdeki güç.
Sadece merakımdan soruyorum.
Kalkışta 390 ı tokatlayan 250lik varmı sizcee
Firkete virajların olduğu bir dağ yolunda kullanmasını bilen sürücüysen o Duke 390 ile birçok motoru patatese çevirirsin. Lakin "ben düz yol gazcısıyım, en ufak virajla bile işim olmaz" tadında bir sürücüysen evet,tabi R25 ıkına sıkıla da olsa 190'ı görebiliyor.
Eğimde görüyorlar o hızı onda da artık insan anatomisini zorlayacak kadar şekilden şekle girerek. Zaten onlar o hızı görene kadar sen yolu bitirirsin.
Paran varsa racing seviyorsan R25 al.Racing hoşuna gitmiyorsa Duke 390 al çokta sağı solu karıştırıp kafanı bulandırma bence.
Neden dersen kendimi örnek göstereyim CBR250 alacaktım sen gibi şumu bumu derken alacağım motor kaza yaptı sonrada parasal olaylar oldu para lazım oldu motora ayırdığım param elimden uçtu gitti CBF 150 ile gezmeye devam ediyorum.
R25 balon değildir, sınıfının en iyilerinden biridir.
CBR250R commuter değildir, kullanım kolaylığı ve rahatlığı yüzünden sizin bakış açınıza göre 1000RR da commuter sayılabilir.
Topspeed madem ki boş muhabbettir, o zaman 250cc motosiklete "170 gibi tıkanıyor" demek nedendir? 180-190 km/h yapması yetmez mi? 180-190 km/h hıza çıkan 250cc bir motosikletin 170 gibi tıkanması fazlasıyla iyi değil mi? 250cc motosikletten sizin beklentiniz daha ne olabilir?
Tokat manyağını motosikletten çok üzerindeki kullanıcısı yapar. Denemesi bedava.
Motordan zerre anlamayan insanların konuştuğu şeylerle kafanızı yormayın lütfen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------
Evet, limitör var ve motosiklet o hız için tasarlanmış. Daha hızlı gitmesini istiyorsanız yazılım desteği ve arka dişli değişimi yeterli olacaktır. Tabi ki karşılık olarak motor ömrü+yakıt tüketimi+ara hızlanmada düşüş beklemeniz gerekir.
CBR250R 180km' den sonra daha fazla hızlanmaması için yazılımla sınırlandırılmıştır.
Top speedi etkileyen bircok faktor var.simdi uzun uzun yazmayalim.duke 390 170 yapiyorsa iyi.fabrika verisi 165 civari...
Herneyse top speed istiyorsaniz baska makinalara bakmaniz faydaniza olur...
Lastik olculeri,kullanim amaci,silindir sayisi,vites orani,on arka disli orani,atesleme yakit haritasi,motosiklet agirligi bircok etken top speed etkiler.
Tekrar soyluyorum duke 390 170 yapiyorsa cok cok iyi
R25'e Kötü demedim zaten. Sınıfında en iyisi ve rakipsiz olduğunu hepimiz biliyoruz.
Hayatında PCX dışında motosiklet kullanmamış adam ilk vitesli motoru olarak R25 alıyor ve dünyanın en iyi motoru ilan ediyor. Veya motosiklete yeni başlayacak adam gidip R25 alıyor ve o andan itibaren dünyanın en iyi motoru o adam için R25 oluyor. R25 Facebook grubuna girip bakın. Neden balon dediğimi anlarsınız. O grup bahsettiğim tiplerle dolu. Potansiyelinin çok üstünde şeyler yapıyormuş gibi övülen bir motor. Anlaması çok zor birşey yazmadım.
CBR 250 Belki commuter değildir. Verdiği histen bahsediyorum. Commuter denilince kolay kullanımdan bahsetmiyorum. Yarış motoru görünümlü bir motosiklet almak istediğinizde CBR 250R zamanında en uygun fiyatlı olanıydı. Commuterden kastım ekonomi odaklı bir motor oluşundan dolayı yarış motoru ruhuna dair birşey taşımıyor. Karenaj giydirilmiş YBR'den farksız bir motor. Başlıkta bahsi geçen 3 motoru ve 250cc sınıfında başka motosikletler de kullandım. Aralarında commuter hissi veren tek motor CBR 250 idi. Kullanmasam haklısınız diyeceğim. 5 Bin km dayanıp sonra sattığım bir motor. Ne gidiyor ne duruyordu. Yol tutuşu olarak da süspansiyon kaynaklı zayıflığı vardı.
Motosiklette sürücünün neler yapabileceği çok önemli ama istediğiniz kadar iyi sürücü olun, altınızdaki motosiklet fren, süspansiyon ve şase yapısı olarak iyi değilse size istediğiniz güveni ve geri dönüşü asla vermez. Motosiklet kaynaklı kendinizi kısıtlamaya gidersiniz. R25 de bu kısıtlama çok hissedilmiyor. Fren olarak kötü olsada süspansiyon olarak idare ediyor. CBR 250 Kullandığım zamanlar Rosso 2 lastiklere rağmen bu anlamda çok hissizdi.
Duke 390 ise çok oynak karakteri olan supermoto tarzında kullanımı çok zevkli virajı çok iyi bir motosiklet. Tam olarak bütünleşebileceğiniz sınıfının en iyi süspansiyon ve frenini bulunduran bir motor. Üç motorunda eski yeni kasalarını kullandım. Kullanıcı tecrübesidir.
Ktm markasının amacı zaten hızlı motorlar yapmak değil torklu motorlar yapmak. Motorlar her türlü akrobasiye geliyor. Birkan Polatın neden ktm den vazgeçmediğini cbr 250 ile duke 200 ün her dragta kafa kafaya gittiğini tecrübe edinince anladım. Motorları alt devirlerine tork ayarlanmış bu yüzden kendi segmentindeki motorları draglarda geçiyorlar. Ama top speed konusunda geride kalıyorlar. Dişli değişimi yapılmış Bajaj Pulsar 150 ns düz yolda 140 km ile giderken duke 200 139 km de kesiciye giriyordu. Kafa kafaya anlayacağınız. Parçası pahalı olmasa pancar motoru eksoz sesine rağmen tercih ederdim.
Gerçi Euro 3 eski 390'lar şimdiki güncel 390'lara göre son süratte az biraz daha iyiymiş.
düz yollar r25 iyi gelir 2 silindir çünkü.dur kalk hızlan duke 390 paramparça yapar kevgire çevirir.1 silindirli motor alıp topspeed yapmaya sürekli çalışmak bloğu eline almakla sonuçlanır.benm bildiğm ktm zaten ufak cclerin hepsine limitör koyuyor.onu kaldırsan bu sefer de dişli seti yetmicek.1. amaç hızlanmak çünkü.ktm duke200 135 de limitör girene kadar lider gderken pulsar ns200 ile aynı motorda 155 yapıyordum.
amacım viraj ve teker yapmak o yüzden 390 tercihim oldu.
Mt25 biraz hantal geliyor bana (ağırlık)
tek silindir motorla hız yapmak hele ki 170km/h hız ve üzerine çıkmak istemeniz bana çok garip geldi, bol titreşim seviyorsunuz sanırım.
Onu bunu bilmem ama cb250r ın virajıda durmasıda çok iyi, 6 bin km kullandım.
Motosikletin 0-100 ve 100-0 süreleri sizi tatmin etmeye yetecektir. Top speedin herhangi bir amacı veya zevki olduğunu düşünmüyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)