Naked motor da top speed sorulmaz,super sport senin tarzına daha uygun.
Naked motor da top speed sorulmaz,super sport senin tarzına daha uygun.
Zincir dişli değişiminde ön dişliyi 1 boy büyük veya arka dişliyi 2 boy küçük takarsınız, istediğinizi alırsınız.
Duke 390 en çok kullanılan orta devirlerde en iyi performansı verecek şekilde dizayn edilmiştir , R25 de ise Yamaha çok satmak adına belli bir kitlenin ne istediğini tespit etmiş ve alt devirlere veda ederek motoru dakikada 14.000 devir çevirecek şekilde üretmiş , ayrıca çok daha aerodinamik bir karenajı var bu da ciddi fark yaratır..
Orta devir ve ara hızlanmanın zevki ayrıdır. Ben deneme amaclı 200 gördüm sonra bu muymuş dedim geri kapattım. Top speed boş iş bence :-)
2020 Ocak ayında sıfır MT-25 aldım yeni kasa. 8 bin devire kadar Ybr 125 gibi gidiyordu. Ne tork var ne de güç. Fazla kullanmadan sattım, XJ6 Diversion F aldım. Şimdi elimin altında yeteri kadar güç ve tork var. Hiçbir araba arkadan sıkıştıramıyor artık. Büyük cc'ye geçince araçlar daha çok yol vermeye başladı. Bu zamana kadar sadece bir kez top speed denemesi yaptım. Ülkemizin yol ve ceza şartları zaten yüksek hızlarda kullanmaya müsait değil. Top speed meraklısı olanlar H2R alsınlar. Başka türlü mutlu olamazlar.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Vatandaş yazacağını yazmış zaten. Kısaca 390 gücünü en çok kullanılan alt devirlere vermiştir.
KTM öyle yapmak istediği için olabilir mi acaba ? İstese o bloğa rahat rahat R25'i geçebilecek vites kutusu yapardı ama yapmamış. Bu arada bunun asıl rakibi MT-25'tir R25 değil. Şundan adım gibi eminim ki, iki motoru arka arkaya alıp test edecek 100 kişiden 99'u Duke 390'ı tercih edecektir. Etmeyen de muhtemelen titreşiminden dolayı etmez. Neden ? Çünkü bir sürücü son sürati belki ayda bir kere görür ama o torku her an yaşar.
Duke 250 kullanıcısıyım, her sürüşümde o gaz kolunu her çevirdiğimde
yüzümde güller açıyor, ışıklardan kalkarken özel bişey yapmadığım halde aynaya baktığımda milletin daha yeni hareketlendigini gôrdüğümde gülüyorum.. 250cc bu yahu diyorum arkadakilere ) veya sürüş sırasında sagimdaki solumdaki araçlardan çok canımı sıkan olduğunda s..tirin lan diye gaz açıp uzayıp gidebiliyorum.. buda fazlasıyla keyiflendiriyor beni, hele o virajlar yok mu... iş çıkışı önce viraj yapmaya gidiyorum sonra eve.. fren? şuana kadar frenlere asılırken hiç tereddüt etmedim kayar tutmaz vs diye.. buarada çok mt25 takas teklif eden oldu çoğu henüz (ikinci el olarak) yeni alınmıştı.. birde nezaman yolda bir mt25 denk gelse geçmek için çıldırıyor.. yav git yoluna öte de oyna )
velhasıl KTM kullanım amacınıza göre alınabilecek en iyi motordur dediğim gibi ben 250cc sahibiyim mutluyum ana 390cc ye geçince daha mutlu olacağım
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)