nc700 tavsiye ederim.Her açıdan memnun eder beklentilerinizin tam karşılığı
nc700 tavsiye ederim.Her açıdan memnun eder beklentilerinizin tam karşılığı
Japon motorları dayanıklıdır çok km yapar mantığı doğrudur fakat bizim ülkemizdeki modeller için pek geçerli değil niye mi çünkü zamanında bakıma götürülmedikleri için hor kullanıldıkları için orijinal parça kullanılmadıkları için ülkemizdeki yol şartları kötü olduğu için... Daha bunun gibi bir çok madde sayarım. O yüzden Amerika, Japonya veya Avrupa'dan çok yüksek Km yapmış motorları ülkemiz için bence emsal göstermeyin derim çünkü aynı motor yarı kilometreye gelmeden bitebiliyor.
@Levent
2 motor arasında illaki karar verilicekse ben mt25 alırdım.çin motoruna o parayı vermem o riske girmem ayrıca piyasası o kadar yok yani.al sat pekte umrumda diyorsanız bir şey diyemem ama geriye kalan güvenirliliği bana göre az.mt25 çok uygun değil heleki 180 üzerindeyseniz güzel rüzgar yersiniz ön cam taktırtmak ne kadar işe yarar bilemem.suzuki vstrom 250 bu segmentte hala tek atıyor bence ona yönelin.az daha koyarım derseniz ktm 250 adv seçeneğide olabilir güzel motor hatta şu anki kral o.dominar fp olarak gayet güzel ben şahsen onu tercih ederdim 0 ug400 alır devam ederdim.yazdıkca aydınlanıyorum dominar 250 alıp cebime 15 bin tl para bırakmakta mantıklı olabilir
Dostum, 250 cc ile uğraşma. DL 650 ya da NC 700/750S bütçen neye uygunsa al geç.
Bu kadar insan bunu diyorsa vardır bir bildikleri, var yani; söylüyoruz.
1- Güç&konfor mevzuu: 250 cc ile 120 km/hız ile gitmek için en az 7000 devir çevirmen gerekir. Altında sürekli vızırdayan motor baş ağrıtır, titreşim yapar, arıza ihtimalini artırır. Önerilerdeki yüksek cc motosikletle daha düşük devirlerde 120 km/hıza ulaşırsın. Hele NC düşük devriyle ünlüdür, fıtı-fıtı gezersin.
2- iki aklıma gelmedi. 1. Madde tek başına yeterli bence. Hazır bütçen de uygun o parayı Mondial'e falan harcayıp çar-çur etme.
Vfr ilede uzun yol yaptım 848 ile de 696 ile de az biraz yol tecrübem var. Spor motorla uzun yol eğer gençseniz yorucu değil hatta çok keyifli, vfr ye yorum yapmıyorum zaten 700km yolu resmen rüzgarsız geldim. Ancak şöyle bir şey var ki naked bir motorla uzun yol cidden akıl işi değil 4 kere istanbula gidip geldim 696 ile 110 üzeri hızlar bile bir noktadan sonra Allahım ya canımı al yada bir sebep ver de şurdaki bariyere giriyim öleyim bitsin bu işkence dedirtiyor.
Biraz dik oturuşlu, camı yüksek, elcik ısıtmalı ve 50-60 beygirlik ( daha fazlasıda olur tabi) bir araç her türlü uzun yolda sizi üzmez tercihinizi bu kriterlere göre yaparsanız ne alırsanız alın rahat edersiniz. Cam önemli.
Uzun yol yapacak isem benim için en önemli kriterlerden biri de bakım aralıklarıdır. Rx3s o konuda sınıfta kalır.
Benim naçizane tavsiyem Ktm 250 Adv olur.
En kıymetli yorum diyorum.
Mondial RX3i evo 6-8 ay kadar kullanmıştım. Hayatımın en masraflı en kötü günleriydi. Üstelik 2018 yılında 2016 model motora biniyorken bu sıkıntıları yaşamıştım. Aklıma geldiğinde bile hala üzülüyorum.
Mondial kullanıcıları motoru fiyat performans olarak seviyor, haklılarda.. Ancak bu sevgi onlarda farklı bir şeyler olmuş ve gerçekleri göremez olmuşlar.
Mondial parça bakımından japon motorları kadar pahalı aynı zamanda yetkili servisleri de işten hiç anlamıyor. 2 yaşında motorun fren merkezi bozuldu ve ben bunu yaptırmak için 5 kere felan yetkili servislerine gittim.
Allahıma şükürler olsun kurtuldum. Satın alan çocuğa da almadan önce gömdümde gömdüm, adam almaktan vazgeçiyordu az kalsın
Şimdi vstrom aldım, keyiff 2007 ymiş 2005 miş hiç düşünme al bir tane götür suzuki Recep ustamıza baktır.
adam işin ustası olmuş, ben daha önce hiç bu kadar motordan iyi anlayan birisini görmemiştim.
Ben motoru 70 binde aldım 2 yılda 100bin'e geldi. Dağ bayır tepe geziyorum bir kere yolda kalmadım. Tabi eski olduğu için küçükten masrafları başlar ama kafadan 3-5 masraf yaptığında motora bir 5 yıl kesintisiz binersin.
Vstrom harbiden candır, gerisi heyecan diyorum
mondial motor buydu
vstrom da bu
Suzuki inazuma limuzin gibi bir motosiklet, çift silindirli çok aşırı güçlü değil ama kemikli tabir ettiğimiz yapısı ve rahat selesi ile ile uzun yol kamp ihtiyaçlarına çok iyi yanıt verir.
Mondial model gamında en sevmediğim model şu her yeri plastik plastik olan ve bana göre son derece sevimsiz RX3 modeli. Kullanana saygım sonsuz tabii benim yorumum sadece beni bağlar aman diyim alınganlık yapmayalım
km yüksek eski motor almanı önermem. Hep geri sarılıyor o kmler. 50 bini geçmiyorlar nedense ahaha... Ayrıca uzun yol için çin ve hatta hintlileri de katabilirim. Bu motorlar sizi yolda bıraktığında demek istediğimi anlarsınız. Hırpalanmaya gelmez. Şehir içinde sorun bir şekilde çözülür. Fakat uzun yolda büyük problem. Mt-25 uzun yol için aslında fena değildir. Fakat eski kasalarda bacak çok rüzgar yiyor. (Yenilerinde bu sorun yokmuş) Bence Mt-25'in ana sorunu torkunun düşük olmasıdır. Sürekli vitesle oynayacaksın.
mt25 - r25 serisinin 100-110 km hızda 6.vitesteki devri neye karşılık geliyor ki? Diğer 250cc'lerden çok mu farklı 7-8 bin devirde gidecek yine giden. O yüzden 250cc ile yol yapmak bir anlamda kafanızın ütülenmesi demek. 4-5 bin devirde 100-110 km ile gitmek çok çok daha rahat olacağı için 250cc ile çok da uzun km uzun yolculuk yapılmasının uygun olduğunu düşünmüyorum. Eziyet gibi gelecektir.
selamlar,maalesef mondial için o bütçe çok fazla.Yakından gördüm o çin malı hissiyatını alıyorsunuz.Bütçeyi biraz daha arttırabilirseniz çok güzel seçenekler var. Nc 700 , Xl 700 transalp, vfr 800 crossrunner, Vstrom gibi temiz kullanılanılmış motosikletler sizi daha çok memnun edecektir.
Bu bütçe ile ben de 2007-2011 arası bir vstrom tavsiye ederim. Gerçekten mekanik olarak sağlam motorlar. Bakımını yaptırıp uzun yıllar binebilirsiniz. Temiz ve bol aksesuarlı bir tanesini bulursanız ekstra hiçbir şeyle uğraşmanız gerekmez. O iri cüssesinden beklenmeyen bir güç çıkıyor.
Alternatif isterseniz eğer benelli trk502 leri de bir değerlendirin isterseniz.
Bizim insanımızın çoğunluğunun duyarsız olduğu aşikar, fakat %100 'de gömmemek lazim, motosikletine kendinden daha iyi bakan insanlar tanıyorum, genellemek lazim... Tabi bu süreçte yani satın alma sürecinde titiz bir araştırma içerisinde olmak fayda sağlayacaktır, yoksa 3-5 çapulcunun elinden geçmiş, km 'si geri sarılmış, ne olduğu belli olmayan motosikletler de yok değil, zaten bunlar dışarıdan bile bakınca kendini belli ediyor, biraz tecrübe varsa asla gözden kaçmaz. Kendimden örnekleyecek olursam, son 25 senedir motosikletler hayatımın bir köşesinde... Sattığım veya satın aldığım onlarca motosiklet oldu... Artık, yolda önümden geçen motosikleti analiz eder hale geldim, sesinden, duruşundan vb.
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
butce guzel 250 cc alma o paraya git v storm al nc al en azindan piyasada nami var ve bu kolay olan birsey degil dile kolay 17 yil yollarda olan bi aractan kullananlarin cogu memnunsa iyidir pisman etmez
nc icinde ayni seyleri soyleyebiliriz ben 700 750 de kullandim kesinlikle 250 cc den comk cok iyiler ama mt ama rx 3 4 hic fark etmez orta sinif yol endurolarinin yaninda moped sayilirlar modele km pek takilmaz piyasa da 400000 500000 yapan v storm lar nc ler var ha git 400000 binde al demiyorum ama 100000 120000 cok degil bence km olarak
Yorumları okumadım. Bence eski olsun kaliteli olsun. Transalp 600 vb işini fazlasıyla görür.
Üç sene önce bende benzer düşüncedeydim. Sıfır rx3 13 bin filandı o zamanlar. Bikaç yaşındakiler 10 bine bulunuyordu. Sonra dedim sıfır çinli olacağına eski olsun kaliteli olsun. Çok daha ucuza 2000 model ktm 640 aldım bir gün bile pişman olmadım.
Rx3 facebook gruplarında her gün çeşit çeşit arıza konuları olurdu. KTM ile 3 senede iki kez arıza gördüm. Kontak kablosu soketin içinden kopması yüzünden. Şimdi soketleri ve kablolarıda sıfırladım artık kafama takılan yer kalmadı.
Yani eski motorlar çok uğraştırır vb yorumlar olabilir. Ben başıma geleni söylüyorum.
Dostum;
Öncelikle DL 650 VStorm lar artık eskidi. Bu motoru alan insanlar genellikle uzun yol yapıyorlar ve çoğunun kilometresi yüksek. Ha belirtilmiş 400 bin giden motor var ama senden önceki sahipleri nasıl baktı motora? Gönül bu tip motorların 2-3 yaşında olanlarını istiyor ama senin gibi kardeşlerimiz malesef son 10 yılda çok şey kaybetti. Biz 2000-2015 seneleri arasında yedik içtik, yurtiçi-yurtdışı motor-araba gezdik durduk. Sıfır arabalar-motorlar aldık sattık. Hem de Japon. Bugün benim aldığım sıfır bir araba + motorun muadili 400 bin TL Üzgünüm. Çoğunuz bu sefadan mahrum kalıp motorundan-arabasından-ekipmanına dandik mallara muhtaç oldunuz.
Ben de hasbel kader vaktiyle aldığım araba-motor-kask-ekipmanı elde tutup bir şekilde teker yuvar bunları götürmeye çalışıyorum. Büyüklerimize ne kadar hesap sorsak az. Mahvolduk.
Eğer tek kişi gideceksen çift silindir, her yerde gırla parçası bulunan, milletin canını çıkardığı halde yine de bence iyi dayanan MT 25 almanı öneririm. Gerisi boş hocam. Alacaksan kaliteli al, ona bin.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)