Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

cbr 125'den ns200'e geçilir mi?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Eylül 2019
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    Suzuki sv650s-2008 / Honda Cbr 250R 2012
    Aklımda cbr 250 vardı ama bu krank kırma muabbetleri ve son zamanlarda iyice piyasasının artmasıyla vazgeçtim. Ns200 sizce cbr 125 den sonra mutlu eder mi hissiyat olarak?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Ocak 2021
    Alıntı Cr1Enis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aklımda cbr 250 vardı ama bu krank kırma muabbetleri ve son zamanlarda iyice piyasasının artmasıyla vazgeçtim. Ns200 sizce cbr 125 den sonra mutlu eder mi hissiyat olarak?
    Yani 2 motosikletide sürmedim ama mutlu ediceği kesin neredeyse 2 kat farkı var eğer absli verisiyon alıcaksanız güvenliğiniz için size artısı olur.

  3. #3
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    Ben olsam biraz daha güçlü bişeye geçerdim. Cbr125 den sonra ns200 çok farketmez ki. Bütçeniz nedir bilmiyorum ama bi r25 gider mesela.

  4. #4

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Geçmesine geçilir ama geçmeye değer mi tartışılır

  5. #5

    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Yaşınız , kafa yapınız , sürüş becerileriniz ölçüsünde elbette gecilebilir. Daha evvel kulllanan biri olarak, oturus pozisyonu rahatlıgı sebebiyle MT-25 önerebilirim. ABS li olanından..

  6. #6

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    biri 12 biri 24 beygir. geçilmez fark yok diyen ehliyeti yaksın.
    Vidos bunu beğendi.

  7. #7
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    SS den SS e gecmek ısteyıp ns200 e gecersenız tarz olarak sızı karsılamaz.

    Ancak sabıt 120 hız bana yeter, 150 yi görüp ara hızlanma yaparım diyorsan ns200 iyidir. hem pıyasası hem yedek servisi güzel.

  8. #8
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı Cr1Enis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aklımda cbr 250 vardı ama bu krank kırma muabbetleri ve son zamanlarda iyice piyasasının artmasıyla vazgeçtim. Ns200 sizce cbr 125 den sonra mutlu eder mi hissiyat olarak?
    Krank kırma kısmı muhabbetten ibaret, rahat olun. CBR250, eğer öldürülmemiş ise sizi uzun süre masrafsız memnun edebilecek en güzel alternatiflerden biridir.
    ...

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52

  10. #10
    karayel90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    Burdur/Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    CBR 250 alınır bence yeterki öldürülmemiş olmasın

  11. #11

    Üyelik
    08 Mart 2021
    ns200 den cbr 250 ye geçtim. Millet demişki 125 ccden 200 ccye geçince fark anlaşılmaz vs. Ben ns200 den cbr 250 ye geçince bile farkı hissettim yani adam 12 beygir 125 cc motordan 25 beygir olan ns 200 e geçmek istiyor farkı elbette hissedeceksiniz. Ns200 ün oturuş ve duruş pozisyonu bir tık daha dik olduğu için bel ve el ağrısı olmaz sizin için. Selesi cbr a göre daha yüksek motorun yerden yüksekliğide aynı şekilde. Ama bütçeniz el veriyorsa cbr 250 tercih etmenizi öneririm. Onun dışında ns200 de asla yabana atılacak bi motor değildir. Piyasası hızlı alım satımı kolaydır. 6-7 ay kadar kullandım hiç bir sıkıntı yaşatmadı sadece cbr ye olan arzumdan dolayı değiştirdim yoksa kendileri gayet tatlı ve güzel motordur yakıtıda koklar.
    mattiadestro bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    20 Mart 2017
    geçilir hemde güzel olur. Bütçen müsait ise ABS lisini al bütçen müsait değil ise 2015-2016 da iyidir.

  13. #13

    Üyelik
    15 Eylül 2019
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    Suzuki sv650s-2008 / Honda Cbr 250R 2012
    Bütçem maximum 20.000tl arkadaşlar bu fiyata bulunan cbr250 lerin hepsinin canı alınmış oluyor genelde ondan dolayı yanaşmıyorum pek.
    Baktığım motor 2016 model 32000 de satan kişi uzun yolda kullandığını söylüyor arkada 3 tane çanta veriyor far koruma demiri yan koruma demirleri ve ön rüzgarlık camı var üstünde
    motora baktım sürdüm bugün. Daha öncede ns200 sürmüştüm fakat çok seriydi o. Bugün kendime baktığım ns200 debriyaj en sonda kavrıyordu ve fırlamıyordu diğer ns200ler gibi. Sanırım debriyaj balatası bitik. Fiyat olarakta 17.500 e indirebildim. Lastikleri çatlamış sahibide dedi lastik değişmesi gerekiyor. Yani kafadan 1000 liralık masrafı var ama onun dışında deposunda felan kılıf kullandığı için ve motor kazasız olduğu için çiziksizdi deposu vs. Bilemiyorum değip değmeyeceği konusunda ikilemde kaldım. Motorum ss ve ilk motorum. Fakat ss in bana uygun olmadığını karar verdim. Uzun yola çıkmayı seviyorum ve yüksek hız bana göre değil. Aradığım şeyler konfor, Tork, biraz boyut olarak büyük bir motor ve parçasının ustasının bol bulunması. Ns200 de hem parçada hem ustada en iyi olan motorlardan. İlanı size atayım sizlerde inceleyin motoru

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-pulsar-200-ns-919474181/detay/

  14. #14
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    geçilir. mt 125 den geçtim. pulsar şans işi az ellenmis ise daha iyi.2500km de bir yag değiştirir iseniz ömürlük motordur pulsar.

    teker yapıyorum yanılıyorum stoppie yapıyorum sonra viraja gidiyorum olmadi yükumu yükleyip uzunyol yapıyorum.

    pulsar gerçekten dar gelirli öğrenci öğrenmek isteyen insan motoru. düzgün kullanirsan dar virajlarda çoğu motorun arkasinda dolanirsin. (orn kastamonu balli daginda r25 cbr 500r vs ile aşık atmak)

  15. #15

    Üyelik
    08 Mart 2021
    Alıntı Cr1Enis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütçem maximum 20.000tl arkadaşlar bu fiyata bulunan cbr250 lerin hepsinin canı alınmış oluyor genelde ondan dolayı yanaşmıyorum pek.
    Baktığım motor 2016 model 32000 de satan kişi uzun yolda kullandığını söylüyor arkada 3 tane çanta veriyor far koruma demiri yan koruma demirleri ve ön rüzgarlık camı var üstünde
    motora baktım sürdüm bugün. Daha öncede ns200 sürmüştüm fakat çok seriydi o. Bugün kendime baktığım ns200 debriyaj en sonda kavrıyordu ve fırlamıyordu diğer ns200ler gibi. Sanırım debriyaj balatası bitik. Fiyat olarakta 17.500 e indirebildim. Lastikleri çatlamış sahibide dedi lastik değişmesi gerekiyor. Yani kafadan 1000 liralık masrafı var ama onun dışında deposunda felan kılıf kullandığı için ve motor kazasız olduğu için çiziksizdi deposu vs. Bilemiyorum değip değmeyeceği konusunda ikilemde kaldım. Motorum ss ve ilk motorum. Fakat ss in bana uygun olmadığını karar verdim. Uzun yola çıkmayı seviyorum ve yüksek hız bana göre değil. Aradığım şeyler konfor, Tork, biraz boyut olarak büyük bir motor ve parçasının ustasının bol bulunması. Ns200 de hem parçada hem ustada en iyi olan motorlardan. İlanı size atayım sizlerde inceleyin motoru

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-pulsar-200-ns-919474181/detay/
    Attığınız link görünmüyor sanırım ilandan kaldırılmış. Ben 1.5 ay önce 34000 bin kmde 2014 model pulsarımı sattım ekstra olarak ön tur camı ve gidon yükseltmesi mevcuttu motorum görünüş olarak diri bir motordu. Sadece depoda önceki sahibinden kalma çiziği vardı derindi biraz ancak dert etmedim çünkü motora baktırmıştım. İçim rahattı alırken o yüzden aynı zamanda benim motosikletimde lastik istiyordu üzerinde naylon lastikler vardı çatlakları yoktu ancak yol tutuşu çok kötüydü. 18000 Tlye sattım kendisini açıkcası şöyle bir düşündüğüm zaman sizin baktığınız motora çokta kötü fiyat verilmemiş gibi geldi bana. Öte yandan motordan beklentilerinize baktığımda pulsar size göre bir motordur bence neden derseniz bol aksesuara uygun bir motor arka çantaları tur camları vs ayrıyetten yerden yüksekliğiyle her türlü yol koşullarına uyum sağlar tarla arazi vs. Benim için eksi yanı sele kısımları biraz sertti buda halledilmeyecek mesele değil koltuk kaplaması veya kılıfla zamanla hallolur yani fuzili bir işlem diyebiliriz. Benim motorum 130 km hıza rahat çıkıyordu son hızı ise 150 idi ve buda bana oldukça yeterli geliyordu sürekli top speed yapan birisi değilim. Şehirler arası yolculuktada 120 km hızda rahat gidebilen bir motor 6 vites zaten kendiside yorulmuyor yollarda. Bana soracak olursanız eğer almak istiyorsanız bir an önce bir karara varıp alın derim çünkü haziran temmuz aylarında 2.el motor piyasası iyice artacak. 20000 tl bütçeniz var ise o motoru alsanız 17.500 e 1000tl masraf yapsanız işte lastik debriyaj balatası vs 800 tl gibi bir rakamda alım satıma sigortaya gitse üstü cebinize kalmış olur eksik ekipmanınız var ise onu tamamlarsınız o kalan parayla. Çünkü dediğinizde haklısınız 20000 tldeki cbr 250 ler açıkcası sıkıntılı olabiliyor.

  16. #16

    Üyelik
    15 Eylül 2019
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    Suzuki sv650s-2008 / Honda Cbr 250R 2012
    Haklısınız dediğiniz gibi olacak muhtemelen

  17. #17

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı EUOGLU adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçilir. mt 125 den geçtim. pulsar şans işi az ellenmis ise daha iyi.2500km de bir yag değiştirir iseniz ömürlük motordur pulsar.

    teker yapıyorum yanılıyorum stoppie yapıyorum sonra viraja gidiyorum olmadi yükumu yükleyip uzunyol yapıyorum.

    pulsar gerçekten dar gelirli öğrenci öğrenmek isteyen insan motoru. düzgün kullanirsan dar virajlarda çoğu motorun arkasinda dolanirsin. (orn kastamonu balli daginda r25 cbr 500r vs ile aşık atmak)
    2500km çok değil mi? her BİN (1000) km de bir motul 7100 koymak lazım.

  18. #18
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2500km çok değil mi? her BİN (1000) km de bir motul 7100 koymak lazım.
    kitapcıga göre 5 bin km de bir zaten. Servislerde ömrü acısından 2500 daha iyi olur ama zorunlu değil skıntı olmaz demişi 5 bin için.

    benim arkadaş rs200 u 5binde bir değiştiriyor, motor 60bin km'de sıkıntısı yok.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  19. #19

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kitapcıga göre 5 bin km de bir zaten. Servislerde ömrü acısından 2500 daha iyi olur ama zorunlu değil skıntı olmaz demişi 5 bin için.

    benim arkadaş rs200 u 5binde bir değiştiriyor, motor 60bin km'de sıkıntısı yok.
    o kitap kuralkan'ın modifiye kitabı. hindistan'daki orijinal kitapta jaso ma2 tam sentetik yağ ile 10.000km yağ değişimi öneriliyor.
    ülke yol yakıt şartlarından kimse bu durumda bahsedemez. adamlar taşa mıçıyorlar. yolları berbat, yakıtları en kötüsü.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler