14 beygir :/. 27 ye yükseltmek için çabalıyorum bende :D
14 beygir :/. 27 ye yükseltmek için çabalıyorum bende :D
Beygir de neymiş? Önemli olan tork. Mesela Hondam 5.5 beygir. Ama 11 Nm torku var... Hem de 3000 devirde. Düşük devir torkunun keyfi de bi başka canım
İşler yine karışacak gibi duruyor,
Beygir= Hız | Tork = Güç
Kafalar yine allak bullak, Yani yüksek beygir mi güçlü yoksa yüksek tork mu güçlü sorularını duyar gibiyim
Şuraya bi video atayım da ortalık şenlensin..
Buradan netleyeceğimiz bilgi ise : Hız eşittir Güç demek değildir, veya Güç eşittir Hız demek de değildir, hız ve güç birbirinden farklı kavramlardır der, kaçarım.
Kağıt üstünde 11 hp. Beni her gün Şişli - Beylikdüzü arası götürüp getiriyor. Gayet yeterli.
Beygirleride kendi aralarinda ayirmak lazim,
Çin
Hint
Japon
Ingiliz
Italyan
Alman
Beygiri olarak....
Japonun 10 beygiri,çinlinin 15 beygirinden daha makbuldur..
Hee birde sütçü beygirleri var onlar ayri mevzu..
75 hp 68 nm
75bg olması lazım egzoz vs. ile birlikte. Fazlasında gözüm yok oldukça yeterli bir beygir. Allah olmayanlara da nasip etsin inşallah.
90 HP @ 11000 rpm
64 Nm @ 8,000 rpm
160 civarı sanırsam
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)