Size göre hangi naked daha başarılı?
Size göre hangi naked daha başarılı?
Biz ne bilek gardaş? hala Dominar ug mi R25 mi konusunu tartışıyoruz.
Bana kalırsa en başarılısı Stf V4S olur ama fiyat performans açısından Zh2. Ama sorarsanız hayatımda hiçbirini görmedim :DD
Başarılı olarak karşılaştırmamız için o motorları deneyimlemek gerekiyor. O da şuan ki şartlarda rüyanda olur
Somut delillerle karşılaştırabilecek, ulan ducati bir amörtisor yapamamışsın, adamsın kawasaki ama fazla yakıyor diyebilecek olan varsa aramızda, forumu kapatıp anahtarı kendisine verip çıkalım biz. Hepsi dünyanın en iyi nakedleri. Karşılaştırmak gereksiz çünkü hepsi maddi kaygılardan tamamen uzak en iyi parçalarla üretilmiş. Ufak tefek farklılıkları vardır ama hepsi birilerine hitap eder, işte bu dedirtir.
Ben alacak olsam estetik sebeplerden Ducati tercih ederdim. Ama desmo bakımı var falan diyen olursa da ağzına kürekle vururdum. Türkiye şartlarında bunu alacak adamın özel jeti falan vardır şehirler arası yolculukları onunla yapsın bunla bakkala falan gider gelir. Desmo gelince de bir yere bağışlasın bir tane daha alsın. Bir daha kim servise gidip uğraşacak.
Fuarda bile üçü bir arada denk gelmiyor ki şöyle koklayıp, uzaktan ekmek banıp karşılaştıralım. Malum bunların başına yaklaşma diyen iki tane güvenlik koyarlar çünkü.
1,5 senedir Kawasaki kullanıyorum ve kendimde markayı ve ürünlerini yorumlama hakkı buluyorum. Bizim boya arkadaşlar güzel, bir değişik
Streetfigther V4S SC Project egzozlarla inanılmaz bir makina oluyor çok beğeniyorum
kime göre neye göre onu geçtim biz kimiz ? tek ortak nokta z2h nin aşırı ötesi çirkin olması ayrıca üretilmiş en ağır naked motor olması olur heralde.gönlüm,hayalim streetfigter tabiki 315 bin lira oldu takip ediyoruz yani v2 modeli çıkıcak diyorlar ona paramız yeter işallah
"Yok artik" deyip baktim, harbi harbi 240 kilo!!! Retro CB1100 o agirlikta yahu... Velhasil Supercharged motor elinde patladi Kawasaki'nin...
Diger motosikletlere gelince... Denemeden konusmus olacagim ama sahsen hic birisini tercih etmezdim. Hele hele Monster, Tuono, SDR ve MT10SP gibi basarili naked'lar varken.
Ama Z2H'i bi test surusu yapmak isterdim. Merak ettigimden oturu...
Z H2 Bir naked için gerçekten ağır ama bu motoru yolda tutabilmek için belli bir ağırlığa sahip olması gerekiyor. Hiç hafife alınmayacak bir potansiyel barındırıyor. ECU Tune ile direk 300bg güce çıkan bir motosiklet. Alanların pek azı stok biniyordur. Güç konusunda en uç noktaları isteyen insanların motoru
Motorsporları konudan bağımsız ekstrem bir örnek. Pist koşullarında en iyi süreleri yapan ve en yüksek performansı veren araçlardan sokakta hiçbir şekilde verim alamazsınız. Motorsporları için tasarlanan araçlar sadece pistte ve pist koşullarına yakın amaçlarda kullanılmak üzere yapılıyor. Burada ise plaka takılabilen, trafik koşullarında, sokakta kullanılabilecek bir motosikletten bahsediyoruz ve bu motosiklet rahatlıkla 300bg olabiliyor. 300bg 200 kilo bir motosiklet ile gaza her dokunduğunuzda TCS devreye girecek, elektronik sistemler en ufak gaz vermelerde tekere gelmemesi için uğraş veriyor olacak. Elektronik destekler kapatıldığında da kullanılabilirliği çok düşük ve güvensiz bir motosiklet olmuş olacak. Bu açıdan bakarsak evet kesinlikle gücüne göre belli bir ağırlığa ve iyi bir ağırlık güç dengesine ihtiyacı var
ileride param olursa kullanacağım tek marka sanırım ducati motorum 2014 model fakat hayatımda düşünemediğim keyifleri yaşattı bana imkan olduğu süreçte şiddetle tavsiye ederim çünkü naked kavramını tam anlamıyla veren bir motor.
dipnot: 1000 cc yarış motoru kullanan arkadaşların kullanırken ürktüğü bir motordan söz ediyorum o kadar da agresif.
v4s tabikide. bana sorarsan hayabusa.
Simdiki kullandigim motosiklet 200 degil ama 180 beygir. Agirligi da ful depo benzinle islak 205 kilo, ki 20 litre deposu var. Oyle zannettiginiz gibi degil. Motosikletler dusuk devirlerde cok yuksek guc uretmiyorlar. Hiz arttiginda ise gaz kontrolu ile cekisi arttirip, motorun yere aktarabilecegi gucu arttirabiliyorsunuz. Zaten olayin zevki de burada. Hizli hic bir motosiklette agirlik istenmez. Cunku agir motosiklet hantal olur, kolay yon degistiremez, hizli viraj alamaz.
Kawasaki'nin supercharged motorunun sadece ECU oynamasiyla guvenilir sekilde 300 hp olmasi da mumkun gorunmuyor bana. Zamaninda H2'sini, trafikte kullanilabilen bir H2R haline getirmek icin ugrasan birinin ayrintili yazisi vardi. Sonuc: Mumkun degil. Fark sadece yazilim degil. En azindan H2R'in hava kutusu, H2'nun dort kati buyuklugunde. Onu koyunca fara bile yer kalmiyormus. Daha bir suru parca farki mevcut, bazilarini degistirmek te mumkun degil. Muhtemelen aratirsaniz bulursunuz.
Kawasaki de isterdi H2'nin 300 ya da 250 beygir olmasini. Ama yapamamis iste adamlar. 200 beygir de kalmis. Olmuyor demek ki.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)